Ahoj.
Zašlete mi prosím e-mail: radka@casino.guru na e-mailovou adresu, kterou jste použili při vytváření účtu zde (registrační e-mail, který najdete ve svém účtu v sekci "můj profil") a já váš účet trvale smažu.
Stalo se něco, prosím?
Pokud potřebujete pomoc, zeptejte se.
Hello.
Please send me an email: radka@casino.guru via the email address you used when creating an account here (registration email which can be found in your account in section "my profile") and I will delete your account permanently.
Has anything gone wrong, please?
If you need any help, just ask.
Pokud chcete smazat svůj účet v kasinu, budete muset kontaktovat zákaznickou podporu a sdělit jim, že žádáte o samovyloučení, případně jim sdělit, že chcete, aby byl váš účet uzavřen, pamatujte na to, když o to požádáte.... Ujistěte se, že jste jim poskytli svou e-mailovou adresu, kterou jste použili při otevření účtu.
If you want to delete your account in a casino, you'll have to contact the customer support and tell them you request a self exclude, alternatively tell them you want your account to be closed, mind you,when requesting....make sure you provide them your email address, the one you used in opening the account.
Dobrý den, musíte napsat na podporu v různých kasinech. Nejprve získáte roztočení zdarma, abyste mohli zůstat zákazníkem a hrát déle.
Hello, you have to write to the support in the different casinos. You get free spins first so that you can remain a customer and play for longer.
Hallo, sie müssen den Support in den verschiedenen Casinos anschreiben. Sie bekommen erstmal freispiele damit sie noch länger Kunde bleiben und spielen.
Bohužel neexistuje žádný konečný nástroj, jak uzavřít všechny účty ve všech kasinech, ve kterých jste kdy hráli. 🙁
Snažíme se takový nástroj vyvinout, ale ještě zdaleka není hotový.
Jen laskavá poznámka, pokud bojujete s jakoukoli formou závislosti na hazardních hrách, vždy informujte kasino o tomto důvodu pro sebevyloučení.
Sadly there is no ultimate tool to close all accounts in all casinos you have ever played in. 🙁
We're trying to develop such tool, but it's far from ready yet.
Just a kind note, if you fight any form of gambling addiction, always inform the casino, about this reason for self-exclusion.
Tato možnost se téměř vždy nachází v nastavení, na konci všeho
The option is almost always found in settings, at the end of everything
Hmm, to není pravda. Ale pokud jste téměř vždy našli tuto možnost v nastavení, můžete pořídit snímek obrazovky a ukázat nám ho možná?
Hmm, that's not true. But if you almost always found this option in settings, can you take a screenshot and show it to us maybe ?
S tím také nemohu souhlasit, protože při smazání účtu zmizí název, který je nahrazen jak vidíme- Anonymizováno. Vlákno bude stále viditelné.
I can't agree with this either, because when the account is deleted, the name disappears, which is replaced as we can see- Anonymized. The thread will still be visible.
Je nám líto, protože máte otevřenou stížnost. To teď prostě nemůžu.
Jste si opravdu jisti, že nepotřebujete pomoc s vaším problémem? Mohu požádat tým pro stížnosti o uzavření stížnosti, aby bylo možné uzavřít tento účet, je to, prosím, to, co chcete?
I'm sorry, since you have an open complaint. I just can't do that now.
Are you really sure you don't need help with your issue? I can ask the Complaint Team to close the complaint in order to close this account, is this what you want, please?
Jasně, že jsi mým jménem nic neudělal, ale nenechej stížnost otevřenou, přestaň mi posílat zprávy, abys vyprovokoval zneužívání a reakci, protože jsi velmi neproduktivní, ale nenech to otevřené, jen tě zablokuji ze své strany, abys věděl, že berou podvodně peníze lidí nespravedlivě a vy máte krk, to je vše, co musíte na obranu tohoto kasina nebo jiného kasina, protože jsem na tomto fóru viděl spoustu stížností, že se to stalo spoustě lidí, takže
Well you've clearly done nothing on my behalf but no leave the complain open stop messaging me as to provoke abuse and reaction as your very unproductive but no leave it open I'll just block you on my end so you know they are fraudulently taking people's money unfairly and you have a neck that's all you have to defend this casino or any for that matter as I've seen loads of complaints on this forum stating it happened to loads of people so
Mohl bys přestat být urážlivý?
Jako admin tohoto fóra se vás ptám naposledy. Jakýkoli jiný urážlivý příspěvek bude smazán.
Víte, že existují stovky otevřených stížností, takže tým má na každé kolo týden, je to uvedeno v průvodci, podívejte se?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Musíte být trpěliví. Doufám, že to pochopíte.
Užij si víkend!
Could you just stop being offensive?
As an admin of this forum, I ask you one last time. Any other offensive post will be deleted.
You know there are hundreds of open complaints, thus the Team has a week for each turn, this is stated in the guide, care to take a look?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
You need to be patient. I hope you can understand that.
Have a nice weekend!
Přestanu přispívat Jen se bráním Nechci být urážlivý a sbohem
I will stop posting I'm just defending my self I wish not to be offensive and googbye
Takže dnes jsem od vás dostal zprávu, stále si to přeji zpochybnit, protože ano, mohly být porušeny některé podmínky, o kterých jsem nevěděl, ale dotyčné peníze by měly být automaticky vráceny kasinu jako bonus, který nebyl vyplacen a peníze by nikdy neměly být vráceny být přesvědčen, protože jsem si nebyl vědom podmínek, že mohou dělat to, co dělali, protože jiná kasina nepovolovala hry, ale to by nikdy nemělo způsobit, že hráč přijde o své peníze na neurčito, protože tam udělali, neměli dělat to, co udělali jako já" Jsem jen zákazník a nezákonně mě potrestali krádeží 191,00, což je velmi nespravedlivé a jsou tam hry a mohu upřímně říci, že 40,00 bylo nashromážděno spravedlivě a 150,00, které jsem vyhrál v ruletě, takže pokud jde o sázku ano, nebyl jsem podle toho, ale měli by odečíst nějakou část bonusové sázky proti mé skutečné sázce, takže tyto jednotky byly porušeny spravedlivě, můžete vidět, že jsem obětí krádeže, pokud se můžete znovu podívat na tento problém, jen jsem zjistil, že je to nezákonné, mohou být žalováni, pokud se spojím s herní komise
So I got a message from you today I do still wish to dispute this as yes some terms could of been breached that I was unaware of but the money in question should of automatically been returned to the casino as bonus not fuffilled and the money should never be conviscated as I was unaware of there terms that they can do what they did as other casinos have not allowed games but that should never cause the player to loose his money indefinitely as they have done there not supposed to do wats they did as I'm just the customer and they punished me unlawfully by stealing the 191.00 that's very unfair and it's there games ando I can honestly say 40.00 was accumulated fair and the 150.00 I won on roulette so as regArds the wager yes it was not me according but they should deduct somega of the bonus wager against my actual wager so the breached these units fairly you can see I'm the victim of theft if you can relook at this issue just I found out this is illegal they can be sued if I got in touch with the gaming commission
Tam je k dispozici, kdyby něco, co by jim nemělo být dovoleno dělat obchodní období, protože je to tam stránka, která nedodržela a porušila zákon a může být pokutována. Věřím, že jsem neudělal nic nezákonného, jen jsem tam hrál hry
There available on there end if anything they shouldn't be allowed to do business period as it's there site that did not abide and broke a law and can be fined I believe as I done nothing illegal only played there games
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.