Vážený RICHARDE,
Kontaktujeme vás z kasina JuicyStakes.
Bylo přijato rozhodnutí trvale uzavřít váš účet, protože neprošel našimi bezpečnostními kontrolami. Všimli jsme si, že vaše osobní údaje jsou označeny v globální negativní databázi kvůli nevyřešeným finančním problémům, které jste s námi měli dříve. .
V důsledku toho u nás nebudete moci mít účet.
Toto rozhodnutí nebude zrušeno.
V případě, že bude vytvořen nový účet pod vaším jménem, bude zrušen.
Pozdravy,
Penelope
Bezpečnostní tým JuicyStakes
To byl důvod, proč byl můj účet uzavřen a finanční prostředky zabaveny. Všechny lži, ale zdá se, že nechápete, že nemám účet s nikým kromě tohoto účtu u Juicystakes.
Dear RICHARD,
We are contacting you from JuicyStakes Casino.
The decision was been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. We have noticed that your personal information is flagged in a global negative database for outstanding financial issues you had with us previously. .
As a result of this, you will not be able to hold an account with us.
This decision will not be reversed.
In the event that a new account is created under your name, it will be closed.
Regards,
Penelope
JuicyStakes Security Team
This was the reason given to me why my account was closed, and funds confiscated. All lies, but you don't seem to understand that I don't have an account with anyone except this one account with Juicystakes.
Odesláno – 163,99–0,0216616 BTC 0,000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03c47ff932418a47ff932418
Přidat poznámku
2020-04-25 23:17:00Odesláno-$169,34-0,02254842 BTC$0,000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bf527ef8d755c 71dd06c6a03fe17ad952e
Přidat poznámku
f 2020-04-24 13:36:56Odesláno-$94,22-0,01251207 BTC$0,000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f97051707b570305707 de234c0d8783e8c01198996
Přidat poznámku
2020-04-23 23:00:47Odesláno-$91,16-0,01214361 BTC 0,000 BTC$ BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8cf77f5ef5971c8c775b9971c d3ef3c8bf461b869d
Přidat poznámku
2020-04-23 20:50:58Odesláno-$91,54-0,01212761 BTC 0,000 BTC$ BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9fad392bd6ec05 a33c90b01e2cb5d5ec55
Přidat poznámku
23.04.2020 17:11:30
Byly to moje vklady na můj účet od Paxful pomocí bitcoinů. Všechno, co jsem udělal, bylo legální.
Sent out-$163.99-0.0216616 BTC$0.000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03ff95328c41d241dbd4447afa321
Add note
2020-04-25 23:17:00Sent out-$169.34-0.02254842 BTC$0.000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bf51698c67d21fac8f4732681d5547e94e71dd06c6a03fe17ad952e
Add note
2020-04-24 13:36:56Sent out-$94.22-0.01251207 BTC$0.000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f96ba55b57331a3f67f0e79c07710f05de234c0d8783e8c01198996
Add note
2020-04-23 23:00:47Sent out-$91.16-0.01214361 BTC$0.000 BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8c5b971d776fde58fd64f7057fc9ca1aef4d3ef3c8bf461b869d
Add note
2020-04-23 20:50:58Sent out-$91.54-0.01212761 BTC$0.000 BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9f0f1a1de0a3bd32b9d07d473ffec65f3022a33c90b01e2cb5d5ec55
Add note
2020-04-23 17:11:30
These were my deposits into my account from Paxful using bitcoin. Everything I did was legit.
Odpověděl
v 25., 20. května, 13:40:47
Zástupce kasina 8
naposledy aktivní před 20 hodinami
Díky za tento příspěvek od:
Vážený damac33,
Ještě jednou se omlouváme za tuto zkušenost, nicméně vás kontaktovalo příslušné oddělení ohledně bezpečnostních problémů ovlivňujících váš účet, jeden z nich má více účtů.
Bohužel v důsledku toho zůstane váš účet uzavřen a vaše vklady budou vráceny.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
S přátelským pozdravem,
James
Na desce LCB
Replied by
at May 25, 20, 01:40:47 PM
Casino Rep 8
last active 20 hours ago
Thanks for this post from:
Dear damac33,
Again we do apologize for this experience, however you have been contacted by the relevant department in regards to the security issues affecting your account one of them being having multiple account.
Unfortunately as a result your account will remain close and your deposits refunded.
We do apologize for any inconvenience caused.
Kind Regards,
James
On LCB board
TypČástka FiatIn kryptoZůstatek USDIn kryptoSent toTransaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu********************************* 8y1b54e5066ad 581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Přidat poznámku
2020-05-03 19:01:01Přijato 89,180 $ 89,180,01011303 BTC $ 89,180,01011303 BTC3NYbu****************************8y1b56e7027ba57588caff327d24ff7a57b3b 93aaa666d4
Přidat poznámku
1. 5. 2020 21:54:58
To také nebylo od Juicystakes. Abychom to shrnuli, řekli, že mám více účtů, zpětné zúčtování a že mi byly vráceny vklady, což byly všechny 3 lži. Otevřel jsem si účet, vložil, hrajte, vkládejte, hrajte atd. a když najednou došlo na výběr. Neprocházím falešnými bezpečnostními filtry. Stejná společnost, která v roce 2011 ukradla peníze svým hráčům? Nějak se k nim postavíte se všemi těmi lžemi, které řekli, a případ nevyšetříte. Doslova, co potřebujete, abyste viděli, jak jsou stinné?
TypeAmount FiatIn cryptoBalance USDIn cryptoSent toTransaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu************************8y1b54d5ad42a561f62169c9980160b2f0e581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Add note
2020-05-03 19:01:01Received$89.180.01011303 BTC$89.180.01011303 BTC3NYbu************************8y1b56e7027ba57588caff327d4ba615654a57b4c355b4ff7557302c2b193aaa666d4
Add note
2020-05-01 21:54:58
That wasn't from Juicystakes either. So, to recap, they said I had multiple accounts, chargebacks, and that my deposits were refunded which all 3 were lies on their end. I opened an account, deposit, play, deposit play, etc and when it came to cashout suddenly. I don't pass bogus security filters. Same company that stole money from their players back in 2011 too? Somehow you side with them with all the lies they told and you don't investigate the case. Literally, what do you need to see how shady they are?
Jsem si jistý, že víte, že administrátoři stížnosti nevyřizují.
Nemohu tedy nic říct, jednoduše proto, že nejsem součástí procesu a nemám přístup k důkazům nebo interní komunikaci. Vidím to stejně jako ty ve stížnosti. Což se zdá být nyní případ .
Vaše stížnost byla zamítnuta, protože jste přestali odpovídat.
Je to docela chladný případ, spolu s předchozím:
Rozumím vaší zprávě, ale musím vám poslat jinam:
Požádejte o znovuotevření stížnosti a po cestě zašlete všechny originály (ne přepisy). Pak mějte otevřenou komunikaci, prosím .
Děkuji.
I'm sure you know administrators do not handle complaints.
Thus, there is nothing I can say, simply because I'm not part of the process and have no access to evidence or internal communication. I see the same as you do in the complaint. Which seems to be the case now.
Your complaint was rejected because you stopped responding.
It's quite a cold case, along with the previous one:
I understand your message, but I must send you elsewhere:
Ask for the complaint to be reopened and send all originals (not transcripts) along the way. Then, keep communication open, please.
Thank you.
Moje stížnost byla zamítnuta, protože jsem měl údajně více účtů a zpětné zúčtování, které nebyly pravdivé. Nebyly mi poskytnuty žádné důkazy o obou situacích. Dokonce jsem se ujistil, že jsem se zeptal, zda je dobré se zaregistrovat, protože důvěřovat webům curraco není ten nejchytřejší krok. Zdá se, že to nikoho nezajímá
My complaint was rejected since I supposedly had multiple accounts and chargebacks which neither were true. No evidence to as provided to me on either situations. I even made sure I asked that I was good to signup since trusting curraco sites isn’t the brightest move. Seems like no one cares so
Soucítím s vaším názorem, ale nemám jiné řešení než požádat o další znovuotevření.
Zvažte prosím tento krok.
I empathize with your opinion, yet I have no other solution outside of asking for another reopening.
Please consider taking this step.
Velice vám děkujeme za odeslání vašeho případu. Je nám líto, že slyšíme o vašem problému a chápeme vaše obavy. Bohužel bychom vás rádi informovali, že vaše stížnost nebyla uznána z následujícího důvodu:
Nejen, že se jedná o velmi starý případ, se kterým obvykle nepomáháme, kasino nám poskytlo důkazy, že jste vytvořili více účtů, a proto byla vaše stížnost v minulosti uzavřena jako neoprávněná. Podívejte se prosím zde:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
Žádám vás, abyste přestali podávat nové stížnosti. Nebudou zveřejněny a má to dobrý důvod.
Dal jsem jim plnou moc a stále nemohu získat tento tzv. doklad o více účtech? Za celý svůj život jsem měl doslova jen jeden účet. Pokud vytvoříte více účtů, nezruší je okamžitě? Nedovolí vám registrovat se, vkládat, hrát, vkládat, hrát, přejít k výběru peněz a poté uzavřít váš účet kvůli více účtům. Stačí jednou promluvit s podporou a poznáte její podvod na jejich konci.
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
Not only this is a very old case which we do not typically help with, the casino provided us with the evidence that you created multiple accounts, therefore your complaint was closed as unjustified in the past. Please, see here:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
I kindly ask you to stop submitting new complaints. They won't be published and for a good reason.
I gave them power of attorney and I still can't get this so called proof of multiple accounts? I literally only had one account in my whole life. If you create multiple accounts, don't they shut them down immediately? They don't let you registered, deposit, play, deposit, play, go to cashout, and then shut your account down due to multiple accounts. Just talk to support once and you'll know its fraud on their end.
Myslel jsem, že jde o nejnovější případ. ten, kterého jste náhle přestali oslovovat.
Ne ten studený z roku 2020.
Technicky vzato, i kdybych důkazy sám znal, asi bych je nemohl sdílet veřejně.
Vzhledem k tomu, že mohu pouze číst a používat stejný zdroj bez jakéhokoli soukromého e-mailu nebo chatování přes Skype, jsem bezradný. 🙁
I thought it was about the most recent case. the one you suddenly stopped addressing.
Not the cold one from 2020.
Technically, even if I knew the evidence myself, I would not be able to share it publicly, I guess.
Since I can only read and use the same source without any private email or Skype chats, I'm left clueless. 🙁
Ano, od roku 2020 jim prošlo, že neplatí svým zákazníkům a nevlastní intertopy a přeznačili to a dělají totéž svým zákazníkům.
Yes, it has been since 2020 they've been getting away with not paying their customers and not they own intertops and rebranded that and are doing the same to their customers on there too.
Hmm, a měli jste to potěšení z kasina, které je přeznačeno? Myslím, že je nejlepší se takovým kasinům, kde jste měli problém, vyhnout, abyste ho nemuseli znovu řešit, pokud by nastal.
Hmm, and have you had the pleasure with a casino that is rebranded ? I think it's best to avoid such casinos where you had a problem so that you don't have to deal with it again if it arises.
Hmm, co to má společného s tím, co jsem řekl?
Hmm, what does that have to do with anything I said?
Na černé listině:
Juicy Stakes Casino je přidáno na naši černou listinu, protože funguje bez platné licence vydané regulovaným orgánem.
Citopedia NV
Číslo společnosti
108424
Typ společnosti
Společnost s ručením omezeným
Jurisdikce
Registrovaná adresa
Heelsumstraat 51
Curaçao
Stránka registru
Pro odkaz na primární zdroj se prosím přihlaste
Zdroj Curaçao Chamber of Commerce & Industry,http://www.curacao-chamber.cw/ , 22. října 2023
google ta adresa je docela vtipná
to je ten, kdo vlastní společnost
Blacklisted:
Juicy Stakes Casino is added to our blacklist due to the fact they are operating without a valid licence issued by a regulated authority.
Citopedia N.V.
Company Number
108424
Company Type
Limited Liability Company
Jurisdiction
Registered Address
Heelsumstraat 51
Curaçao
Registry Page
Please log in for link to primary source
Source Curaçao Chamber of Commerce & Industry, http://www.curacao-chamber.cw/, 22 Oct 2023
google that address its pretyy funny
that's who owns the company
Podle toho, co jsi napsal, jsem na to koukal a viděl jsem to taky. I na našem webu máme napsáno, že mají licenci, která není ověřitelná, takže to asi nebude náhoda. 🤔
According to what you wrote, I have looked at it and seen it too. Also on our website we have written that they have a license that is not verifiable, so it's probably not a coincidence. 🤔
Shrnutí případu
PŘED 3 LETY
Hráč z USA byl obviněn z otevření více účtů a jeho účet byl uzavřen. Stížnost jsme zamítli, protože hráč porušil podmínky kasina.
Je těžké tomu uvěřit, protože mi dokonce řekli, že mám jeden účet. Skvělá práce při vyšetřování Yuliio!
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
I find this hard to believe since they even told me I had one account. Great Job on the investigation Yuliia!
Shrnutí případu
PŘED 3 LETY
Hráč z USA byl obviněn z otevření více účtů a jeho účet byl uzavřen. Stížnost jsme zamítli, protože hráč porušil podmínky kasina.
Jak můžete jasně vidět, měl jsem pouze jeden účet a moje stížnost byla sestřelena kvůli tomu, že mám více účtů. To je frustrující, protože když jsem požádal Yuliiu o důkaz, nic mi neposlala. Takže jsem neudělal nic špatného a oni porušili podmínky tím, že řekli, že mají licenci, což zjevně neměli a stále nemají. Takže shrnuto, ukradli mi 22 500,89 $. Poslal jsem požadované dokumenty a vše bylo jasné a ukázal jsem svou adresu s účtem za energie a řidičským průkazem zepředu a zezadu. Přál bych si, aby byla tato stížnost revidována, protože jsem jasně měl jeden účet a právě oni vás klamou, abyste věřili něčemu jinému. Nedostal jsem zpět žádný ze svých vkladů, protože vše bylo provedeno prostřednictvím bitcoinu.
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
As you can clearly see, I only had one account and my complaint was shot down due to having multiple accounts. This is frustrating since when I asked Yuliia for proof of this, she wouldn't send me anything. So, I did nothing wrong, and they broke terms and conditions by saying they were licensed which they clearly were not and still isn't. So, in summary, they stole $22,500.89 on me. I sent in the documents required and everything was clear and showed my address with utility bill and my driver's license front and back. I would like that complaint to be redacted since I clearly had one account and they're the ones that mislead you to believe anything else. I didn't get any of my deposits back since it was all made via bitcoin.
Ještě jednou a naposledy řeknu to, co jsem již řekl. Vaše stížnost byla zamítnuta, protože kasino poskytlo důkazy o více účtech. Tento případ je starý 3 roky a Yullia, která tento případ řešila, jej dle tehdy dostupných informací vyřešila správně. Je nám líto, ale k tomuto případu se nelze vrátit, protože je starý, a proto byl případ uzavřen. Doufám, že si rozumíme.
Once again and for the last time I will say what I have already said. Your complaint was rejected because the casino provided evidence of multiple accounts. This case is 3 years old and Yullia, who handled this case, solved it correctly according to the information available at the time. We are sorry but it is not possible to go back to this case because it is old and therefore the case has been closed. I hope we understand each other.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.