Bylo by dobré, kdybyste mohli sdílet odkaz, abychom mohli začít s recenzí. Do té doby nemohu poskytnout žádné podrobnosti, obávám se.
Would be good if you could share the link, so we can start with the review. Can't provide any detail until then, I'm afraid.
Ahoj,
děkuji za odkaz - nyní je připraven ke kontrole. Pokusím se sledovat průběh, takže vás budu moci informovat, jakmile to bude hotové. 👍
Hello there,
thanks for the link - it is now ready to be reviewed. Will try to keep track of the progress, so I can notify you as soon as it's done. 👍
Nyní datový tým zkontroluje kasino, zkontroluje další související podrobnosti a poté předá informace dalším týmům, aby splnily svou úlohu, jakmile bude vše nastaveno, kasino bude uvedeno na webových stránkách.
Now, the data team will review the casino, check other associated details, and then forward the information to other teams to do their part, as soon all is set, the casino will be listed on the website.
Hrál jsem na lucky legends a mám peníze na svém účtu, které se mají vybrat. Nejprve mi trvalo asi 3 týdny, než jsem to ověřil, s každou výmluvou pod měsícem a opakovaným odesláním dokumentů. Jakmile jsem byl ověřen pro výběr, pokusil jsem se o výběr bitcoinů a byl dvakrát zamítnut. Řekli mi, abych kontaktoval platební oddělení a dal jim svou bitcoinovou adresu, kterou jsem v obou případech zadal při výběru bitcoinů. Jakmile jsem obdržel e-mail, že mohu provést výběr bitcoinů z platebního oddělení, šel jsem do sekce pro výběr peněz a možnost bitcoinů byla magicky pryč. Tak jsem poslal e-mail platebnímu oddělení, které odpovědělo, že se na to musím zeptat zákaznického servisu. Zákaznický servis mi řekl tolik náhodných výmluv a pak řekl, že jim musím znovu poslat obrázek mého ID. To je ale vtip! Zdá se, že dělají vše, co je v jejich silách, aby vám zabránili v stažení. Řekli mi, že mohu provést bankovní převod a pak bude odeslán na moji bitcoinovou adresu, což nedává smysl. Moje banka však nemá mezinárodní rychlý kód a není mi příliš příjemné zadávat své směrovací číslo a informace o účtu na již tak stinnou stránku.
I have played on lucky legends and have money in my account to be withdrawn. First it took my about 3 weeks to be verified, with every excuse under the moon and resubmitting docs multiple times. Once I was verified for withdrawal I attempted a bitcoin withdrawal and it was denied twice. They told me to contact the payment department and give them my Bitcoin address, which I had entered on the bitcoin withdrawal both times. Once I received an email stating I can make a bitcoin withdrawal from the payment dept, I went to the cash out section and the Bitcoin option was magically gone. So I emailed the payment dept who replied stating I had to ask customer service about this. Customer service has told me so many random excuses and then said that I needed to send them a picture of my ID again. What a joke! They seem to do anything possible to prevent you from withdrawing. They told me I can do a wire transfer and then it will be sent to my Bitcoin address which doesn’t make sense. But my bank doesn’t have an international swift code, and I’m not too comfortable entering my routing number and account information to an already shady site.
Wow, ověřili mě za 3 dny, ano moje banka nemůže provést převod (děkuji za info) aktualizujte mě prosím
Wow they verified me in 3 days yeah my bank can't do wire( thank you for the info) keep me updated please
Myslím, že by se vám hodila pomoc, poskytujeme něco, čemu se říká centrum pro řešení problémů , prostřednictvím kterého umožňujeme hráčům podávat stížnosti na kasina, která vůči hráčům nejednají zcela férově. Myslím, že by se vám teď mohla hodit nějaká podpora, takže pokud máte zájem, stížnost můžete podat přímo zde . Jen kasino ještě nebylo zkontrolováno a přidáno do seznamu kasin, proto prosím při odesílání stížnosti použijte možnost „Neznám kasino" a poté vložte odkaz na kasino do těla stížnosti.
No, je to jen návrh, rozhodnutí nechám na vás. 🙂
I think that you could use some help, we provide something called a resolution center through which we allow players to submit complaints against casinos that acts not entirely fair towards players. I think that you could use some support now, so if you're interested the complaint can be submitted right here. It's just that the casino has not yet been reviewed and added to the list of casinos, so please use the option "I do not know the casino" while submitting the complaint, then paste the casino link to the body of the complaint.
Well, it's just a suggestion, I leave the decision to you. 🙂
Ahoj, tak jsem uprostřed pokusu vybrat své výhry. Trvalo mi jen 3 dny, než jsem se ověřil, ale moje banka zjevně nepřijímá ani mezinárodní bankovní převody, tak jsem zkusil udělat bitcoin a píše, že nemám Není vložena bitová mince, takže s ní nemohu vybrat. Snažím se přijít na to, jak se stáhnout pomocí drátové aplikace. Takže zde budu aktualizovat, jak to jde.
Hi so I'm in the middle of trying to withdraw my winnings, It took me only 3 days to get verified, but apparently my bank doesn't accept international wire transfers also, so I tried to do bitcoin and it says that I haven't deposited with bit coin so I can't withdraw with it. I'm trying to figure out how to withdraw using the wire app. So I'll update here on how that goes.
Ahoj.
Normálně by výběr měl být zpracován stejným způsobem, jaký byl použit pro vklad. I když mám problémy s mezinárodními bankovními převody, očekával bych, že kasino navrhne nějaké alternativy, které vám pomohou. Řekl bych, že můžete zkusit vložit minimální částku pomocí kryptoměny a poté zkusit změnit způsob výběru na krypto. Minimální vklad by měl zaregistrovat vaši novou platební možnost do systému kasina a zpřístupnit ji pro výběr. Možná by bylo moudré zeptat se v kasinu a pak to vyzkoušet.
Co myslíš?
Hello there.
Normally, the withdrawal should be processed using the very same method as was used for the deposit. While having problems with international wire transfers, I'd expect the casino to suggest some alternatives to help you out. I'd say you can try to deposit a minimal sum by using crypto, then try to change the withdrawal method to crypto. The minimal deposit should register your new payment option to the casino's system and make it available for withdrawal. It might be wise to ask the casino and then try it out.
What do you think?
Díky zkusím to. Netřeba dodávat, že pokud budu moci inkasovat, už tam nebudu hrát
Thanks I will try that. Needless to say, if I am able to cash out I won't be playing there anymore
Zaplatili mi během několika minut po vkladu BTC 10 $
They paid me in minutes after the btc deposit of $10
Také cryptoloco casino není na seznamu velmi podobné ve všech směrech
Also cryptoloco casino is not on list very similar in every way
Dejte mi vědět, zda se vám podaří problém vyřešit. Chci mít jistotu 🙂.
Sám bych taky uvažoval o jiném. Podpora by se měla snažit poskytnout řešení a zajistit, aby se hráči cítili pohodlně. Zdá se, že to pro vás nefungovalo dobře.
Let me know whether you manage to solve the issue. I want to be sure 🙂.
I would consider another myself too. The support should try to provide solutions and make players feel comfortable. Seems it did not work well for you.
To je nekonečná starost 🙂. Abyste zjistili, která kasina spolu skutečně souvisí – nemluvě o tom, na jaké úrovni (stejný management, stejný vlastník, bílá značka), musíte nejprve najít dobrý spolehlivý zdroj. Ironií je, že nejlepším zdrojem jsou kasina... Takže, pokud nám bude řečeno, že neexistuje žádné spojení, naše možnosti potvrdit opak jsou nízké. 🙁 Doufám, že chápete můj význam.
This a never-ending concern 🙂. To find out which casinos are truly related to each other - not mentioning on what level (same management, same owner, white label) you must find a good reliable source first. The irony is the best source is the casinos... So, if we're told there is no connection, our options to confirm the opposite gets low. 🙁 I hope you catch my meaning.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.