FórumKasinaZahrnout registraci (ověřit e-mail)

Zahrnout registraci (ověřit e-mail)

před 2 roky od Dfdwife
|
13996 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky

Nemohu se zaregistrovat v žádném z kasin, které používají registraci inclave. Jakmile vyplním formulář a stisknu Enter, vyzve mě k ověření e-mailové adresy. Prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
Dfdwife
před 2 roky

Znamená to, že potvrzovací e-mail od Inclave nikdy nedorazil? Zkontrolovali jste, prosím, sekci spamu a promo ve svém e-mailu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

RÁD BYCH SE PODÍVAL NA CASINO GURU

Automaticky přeloženo:
thomasbwell007
před 2 roky

Dobrý den, klidně to udělejte 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můžete zakázat přihlášení inclave

Automaticky přeloženo:
jeffmoorebetter
před 2 roky

Ahoj,

pokud vím, Inclave je aplikace pro snadné vyplňování hesel a zabezpečení. Můžete jej deaktivovat, stejně jako můžete deaktivovat Google Smart Lock - například.

Nebo máte na mysli něco jiného, prosím?

Automaticky přeloženo:
Dfdwife
před 2 roky

Mám stejný problém s e-mailovou adresou. Bez ověření to nebude pokračovat a za tím není nic. Na webu není žádná nápověda pro zákaznickou podporu. Je to svinstvo. Velmi frustrující.

Automaticky přeloženo:
zacknkcsmom
před 2 roky

Ahoj,

Právě jsem se zaregistroval do Inclave, abych měl přístup k nějaké podpoře. No, nic jsem nenašel. 🙁

Všiml jsem si pouze, že obrazovka, kam byste měli zadat ověřovací kód z přidruženého e-mailu, obsahuje také tlačítko "změnit e-mail", v pravém dolním rohu. Pokud jste náhodou vyplnili nesprávný e-mail (například špatně umístěná písmena nebo chybějící čísla), myslím, že by to měl být způsob, jak tento problém vyřešit.


Upřímně řečeno, nic jiného jsem nenašel.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemohu se přihlásit do hry, protože jsem změnil svůj e-mailový účet

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemohu se přihlásit, protože se změnila moje e-mailová adresa

Automaticky přeloženo:
steffyhen25
před 2 roky

Ahoj,

nejsem si jistý, zda správně sleduji váš problém, ale svůj e-mail můžete kdykoli změnit:

"Pouze jsem si všiml, že obrazovka, kam byste měli zadat ověřovací kód z přidruženého e-mailu, obsahuje také tlačítko "změnit e-mail" v pravém dolním rohu. Pokud jste náhodou vyplnili nesprávný e-mail (např. špatně umístěná písmena nebo chybějící čísla), , to by měl být způsob, jak tento problém vyřešit, myslím.

Upřímně řečeno, nic jiného jsem nenašel."


Pomohlo vám to?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyhrávám 150 zatočení

Kde jsem to našel, prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
shafkatbaidar
před 2 roky

Ahoj,

ve kterém kasinu jste prosím vyhráli?

V každém případě byste se měli obrátit na chat nebo podporu kasina pro přímou pomoc.

Automaticky přeloženo:
Foxkoenig
před rokem

Ahoj.

Bohužel nerozumím prvnímu problému, který máte. Něco souvisejícího s kasinem, prosím?

Snažil jsem se najít nějaké informace o tom, jak smazat/zrušit/zablokovat účet Inclave, ale zdá se, že nikdo nesdílel nápovědu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dosud jsem obdržel odpověď od některého z kasin souvisejících s inklávou ohledně ověření mého dokumentu, můžete mi pomoci? Už je to přes týden a mají 72 hodin.

Automaticky přeloženo:
gamesdeaniii
před rokem

Ahoj,

mohu vědět, ve kterém kasinu se přesně snažíte ověřit? Mluvíme prosím o ověření KYC?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji za odpověď a taky rychlou. Ano, toto je pro KYC a čeká mě na zuřícího býka, kapitána Jacka, královské eso a hranol. Vše pod přihlášením inclave a 0 odpovědí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
gamesdeaniii
před rokem

Ahoj,

Pokud mohu hádat, řekl bych, že to s Inclave příliš nesouvisí. Tato aplikace slouží jako zabezpečená brána do kasina.

Někdy jsou účty hráčů zablokovány kvůli průběžnému ověřování, takže si myslím, že je to pravděpodobnější případ.

V některých případech může ověření trvat i týden nebo tak, trochu bych počkal.

Prosím, informujte mě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Své žádosti jsem zaslal 1. září. Ještě pár dní počkám. Pokud se po, řekněme 3 dnech, vůbec neozvu, naznačujete, že mohli zablokovat můj účet a ani mi o tom neřekli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vydržte chvilku, prosím. 🙂

Předpokládal jsem, že jste ty dokumenty již předložil, ale teď si nejsem tak jistý.

Jak přesně jste prosím odeslali svou žádost? Poslali jste také nějaké dokumenty, to znamená, že nyní probíhá ověřování? Nebo jen čekáte na instrukce?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky