FórumKasinaYoCasino - všeobecná diskuze

YoCasino - všeobecná diskuze

před 2 roky od placeboAK
|
2989 zobrazení 12 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s YoCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Odpad z kasina. Majitel už byl uzavřen kasinem za podvod

Automaticky přeloženo:
placeboAK
před 2 roky

Kromě těchto informací, zažili jste při hraní v tomto kasinu na vlastní kůži něco, co není tak dobré? Co se zdá být špatně?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžu vám říct, že já osobně jsem s účtem nikdy neměl problém, ani při jeho zakládání, ani při ověřování, ani při jednorázovém účtování, které jsem nabil a řekl bych rychle.

Ale hra je čím dál zklamáním, tento víkend 130 eur bez jakékoli ceny, ani velké, ani malé. Pokud mě nejvíc pobouří, že získáte roztočení zdarma, bonusy a od 0 eur za 10 zatočení v aktuálně známém rybářském automatu až po 1,60 eur v jiném s 10 zatočeními a třemi možnostmi, jednu vyhrát mince, druhou za čtyři velké, větší atd. jackpoty a poslední divoký se stává divokým po celé čáře. po vložení 30 eur jednou a dalších 20 eur za jednu hodinu. Ale to jsou dva příklady, ale to se stává, alespoň mně a nějakému známému, kamarádovi, 95% nebo 97% času, a na ty ceny nevycházejí dost často... Myslím, že jsou hodně nižší než ostatní kasina a se stejnými sloty.

A pokud mluvíme o bingu, je to ještě těžší, lidé, když mluví o něčem, co vidí, je v chatu zřejmé, přeruší to, ale teď, dokonce někdy už ani nevyskočí první nebo první stížnost, to přeruší pryč, chci říct, jste ponecháni bez chatování s lidmi. Ale většina stížností je stejná, protože vždy vyhrávají ty samé, pokud hrajete týden a jste pozorní, rychle si to uvědomíte a neselže to, pokud je bingo vysoké, stále je více vidět. Čas od času uslyšíte nové jméno nebo moje vlastní. a čas od času se hraje jednou a ne každý týden denně, včera 8 eur za řádek za celé odpoledne, pobyt jeden, dva nebo tři. Hraji na PC a je pro mě velmi snadné pohybovat se ve třech nebo čtyřech místnostech najednou. Většina hraje z mobilu a nedá se s ním hýbat, takže nevidí, že vyhrávají ti samí v místnostech, které jsou otevřené.


Vkládají a odebírají sloty, když o to mají zájem. Jakmile se neobjeví, jdete do mobilu a tam jsou... druhý den už nejsou jen Androi, ale jen Androi prošel... za něco. Myslím, že nahrát celou hru na Android je obtížnější než na PC...


Zatím je to víceméně to, co jsem zažil. ale samozřejmě to může být moje věc a být falešný, jak by řekli. Ale vše nahrávám a vidíte, co říkám..děkuji

Automaticky přeloženo:
placeboAK
před 2 roky

Dobrý den placeboAK, děkuji za sdílení zkušeností. Je mi líto vašeho zklamání, ale víte, jak to v kasinech obvykle chodí. Je důležité mít na paměti, že kasino vždy vyhrává. Ano, někdy můžete mít štěstí, ale z dlouhodobého hlediska více utratíte, než vyhrajete.

Pokud jde o sloty, zde ve videu můžete najít užitečné informace a mnohem více o několika strategiích. Podívejte se na video z našeho Casino Guru nebo si přečtěte podrobný článek o strategiích, tipech a tricích automatů. Pro ukázku toho, jak sloty fungují, považuji tuto stránku za velmi informativní . Myslím, že by to mohlo pro příště odstranit vaše zklamání.

Tím, že říkáte „dávají a odebírají automaty..." Myslíte, že občas skryjí automat? A jednoho dne se objeví znovu? Děkuji Vám za vysvětlení.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano přesně. v některých případech je lze hrát pouze z androi. Moc děkuji za informace a pomoc, teď se mrknu na články...


Ale dobře, včera jsem hrál pár otočení, které dávají každý týden podle počtu odehraných otočení. V mém případě, tentokrát 40, mám obvykle 50. V 39 se mi zobrazí technická chybová zpráva. a vzali mi poslední ránu a to, co jsem vyhrál... v chatu čekali půl hodiny a nikdy mi neodpověděli. Navzdory všemu je to zklamání.

Ještě jednou děkuji a posílám pozdrav děkuji


Automaticky přeloženo:
placeboAK
před 2 roky

Ahoj,

vše může být způsobeno nějakým špatným nastavením nebo technickými závadami, takže si myslím, že by možná stálo za to zkusit přistupovat k těm hrám z desktopu, ALE pomocí jiných prohlížečů než běžně používáte, mazání úlovků a cookies je také dobrá volba (don Před vymazáním nezapomeňte uložit své přihlašovací údaje). Také si myslím, že není špatný nápad poradit s kasinem (pokud se dostanete na podporu nebo chat), jde o to, poskytnout co nejširší sbírku každému hráči, a nutí mě to přemýšlet o tom, zda je to skutečně cílem kasina . Proč by schovávali některé hry pro některá zařízení/operační systémy? Pro mě to nedává smysl. 🤔

Občas mohou hry jednoduše fungovat nekonzistentně, ale pokud k tomu dojde, podpora by měla být připravena prozkoumat a navrhnout řešení.

Každopádně, kontroloval jsi při hraní sílu připojení k internetu? Taky bych to zkusil.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, poté, co jsem se řídil všemi vašimi radami, články a pokračoval ve zkoušení tohoto kasina, je mi jasné pouze to, že je to skvělý podvod, a to ještě tím, že se jedná o prvky, které ho tvoří, nebo prvek. Nevím, jak to chodí otevřené a licencované. a můžu pokračovat v provozu... myslím, že je levné podvádět a tady je důkaz... mimochodem, bude to náhoda, ale od té doby, co jsem promluvil... s těmi lidmi je to mnohem horší... manipulace s jejich hrami..doufám, že co nejdříve klesnou

Automaticky přeloženo:
placeboAK
před rokem

Je mi líto, když slyším, že je to horší. 🙁

Víc v tuto chvíli nemohu poradit. Pokud máte pocit, že jsou hry zmanipulované, zeptejte se poskytovatele hry a dejte mi prosím vědět, co jste zjistili.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně se mi to líbí a jsem spokojený s tím, co rád hraji, s automaty. Mají další věci ke zlepšení, jako například to, že se vyloučíte na určitou dobu, abyste si odpočinuli z hraní, a že když se vrátíte, váš účet bude deaktivován. Takže jim pošlete e-mail a oni ho znovu aktivují až po telefonickém rozhovoru, 😳 něco, co mě nepřestane udivovat, protože v jiných online kasinech takový postup neexistuje. Ve skutečnosti v jiných kasinech, když skončí vaše vyloučení nebo doba odpočinku, automaticky obdržíte e-mail s oznámením, že můžete hrát znovu, kdykoli budete chtít. Předpokládám, že tato nepříjemnost musí být způsobena softwarovými problémy, které mají, protože mi to připadá jako nesmysl, stejně jako ztráta času a klientů pro ně. Odstranění bodu, o kterém si myslím, že by se měli zlepšit, ve všem ostatním jsem se svými zkušenostmi v tomto případě naprosto spokojen. Pozdravy

Automaticky přeloženo:
angeltito1
před rokem

Děkuji ti za to!

Co takhle odeslat také uživatelskou recenzi? Jak vidím, zveřejnili jste pouze velmi negativní články, chcete přidat další pozitivní? 🙂

Neváhejte!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vítám váš návrh a oceňuji váš zájem o rozmanitost pohledů, které mohu sdílet.

Beru v úvahu váš názor na potřebu začlenit více pozitivních aspektů. Chci však objasnit, že mým hlavním cílem je poskytnout upřímný a transparentní pohled na mé zkušenosti, bez ohledu na to, zda jsou pozitivní nebo negativní.

Je pro mě důležité zdůraznit, že se ve svých příspěvcích nesnažím prezentovat zaujatost nebo zvýhodňování, ale spíše autenticitu svých zkušeností. Pevně věřím, že konstruktivní kritika může být stejně cenná, ne-li více, než pozitivní zpětná vazba, protože může vrhnout světlo na oblasti ke zlepšení a podpořit pozitivní změny.

Doufám, že jsem svůj názor vysvětlil jasně.

Pozdravy

Automaticky přeloženo:
angeltito1
před rokem

To je skvělé, tak proč stále chybí recenze Yo Casino? To je vše, co jsem chtěl říct. 🙂


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky