Před 4 dny jsem provedl vklad prostřednictvím své debetní karty ve výši 250 EUR peníze se nikdy neobjevily na mém sázkařském účtu společnost mi řekla, že neobdržela peníze, jaké dokumenty mě žádali o potvrzení z mé banky az mého účtu mít, že peníze jsou pryč a samozřejmě doklad o zaplacení
Od pondělí jsem jim poslal 4 emaily, na live chatu mi nikdo neodpověděl, řekli mi jen, že se moje žádost zpracovává, abych byl trpělivý, a to nestačilo, jakmile jsem zjistil, že jsem podal stížnost u nich, také mi uzavřeli účet pod záminkou hazardu
Za posledních 10 let jsem hrál přes 31 let, tato věc je poprvé, co mluvíme o velkých podvodnících, pokud mi můžete pomoci, mohu vám poskytnout jakékoli dokumenty, které potřebujete, zeptejte se mě na co chcete, pošlu vám to
zumospin.com
A můj registrovaný email je koufadakis_1@hotmail.com
4 days ago I made a deposit via my debit card of €250 the money never appeared in my betting account the company told me that they did not receive the money what documents did they ask me for the confirmation from my bank and from my account they have that the money is gone and of course the proof of payment
I have sent them 4 emails since Monday, no one has responded to me on live chat, all they tell me is that my request is being processed, to be patient, and that was not enough, as soon as I found out that I filed a complaint with them, they also closed my account with the pretext of gambling
i have played over 31 in the last 10 years this thing its my first time we are talking about big cheaters if you can help me i can provide you and whatever documents you need ask me whatever you want i will send it to you
zumospin.com
And my email registered is koufadakis_1@hotmail.com
Automaticky přeloženo: