FórumObecná diskuzeElektronická peněženka Netteler

Elektronická peněženka Netteler (strana 3)

před 2 roky od Mco00
|
19304 zobrazení 67 odpovědí |
|
12 3 4
Radka
před 2 roky

Jakmile budu mít novinky, dám vám vědět.

Měj hezký den

Automaticky přeloženo:
Mco00
před 2 roky

To by bylo skvělé, předem děkuji! 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj, jak se máš?

Mohl byste mi dát svůj názor na nejlepší kasina, která lze hrát???

Automaticky přeloženo:
Mco00
před 2 roky

Ahoj, nikdy lépe 🙂.

Děkuji za optání. Jak to jde s Netellerem?

Chcete-li najít doporučená kasina, doporučuji vám zkontrolovat sekci online kasina - Nejlepší online kasina 🙂

Tento odkaz ukazuje CH licencovaný .


Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Ahoj,

Uplynuly 3 týdny, nějaký pokrok? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj

Bylo mi řečeno, že těch 10fr je od zprostředkovatelských bank.

Ale budou předpokládat 1 chybu ve směnných kurzech a vrátí mi 31fr

Budu si muset u své banky ověřit, co si myslí o zprostředkovatelských bankách

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Ahoj!

Takže to byla nakonec nějaká chyba. Děkuji, že jsi mi dal vědět!

Mohl byste mi prosím také aktualizovat stanovisko banky k těm zprostředkujícím bankám?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jakmile budu mít novinky, dám vám vědět

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

To by bylo skvělé, do té doby se mějte dobře!😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ty taky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám tuto peněženku. Teď si myslím, že to byla dobrá rozhodnutí. Nemám žádné problémy a podpora je opravdu užitečná

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

Ahoj,

můžete prosím vložit nejlepší kontakt na podporu Netteler? Asi by se to mělo hodit. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mé neuvěřitelné utrpení s Netellerem pokračuje. Vzali mi 30 % peněz z mého účtu a zbytek si nechali na mém účtu. Po mimosoudní stížnosti mého právníka mi otevřel účet k výběru, ale to nebylo možné. Tvrdí, že to kontrolují, ale už týden žádná odpověď. Nesvěřujte jim své peníze..

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 6 měsíci

Je mi to moc líto. Ještě jsem se nesetkal s tak docela vysokými poplatky, nebo nevím, jestli to tak můžu nazvat. Proč vám poskytovatel účtoval 30 %? Chtěl jsem se zeptat, jaký mají důvod, proč vám zatím neposlali peníze, ale vidím, že nevíte nic víc. Jak dlouho vaše situace trvá?

Každopádně pokud budeš mít nějaký pokrok dej mi vědět, budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už je to měsíc přátelé a Neteller drží můj účet zmrazený a nemohu provést výběr. Také zpronevěřil 137 EUR (30 % kapitálu) z mého účtu na základě toho, že jsem porušil podmínky, ALE nepodává vysvětlení „z právních důvodů", jak je uvedeno. Pro znalé práva to znamená, že nepodává vysvětlení, protože ví, že to, co bude tvrdit, nebude schopen dokázat a bude ŽALOVAT. Kromě toho zmiňuji, že jsem se obrátil na irskou centrální banku, které je odpovědná, a která okamžitě odpověděla, že problém vyšetřuje. Toto je společnost Neteller, ve všech ohledech spolehlivá......

Automaticky přeloženo:
nanosioannis6
před 5 měsíci

Omlouváme se za problém, se kterým jste se setkali. Váš příspěvek jsem přesunul sem, kde v příspěvku výše vidíte, že uživatel popisuje podobnou situaci. Doufejme, že se vám brzy podaří najít řešení. Informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Uplynulo téměř 45 dní a mé prostředky jsou stále blokovány na mém účtu Neteller. Posílal jsem průběžné reklamace a mažou je s poznámkou "že je otevřená věc a oni ....odpoví na všechny otázky"... Ale kdy.....? Poslal jsem také stížnosti irské centrální bance, která na ni dohlíží...Stále žádný vývoj.. Uvědomte si přátelé, že pokud se v určitém okamžiku Neteller...rozhodne účtovat vám za údajné porušení podmínek... zažijte dobrodružství se svými penězi...

Automaticky přeloženo:
nanosioannis6
před 5 měsíci

To je strašné. Přesto nevidím východisko, protože vše závisí na závěru stížnosti.

Omlouvám se, netuším, jak vám pomoci získat alespoň slušnou aktualizaci. Když už jsme u toho, dostali jste nějaké vysvětlení, když k tomuto problému tehdy došlo? Nejsem si úplně jistý, která pravidla nebo podmínky jsi měl porušit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Problémem není jen 139 EUR, které strhli z účtu, ale také skutečnost, že stále nemohu vybrat zbývající peníze, 357 EUR, které jsou na účtu po odečtení.

Automaticky přeloženo:
nanosioannis6
před 5 měsíci

Ano, to jsem sledoval, ale více mě zajímá naučit se počáteční problém. Jaká pravidla nebo podmínky jsi měl porušit? Rád bych to věděl, protože nejsou žádné další rady. Nebo jsem alespoň žádné nenašel.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky