Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguDiskuze k článku Jak řešíme stížnosti

Diskuze k článku Jak řešíme stížnosti

 od tamalvey
|
1 253 zobrazení 14 odpovědí |
|

Velmi bych ocenil, kdyby se se mnou mohl spojit někdo z těchto stránek, kdo by mi mohl pomoci vyřešit tento vážný problém, který se týká hraní Mermaid milionů a jejich nevyplácení zákazníkům za výhry, mám všechny dokumenty a peníze, které od sebe obdrželi, a také peníze, které poslali na můj účet. Můj e-mail je T Doufám, že se ozvu.

Automaticky přeloženo:
tamalvey

Dobrý den, již jsem vám odpověděl ve vláknu pro kasino. 🙂

Podívejte se na to. 😉

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jak mohu reklamovat?

Automaticky přeloženo:

Nemůžeš to je BS to Takže kdybych byl u, už bych nehrál hry online.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jak mohu reklamovat?

Automaticky přeloženo:

Podařilo se vám jej vyplnit? Vidím, že jedna probíhá. Právo?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romi


Pokud se mi to podařilo, tak to revidují.


Děkuju

Automaticky přeloženo:
burgoajuan

To je skvělé. Doufám, že se to brzy najde řešení.

Pokud je nějaká aktualizace z kasina, určitě nám dejte vědět. Právo?

Automaticky přeloženo:

Ano, i když přesně nevím, jak to funguje... Opravdu si nemyslím, že můžete něco obnovit.

Automaticky přeloženo:
burgoajuan

Řekl bych: Důvěřujte procesu a spolupracujte, jak jen můžete.

Zde si dokonce můžete přečíst o tom , jak tento proces funguje, pokud chcete.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Proč nemohu podat stížnost na Vegasino? Můj zůstatek 490 EUR byl jednoduše smazán. Žádám vás o pomoc. Kasino také nereaguje na mé e-maily. Několikrát jsem se vás pokoušel kontaktovat e-mailem, ale nemohu podat stížnost, protože se stále zobrazuje chybová zpráva. (Viz obrázky)

filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
NapoliM10

Ahoj.

Omlouvám se za tuto nepříjemnost. Bohužel v poslední době máme mnoho podobných případů a já se vás pokusím navést, co dělat, i když je to dost složité.


Nejprve pošlete e-mail našim kolegům na adresu popis stížnosti, snímek obrazovky související komunikace nebo cokoli jiného, ​​co máte po ruce.


Pak, aby se to ostatním neopakovalo, bych vás laskavě požádal o pomoc, pokud je to možné:

Zašlete nám aktualizaci chyb e-mailem na adresu :

1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví CAPTCHA.

2) Přidejte přesný čas a také nám sdělte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.


Zde je také několik tipů, jak se vypořádat s problémem od našeho hlavního vývojáře:

"Používáte VPN? A co plugin prohlížeče? Blokování může souviset s vaším používáním pluginu nebo programu prohlížeče virtuální privátní sítě (VPN).

Některé sítě VPN odesílají provoz, který porušuje zákon nebo podmínky služby webových stránek.

Zde jsou 3 nejlepší věci, které bych doporučil.


1. Zkontrolujte svou IP adresu – Pokud jsou z vaší IP adresy nějaké podezřelé aktivity a je označena jako spam, pak Google vyhodí zprávu reCAPTCHA a zastaví vás kvůli ověření.


2. Zkontrolujte svou síť – Někdy (většinou v zemích jako Čína) poskytovatel internetových služeb (ISP) maskuje IP adresu a sleduje vaše aktivity při prohlížení. To způsobí, že celá síť IP adres používaných daným ISP bude zablokována bezpečnostními systémy, jako je reCAPTCHA, kterou používá Google.


3. Zkontrolujte malware a rozšíření prohlížeče – Pokud se vám často zobrazuje zpráva „Nejsem robot", zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje škodlivé programy a odstraňte nepotřebná rozšíření prohlížeče. Vyzkoušejte oficiální nástroj Chrome Cleanup Tool.


Dejte nám prosím vědět, zda jste to dokázali. Jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi

Několikrát jsem se vás pokusil kontaktovat e-mailem. Mohli byste mi prosím poslat e-mailovou adresu, kde mohu popsat svou situaci nebo podat stížnost?


Díky

Automaticky přeloženo:
NapoliM10

Je mi líto, ale ve skutečnosti od vás žádný e-mail nepřišel.

Pokud si přejete, můžete také napsat našemu reklamačnímu týmu na a vysvětlit celou situaci. Pak by mohla být vaše stížnost podána s naší pomocí.

Dejte nám prosím vědět, jestli jste s tím vším úspěšní. 🙏

Automaticky přeloženo:

Proč stížnost nejde dál, pokud se týká sportovního sázení?

Automaticky přeloženo:
Barbaz

Hele, sport v reklamaci neřešíme, protože nemáme odborníky a hlavně znalosti, které bychom potřebovali k objektivnímu rozhodování reklamací. Některé věci jsou jiné než hraní automatů, a proto by bylo nespravedlivé, aby to hráči nebo kasina dělali na základě ničeho. Možná se do toho jednou dostaneme a budeme řešit takové situace, ale budeme muset mít lidi, kteří tomu rozumí, aby to bylo spravedlivé a férové.🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky