Ahoj, viděl jsem, že jsi i na toto začal reklamovat , což byl dobrý krok. Veronica však našla některé smluvní podmínky, které jsou dost podstatné.
Rozumím tomu správně, že kasino zablokovalo váš účet až poté, co jste odeslali ověřovací dokumenty? Použili jste VPN po celou dobu, kdy jste přistupovali na web kasina? Byli jste schopni přistupovat na stránky kasina bez použití VPN?
Doufám, že vám budeme moci pomoci vyřešit tento problém co nejdříve.
Hodně štěstí i s tímto případem. ☘️
Hi, I saw that you started a complaint about this as well, which was a good step. However, Veronica found some Terms and Conditions which are quite substantial.
Anyway, do I understand correctly that the casino blocked your account only after you submitted your verification documents? Have you used a VPN the whole time you accessed the casino website? Have you been able to access the casino site without using a VPN?
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible.
Good luck with this case too. ☘️
Automaticky přeloženo: