před 2 roky
Jakmile budu mít novinky, dám vám vědět.
Měj hezký den
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
0
Jakmile budu mít novinky, dám vám vědět.
Měj hezký den
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
To by bylo skvělé, předem děkuji! 🙂
That would be great, thank you in advance! 🙂
Ahoj, jak se máš?
Mohl byste mi dát svůj názor na nejlepší kasina, která lze hrát???
Hello how are you?
Could you give me your opinion of the best casinos to play???
Olá como vai?
Você podia me dar a sua opinião dos melhores casinos para jogar???
Ahoj, nikdy lépe 🙂.
Děkuji za optání. Jak to jde s Netellerem?
Chcete-li najít doporučená kasina, doporučuji vám zkontrolovat sekci online kasina - Nejlepší online kasina 🙂
Tento odkaz ukazuje CH licencovaný .
Hello, never better 🙂.
Thanks for asking though. How are things with the Neteller going?
To find the recommended casinos, I suggest you check the online casino section - Top online casinos 🙂
This link shows the CH licensed.
Ahoj,
Uplynuly 3 týdny, nějaký pokrok? 🤔
Hello there,
3 weeks have passed, any progress? 🤔
Ahoj
Bylo mi řečeno, že těch 10fr je od zprostředkovatelských bank.
Ale budou předpokládat 1 chybu ve směnných kurzech a vrátí mi 31fr
Budu si muset u své banky ověřit, co si myslí o zprostředkovatelských bankách
Hello
I was told that the 10fr are from intermediary banks.
But they will assume 1 error in exchange rates and refund me 31fr
I'll have to check with my bank what they think about intermediary banks
Olá
Disseram-me que os 10fr são de bancos intermediários.
Mas assumirão 1 erro nas taxas de câmbio e devolveram me 31fr
Terei que ver com o meu banco o que eles acham disso dos intermediários bancos
Ahoj!
Takže to byla nakonec nějaká chyba. Děkuji, že jsi mi dal vědět!
Mohl byste mi prosím také aktualizovat stanovisko banky k těm zprostředkujícím bankám?
Hello there!
So it was kind of an error in the end. Thank you for letting me know!
Would you also update me on the bank's opinion about those intermediary banks, please?
Ahoj,
můžete prosím vložit nejlepší kontakt na podporu Netteler? Asi by se to mělo hodit. 🤔
Hello,
can you paste in the best contact to Netteler support, please? I guess it should come in handy. 🤔
Mé neuvěřitelné utrpení s Netellerem pokračuje. Vzali mi 30 % peněz z mého účtu a zbytek si nechali na mém účtu. Po mimosoudní stížnosti mého právníka mi otevřel účet k výběru, ale to nebylo možné. Tvrdí, že to kontrolují, ale už týden žádná odpověď. Nesvěřujte jim své peníze..
My incredible suffering from Neteller continues.They have taken 30% of my money from my account and keep the rest in my account. After the out-of-court complaint from my lawyer, he opened the account for me to withdraw, but this was not possible. They claim they are checking it, but for a week now no response. Don't trust them with your money..
Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία μου από την Neteller.Μου έχει αφαιρέσει το 30% των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου και μου κρατάει τα υπόλοιπα στο λογαριασμό. Μετά την εξώδικη καταγγελία από τον δικηγόρο μου,άνοιξε τον λογαριασμό για να κάνω ανάληψη,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Ισχυρίζονται ότι το ελέγχουν ,αλλά εδώ και μια εβδομάδα καμμιά απαντηση. Μην τους εμπιστεύεστε τα χρήματα σας..
Je mi to moc líto. Ještě jsem se nesetkal s tak docela vysokými poplatky, nebo nevím, jestli to tak můžu nazvat. Proč vám poskytovatel účtoval 30 %? Chtěl jsem se zeptat, jaký mají důvod, proč vám zatím neposlali peníze, ale vidím, že nevíte nic víc. Jak dlouho vaše situace trvá?
Každopádně pokud budeš mít nějaký pokrok dej mi vědět, budu ti držet palce. 🤞
I'm so sorry. I haven't come across such quite high fees yet, or I don't know if I can call it that. Why did the provider charge you 30%? I wanted to ask what reason they have for not sending you the money yet, but I see that you don't know anything more. How long has your situation been going on ?
Anyway, if you have any progress you can let me know, I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Už je to měsíc přátelé a Neteller drží můj účet zmrazený a nemohu provést výběr. Také zpronevěřil 137 EUR (30 % kapitálu) z mého účtu na základě toho, že jsem porušil podmínky, ALE nepodává vysvětlení „z právních důvodů", jak je uvedeno. Pro znalé práva to znamená, že nepodává vysvětlení, protože ví, že to, co bude tvrdit, nebude schopen dokázat a bude ŽALOVAT. Kromě toho zmiňuji, že jsem se obrátil na irskou centrální banku, které je odpovědná, a která okamžitě odpověděla, že problém vyšetřuje. Toto je společnost Neteller, ve všech ohledech spolehlivá......
It's been a month friends and Neteller keeps my account frozen and I can't make a withdrawal. It has also embezzled €137 (30% of the capital) from my account on the grounds that I have violated the terms, BUT does not give explanations " for legal reasons" as stated. For those who know the law, this means that he does not give explanations because he knows that what he will claim, he will not be able to prove and he will SUE. In addition, I mention that I have appealed to the central Bank of Ireland, to which it is accountable, and which immediately replied that it is investigating the problem. This is the Neteller company, in all respects reliable......
Πέρασε φίλοι ένας μήνας και η Νeteller κρατάει τον λογαριασμό μου δεσμευμένο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.Επισης μου έχει κάνει υπεξαίρεση 137€ (30% του κεφαλαίου) από τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους,ΑΛΛΑ δεν δίνει επεξήγησεις " για λόγους νομικους" όπως αναφέρει. Για όσους γνωρίζουν νομικά ,αυτό σημαίνει ότι δεν δίνει επεξήγησεις γιατί γνωρίζει ότι αυτό που θα ισχυριστεί ,δεν θα μπορέσει να το αποδείξει και θα ΜΗΝΥΘΕΙ. Επιπλέον αναφέρω ότι έχω προσφύγει στην κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας ,στην οποία λογοδοτεί,και η οποία άμεσα μου απάντησε ότι ερευνά το πρόβλημα.Αυτη είναι η εταιρεία Neteller , καθ' όλα αξιόπιστη......
Omlouváme se za problém, se kterým jste se setkali. Váš příspěvek jsem přesunul sem, kde v příspěvku výše vidíte, že uživatel popisuje podobnou situaci. Doufejme, že se vám brzy podaří najít řešení. Informujte nás.
Sorry for the kind of issue you experienced. I moved your post over here, where you can see in the post above that the user describes a similar situation. Hopefully, you will be able to get the solution to it soon. Keep us informed.
Uplynulo téměř 45 dní a mé prostředky jsou stále blokovány na mém účtu Neteller. Posílal jsem průběžné reklamace a mažou je s poznámkou "že je otevřená věc a oni ....odpoví na všechny otázky"... Ale kdy.....? Poslal jsem také stížnosti irské centrální bance, která na ni dohlíží...Stále žádný vývoj.. Uvědomte si přátelé, že pokud se v určitém okamžiku Neteller...rozhodne účtovat vám za údajné porušení podmínek... zažijte dobrodružství se svými penězi...
It's been almost 45 days and my funds are still blocked in my Neteller account. I have sent continuous complaints and they delete them with the note "that there is an open case and they will ....answer all the questions"... But when.....? I have also sent complaints to the Central Bank of Ireland which supervises it...Still no development.. Be aware friends here, that if at some point Neteller...decides to charge you for alleged breach of terms...you will be in for an adventure with your money...
Πέρασαν 45 ημέρες σχεδόν και τα χρήματα μου παραμένουν μπλοκαρισμενα στο λογαριασμό μου στην Neteller. Έχω στείλει συνεχείς διαμαρτυρίες και τις διαγράφουν με την επισήμανση " ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση και θα ....απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα"... Πότε όμως.....? Έχω στείλει καταγγελίες και στην Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας που την εποπτεύει...Ακόμη καμμιά εξέλιξη.. Να γνωρίζετε φίλοι εδώ ,ότι αν κάποια στιγμή η Neteller ...αποφασίσει να σας κατηγορήσει για δήθεν παραβίαση όρων ...θα σας περιμένουν περιπέτειες με τα χρήματα σας....
To je strašné. Přesto nevidím východisko, protože vše závisí na závěru stížnosti.
Omlouvám se, netuším, jak vám pomoci získat alespoň slušnou aktualizaci. Když už jsme u toho, dostali jste nějaké vysvětlení, když k tomuto problému tehdy došlo? Nejsem si úplně jistý, která pravidla nebo podmínky jsi měl porušit.
That's terrible. Yet I see no way out because it all depends on the complaint's conclusion.
I'm sorry, I have no idea how to help you get at least a decent update. Speaking of which, have you received any kind of explanation when this issue occurred back then? I'm not entirely sure which rules or terms you were supposed to break.
Problémem není jen 139 EUR, které strhli z účtu, ale také skutečnost, že stále nemohu vybrat zbývající peníze, 357 EUR, které jsou na účtu po odečtení.
The issue is not only the €139 they took from the account, but also the fact that I still can't withdraw the remaining money, €357 that is in the account after the deduction..
Το θέμα δεν είναι μόνο τα 139€ που αφαίρεσαν από το λογαριασμό,αλλά και το ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανάληψη τα υπόλοιπα χρήματα ,357€ που υπάρχουν στο λογαριασμό μετά την αφαίρεση ..
Ano, to jsem sledoval, ale více mě zajímá naučit se počáteční problém. Jaká pravidla nebo podmínky jsi měl porušit? Rád bych to věděl, protože nejsou žádné další rady. Nebo jsem alespoň žádné nenašel.
Yes, I followed that much, but I'm more interested in learning the initial problem. What rules or terms were you supposed to break? I'd love to know, because there are no other hints. Or at least I couldn't find any.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.