Nechápu, proč někteří radí přidat kasino do cc.
Pokud poté odešlete zpětné zúčtování a pošlete tento konkrétní e-mail kasinu v kopii, je pravděpodobné, že jej banka odmítne.
Jednoduše jako kasino transakce nemůže být zpracována pro zpětná zúčtování (ať už obchodník chybně kóduje nebo ne)
I když jsem vznesl zpětná zúčtování a kasino mi po několika dnech poslalo e-maily s dotazem na problém, ignoruji je. To je také důvod, proč jsem vyhrál každé zpětné zúčtování, které jsem proti nim musel vznést.
I dont inderstand why some advise to add casino in cc.
If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.
Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)
Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.
Automaticky přeloženo: