před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s YoCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Kromě těchto informací, zažili jste při hraní v tomto kasinu na vlastní kůži něco, co není tak dobré? Co se zdá být špatně?
Aside from this information, have you experienced something not so good on your own, by playing in this casino¨? What seems to be wrong?
Můžu vám říct, že já osobně jsem s účtem nikdy neměl problém, ani při jeho zakládání, ani při ověřování, ani při jednorázovém účtování, které jsem nabil a řekl bych rychle.
Ale hra je čím dál zklamáním, tento víkend 130 eur bez jakékoli ceny, ani velké, ani malé. Pokud mě nejvíc pobouří, že získáte roztočení zdarma, bonusy a od 0 eur za 10 zatočení v aktuálně známém rybářském automatu až po 1,60 eur v jiném s 10 zatočeními a třemi možnostmi, jednu vyhrát mince, druhou za čtyři velké, větší atd. jackpoty a poslední divoký se stává divokým po celé čáře. po vložení 30 eur jednou a dalších 20 eur za jednu hodinu. Ale to jsou dva příklady, ale to se stává, alespoň mně a nějakému známému, kamarádovi, 95% nebo 97% času, a na ty ceny nevycházejí dost často... Myslím, že jsou hodně nižší než ostatní kasina a se stejnými sloty.
A pokud mluvíme o bingu, je to ještě těžší, lidé, když mluví o něčem, co vidí, je v chatu zřejmé, přeruší to, ale teď, dokonce někdy už ani nevyskočí první nebo první stížnost, to přeruší pryč, chci říct, jste ponecháni bez chatování s lidmi. Ale většina stížností je stejná, protože vždy vyhrávají ty samé, pokud hrajete týden a jste pozorní, rychle si to uvědomíte a neselže to, pokud je bingo vysoké, stále je více vidět. Čas od času uslyšíte nové jméno nebo moje vlastní. a čas od času se hraje jednou a ne každý týden denně, včera 8 eur za řádek za celé odpoledne, pobyt jeden, dva nebo tři. Hraji na PC a je pro mě velmi snadné pohybovat se ve třech nebo čtyřech místnostech najednou. Většina hraje z mobilu a nedá se s ním hýbat, takže nevidí, že vyhrávají ti samí v místnostech, které jsou otevřené.
Vkládají a odebírají sloty, když o to mají zájem. Jakmile se neobjeví, jdete do mobilu a tam jsou... druhý den už nejsou jen Androi, ale jen Androi prošel... za něco. Myslím, že nahrát celou hru na Android je obtížnější než na PC...
Zatím je to víceméně to, co jsem zažil. ale samozřejmě to může být moje věc a být falešný, jak by řekli. Ale vše nahrávám a vidíte, co říkám..děkuji
I can tell you that I personally never had any problem regarding the account, neither when creating it, nor when verifying it, nor when charging once that I have charged and I would say quickly.
But the game is increasingly disappointing, this weekend 130 euros without any prize, neither big nor small. That if what outrages me the most is that you get free spins, bonuses and from 0 euros in 10 spins in a currently famous fishing slot, to 1.60 euros in another with 10 spins and three options, one to win coins, another one for the four big, bigger, etc. jackpots and the last one a wild becomes wild all over the line. after putting 30 euros once and another 20 euros in one hour. But these are two examples, but this happens, at least to me and some acquaintance, friend, 95% or 97% of the time, and they don't come out often enough for those prizes... I think that they are much lower than other casinos and with the same slots.
And if we talk about bingo it's even heavier, people if they talk about something they see is obvious in the chat, they cut it off but now, even sometimes the first or the first complaint doesn't even jump out anymore, they cut it off, I mean, you you are left without chatting with people. But most of the complaints are the same because the same ones always win, if you play for a week and you are attentive you realize quickly and it doesn't fail, if the bingo is high you can still see them more. From time to time you hear a new name or my own. and from time to time it is once and not every week playing daily, yesterday 8 euros a line in the whole afternoon staying one, two or three. I play on the PC and it's very easy for me to move through the three or four rooms at a time. Most play from the mobile and it is impossible to move, so they do not see that they are the same ones in the rooms that are open who win.
They put and remove slots when they are interested. As soon as they don't appear, you go to the mobile and there they are... the next day they are no longer just Androi, but only Androi passed... for something. I think recording your entire game on android is more difficult than on pc...
For now this is more or less what I have experienced. but of course this can be my thing and be false as they would say. But I record everything and you can see what I say..thank you
Te puedo decir que a mi personalmente en lo que es la cuenta nunca tuve ningun problema,ni al crearle,ni en verificarla,ni tampoco al cobrar alguna vez que he cobrado y diria que rapido.
Pero el juego cada vez es mas decepcionante,este fin de semana 130 euros sin ningun premio,ni grande ni pequeño. Eso si lo que mas me indigna es que te salgan tiradas gratis,bonos y desde 0 euros en 10 tiradas en una slot famosa en la actualidad de pesca, a 1,60euros en otra con 10 tiradas y tres opciones, una para ganar monedas,otra para los cuatro botes grande,mayor,etc.y la ultima un wild se combierte en wild toda la linea.despues de meterle una vez 30 euros y otra 20 euros en una hora. Pero esto son dos ejemplos,pero esto pasa,por lo menos a mi y algun conocido,amigo,un 95% o 97% de las veces, y no salen amenudo como para esos premios..creo que muy por debajo que otros casinos y con las mismas slots.
Y si hablamos del bingo aun es mas heavy,la gente si habla algo de lo que ve que es obio en el chat,lo cortan pero ya,incluso alguna vez ya ni salta el primer o la primera queja,lo cortan,osea que te quedas sin chatear con la gente. Pero la mayoria de quejas son las mismas porque ganan siempre los mismos,si juegas una semana y estas atento te das cuenta rapido y no falla,si el bingo esta alto todavia se les ve mas. De vez en cuando oyes algun nombre nuevo o el mio mismo. y de vez en cuando es alguna vez y no todas las semanas jugando diariamente,ayer 8 euros una linea en toda la tarde quedandome a uno,dos o tres. juego en el pc y me hes muy facil moverme por las tres o cuatro salas en un momento. la mayoria juega desde el mobil y resulta imposible moverte,asi que no ven que son los mismos en las salas que haya abiertas los que ganan.
Ponen y quitan slots cuando les interesa. tan pronto no aparecen te pasas al mobil y hay estan.. al dia siguiente ya no son solo androi,pero pasdo solo androi....por algo sera. Creo que grabar tu juego entero en androi es mas dificil que en pc...
Por ahora esto mas o menos es lo vivido. pero claro esto puede ser cosa mia y ser falso como afirmarian ellos. Pero yo grabo todo y se puede ver lo que digo..gracias
Dobrý den placeboAK, děkuji za sdílení zkušeností. Je mi líto vašeho zklamání, ale víte, jak to v kasinech obvykle chodí. Je důležité mít na paměti, že kasino vždy vyhrává. Ano, někdy můžete mít štěstí, ale z dlouhodobého hlediska více utratíte, než vyhrajete.
Pokud jde o sloty, zde ve videu můžete najít užitečné informace a mnohem více o několika strategiích. Podívejte se na video z našeho Casino Guru nebo si přečtěte podrobný článek o strategiích, tipech a tricích automatů. Pro ukázku toho, jak sloty fungují, považuji tuto stránku za velmi informativní . Myslím, že by to mohlo pro příště odstranit vaše zklamání.
Tím, že říkáte „dávají a odebírají automaty..." Myslíte, že občas skryjí automat? A jednoho dne se objeví znovu? Děkuji Vám za vysvětlení.
Hello placeboAK, thank you for sharing your experience. I am sorry for your disappointment, but you know how it usually goes in casinos. It's important to keep in mind that the casino always wins. Yes, you can be lucky sometimes, but from the long-term perspective, you spend more than you win.
Regarding to slots, you can find useful some information and much more about several strategies here in video. Check the video from our Casino Guru or read detailed article about slots strategies, tips and tricks. For showing how slots work, I find this page very informative. I think it might eliminate your disappointment for next time.
By your saying " they put and remove slots..." Do you mean they ocasionally hide the slot game? And some day it appears again? Thank you for the clarification.
Ano přesně. v některých případech je lze hrát pouze z androi. Moc děkuji za informace a pomoc, teď se mrknu na články...
Ale dobře, včera jsem hrál pár otočení, které dávají každý týden podle počtu odehraných otočení. V mém případě, tentokrát 40, mám obvykle 50. V 39 se mi zobrazí technická chybová zpráva. a vzali mi poslední ránu a to, co jsem vyhrál... v chatu čekali půl hodiny a nikdy mi neodpověděli. Navzdory všemu je to zklamání.
Ještě jednou děkuji a posílám pozdrav děkuji
Yes, exactly. on some occasions they can only be played from androi. Thank you very much for your information and help, now I'll take a look at the articles...
But well yesterday playing some spins that give every week according to the number of spins played. In my case, this time 40 I usually have 50. In 39 I get a technical error message. and they took my last shot and what I won... in the chat waiting for half an hour, never to answer me. It's disappointing despite everything.
I thank you again and I send you a greeting thank you
si exacto. en algunas ocasiones solo se pueden jugar desde androi. muchas gracias por tu infomacion y ayuda,ahora echare un ojo a los articulos...
Pero bueno ayer mismo jugando unas tiradfas que dan todas las semanas segun lo jugado un numero de tiradas. En mi caso esta vez 40 suelo tener 50. en la 39 salto un aviso de error tecnico. y me quitaron el ultimo tiro y lo ganado..en el chat durante media hora esperando,para no contestarme nunca. es decepcionante pese a todo..
te vuelvo agradecer y te mando un saludo gracias
Ahoj,
vše může být způsobeno nějakým špatným nastavením nebo technickými závadami, takže si myslím, že by možná stálo za to zkusit přistupovat k těm hrám z desktopu, ALE pomocí jiných prohlížečů než běžně používáte, mazání úlovků a cookies je také dobrá volba (don Před vymazáním nezapomeňte uložit své přihlašovací údaje). Také si myslím, že není špatný nápad poradit s kasinem (pokud se dostanete na podporu nebo chat), jde o to, poskytnout co nejširší sbírku každému hráči, a nutí mě to přemýšlet o tom, zda je to skutečně cílem kasina . Proč by schovávali některé hry pro některá zařízení/operační systémy? Pro mě to nedává smysl. 🤔
Občas mohou hry jednoduše fungovat nekonzistentně, ale pokud k tomu dojde, podpora by měla být připravena prozkoumat a navrhnout řešení.
Každopádně, kontroloval jsi při hraní sílu připojení k internetu? Taky bych to zkusil.
Hello,
it can all be caused by some bad settings or technical glitches, so I think that it may be worth a try to access those games by desktop, BUT using different browsers than you use normally, deleting catches and cookies is also a good choice (don't forget to save your login data before the clearing). I also think that it's not a bad idea to advise with the casino (if you can reach the support or chat), the point is to provide the widest collection to every player, and it makes me think about whether this is truly the casino's goal. Why would they hide some games for some devices/operating systems? To me, it does not make sense. 🤔
Occasionally games can simply work inconsistently, but if this happens, the support should be ready to investigate and suggest solutions.
Anyway, did you check your internet connection strength while playing? I would try that too.
Dobrý den, poté, co jsem se řídil všemi vašimi radami, články a pokračoval ve zkoušení tohoto kasina, je mi jasné pouze to, že je to skvělý podvod, a to ještě tím, že se jedná o prvky, které ho tvoří, nebo prvek. Nevím, jak to chodí otevřené a licencované. a můžu pokračovat v provozu... myslím, že je levné podvádět a tady je důkaz... mimochodem, bude to náhoda, ale od té doby, co jsem promluvil... s těmi lidmi je to mnohem horší... manipulace s jejich hrami..doufám, že co nejdříve klesnou
Hello, after following all your advice, the articles and continuing to try this casino, the only thing that I am clear about is that it is a great scam, and even more so being the elements that make it up, or the element... I don't know how it goes on open and licensed. and I can continue operating... I think it's cheap to scam and here's proof of it... by the way it will be a coincidence but since I spoke out... it's been much worse with these people... which makes the manipulation of their games..hope to see them drop as soon as possible
Hola,despues de seguir todos tus consejos,los articulos y seguir probando en este casino,lo unico que tengo claro es que es una gran estafa,y mas siendo los elementos que lo forman,o el elemento....no se como sigue abierto y con una licencia. y pueda seguir operando...creo que sale barato estafar y aqui hay una prueba de ello..por cierto sera casualidad pero desde que me pronuncie..a ido mucho peor con esta gente...lo que deja mas claro la manipulacion de sus juegos..espero verlos caer lo antes posible
Je mi líto, když slyším, že je to horší. 🙁
Víc v tuto chvíli nemohu poradit. Pokud máte pocit, že jsou hry zmanipulované, zeptejte se poskytovatele hry a dejte mi prosím vědět, co jste zjistili.
I'm sorry to see hear that it's worse. 🙁
Not pretty much more I can advise at the moment. If you feel that the games are manipulated, ask the game provider and let me know what you find out, please.
Upřímně se mi to líbí a jsem spokojený s tím, co rád hraji, s automaty. Mají další věci ke zlepšení, jako například to, že se vyloučíte na určitou dobu, abyste si odpočinuli z hraní, a že když se vrátíte, váš účet bude deaktivován. Takže jim pošlete e-mail a oni ho znovu aktivují až po telefonickém rozhovoru, 😳 něco, co mě nepřestane udivovat, protože v jiných online kasinech takový postup neexistuje. Ve skutečnosti v jiných kasinech, když skončí vaše vyloučení nebo doba odpočinku, automaticky obdržíte e-mail s oznámením, že můžete hrát znovu, kdykoli budete chtít. Předpokládám, že tato nepříjemnost musí být způsobena softwarovými problémy, které mají, protože mi to připadá jako nesmysl, stejně jako ztráta času a klientů pro ně. Odstranění bodu, o kterém si myslím, že by se měli zlepšit, ve všem ostatním jsem se svými zkušenostmi v tomto případě naprosto spokojen. Pozdravy
I honestly like it and I am satisfied with what I like to play, the slots. They have other things to improve, such as, for example, that you exclude yourself for a period of time to rest from playing and that when you return they have made your account inactive. So you send them an email and they don't reactivate it until after a phone interview, 😳 something that never ceases to amaze me, because in other online casinos that procedure doesn't exist. In fact, in other casinos when your self-exclusion or rest period ends, you automatically receive an email indicating that you can play again whenever you want. I suppose that this inconvenience must be due to software issues that they have, because it seems to me nonsense, as well as a waste of time and clients for them. Removing that point that I think they should improve, in everything else I am completely satisfied with my experience in this case. Greetings
A mí sinceramente me gusta y estoy satisfecho con lo que me gusta jugar, las slots. Tienen otras cosas a mejorar, como por ejemplo, que te auto excluyas durante un periodo de tiempo para descansar de jugar y que cuando regreses hayan puesto como inactiva tu cuenta. Entonces les mandas un mensaje de correo electrónico y no la reactivan hasta después de una entrevista telefónica, 😳algo que no deja de sorprenderme, porque en otros casinos online ese procedimiento no existe. De hecho, en otros casinos cuando termina tu auto exclusión o periodo de descanso, automáticamente recibes un correo electrónico indicando que ya puedes volver a jugar cuando quieras. Supongo que este inconveniente debe ser debido a cuestiones del software que tienen, porque me parece un sin sentido, además de una pérdida de tiempo y clientes para ellos. Quitando ese punto que creo deben mejorar, en todo lo demás estoy absolutamente satisfecho con mi experiencia en este caso. Saludos
Děkuji ti za to!
Co takhle odeslat také uživatelskou recenzi? Jak vidím, zveřejnili jste pouze velmi negativní články, chcete přidat další pozitivní? 🙂
Neváhejte!
Thank you for that!
How about submitting the user review as well? As I can see you posted only quite negative pieces, care to add more positive ones? 🙂
Don't hesitate!
Vítám váš návrh a oceňuji váš zájem o rozmanitost pohledů, které mohu sdílet.
Beru v úvahu váš názor na potřebu začlenit více pozitivních aspektů. Chci však objasnit, že mým hlavním cílem je poskytnout upřímný a transparentní pohled na mé zkušenosti, bez ohledu na to, zda jsou pozitivní nebo negativní.
Je pro mě důležité zdůraznit, že se ve svých příspěvcích nesnažím prezentovat zaujatost nebo zvýhodňování, ale spíše autenticitu svých zkušeností. Pevně věřím, že konstruktivní kritika může být stejně cenná, ne-li více, než pozitivní zpětná vazba, protože může vrhnout světlo na oblasti ke zlepšení a podpořit pozitivní změny.
Doufám, že jsem svůj názor vysvětlil jasně.
Pozdravy
I welcome your suggestion and appreciate your interest in the diversity of perspectives I can share.
I take into account your point of view about the need to incorporate more positive aspects. However, I want to clarify that my main goal is to provide an honest and transparent view of my experiences, regardless of whether they are positive or negative.
It is important for me to stress that I do not seek to present bias or favoritism in my posts, but rather the authenticity of my experiences. I strongly believe that constructive criticism can be just as valuable, if not more, than positive feedback, because it can shed light on areas for improvement and promote positive change.
I hope I have clearly explained my point of view.
Greetings
Agradezco tu sugerencia y aprecio tu interés en la diversidad de perspectivas que pueda compartir.
Tengo en cuenta tu punto de vista acerca de la necesidad de incorporar más aspectos positivos. Sin embargo, quiero aclarar que mi objetivo principal es proporcionar una visión honesta y transparente de mis experiencias, independientemente de si estas son positivas o negativas.
Es importante para mí destacar que no busco presentar una visión sesgada ni favoritismo en mis publicaciones, sino más bien la autenticidad de mis experiencias. Creo firmemente que las críticas constructivas pueden ser tan valiosas, si no más, que los comentarios positivos, porque pueden arrojar luz sobre áreas de mejora y promover un cambio positivo.
Espero haber explicado claramente mi punto de vista.
Saludos
To je skvělé, tak proč stále chybí recenze Yo Casino? To je vše, co jsem chtěl říct. 🙂
That's cool, so why the Yo Casino review is still missing? This was all I wanted to say. 🙂
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.