DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 176)

3 706 426 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...175 176 177...1 095
Přidat příspěvek
nm77
před rokem

Jak jste kontaktovali Fatamp?

Je Arcomet rumunský?


Automaticky přeloženo:
Frewcrew24
před rokem

Někde v tomto vláknu jsem četl, že Fatamp = Faramp = Mobilium, tak jsem sáhl


Arcoment je na mém prohlášení uveden jako Arcomet Warsawza PL - jediná společnost, kterou jsem našel, byla Arcomet Polska Sp. z oo, která zanikla v roce 2022.


Fatamp se také zobrazuje jako Fatamp Warsawza PL, takže by mě zajímalo, zda jsou stejné / podobné s jiným názvem

Automaticky přeloženo:
KatzeisBack
před rokem

Coresbyte je Transactworld

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zná někdo e-mailovou podporu TopCom PL Warszawa?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktoval jsem helpersm dostal odpověď služba byla poskytnuta a použita s 3D ověřením, takže žádné náhrady nebudou muset vyzkoušet banku a caniopay požádali o ověření chlapa Max, pak žádná odpověď!

Automaticky přeloženo:
olteanimputit12
před rokem

Ne, ale mám transakce s:

Fatamp Warszawa PL

Arcomet Warszawa PL


Zajímalo by mě, jestli jsou si v něčem podobné?

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před rokem

transactworld.com nebo .com.uk?

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Proč mi nechtějí dát potvrzení, že jsem jim něco zaplatil?

Vím, že nemají žádný důkaz, že jsem něco koupil z jejich stránek?

Automaticky přeloženo:
olteanimputit12
před rokem

"Automaticky hraje v náš prospěch" AKA přesně víme, co děláme

Automaticky přeloženo:
nm77
před rokem

Jsou to pytle na odpadky, všichni tihle obchodníci, takže jo, vím, jak hrají.

Je škoda, že je nemůžeme zavřít, ale ano

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Když napíšu tuto knihu, bude to v pořádku?

moje angličtina není dobrá, ale přesto

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před rokem

Zkoušel jsem oba níže uvedené, ale zatím bez odezvy

Automaticky přeloženo:
olteanimputit12
před rokem

Dostal jsem stejnou odpověď s helpersm! vše je propojené

Automaticky přeloženo:
před rokem

ví někdo, jak kontaktovat Dotascanner, kycoin, chitex ltd a ticketzone?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Obchodník mi zřejmě vrátil peníze, ale peníze jsem neobdržel.

Obchodník mi dal kód ARN, ale banka neví, k čemu je kód ARN, a nepoužívá jej ke kontrole vrácení peněz.

Nějaké nápady, co zde mohu udělat?

Automaticky přeloženo:
Jasmo079
před rokem

Požádejte svou banku o kompetentního poradce.


Jak dlouho trvalo získat refundaci? Obvykle maximálně 5 pracovních dnů. Obvykle jsem měl peníze na kreditní kartu vráceny během 1-2 dnů

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jasmo079
před rokem

Je to transactworld?

pokud ano, byly mi od poloviny května „vráceny peníze" a stále nic

Automaticky přeloženo:
KatzeisBack
před rokem

Moje banka nemohla najít "refundace" ze světa transakcí. Jejich odpověď byla:

Ahoj!


Bohužel nejsme schopni sledovat transakce, které odešly od jiné společnosti a nedostaly se k nám. Společnost může sama kontaktovat svou banku, aby prošetřila, co se s transakcemi stalo

Automaticky přeloženo:
Jablanka
před rokem

A všimnete si toho až po 3 měsících?

Automaticky přeloženo:
KatzeisBack
před rokem

Ne, snažím se s nimi kontaktovat každý den, protože mi řekli, že mi mají být vráceny peníze. Odpovídají mi jen jednou za 2-3 týdny…

ale po chvíli ti dojde energie.

Automaticky přeloženo:
1...175 176 177...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.