FórumKasinaZahrnout registraci (ověřit e-mail)

Zahrnout registraci (ověřit e-mail) (strana 2)

před 3 roky od Dfdwife
|
17924 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 2 roky

Odeslal jsem dokumenty k ověření svého účtu, abych si mohl vybrat své výhry 1. září prostřednictvím e-mailu, proces údajně trvá 72 hodin (což je nyní mnohem déle), stále se mohu bez problémů přihlásit na všechny tyto stránky. Čekám na odpověď z obou dokumentů a e-mailů s nápovědou, na které jsem po 3 dnech navázal dotazem, jaké je zpoždění, a 0 odpovědí.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
gamesdeaniii
před 2 roky

Chápu, takže aplikace Inclave s tím nakonec nemá nic společného.

Jak říkám, někdy může být ověření poměrně časově náročné. Když náš tým pro stížnosti řeší stížnosti, necháváme kasinům 14 celých dní na dokončení ověření a provedení platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, takže aplikace Inclave s tím nakonec nemá nic společného.

Jak říkám, někdy může být ověření poměrně časově náročné. Když náš tým pro stížnosti řeší stížnosti, necháváme kasinům 14 celých dní na dokončení ověření a provedení platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, Radko, moc děkuji za tuto informaci, byla užitečnější než kterýkoli jiný zdroj, který jsem dosud zkoušel, a vřele doporučím vaše stránky svým kolegům.

Automaticky přeloženo:
gamesdeaniii
před 2 roky

Děkuji za vaší podporu. 🙂

Stále považuji za velmi nepříjemné, že všechna tato kasina vám prostě nemohou poslat jeden hloupý e-mail se slovy "ahoj, dostali jsme vaše dokumenty a pracujeme na tom. Buďte prosím trpěliví."

V poslední době zaznamenáváme stoupající množství stížností od hráčů, kteří se neustále potýkají s ověřováním, a většinou to začíná takto. 🙁

V neděli vás zkontroluji. Doufám, že do té doby dostanete nějakou odpověď.🤞

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stále nic 🙁 zkontroloval spam a také stránky pro výběr, stále čeká na ověření...

Automaticky přeloženo:
gamesdeaniii
před 2 roky

Ahoj,

Doufal jsem, že problém je vyřešen...

No, zdá se, že stížnost je nyní nevyhnutelná.

Dnes nám začíná teambuilding Casino Guru, takže předpokládám, že reklamační tým bude dost vytížený jinými aktivitami, takže bude nejlepší počkat do pátku.

Nebo můžete reklamaci podat ihned , ale nemohu s jistotou říci, že bude brzy přijata.

To rozhodnutí nechám na vás, přesto doufám, že k nějakému pokroku dojde. Je mi líto, že vám nemohu dále pomoci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kidd6246.vs@gmail.com

Automaticky přeloženo:
Virgilsalminen
před 2 roky

Ahoj,

proč prosím zveřejňuješ svůj email?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Inclave existuje způsob, jak to odstranit. Omylem jsem zadal svůj e-mail jako ricrussel@....when, měl to být ricrussel17@gmail.com. Teď mi to nedovolí to změnit a nemůžu se ujistit, kde mám 1500 $

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete mi pomoci změnit to z ricrussel na ricrussel17@gmail.com, abych se mohl ověřit a vrátit se na stránky

Automaticky přeloženo:
ricrussel17
před rokem

Omlouvám se, ale v tomto případě se asi musíte obrátit přímo na podporu Inclave, což jsem sám zkoušel, ale k mému největšímu překvapení jsem nikde na webu nenašel žádný kontaktní formulář. 🙁

Dobře jsem konzultoval Google, omlouvám se, nic.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci si prosím stáhnout aplikaci

Automaticky přeloženo:
luv4pawz62
před rokem

Pardon, jakou aplikaci? Souvisí to s registrací Inclave?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Cruzdinky66@gmail.com

Automaticky přeloženo:
cruzdinky66
před rokem

Ahoj,

jaký má smysl prosím sdílet svůj e-mail?

Nějaké potíže s Inclave? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co všechna kasina používají Inclave?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám potíže s přihlášením do kasina, poté, co jsem ho použil mnohokrát, teď to říká, že můj e-mail nebyl rozpoznán, a když se pokusím otevřít nový účet, rozpozná můj e-mail a říká, že jsem se zaregistroval pomocí tohoto e-mailu. Buďte milí, že mě Igore odhlásíte

Automaticky přeloženo:
před rokem

whatusaying2me@gmail.co na všech mých kasinových památkách, které používají enklávu, se píše, že ji nerozpoznává, použil jsem ji teď mnohokrát, takže se prosím postarejte o problém nebo mě odhlaste z dohledu, budu si pamatovat své vlastní heslo

Automaticky přeloženo:
whatusaying2me
před rokem

Je mi líto, že to říkám, ale měli byste se obrátit na podporu společnosti Incalve. Nejsme s nimi v žádném vztahu ani kontaktu 🙁.

Nezapomeňte nás aktualizovat!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, nemohu se přihlásit na žádné stránky, stále to hlásí, že moje údaje jsou špatné, ale moje e-mailová adresa je stále stejná

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky