DomůFórumObecná diskuzeSmazat můj účet

Smazat můj účet

před 2 roky od Kimhar15
|
22 592 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky

Jak smažu svůj účet?

Automaticky přeloženo:
Kimhar15
před 2 roky

Ahoj.

Zašlete mi prosím e-mail: radka@casino.guru na e-mailovou adresu, kterou jste použili při vytváření účtu zde (registrační e-mail, který najdete ve svém účtu v sekci "můj profil") a já váš účet trvale smažu.

Stalo se něco, prosím?

Pokud potřebujete pomoc, zeptejte se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko

Můžete mi také zrušit účet, prosím!

Moje e-mailová registrace je:

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: email smazán
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, rád bych věděl, jak smazat svůj účet v různých kasinech. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, rád bych věděl, jak smazat svůj účet v různých kasinech. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud chcete smazat svůj účet v kasinu, budete muset kontaktovat zákaznickou podporu a sdělit jim, že žádáte o samovyloučení, případně jim sdělit, že chcete, aby byl váš účet uzavřen, pamatujte na to, když o to požádáte.... Ujistěte se, že jste jim poskytli svou e-mailovou adresu, kterou jste použili při otevření účtu.

Automaticky přeloženo:
marisolbet
před 2 roky

Dobrý den, musíte napsat na podporu v různých kasinech. Nejprve získáte roztočení zdarma, abyste mohli zůstat zákazníkem a hrát déle.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, rád bych věděl, jak smazat svůj účet v různých kasinech. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel neexistuje žádný konečný nástroj, jak uzavřít všechny účty ve všech kasinech, ve kterých jste kdy hráli. 🙁

Snažíme se takový nástroj vyvinout, ale ještě zdaleka není hotový.

Jen laskavá poznámka, pokud bojujete s jakoukoli formou závislosti na hazardních hrách, vždy informujte kasino o tomto důvodu pro sebevyloučení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, chtěl bych smazat svůj účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

chtěl bych prosím smazat svůj účet


Automaticky přeloženo:
Kimhar15
před rokem

Tato možnost se téměř vždy nachází v nastavení, na konci všeho

Automaticky přeloženo:
před rokem

A pokud je toto vlákno stále viditelné, je to proto, že jste svůj účet ještě nesmazali

Automaticky přeloženo:
jackiefros797
před rokem

Hmm, to není pravda. Ale pokud jste téměř vždy našli tuto možnost v nastavení, můžete pořídit snímek obrazovky a ukázat nám ho možná?

Automaticky přeloženo:
jackiefros797
před rokem

S tím také nemohu souhlasit, protože při smazání účtu zmizí název, který je nahrazen jak vidíme- Anonymizováno. Vlákno bude stále viditelné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete zavřít tento účet, protože byl velmi neužitečný a zavádějící v čemkoli

Automaticky přeloženo:
anthonyoflanagan72
před rokem

Je nám líto, protože máte otevřenou stížnost. To teď prostě nemůžu.

Jste si opravdu jisti, že nepotřebujete pomoc s vaším problémem? Mohu požádat tým pro stížnosti o uzavření stížnosti, aby bylo možné uzavřít tento účet, je to, prosím, to, co chcete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jasně, že jsi mým jménem nic neudělal, ale nenechej stížnost otevřenou, přestaň mi posílat zprávy, abys vyprovokoval zneužívání a reakci, protože jsi velmi neproduktivní, ale nenech to otevřené, jen tě zablokuji ze své strany, abys věděl, že berou podvodně peníze lidí nespravedlivě a vy máte krk, to je vše, co musíte na obranu tohoto kasina nebo jiného kasina, protože jsem na tomto fóru viděl spoustu stížností, že se to stalo spoustě lidí, takže

Upravil Radka před rokem
Důvod: Obtěžující obsah
Automaticky přeloženo:
anthonyoflanagan72
před rokem

Mohl bys přestat být urážlivý?

Jako admin tohoto fóra se vás ptám naposledy. Jakýkoli jiný urážlivý příspěvek bude smazán.

Víte, že existují stovky otevřených stížností, takže tým má na každé kolo týden, je to uvedeno v průvodci, podívejte se?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

file

Musíte být trpěliví. Doufám, že to pochopíte.

Užij si víkend!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přestanu přispívat Jen se bráním Nechci být urážlivý a sbohem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže dnes jsem od vás dostal zprávu, stále si to přeji zpochybnit, protože ano, mohly být porušeny některé podmínky, o kterých jsem nevěděl, ale dotyčné peníze by měly být automaticky vráceny kasinu jako bonus, který nebyl vyplacen a peníze by nikdy neměly být vráceny být přesvědčen, protože jsem si nebyl vědom podmínek, že mohou dělat to, co dělali, protože jiná kasina nepovolovala hry, ale to by nikdy nemělo způsobit, že hráč přijde o své peníze na neurčito, protože tam udělali, neměli dělat to, co udělali jako já" Jsem jen zákazník a nezákonně mě potrestali krádeží 191,00, což je velmi nespravedlivé a jsou tam hry a mohu upřímně říci, že 40,00 bylo nashromážděno spravedlivě a 150,00, které jsem vyhrál v ruletě, takže pokud jde o sázku ano, nebyl jsem podle toho, ale měli by odečíst nějakou část bonusové sázky proti mé skutečné sázce, takže tyto jednotky byly porušeny spravedlivě, můžete vidět, že jsem obětí krádeže, pokud se můžete znovu podívat na tento problém, jen jsem zjistil, že je to nezákonné, mohou být žalováni, pokud se spojím s herní komise

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tam je k dispozici, kdyby něco, co by jim nemělo být dovoleno dělat obchodní období, protože je to tam stránka, která nedodržela a porušila zákon a může být pokutována. Věřím, že jsem neudělal nic nezákonného, jen jsem tam hrál hry

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky