Ahoj.
Omlouvám se za tuto nepříjemnost. Bohužel v poslední době máme mnoho podobných případů a já se vás pokusím navést, co dělat, i když je to dost složité.
Nejprve pošlete e-mail našim kolegům na adresu popis stížnosti, snímek obrazovky související komunikace nebo cokoli jiného, co máte po ruce.
Pak, aby se to ostatním neopakovalo, bych vás laskavě požádal o pomoc, pokud je to možné:
Zašlete nám aktualizaci chyb e-mailem na adresu :
1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví CAPTCHA.
2) Přidejte přesný čas a také nám sdělte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)
3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.
Zde je také několik tipů, jak se vypořádat s problémem od našeho hlavního vývojáře:
"Používáte VPN? A co plugin prohlížeče? Blokování může souviset s vaším používáním pluginu nebo programu prohlížeče virtuální privátní sítě (VPN).
Některé sítě VPN odesílají provoz, který porušuje zákon nebo podmínky služby webových stránek.
Zde jsou 3 nejlepší věci, které bych doporučil.
1. Zkontrolujte svou IP adresu – Pokud jsou z vaší IP adresy nějaké podezřelé aktivity a je označena jako spam, pak Google vyhodí zprávu reCAPTCHA a zastaví vás kvůli ověření.
2. Zkontrolujte svou síť – Někdy (většinou v zemích jako Čína) poskytovatel internetových služeb (ISP) maskuje IP adresu a sleduje vaše aktivity při prohlížení. To způsobí, že celá síť IP adres používaných daným ISP bude zablokována bezpečnostními systémy, jako je reCAPTCHA, kterou používá Google.
3. Zkontrolujte malware a rozšíření prohlížeče – Pokud se vám často zobrazuje zpráva „Nejsem robot", zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje škodlivé programy a odstraňte nepotřebná rozšíření prohlížeče. Vyzkoušejte oficiální nástroj Chrome Cleanup Tool.
Dejte nám prosím vědět, zda jste to dokázali. Jsme tu, abychom vám pomohli.
Hi.
I'm sorry for this inconvenience. Unfortunately lately we have many similar cases, and I will try to guide you in what to do, even though it is quite complex.
First, email our colleagues at complaint@casino.guru the complaint description, a screenshot of the related communications, or anything else you have on hand.
Then, in order to prevent this from happening to others over again, I would kindly ask you for help if possible:
Send us the error update via email at community@casino.guru:
1) Make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when the CAPTCHA appears.
2) Add the exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
3) An IP address would be great too if you are able to find it.
Here are also a few tips to deal with the problem provided by our chief developer:
"Are you using a VPN? What about a browser plugin? The blocking might be related to your use of a virtual private network (VPN) browser plugin or program.
Some VPNs send traffic that violates the law or websites' terms of service.
Here are the top 3 things I would suggest.
1. Check your IP address - If there are any suspicious activities from your IP address and it is marked for spam, then Google will throw the reCAPTCHA message and stop you for verification.
2. Check your network - Sometimes (mostly in countries like China) the Internet Service Provider (ISP) masks the IP address and tracks your browsing activities. This will cause the complete network of IP addresses used by that ISP to get blocked by security systems like reCAPTCHA used by Google.
3. Check malware and browser extensions - If you are frequently seeing an "I’m not a robot" message, then check your computer for malicious programs and remove unnecessary browser extensions. Try the official Chrome cleanup tool.
Please let us know if you were able to do this. We're here to help.
Automaticky přeloženo: