FórumKasinaZeSlots Casino - všeobecná diskuze

ZeSlots Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Koppari
|
1241 zobrazení 8 odpovědí |
|
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZeSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

V kasinu není k dispozici žádný zákaznický servis, žádná odpověď na e-maily. Marketing funguje dobře přes email/sms. Vklady fungují v pořádku, hry také fungují ok.....výběr blokován (při žádosti o výběr stránka nepřijímá data a žádost o výběr nelze provést) Přihlášení proběhlo úspěšně, ale informace o profilu byly smazány a nelze je doplnit . Marketingová podpora kasina 24/7

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Máte zkušenosti s kasinem zeslots.com? Kontaktoval někdo zákaznický servis? Podařilo se někomu provést výběr? Vklady do kasina fungují dobře, stránka neumožňuje žádosti o výběr. Zákaznický servis neodpovídá, i když slibují 24/7 a na stránce jsem nenašel chat.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 10 měsíci

Ahoj. Zdá se, že jste se ocitli ve složité situaci a je mi líto, že to vidím. Mohlo by to být opravdu frustrující, zvláště pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného, že?

Toto kasino je zcela nové a bohužel není ověřeno časem, proto nemáme žádné recenze od hráčů. Přesto, jak vidíte, index bezpečnosti je velmi nízký. Podívejte se prosím na článek o férových a bezpečných kasinech a o tom, co doporučujeme hráčům a kasinu a také o tom, jak vybrat férové a důvěryhodné kasino. Můžete to udělat jednoduše pouhým taktováním/nahráváním na tento odkaz 👈.

"Věříme, že online hazardní hry by měly být spravedlivé. I když to také vyžaduje, aby hráči jednali spravedlivě a bez nekalých úmyslů, je většinou odpovědností kasina zajistit, aby hazardní hry zůstaly pro hráče spravedlivé a bezpečné."

"Spravedlivá a bezpečná kasina" jsou ta, která splňují všechna kritéria pro "férová kasina" a mají také zavedena opatření, která hráčům zabraňují, aby náhodně udělali něco proti pravidlům nebo jejich vlastním nejlepším zájmům."


Podle mého názoru jste udělali správnou věc, když jste se obrátili na náš tým pro stížnosti, udělají maximum, aby vám pomohli. Neváhejte zasílat jakékoli aktualizace sem nebo je samozřejmě přidejte ke své stížnosti. Hráčům vždy radíme, aby plně spolupracovali s kasinem, protože je to nejlepší způsob, jak dosáhnout nejlepšího možného konce.

Takže máte nějakou odpověď na vaše e-maily z podpory, ano? Řekl jste, že jste nehráli s žádnými bonusy. Pokud máte nějaký důkaz, pošlete ho samozřejmě týmu stížností, aby mohl začít vyšetřovat, co se mohlo stát. Dejte nám prosím vědět, pokud máte nějaké novinky týkající se tohoto problému 🙏.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Hej, ano, opravdu "nepořádná" situace. Kasino nelze kontaktovat a na e-maily se odpovídá pouze s několikadenním zpožděním, pokud vůbec. Vzhledem ke zvláštní povaze situace jsem okamžitě kontaktoval kasino guru. Vložil jsem 19.1 bez bonusu a ani v mém zůstatku nebyly žádné bonusové peníze. Vybral jsem částku 2401e a ještě tentýž den jsem se pokusil o výběr, ale stránka hlásila, že moje profilové údaje jsou nesprávné, včetně mého telefonního čísla. Dne 20.1 je zůstatek stále 2401e a pokusil jsem se o výběr, který však nemohl proběhnout....web mi neumožnil vyplnit údaje a uvedl údaje opět za chybné. 21.1 zůstatek stále 2401e, pokusy o výběr blokovány stejně jako předchozí. Po 18:00 dne 21.1 se k zůstatku přidalo 13e (zůstatek po 18:00 dne 21.1: 2401e a bonus 13e) kasino bonusové peníze a e-mailem oznámili „bonusové peníze na účtu, které lze 35x recyklovat, po ze kterého lze zůstatek vybrat". Pokud tomu dobře rozumím, bonusové peníze byly přidány a požadavek na recyklaci byl nastaven jako podmínka výběru....to znamená, že se nejprve ztratí skutečné peníze 2401e a poté se přidá 13e recyklace 35x a pokud projdete recyklací, lze vytáhnout max 10x13e=130. Pokud ano, myslím, že je to obzvláště nespravedlivé...takže bonusové peníze budou přidány k zůstatku a bude zabráněno výběru. Na stránkách zeslots nevidíte informace o vkladu a historii hry...sekce tam je, ale nepoužívá se.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 10 měsíci

Takže je skvělé, že jste sledovali celý proces a předpokládám, že máte nějaké snímky obrazovky, které můžete poskytnout ve své stížnosti. Připadá mi docela zvláštní, když jsi řekl, že jsi nevyužil žádný bonus. Ptali jste se v kasinu, kde se najednou objevilo 13 eur jako bonusové peníze?

Pokud jde o vaše výběry, nebyly povoleny pouze kvůli telefonnímu číslu, které jste uvedl, že je špatné? Odpověď z kasina by se jistě hodila, takže je dobře, že jste podali stížnost a uvidíme, kam se dostaneme s vysvětlením.

Je také škoda, že nevidíte informace o vkladech a historii hry, ale myslím, že se náš tým pokusí tyto věci v případě potřeby získat.

Pevně doufám, že se to vyřeší a vše bude v pořádku. Pokud máte aktualizaci, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, mám obrázky zůstatku 19.1, když jsem vložil, žádné bonusové peníze, 20.1 žádné bonusové peníze na zůstatku, poslední obrázek zůstatku 21.1 odpoledne a žádný bonus v zůstatku. Později večer byly přidány bonusové peníze 13e...existuje důvodné podezření, že byly přidány, aby se zabránilo výběru. 22.1 jsem obdržel e-mail, "nemůžete provést výběr, protože na zůstatku jsou bonusové peníze a je třeba je 35x recyklovat. Ptal jsem se, co je tento bonus....bez odpovědi. Nehrál jsem od 19.1. Našel jsem problém s výběrem.Složitá situace,protože kasino nereaguje a řekněte mi,jaký bonus byl přidán.Zřejmě byste měli nejprve přehrát zůstatek 2401e na nulu....poté bonusové peníze 13e recyklace a pokud recyklace projde vámi lze vybrat 10x bonusové peníze 13e....130e. To není skutečné...přidejme bonusové peníze a zabraňme navýšení

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

...informace v profilu byly smazány a když jsem je vyplnil, stránka ohlásila mé správné informace jako "nesprávné" ....ano, pamatuji si svou adresu a telefonní číslo....a kasino dostává marketingové SMS zprávy .

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 10 měsíci

Ano, připadá mi to jako dost zvláštní situace, co se bonusu týče. A proto je dobře, že jste podal stížnost, jak jsem již řekl, protože náš tým se pokusí prošetřit váš případ a uvidí, kam se dostaneme.

Kristina vám již odpověděla a bude od vás potřebovat odpověď, takže to můžete udělat zde .

Doufám, že se nám podaří tuto komplikovanou situaci vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky