Dobře, jen neustále odmítali můj a vkládali zůstatek zpět, takže bych o to všechno přišel, vidím, že se teď přejmenovali na ybets.io se zcela novou webovou adresou, což je vskutku velmi podivné a kasino guru to podporuje a pomáhá jim!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Mohl bys prosím vysvětlit, co se teď přesně děje? Je váš účet již plně ověřen? Kdy jste požádali o stažení?
Pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, dejte nám vědět.
Could you please explain what is happening now exactly? Is your account fully verified yet? When did you request the withdrawal?
Let us know if you need some help from our complaint team, please.
Dobře, jen neustále odmítali můj a vkládali zůstatek zpět, takže bych o to všechno přišel, vidím, že se teď přejmenovali na ybets.io se zcela novou webovou adresou, což je vskutku velmi podivné a kasino guru to podporuje a pomáhá jim!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Pokud vím, změnili si jméno. Na tom není nic podezřelého.🤷♀️
Mohl byste nám prosím sdělit, jaký důvod vám kasino uvedlo pro odmítnutí vašeho výběru? Určitě rádi pomůžeme, pokud to bude možné.
Podporujeme a pomáháme každému, kdo má pravdu, pokud jde o férové hazardní hry. Je to naše politika.
As far as I know, they have changed their name. There is nothing suspicious about that.🤷♀️
Could you tell us what reason the casino gave you for rejecting your withdrawal, please? We would surely like to help if possible.
We do support and help everyone who is in the right when it comes to fair gambling. It is our policy.
Ahoj Romi, nebyl důvod, protože to prostě dělali! mohli to nechat čekat, dokud nebudou provedeny takzvané kontroly, ale nikdy nepoděkují Paulovi.
Hi Romi there was no reason given they just kept doing it ! they could have left it pending till the so called checks were carried out but they never thanks Paul.
Mohl byste nám tedy popsat svou současnou situaci a říci nám, zda je potřeba zásah našeho týmu pro stížnosti?
So could you describe your current situation, please, and tell us if there is an intervention from our complaint team needed?
Ahoj Romi ne , protože jsem to všechno znovu ztratil , jak plánovali , po více než 10 dnech tohoto pokračování , nikdy jsem si nemyslel , že to dostanu !
Hi Romi no as I lost it all again as they had planned after more than 10 days of this carry on I never thought I would get it out !
Chápu. Pokud na vašem účtu právě nezůstávají žádné peníze, nemůžeme vám nijak pomoci.
Někdy to může být časově náročnější, kdykoli hráč požádá o svůj výběr poprvé kvůli procesu ověření, který musí kasino provést. Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na dokončení a zpracování platby.
Doufejme, že příště vám budeme moci v případě potřeby pomoci.
I understand. We couldn't be of any help if there is no money left in your account right now.
It sometimes could be more time-consuming whenever a player requests his withdrawal for the first time due to the verification process that has to be done by the casino. We usually give casinos 14 full days to finish it and process the payment.
Hopefully, next time we will be able to help you out if needed.
Dobře, stále nechápu, proč to stále odmítali, pak se mě pokusili přimět, abych to vzal jako krypto, místo toho, abych posílal zpět na svou kartu, v mých očích jeho podvádění, jak jiní zažili, určitě to vidíte, ale máte svázané ruce tato záležitost díky Paulovi
Ok I still do not understand why they kept rejecting it then tried to get me to take it out as crypto instead of sending back to my card in my eyes its cheating tactics as others have experienced im sure you see it but your hands are tied on this matter thanks Paul
Vlastně nemáme svázané ruce v žádné věci.🤷♀️ Usilujeme o fair play a děláme vše pro to, abychom tohoto cíle dosáhli.
Bohužel jsou chvíle, kdy nejsme schopni udělat nic víc. Nebudu tedy odpovídat na vaše otázky a přeji vám vše dobré do budoucna.
Our hands are not tied in any matter, actually.🤷♀️ We aim for fair play and do everything possible to reach this goal.
Unfortunately, there are times that we are unable to do anything more. Therefore, I am not going to answer your questions, and I wish you all the best in the future.
Doufám, že vyplácejí výhru, držte mi palce, čekám už 48 hodin, ostatní výplaty ignoruji, některé zrušili, protože jsem si chtěl trochu zahrát bez nového vkladu.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Ahoj hráči.
Možná budete mít štěstí, ale soudě podle zpoždění už mohou hrát obvyklou hru! nemusí to stačit , aby ti pomohli , jako my ostatní , doufám , že to zvládneš , kamaráde !
Hi players.
You might be lucky but judging by the delay already they may be playing the usual game again ! it might not be enough though for them to shaft you like the rest of us hopefully you get it ok mate !
Požádal jsem podporu a dostal jsem tuto odpověď, jsem trpělivý a počkám.
Naše postupy pro stažení jsou obecně rychlé.
Došlo však ke zpoždění, protože náš systém zjistil nějakou neobvyklou herní aktivitu. V současné době váš požadavek na výběr prochází manuální kontrolou, která může prodloužit dobu zpracování. Není se čeho bát, jen to zabere trochu více času než obvykle.
Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které to může způsobit, a usilovně pracujeme na urychlení procesu pro vás.
i asked the support and got this reply, i am patient and will wait.
Our withdrawal procedures are generally quick.
However, there's been a delay as our system detected some unusual gaming activity. Currently, your withdrawal request is undergoing a manual check, which may extend the processing time. There is nothing to worry about, it is just taking a bit more time than usual.
We apologize for any inconvenience this may cause and are working diligently to expedite the process for you.
Dobře, zdá se mi, že začínají brzdit stahování a snaží se použít zde zmíněnou taktiku, se kterou jsme všichni skončili! Nevidím smysl hrát na těchto stránkách, teď jsem prohrál tisíce, pak když jsem vyhrál, buď si to nechali, nebo nevyplatili
Ok that looks to me as if they are starting to stall the withdrawal and try to use the tactic mentioned here that we all got done over with ! I do not see the point in playing on these sites now I lost thousands then when I won they either kept it or would not pay out
Doufám, že vyplácejí výhru, držte mi palce, čekám už 48 hodin, ostatní výplaty ignoruji, některé zrušili, protože jsem si chtěl trochu zahrát bez nového vkladu.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Byl váš problém již vyřešen nebo je to stále stejné? Vysvětlili, jaký druh "neobvyklé herní aktivity" zaznamenali, nebo o nějaké možná víte?🤷♀️ Jen jsem se snažil pochopit, co se může stát.🤔
Has your issue been solved by now or is it still the same? Have they explained what kind of "unusual gaming activity" they have detected, or are you aware of any, perhaps?🤷♀️ I was just trying to understand what could happen.🤔
Dnes požádali o KYC, poslal jsem dokumenty, teď musím čekat. Možná to byl velmi pěkný hit na ExtraChilli 😀
odpověděli:
Vaše dokumenty byly přijaty a vaše herní relace byla odeslána ke kontrole poskytovatele.
Vezměte prosím na vědomí, že zpracování vaší žádosti od poskytovatele může trvat až 10 pracovních dnů.
Peníze jsou zpět na mém účtu, teď můžu hrát, ale bráním se 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Neodolal jsem a trochu jsem si zahrál, u Pragamtic jsem trefil max win, můj první
omg omg
I couldn't resist and played a bit, I hit max win at Pragamtic, my first
omg omg
ich konnte nicht widerstehen und habe ein bisschen gespielt, ich habe max win getroffen bei Pragamtic, mein erster
Omg omg
pěkné ! ale jak říkám, zdá se, že hrají stejnou hru pokaždé, když někdo vyhraje slušnou částku, takže nemusí záležet na tom, kolik vyhrajete! doufám, že to brzy dostanete!
Nice ! but like I say it seems like they are playing the same game everytime someone wins a decent amount so it may not matter how much you win ! hopefully you get it soon !
Dnes požádali o KYC, poslal jsem dokumenty, teď musím čekat. Možná to byl velmi pěkný hit na ExtraChilli 😀
odpověděli:
Vaše dokumenty byly přijaty a vaše herní relace byla odeslána ke kontrole poskytovatele.
Vezměte prosím na vědomí, že zpracování vaší žádosti od poskytovatele může trvat až 10 pracovních dnů.
Peníze jsou zpět na mém účtu, teď můžu hrát, ale bráním se 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.