FórumObecná diskuze o gamblingu4rabet podvod nebo legitimní?

4rabet podvod nebo legitimní?

před 2 roky od justlikethat
|
7477 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Zaregistroval jsem se u 4rabet poté, co jsem se podíval a důvěřoval hodnocení číslo 1, které jste jim dali. Po registraci a provedení vkladu se mi podařilo skončit na 20 000 INR. Nyní můj výběr čeká na více než 24 hodin. Zeptal jsem se jich, jestli mají ADR, a oni to odmítají říct. Žádají mě, abych počkal 72 hodin. Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Ahoj,

měl bys počkat, věřím. Nejdůležitější částí prvního výběru je absolvování ověření KYC (poznej svého zákazníka). Teprve poté máte nárok na výběr.

Už jste prošli ověřením, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem bankovní vklad a řekli, že není vyžadováno ověření. Mám screenshot chatu.

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Upřímně, přijde mi to neobvyklé. Sdílejte prosím snímky obrazovky.

Každopádně věřím, že ty 3 dny uběhly, takže navrhuji, abyste se znovu zeptali kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tady to je.

file

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Teď mi to vyhovuje - děkuji.

Obdrželi jste výhru? Pokud ne, zeptali jste se kasina na zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Pořád říkají to samé.

file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Chápu tedy, že jste výhry neobdrželi, ale potvrdili již výběr, nebo se stále čeká?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je ve stavu nevyřízeno ode dne, kdy jsem ve čtvrtek (14. července) požádal o výběr.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Myslím, že stav neodpovídá tomu, co říká podpora. Tipoval bych, že by to mělo být přijato nebo zpracováno, nebo něco podobného.

Také se zdá, že zatím neexistuje žádné ID transakce. Na všechny příchozí nevyřízené transakce se můžete zeptat své banky.

Dejme tomu ještě pár dní a uvidíme. Případně můžete podat stížnost, jen mějte na paměti, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na provedení výběru.

V pátek vás zkontroluji.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře. Počkáme do pátku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj výběr, který čekal, byl zamítnut. Byl jsem znovu požádán, abych se ověřil. Bylo mi řečeno, že pokud se do 5 dnů neověřím, nebudu si moci vybrat své peníze „nikdy". Peníze budou zabaveny.

Dříve jsem také mohl vybrat maximum 50 000 INR, což je asi 800 EUR. Nyní je můj limit 1000 INR, což se rovná 13 EUR, a dokud nebude moje jedna transakce zpracována, nemohu požádat o další.

Vážně nechápu, jak proboha, Casino.guru dalo tomuto kasinu hodnocení č.1. Je to velmi nezodpovědné i z vaší strany.

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Ahoj,

Jsem si jistý, že musí existovat nějaký důvod, proč kasino žádá o další ověření. Chápu, že pokud nejste plně ověřeni, nemůžete také obdržet žádné výhry. Měli byste spolupracovat, je to ve vašem nejlepším zájmu.

Pokud si však nyní myslíte, že je něco špatně, odešlete stížnost a my se na to podíváme:

https://casino.guru/complaints/create



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podívejte se, co dělají. Nahrál jsem své dokumenty, obdržel jsem poštu, kterou obdrželi, ale agent to přijal a poté popřel, že jsem je nekontaktoval. filefile

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Omlouvám se, ale nepodařilo se mi rozluštit oba snímky obrazovky.

Vidím, že jsi podal stížnost , myslím, že to stojí za to. Pojďme zjistit, jestli z toho náš tým pro stížnosti dokáže něco udělat.

O čem, prosím, chatovací agent lhal?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal jsem potvrzovací e-mail, že moje dokumenty byly přijaty, a říkají, že jsem jim nic neposlal.

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Je možné, že některé dokumenty prostě chybí?

Myslím, že byste se měli zaměřit na poskytnutí každého dokumentu i několikrát. Z mého pohledu je to mnohem lepší než jednoduše čekat, protože si myslíte, že podpora lže, nemyslíte? Tento zástupce podpory je s největší pravděpodobností jiná osoba než ta, která se stará o vaše ověření.

Zeptala bych se jich, co jim chybí.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na nic nereagují. Dávají mi stejnou odpověď a žádají mě, abych počkal.

Automaticky přeloženo:
justlikethat
před 2 roky

Omlouvám se, v tomto případě si myslím, že už jsem přišel s každým nápadem, který jsem dostal.

Bohužel musíme počkat, zda se nám tým pro stížnosti podaří kontaktovat. Toto kasino má velmi dobrou pověst, a proto předpokládám, že budou spolupracovat.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kontaktovali jste je? Když? Kasino s dobrou pověstí reaguje obecně za jak dlouho poté, co bylo kontaktováno?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky