FórumKasinaYbets Casino - všeobecná diskuze

Ybets Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 11 měsíci od JMiles1984
|
20270 zobrazení 275 odpovědí |
|
1...5 6 7...14
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

file

To je snímek obrazovky mého výběru, který by nezaplatili...

Automaticky přeloženo:
ufsbrock
před 5 měsíci

Dobře, jen neustále odmítali můj a vkládali zůstatek zpět, takže bych o to všechno přišel, vidím, že se teď přejmenovali na ybets.io se zcela novou webovou adresou, což je vskutku velmi podivné a kasino guru to podporuje a pomáhá jim!

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

To je snímek obrazovky mého výběru, který by nezaplatili...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohl bys prosím vysvětlit, co se teď přesně děje? Je váš účet již plně ověřen? Kdy jste požádali o stažení?

Pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, dejte nám vědět.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, jen neustále odmítali můj a vkládali zůstatek zpět, takže bych o to všechno přišel, vidím, že se teď přejmenovali na ybets.io se zcela novou webovou adresou, což je vskutku velmi podivné a kasino guru to podporuje a pomáhá jim!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pokud vím, změnili si jméno. Na tom není nic podezřelého.🤷‍♀️

Mohl byste nám prosím sdělit, jaký důvod vám kasino uvedlo pro odmítnutí vašeho výběru? Určitě rádi pomůžeme, pokud to bude možné.

Podporujeme a pomáháme každému, kdo má pravdu, pokud jde o férové hazardní hry. Je to naše politika.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi, nebyl důvod, protože to prostě dělali! mohli to nechat čekat, dokud nebudou provedeny takzvané kontroly, ale nikdy nepoděkují Paulovi.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Mohl byste nám tedy popsat svou současnou situaci a říci nám, zda je potřeba zásah našeho týmu pro stížnosti?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi ne , protože jsem to všechno znovu ztratil , jak plánovali , po více než 10 dnech tohoto pokračování , nikdy jsem si nemyslel , že to dostanu !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Chápu. Pokud na vašem účtu právě nezůstávají žádné peníze, nemůžeme vám nijak pomoci.

Někdy to může být časově náročnější, kdykoli hráč požádá o svůj výběr poprvé kvůli procesu ověření, který musí kasino provést. Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na dokončení a zpracování platby.

Doufejme, že příště vám budeme moci v případě potřeby pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dobře, stále nechápu, proč to stále odmítali, pak se mě pokusili přimět, abych to vzal jako krypto, místo toho, abych posílal zpět na svou kartu, v mých očích jeho podvádění, jak jiní zažili, určitě to vidíte, ale máte svázané ruce tato záležitost díky Paulovi

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 5 měsíci

Vlastně nemáme svázané ruce v žádné věci.🤷‍♀️ Usilujeme o fair play a děláme vše pro to, abychom tohoto cíle dosáhli.

Bohužel jsou chvíle, kdy nejsme schopni udělat nic víc. Nebudu tedy odpovídat na vaše otázky a přeji vám vše dobré do budoucna.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že vyplácejí výhru, držte mi palce, čekám už 48 hodin, ostatní výplaty ignoruji, některé zrušili, protože jsem si chtěl trochu zahrát bez nového vkladu.


file

Automaticky přeloženo:
players0815
před 4 měsíci

Ahoj hráči.

Možná budete mít štěstí, ale soudě podle zpoždění už mohou hrát obvyklou hru! nemusí to stačit , aby ti pomohli , jako my ostatní , doufám , že to zvládneš , kamaráde !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 4 měsíci

Požádal jsem podporu a dostal jsem tuto odpověď, jsem trpělivý a počkám.


Naše postupy pro stažení jsou obecně rychlé.

Došlo však ke zpoždění, protože náš systém zjistil nějakou neobvyklou herní aktivitu. V současné době váš požadavek na výběr prochází manuální kontrolou, která může prodloužit dobu zpracování. Není se čeho bát, jen to zabere trochu více času než obvykle.

Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které to může způsobit, a usilovně pracujeme na urychlení procesu pro vás.



Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
players0815
před 4 měsíci

Dobře, zdá se mi, že začínají brzdit stahování a snaží se použít zde zmíněnou taktiku, se kterou jsme všichni skončili! Nevidím smysl hrát na těchto stránkách, teď jsem prohrál tisíce, pak když jsem vyhrál, buď si to nechali, nebo nevyplatili

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že vyplácejí výhru, držte mi palce, čekám už 48 hodin, ostatní výplaty ignoruji, některé zrušili, protože jsem si chtěl trochu zahrát bez nového vkladu.


file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Byl váš problém již vyřešen nebo je to stále stejné? Vysvětlili, jaký druh "neobvyklé herní aktivity" zaznamenali, nebo o nějaké možná víte?🤷‍♀️ Jen jsem se snažil pochopit, co se může stát.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dnes požádali o KYC, poslal jsem dokumenty, teď musím čekat. Možná to byl velmi pěkný hit na ExtraChilli 😀


filefile



odpověděli:


Vaše dokumenty byly přijaty a vaše herní relace byla odeslána ke kontrole poskytovatele.

Vezměte prosím na vědomí, že zpracování vaší žádosti od poskytovatele může trvat až 10 pracovních dnů.





Peníze jsou zpět na mém účtu, teď můžu hrát, ale bráním se 😀




Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Buďte připraveni na dlouhé čekání!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Neodolal jsem a trochu jsem si zahrál, u Pragamtic jsem trefil max win, můj první


omg omg


Upravil Romi před 4 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
players0815
před 4 měsíci

pěkné ! ale jak říkám, zdá se, že hrají stejnou hru pokaždé, když někdo vyhraje slušnou částku, takže nemusí záležet na tom, kolik vyhrajete! doufám, že to brzy dostanete!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes požádali o KYC, poslal jsem dokumenty, teď musím čekat. Možná to byl velmi pěkný hit na ExtraChilli 😀


filefile



odpověděli:


Vaše dokumenty byly přijaty a vaše herní relace byla odeslána ke kontrole poskytovatele.

Vezměte prosím na vědomí, že zpracování vaší žádosti od poskytovatele může trvat až 10 pracovních dnů.





Peníze jsou zpět na mém účtu, teď můžu hrát, ale bráním se 😀




Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Takže kontrola od poskytovatele je již provedena? Můžete si nyní peníze vybrat?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky