DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 116)

3 707 096 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...115 116 117...1 095
Přidat příspěvek
BIGd8989
před rokem

Řekli jste své kreditní kartě, že jste ji použili k hazardním hrám?

Automaticky přeloženo:
Loohis
před rokem

Ještě jsem je neoslovil. Chystal se zítra. Nejsem si 100% jistý, co říct, ale myslím, že nemusím lhát? Řekněme, že jsem provedl nákupy v kasinu doe joy a ne nepřátelil jsem všechna tato jména, která se objevila v mém prohlášení. Mohu se vrátit o rok zpět za všechny peníze, které jsem tam utratil?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj! Mohl byste uvést své uživatelské jméno na discordu? Možná bych vám mohl pomoci, pokud bude Mastercard váš případ řešit stejně jako můj.

Dostal jsem plnou náhradu a transakce byly z roku 2023. Důvodem je, že Mass toyin sro používá vlastní platební bránu (mpgs) Mastercards. Takže to bude fungovat pouze pro tohoto konkrétního obchodníka

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dejte mi prosím vědět taky, protože zítra volám mastercard. Mám asi 10 000 jen tento rok chci zpátky z kasina radosti, natož poslední ano!

Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Chceš nám říct, jak jsi na to šel?

Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Rád bych o tom také slyšel!

Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Taky bych to věděl, prosím ☺️

Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Můžete si mě přidat na discord:

larry_85

Automaticky přeloženo:
BIGd8989
před rokem

Za prvé, herní weby již nesmějí pro transakce s hazardními hrami kromě kreditních karet používat toto byl nový zákon. Nejsem si jistý, kdy to přišlo, ale rozhodně je aktivní, protože jsem o tom četl teprve nedávno na webu ukgc. Protože kreditní karty jsou formou úvěru. Jen Google. Podívejte se tedy na tyto stránky, které berou platby kreditní kartou, porušují FCS. Najděte si tedy informace a vraťte se k nim s informacemi a požádejte je o vrácení peněz, zejména s tím, že jsem se setkal s tímto vtipem na webu a podařilo se mi získat vrácení peněz poté, co jsem jim pohrozil, že je vystavím celostátním novinám za podvodnou činnost. Brzy mi vrátili peníze. Pak se obraťte na svého poskytovatele kreditní karty a ignorujte hráče, kteří vám nemohou pomoci.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GamingLars je teď skrytý
Důvod: Nejsme si jisti, zda je to bezpečná a relevantní nabídka. Kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů nejsou takové věci na tomto fóru povoleny
před rokem

Myslím, že hazardní společnosti, která porušuje a nerespektuje místní zákony, nezáleží na jejich dodržování.


Kromě toho se u hazardních společností bude mluvit o tom, jak požádat o vrácení peněz. V určitém okamžiku si na to zvyknou. Pak už nebudou peníze. Většina lidí, kteří požádali o platby od společnosti elegro a spol. byly předloženy s výsledkem: žádné peníze!

Automaticky přeloženo:
GamingLars
před rokem

A vaše plné býka jste jen další podvodník zaměřený na zranitelné lidi. V situacích, kdy zoufale touží získat finanční prostředky zpět Jste v bludu? Opravdu si myslíte, že 1 příspěvek, který jste si s největší pravděpodobností sami napsali, účty pro ověření vaší úspěšnosti mi prokažte. do mrtvého zámku. Lidé potřebují mluvit s bankami kvůli podvodným CHYBNÝM obchodníkům, protože nepotřebují prostředníka, jako jste vy. Profitování z bídy lidí nyní udělejte jeden.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Lol, jsi jen podvodník. Mluvíte hodně, ale nemáte žádný důkaz. Nedokážete ani vysvětlit, jak byste se dostali k vrácení peněz. Takže přísně tajné. Takový smutný člověk, který se snaží oklamat ostatní, jste stejně špatný jako kasina.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, zda to byla bezpečná a relevantní nabídka.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A jaké jsou vaše poplatky? Nemáte žádnou záruku, že můžete získat peníze hráčů. Účtujete poplatky předem. Pokud byste opravdu chtěli pomáhat lidem, sdíleli byste zde své znalosti otevřeně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, zda to byla bezpečná a relevantní nabídka.



Automaticky přeloženo:
před rokem

@gaminglars, jak s tebou mluvím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, že to byla bezpečná a relevantní nabídka.



Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Můžeš mě prosím přidat do discordu? dvs78s

Automaticky přeloženo:
dvs7
před rokem

Tak určitě. Jen pro upřesnění, důvodem, proč mi byly vráceny peníze, bylo to, že obchodník použil mpgs, což je vlastní platební brána Mastercard. Porušili tedy svá vlastní pravidla. tato metoda bude fungovat pouze pro několik obchodníků.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak takovou platbu související s mpfs poznáte?

Automaticky přeloženo:
knkwpbdvxx
před rokem

Jak víte, kdo používal mpgs? Poslal jsem e-mail Mastercard, ale nedostal jsem odpověď. jak postupujete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

MasterCard komunikuje pouze s bankami, nikoli s držitelem karty. I když můžete získat odpověď od MasterCard, jedná se o zkopírování a vložení zprávy. Říká se, že byste měli kontaktovat banku. Problém je, že bance chybí vyškolený personál. Nebo vůle s tím bojovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Máte někdo zkušenosti s Noda/Nauda pay? Vracejí peníze? Stále třídím spoustu transakcí a zdá se, že jsou na několik bankovních převodů. Vím, že bankovní převody jsou složitější, ale pokud měl někdo nějaký úspěch, bylo by skvělé vědět, co bylo řečeno atd. Díky kluci!

Automaticky přeloženo:
1...115 116 117...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.