Poslali jste ty screenshoty také podpoře kasina? Rád bych věděl, co na to říkají. Je nám líto, ale s tímto problémem vám nemůžeme pomoci, protože souvisí se sportovním sázením.
Did you send those screenshots to the support of the casino as well? I would like to know what they say about it. Sorry, we cannot help you with this issue, as it is related to sports betting.
Ano, jde o odstranění mého zůstatku z účtu, takže říkáte, že vyřešíte všechny stížnosti kasina a nedostávám svůj výběr z yolo247 a nemluvím o sázení yolo247 podvodem odstranilo všechny mé peníze z účtu, takže buďte prosím nápomocní
Yes it's about removing my balance from account so you say will slove all casino complaint and I m not getting my withdrawal from yolo247 and I am not talking about betting yolo247 by fraud removed all my money from account so plz be helpfull
No, pokud se celá vaše situace týká sportovního sázení, nebudeme vám schopni pomoci, protože se touto oblastí nezabýváme, i když to nerad říkám, ale je to tak.
Viděl jsem však, že vám řekli, že to předali správnému oddělení, aby zjistili, co se děje. Co mě mate je, že vám právě řekli, abyste se vrátili jindy nebo později pro aktualizaci. Myslím, že by se měli pokusit co nejrychleji zjistit, co se děje, a poslat vám e-mail. Samozřejmě, že bych se na vašem místě snažil informovat, alespoň každý druhý den, pokud je něco nového.
Omlouvám se za celou situaci, ale to je jediná rada, kterou mohu dát.
Well, if your whole situation is about sports betting, we won't be able to help you, because we don't deal with this area, although I hate to say it, but that's the way it is.
However, I saw that they told you that they have passed it on to the right department to find out what is going on. What baffles me is that they just told you to come back another time or later for an update. I think they should try to find out what's going on as quickly as possible and email you. Of course, if I were you I would try to keep myself informed, at least every second day if there is something new.
I'm sorry about the whole situation but that's the only advice I can give.
To není fér, pomáháš mi s touto situací Mám v ní své výhry Já a vím, že mi pomůžeš dostat se z toho už jsem řekl, že jen klamou, jsem já, že jsi prohrál, takže jsme odstranili veškerý zůstatek a oni nemám žádný důkaz, ale mám všechny záznamy na obrazovce, jak odstranili moji aplikaci pro podvody s výhrami yolo247
That's not fair you are helping me this situation I have my winnings in it I and know you do some help to me getting out of this i have already told that they are just fooling they are me that you lost so we removed all balance and they don't have any proof but I have all screen recording how they removed my winnings fraud app yolo247
Joro, plz, pomozte mi s tím podniknout velkou akci tento podvod yolo247 nebo mi dejte nápad, jak se na ně mohu obrátit, e-mailová adresa, kterou zadali, je neplatná
Joro plz help me out this take big action this fraud yolo247 or give me idea how can I go to them email address they gave is invalid contact detail is wrong cannot reach them support is useless 🙏
Zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením, ale mohu doporučit tři webové stránky, které se zabývají:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem. Prosím pochopte, nedokázali bychom vám správně poradit, protože nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení a nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you with your issue. Please understand, we wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight on sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons. Please let us know how it goes.
Proč a nemluvím o sportovním sázení, můj problém je zmražený účet s 8100000 na mém yolo247, který byl bezdůvodně odstraněn yolo247 a můj zůstatek byl 0,00....prosím pomozte mi
Why and I am not talking about sports betting my issue is account frezzed with 8100000 on my yolo247 which was removed by yolo247 without reason and made my balance 0.00....please help me
Nazdárek!
No, jak vidím, tak jsi také neprošel ověřením. Můžete získat přístup k podpoře kasina a zeptat se na podrobnosti?
Pokud jde o stížnost, viz toto:
Důrazně vám doporučuji, abyste se pokusili kontaktovat kasino, vyřešili problém KYC, a pokud jste se nezapojili do sportovního sázení, což zní na základě vašich předchozích informací docela nepravděpodobně, požádejte o znovuotevření stížnosti.
Hey there!
Well, as far as I can see, you also didn't pass the verification. Can you access the casino support and ask for details?
As for the complaint, see this:
I strongly advise you to try to get in touch with the casino, clear out the KYC issue, and if you have not engaged in sports betting, which sounds quite unlikely based on your previous information, ask for the complaint reopened, please.
Účet byl 💯 % ověřen, ukážu vám ho, ale zablokovali můj účet tím, že mi dali výběr, když jsem začal s prvním výběrem, nemohl jsem se přihlásit ke svému účtu, takže mi prosím pomozte s touto situací
Account was 💯 % verified I would show you but they banned my account with giving me withdrawal when I started my first withdrawal I couldn't login to my account so plz help me out with this situation
Je nám líto, že zde nemůžeme být nápomocni, zvláště když jsem si přečetl zprávu od kasina ve vaší stížnosti :
Jste si toho vědomi? Chtěl bych se zeptat.🤔 Ve vašem případě se toho hodně mění.
Také vaše další stížnost byla zamítnuta kvůli sportovnímu sázení, jak jsme si řekli, takže bohužel ani tady toho moc nenaděláme.🤷♀️
I'm sorry that we can not be of any help here, especially when I read the message from the casino in your complaint:
Are you aware of this? I would like to ask.🤔 It does change a lot in your case.
Also, your other complaint was rejected due to sports betting, as we said, so unfortunately, we cannot do much here either.🤷♀️
Nepoužívám více účtů, mám pouze jeden účet na 4rabet, jsou to velký podvodníci, nechtějí dát výběr, takže zablokování všech účtů a recenze guru kasina nám nepomůže tím, že na 4rabet uvedete špatnou recenzi a jste uvedeni v top 10 4 nejhorší aplikace rabet, prosím, odstraňte to z top 10 a pokud je to možné, zkuste mi dát výběr s jakýmkoli důkazem, pouze zablokováním účtů
I am not using multiple account I have only one account on 4rabet they are big fraud don't want to give withdrawal so blocking all accounts and casino guru review don't help us by giving wrong review on 4rabet and you have listed in top 10 4 rabet worst app plz remove this from top 10 and if possible try to give my withdrawal with any proof just blocking accounts
Omlouváme se, ale bohužel vám nemůžeme poskytnout žádné výběry, zvláště pokud byl váš případ již uzavřen, a v tomto případě kvůli vaší žádosti, kde jste uvedli, že sázíte na sportovní utkání.🤷♀️ Pokud si přejete, můžete vždy se pokuste znovu otevřít svůj případ a náš tým pro stížnosti rozhodne, zda existuje nějaká možnost, jak vám s tímto problémem pomoci.
Také, pokud se chcete dozvědět, jak hodnotíme všechna online kasina, zde je článek, na který se můžete podívat. Doufáme, že vám to pomůže lépe porozumět naší práci.
Sorry, but unfortunately we are not able to give you any withdrawals, especially if your case has already been closed, and in this case, due to your request where you said that you were sports betting.🤷♀️ If you wish, you can always try to reopen your case, and our complaint team will decide if there is any possibility to help you out with this issue.
Also, if you wish to learn how we evaluate all online casinos, here's an article you can have a look at. Hopefully, it'll help you understand more about our work.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.