DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 139)

3 707 096 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...138 139 140...1 095
Přidat příspěvek
Dt100
před rokem

Díky za spropitné!


Našel jsem e-mail na grottobook.com


Využije to.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před rokem

Použili jste e-mailový kontakt, který jsem sdílel, nebo existuje jiný kontaktní e-mail?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Slyšel už někdo o Cashbulls?

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

Děkujeme, máte webové stránky nebo e-mail, omlouvám se

Automaticky přeloženo:
Tabbbs
před rokem

Od koho?

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

Trh CL Nairobi KEN


Říkal, že to může být žvýkačka?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, dobře.

[email protected]

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

Děkuji mnohokrát xxx

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

Po odpovědi olgas nic

Automaticky přeloženo:
Mrtasty93
před rokem

Jo... to samé tady.

Automaticky přeloženo:
Glamors12 příspěvek smazal/a
keejan
před rokem

Jak dlouho trvalo, než jsem ti odpověděl?

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před rokem

je tam bonus

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechápu, proč někteří radí přidat kasino do cc.


Pokud poté odešlete zpětné zúčtování a pošlete tento konkrétní e-mail kasinu v kopii, je pravděpodobné, že jej banka odmítne.


Jednoduše jako kasino transakce nemůže být zpracována pro zpětná zúčtování (ať už obchodník chybně kóduje nebo ne)



I když jsem vznesl zpětná zúčtování a kasino mi po několika dnech poslalo e-maily s dotazem na problém, ignoruji je. To je také důvod, proč jsem vyhrál každé zpětné zúčtování, které jsem proti nim musel vznést.

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před rokem

Viz moje téma o stejném problému.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Naleznete zde jméno obchodníka a e-mail, na který se můžete obrátit.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

ELEGRO Niko


říkají, že nemohou pomoci, aniž by se do toho zapojila banka, ale banka vám prosím neporadí

Automaticky přeloženo:
C2D2
před rokem

Když jsem je kontaktoval, odpověděli, že nevrací peníze soukromým osobám a že místo toho musím jít přes svou banku a provést zúčtování

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Dobře. Možná to bylo kasino, které tehdy vrátilo peníze, ale byly vráceny všechny transakce od společnosti Faramp.


Pokusí se zjistit, zda refundaci provedl Mobilum nebo Leon Casino

Automaticky přeloženo:
C2D2
před rokem

Jo, taky jsem dnes poslal email na mobilum

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Použil jsem [email protected]

odpověděli jen dvakrát za dva dny, třetí den jsem nic neslyšel.

Automaticky přeloženo:
1...138 139 140...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.