DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 118)

3 704 851 zobrazení 19 955 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...117 118 119...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Má někdo nějaké informace o GLADYS TECHNOLOGIES?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebo BLIŽŠÍ MĚSTO AGRO

Automaticky přeloženo:
BigDavo
před rokem

Mám pomocníka


pokud platba uvádí, že místem je Edinburgh, je to zpracovatel platby


www.paymentz.co.uk odpoví do 3 pracovních dnů


má někdo ZPDG

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Potřebuji také ZPDG.


Luminarpay odmítá vrátit peníze, stejně jako Ecopay Africa

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Dostali jste od nich nějaké náhrady?

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Jaké jste s nimi měli zkušenosti? Jak odpověděli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se, že jste se z předchozích zpráv nic nenaučili, že? Zveřejňujete každý krok o těchto poskytovatelích služeb a pak jste překvapeni, když nevrátí žádné peníze nebo v určitém okamžiku přestanou refundovat.

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Nejde jen o to, aby vám vrátili peníze. Některé banky vyžadují, abyste kontaktovali obchodníka a zahájili zúčtování; pokud neodpoví nebo neposkytnou žádné informace, je těžké provést zúčtování.

Automaticky přeloženo:
BigDavo
před rokem

Všimli jste si něčeho? Právě jste si řekli důvod, proč jste nedostali náhradu ani odpověď!

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Není na škodu zeptat se na zkušenosti jiných lidí. Jste více než vítáni v e-mailech s gatekee a vašem „procesu", ale pokud jste si toho nevšimli, jsme zde všichni na stejné lodi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Není na škodu zkusit kontaktovat prodejce. Musím dodat, že moje banka vyžaduje doklad o komunikaci mezi mnou a prodejcem ohledně vrácení peněz, aby mohla zahájit zúčtování

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poté si to nejprve vyjasněte se svou bankou nebo samotným poskytovatelem, než poskytovateli předložíte odpověď na stříbrném podnose. Odpovědí poskytovatele je mlčení, pokud poskytovateli dorazí ve stejnou dobu 50 e-mailů se stejným požadavkem.

Pokud banka nemá jiné řešení/důvod pro zahájení zpětného zúčtování, zpětné zúčtování odmítne pro nedostatek důkazů, v takovém případě je odeslaná zpráva irelevantní. Banka funguje podle pravidel stanovených společností Mastercard. Problémem chargebacku je ověření 3DS, které přenáší závazek na banku. Pokud transakce není ověřena 3DS, nese odpovědnost poskytovatel. To znamená: 3DS ověření = špatně nakreslená ruka. Způsob poskytovatele je stejně bezpečný jako SEPA převod, jakmile zaplatíte, peníze tak rychle nedostanete zpět.


Dalo by se také říci, že pokud chcete prát špinavé peníze, musíte pracovat s Mastercard nebo VISA. Máte dojem, že pravidla pro zpětné zúčtování mají přednost před platným zákonem.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Paymentz mi vrátila peníze do 2 pracovních dnů od jejich první odpovědi. 👌

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může mi někdo říct, který web stojí za DstrLTD, Limassol Cyprus?


Našel jsem následující, které je také kreativní.


Music Reverb ( [email protected] )

Emarse péče o pleť ( [email protected] )

123-Šablony ( [email protected] )

Šaty Direct Cloth ( [email protected] )

CSSKINSPRO ( [email protected] )

KyPay ( [email protected] )

Dolcepay Limited/Keňa ( [email protected] )


Všechny jsou napojeny na kasina na Curacau/Kypru, která v mé zemi působí nelegálně (zatímco jejich podpora nejprve tvrdí, že to není pravda a jsou legální, dokud je nepotkáte a neřeknou, že za to nese odpovědnost hráč). Abychom mohli úspěšně zpracovat zpětné zúčtování, vždy jsem se obrátil na obchodníka se žádostí o vrácení peněz, protože jsem neobdržel žádné zboží, ale oni jednoduše ignorují odpověď, což mé bance docela usnadňuje zpochybnit transakci, kterou obchodníci neuvádějí. t bojovat. Vezměte prosím na vědomí, že tento postup se provádí pouze v případě, že nejste schopni vyřešit záležitost s kasinem/odmítají vaši refundaci a/nebo výběr z různých důvodů z jejich strany!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Ahoj


Bylo to pro helperm??

Věřím, že je to také pro helperm visiola atd


Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Věřím, že DSTRLTD je Destream; shromažďují dary nebo platby pro tvůrce obsahu. Nedostanete od nich odpověď

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Helpersm byl paymentz.co.uk ano. Užijte si své peníze zpět, ale buďte rychlí, než na to budou moudří

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před rokem

Ahoj je to také visiola? Někdy se projevuje jako pomocník před visiola


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Helpersm byl paymentz.co.uk ano. Užijte si své peníze zpět, ale buďte rychlí, než na to budou moudří

Automaticky přeloženo:
před rokem

Říkal jsi, že to bylo z nelegálního kasina?

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před rokem

Ne? Proč bych to říkal. Nikdy se nezmiňujte o kasinech. Řekněme, že nevíte, k čemu to bylo, a neobdrželi jste žádné zboží ani korespondenci

Automaticky přeloženo:
1...117 118 119...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.