Ahoj CasinoGuru,
Chtěl bych vás požádat o smazání mého účtu a s ním všech existujících dat. Moje příspěvky a příspěvky by také měly být odstraněny.
Připomínám zásady ochrany osobních údajů.
Předem děkuji.
S pozdravem, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
ahoj, chtěl bych požádat o uzavření mého účtu guru kasina, prosím. Nechci nadále používat webovou stránku, mám problém s hazardními hrami a rád bych ze svého života odstranil veškeré věci související s hazardními hrami.
s pozdravem wasim
hi, i would like to request my casino guru account to be closed please. I no longer wish to use the website, i have a gambling problem and would like to remove any gambling related things from my life.
kind regards, wasim
Ahoj CasinoGuru,
Chtěl bych vás požádat o smazání mého účtu a s ním všech existujících dat. Moje příspěvky a příspěvky by také měly být odstraněny.
Připomínám zásady ochrany osobních údajů.
Předem děkuji.
S pozdravem, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
Ahoj!
Protože toto je váš jediný příspěvek na fóru, nerozumím vašemu požadavku nebo připomenutí. Možná si přejete, aby byl váš příspěvek se stížností skrytý jako citlivý?
Jen abyste věděli, stížnosti nemažeme, protože ovlivňují index bezpečnosti kasina a slouží jako jakési varování pro komunitu.
Budu čekat na vaši odpověď.
Hello!
Since this is your only forum post, I do not understand your request or reminder very well. Do you perhaps wish your complaint post to be hidden as sensitive?
Just for you to know, we do not delete complaints because they affect the Casino Safety Index and serve as a sort of warning for the community.
I'll wait for your response.
Pokud si přejete smazat svůj účet, uděláme to za vás. Prosím, potvrďte svou žádost.
If you wish to delete your account, we will do it for you. Just confirm your request, please.
ano, to je přesně to, co chci
yes that is exactly what I want
ja genau das wünsche ich mir
Ano, přesně tak jsem si to představoval, ale také bych se rád registroval s jinou emailovou adresou a ne přes Google, protože na svůj Google mail chodím jen zřídka.
Už jsem u vás měl účet pod petermischker@web.de a před časem jej deaktivoval. Můžete jej jednoduše znovu aktivovat a deaktivovat můj účet Google.
Děkuji
Yes, that's exactly how I imagined it, but I would also like to register with a different email address and not via Google, because I rarely go to my Google mail.
I already had an account with you under petermischker@web.de and deactivated it some time ago. Can you simply reactivate it and deactivate my google account.
Thank you
ja genau so habe ich mir das vorgestellt,aber ich würde mich auch gerne mit einer anderen email adresse anmelden und nicht über google.Weil ich gehe zu selten auf meine google mail.
Ich hatte bei Ihnen schon mal ein Konto unter petermischker@web.de und habe es vor einiger Zeit deaktiviert.Können sie es einfach wieder aktivieren und mein google konto deaktivieren.
Vielen Dank
Ahoj. Uděláme, jak požadujete.
Z důvodu GDPR bohužel není možné znovu aktivovat váš předchozí účet. Pokud si tedy chcete založit nový účet, udělejte to klidně od začátku.
Pokud potřebujete jinou pomoc, dejte nám prosím vědět.
Hello. We will do as you request.
Unfortunately, it is not possible to reactivate your previous account due to GDPR. So, if you wish to open a new account, feel free to do it from the beginning.
If you need any other help, let us know, please.
Dobrý den, jsem rád, že se Vám podařilo Váš případ vyřešit.
Teď ti zavírám účet.
Měj se dobře ! 🙂
Hello, I'm glad you managed to solve your case.
Now I'm closing your account.
Stay well ! 🙂
Takže chcete zavřít další účet nebo chcete uzavřít svůj účet Casino Guru? Upřímně, nemohl jsem to říct. Dejte nám vědět, prosím.
So, do you want to close another account or do you want to close your Casino Guru account? Frankly, I couldn't tell. Let us know, please.
Dobrý den, mohl bych prosím vědět, proč chcete zrušit svůj účet? Viděl jsem, že máte otevřenou stížnost na kasino a neodpověděl jste Tomášovi, aby se vám pokusil pomoci.
Nemyslíte, že pokud máte problém, bylo by lepší ho nejprve zkusit vyřešit a pak účet zavřít?
Hi, could I please know why you want to close your account ? I saw that you have an open complaint against the casino and you didn't reply to Tomas to try to help you.
Don't you think that if you have a problem it would be better to try to solve it first and then close the account ?
ne, moc děkuji Chci zrušit stížnost a smazat svůj účet, protože jsem již mluvil s kasinem a problém je vyřešen, díky moc
no thanks a lot I want to cancel the complaint and delete my account because I already talked with casino and problem is fixed thanks a lot
Takže váš účet byl nyní uzavřen.
Hezký den 🙂!
Well then, your account has been closed now.
Have a good day 🙂 !
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.