před měsícem
To, co říkáš, je pravda, chvála. opravdu rozumíte taktice kasina.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
0
To, co říkáš, je pravda, chvála. opravdu rozumíte taktice kasina.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
Řeknu to, že hraju v mnoha kasinech, měl jsem několik podvodníků (několik) okamžitě, někdy za 48 hodin od toho, co jsem viděl, chápu, že menší až středně velká kasina musí nejprve vydělat $$, aby si udržela cyklus běží**** někdy se divím také proto, že když pošlu, je to tam za pár minut, měl jsem problémy na 2. tady v legendách po vyžádání VIP agenta ne css řekli, že to opravíme, mám to hned o 20 minut později bylo v moje peněženka (nyní podle mého názoru 5-7 dní na schválení (standardní BTC pak 7-10 (pracovní dny jsou příliš dlouhé) Do tohoto jednoho (4 dny) jsem prováděl pouze coindraw), ale více vyhráváte, berou bonusy a rychlé platební možnosti, takže teď čekám na standardní btc
I will say this I play at many casinos had some straight up crooks ( a few) some instant some in 48 hours from what I've seen it's my understanding smaller to mid size casinos have to kind of make the $$ first to keep the cycle running**** sometimes I wonder also because when I send it's there in minutes I had issues on my 2nd here at legends after requesting a vip agent not a css they said we will fix it I got it straight 20 minutes later was in my wallet ( now in my opinion 5-7 days to approve( standard btc then 7-10( business days is too long) I've done only coindraw until this one ( 4days) to the minute but more you win they take away bonuses and quick paying options so now I'm waiting to on standard btc
Od 2. března čekám, až mi řeknou něco o vkladu v mé bitcoinové peněžence, a nemohu získat žádné informace kromě toho, že jim to bude chvíli trvat Už teď vím, že je to přitěžující štěstí Legend put odlož mě, už mě to nebaví
I have been waiting since the 2nd of March for them to tell me something about a deposit in my Bitcoin wallet and I can't get no information except that they're going to be taking a while I already know that it's aggravating lucky Legend put me off put me off I'm tired of it
Jen doufám, že pokud si vedoucí Lucky Legend nebo kdokoli jiný přečte mou recenzi, pochopí, že jsem řekl pouze pravdu o své zkušenosti, která je na nich, nemám s tím nic společného, jen se snažím dostat zaplaceno
I just hope that if Lucky Legend executive or whatever reads my review that they'll understand I've only said the truth of what my experience has been that's on them I do not anything to do with it I'm just trying to get paid
A když jsem několikrát placen, snažím se vám poradit co nejlépe
And me being paid several times over am trying to give u my best advice
Takže jsem dostal čip za 250 zdarma od Lucky Legends. Použil jsem to a nakonec jsem vyhrál něco málo přes 2000,00. Takže jsem s hraním uspokojil a když jsem s tím skončil, vzali všechno, takže bych měl maximální zůstatek na výběr, který byl 500,00, což bylo v pořádku. Hrál jsem dalších 100 a pak si šel vybrat svých 400,00. Tehdy začaly všechny problémy. Chtěli vklad 10 dolarů na ověření mé kryptopeněženky, což jsem udělal. Nezdálo se mi, že by na tom záleželo, protože poté chtěli moje ID, účet za energie a další šifrovací adresu pro ověření. Měl jsem tohle všechno, ale trvalo jim asi 3 dny, než mi řekli vše, co jsem potřeboval poslat. Tak jsem poslal všechno a oni mi řekli, že to bude asi 7 až 10 dní. Tak to bylo prvního tohoto měsíce. Nyní je 13. a stále čeká na schválení. Tak jsem pokračoval se zákaznickým servisem a řekli, že musím znovu poslat své ověření! Myslíte to vážně, před 2 týdny jsem strávil tři dny odesíláním svého ověření, co se děje s tímto kasinem, nevyplácejí peníze!
Datum zážitku 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Právě začínáte procházet touhle výstavou malých psů a poníků, kterou jsem do ní vložil druhého března za 1000 dolarů, a neslyšel jste jedinou věc kromě toho, že právě probíhá. Ani se mě neptali na bitcoinovou adresu, i když takhle mi mají dávat moje peníze, což je trochu vtipné a ne, haha vtipné, jsem tak naštvaný, že bych s těmi lidmi mohl kousnout hřebík, všichni rvou systematicky pryč a smáli se nám z Holandska, kde sídlí, kdyby byli na dosah, šel bych do vězení věř mi, promiň, že jsi prošel tímto bratrem, nejsi sám
You just beginning to go through this little dog and pony show I put in for $1,000 on it second of March and haven't heard a single thing other than it's in the process. They didn't even ask for my Bitcoin address even though that's how they're supposed to give me my money that's kind of funny and not haha funny I'm so angry I could bite through a nail with these people they're ripping everybody off systematically and been laughing at us from the Netherlands where they're based at if they were Within Reach of me I would go to jail believe me sorry you were going through this brother you're not alone
Věc s ověřováním je lest, nemají licenci a nehlásí se nikomu, koho nezajímá, kdo jste nebo kde jste, dostali své peníze a vy ne, a to je vše, na čem záleží. Mám tajné podezření, že se na nás také hihňají jako malé školačky. Je to špatně a je třeba to zastavit, všichni na těchto fórech mají stejný příběh co se děje člověče, co s tím
The verification thing is a ruse they are unlicensed and they don't report to anybody they don't care who you are or where you are they got your money and you ain't and that's all that matters. I have a sneaking suspicion they also snickering like little school girls at us. It's wrong and needs to be stopped everybody in these forums got the same story what's up man what's up with that
Přemýšlel jsem o tom a přemýšlel jsem o tom, že mě to pálilo měsíc. Došel jsem k závěru, že někde v právu USA musí existovat prohlášení týkající se tohoto typu činnosti. Zákony proti tomuto druhu šikanování. Rozhodl jsem se, že se podívám a pokusím se najít nějaký způsob, jak je přimět k odpovědnosti za tento druh činnosti. Nejsem právník, ale dokážu číst a rozumět tomu, co čtu, a jsem ochoten vstát a vy to neuděláte, aniž bych s tím něco udělal. Jediná věc, která se dá udělat, protože oni jsou v Nizozemsku bratrem, ale okrádají nás v našich vlastních obývacích pokojích, díky čemuž se můžeme dotknout zákona. Hodně štěstí při získávání peněz Nenávidím to, je to špatné, měli by se stydět, měli by nést odpovědnost.
I have thought about it and thought about it it burned me up for a month. I have come to the conclusion that there is bound to be somewhere in US law statements pertaining to this type of activity. Laws against this kind of chicanery. I have decided that I will look and try to find some way to hold them responsible for this kind of activity. I'm not a lawyer but I can read and understand what I'm reading and I'm willing to stand up and you're not going to do this without me doing something about it. Only thing that can be done cuz they in the Netherlands brother but they ripping us off in our own living rooms that makes us law pertainable. Good luck getting your money I hate this it's wrong they should be ashamed they should be held accountable.
Omlouváme se za tuto dlouhotrvající situaci. Udělali jste správnou věc a odeslali jste stížnost zde s naším týmem. Jsem si jistý, že udělají maximum, aby vám pomohli. V tomto vláknu vidím, že bohužel existuje více případů podobných tomu vašemu, pokud jde o toto kasino a výběry. Jen opravdu doufám, že se na to všechno brzy najde řešení. dejte nám prosím vědět o všech novinkách týkajících se vašeho případu.
Sorry for this long going situation. You have done the right thing to submit your complaint here, with our team. I am sure they will do their best to help you out. I can see in this thread that, unfortunately, there are more cases similar to yours when it comes to this casino and the withdrawals. I just really hope there will be a solution to all this soon. please let us know about any news regarding your case.
Takže jsem dostal čip za 250 zdarma od Lucky Legends. Použil jsem to a nakonec jsem vyhrál něco málo přes 2000,00. Takže jsem s hraním uspokojil a když jsem s tím skončil, vzali všechno, takže bych měl maximální zůstatek na výběr, který byl 500,00, což bylo v pořádku. Hrál jsem dalších 100 a pak si šel vybrat svých 400,00. Tehdy začaly všechny problémy. Chtěli vklad 10 dolarů na ověření mé kryptopeněženky, což jsem udělal. Nezdálo se mi, že by na tom záleželo, protože poté chtěli moje ID, účet za energie a další šifrovací adresu pro ověření. Měl jsem tohle všechno, ale trvalo jim asi 3 dny, než mi řekli vše, co jsem potřeboval poslat. Tak jsem poslal všechno a oni mi řekli, že to bude asi 7 až 10 dní. Tak to bylo prvního tohoto měsíce. Nyní je 13. a stále čeká na schválení. Tak jsem pokračoval se zákaznickým servisem a řekli, že musím znovu poslat své ověření! Myslíte to vážně, před 2 týdny jsem strávil tři dny odesíláním svého ověření, co se děje s tímto kasinem, nevyplácejí peníze!
Datum zážitku 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Pokud máte pocit, že také potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete snadno podat stížnost, a dejte nám vědět, pokud potřebujete další pomoc. Rádi vám pomůžeme.
If you feel you also need some help from our complaint team, please follow this link, where you can easily file a complaint, and let us know if you need any other assistance. We will be glad to help.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.