Ahoj,
Právě jsem se zaregistroval do Inclave, abych měl přístup k nějaké podpoře. No, nic jsem nenašel. 🙁
Všiml jsem si pouze, že obrazovka, kam byste měli zadat ověřovací kód z přidruženého e-mailu, obsahuje také tlačítko "změnit e-mail", v pravém dolním rohu. Pokud jste náhodou vyplnili nesprávný e-mail (například špatně umístěná písmena nebo chybějící čísla), myslím, že by to měl být způsob, jak tento problém vyřešit.
Upřímně řečeno, nic jiného jsem nenašel.
Hello,
I've just registered to Inclave so I could access some support. Well, I found nothing. 🙁
I only noticed that the screen where you should enter the verification code from the associated email also contains the "change email" button, in the right lower corner. If you happened to fill an incorrect email (like misplaced letters or missing numbers) previously, this should be the way how to solve this issue, I think.
Frankly, I have not found anything else.
Automaticky přeloženo: