DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 129)

3 706 925 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...128 129 130...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Myslím, že jsem našel společnost pro LINGOM*RED jako lingomasters.co.uk


majitel má uveden svůj mobil, ale po výměně pár zpráv mě zablokoval. Řekl, udělej si, co chceš, aby to vyřešil můj právník. Když mu zavoláte, zazvoní v zahraničí, takže nepůsobí ve Spojeném království, jak se říká.

Automaticky přeloženo:
před rokem

133 stran prázdného tlachání a ani jedno potvrzení, že někdo něco dostal...smutné.

Automaticky přeloženo:
Wozniak
před rokem

Dostal jsem zpět asi 6000 £, děkuji. Udržujte svou negativitu pryč

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Ahoj, ohledně bp-wallet to bylo [email protected] použil jsi? Stále od nich nedostali odpověď už 4 dny.

Automaticky přeloženo:
Wozniak
před rokem

jaký vtipálek 😂😂

Automaticky přeloženo:
Mizu
před rokem
Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Díky, zkusím. Jak jsou přesně propojeny?

Automaticky přeloženo:
Glamors12 příspěvek smazal/a
před rokem

Gumball Payments také zpracuje spoustu vašich transakcí.

pokud potřebujete další informace, odpovězte na tuto zprávu.

Máte nějaké ponětí, kdo je STICKERS LONDON a DOTASCANNER?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje banka lokalizovala mé platby nálepkami této společnosti:

https://www.sticker.nl/


Neměl jsem na ně štěstí, nereagují.

Podařilo se někomu najít zprostředkovatele platebních služeb pro platby:

STOCKIMAGEMART

BLISSFULCARDS ISTANBUL

podařilo se někomu získat zpět platby reutla, že mi týdny neodpovídá.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

S [email protected]


Použil jsem tento e-mail, nedostal jsem žádnou odpověď, ale do dvou týdnů byla plná náhrada



Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Bylo to letos v únoru

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Jen aktualizace Dnes jsem také dostal náhradu za jednoduché kurzy visiola a helpersm visiola.

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Jak ? Z platby?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo podrobnosti k


Smpf*gamingstar

a

Smpf* toolshaven


prosím

Automaticky přeloženo:
Mrtasty93
před rokem

Ano PAYMENTZ

Jejich první e-mail požadoval všechny platební údaje. Pak mi poslali e-mail zpět, že je nemohli najít. Znovu jsem jim poslal e-mail s žádostí, aby to znovu zvážili, protože moje banka je má jako zpracovatel plateb zablokovány. Do 24 hodin žádná odpověď, ale peníze byly dnes ráno vráceny

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Díky, řekli mi to samé a teď mi přestali odpovídat. Zkusím to 🙂

Automaticky přeloženo:
Mrtasty93
před rokem

Ahoj,

Které transakce zpracovaly platby? Jak je poznáte?


Moc děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

visiola snadné kurzy a pomocníky visiola 🙂

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

Udělal jsem to. Díky za radu. Každý den jim pošlu email. Pokud do 48 hodin neobdržíte odpověď s potvrzením, požádám banku o důkaz prostřednictvím e-mailu.

Automaticky přeloženo:
1...128 129 130...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.