Ahoj,
za prvé si myslím, že jste velmi spolupracovali a vzhledem k množství a rozmanitosti poskytnutých dokumentů je pro mě těžké uvěřit, že skutečný problém po tom, co jste dosud předložili, je pouze účet za energie.
Zdá se, že kasino může být znepokojeno adresou; na druhou stranu, pokud je tento detail k dispozici na poskytnutých dokumentech, nevidím vlastně důvod, proč tlačit na účty za energie.
Uvádějí vaše další dokumenty stejné bydliště nebo adresu, prosím?
Myslím, že kasino by mělo vysvětlit, co chybí, a navrhnout postup. Můžete se možná zeptat podpory, jaké osobní údaje potřebují ověřit?
A jak dlouho se s tímto ověřením potýkáte?
Hello,
first of all, I think you have been very cooperative and considering the amount and variety of provided documents, I find it hard to believe the real issue after what you have submitted so far is just a utility bill.
Feels like the casino may be concerned about the address; on the other hand, if this detail is available on provided documents, I do not actually see a reason for pushing on the utility bills.
Do your other documents show the same residency or address, please?
I think the casino should explain what is missing and suggest a course of action. Can you perhaps ask the support what personal detail they need to verify?
Also, how long have you been struggling with this verification?
Automaticky přeloženo: