Ahoj,
Doufám, že tady najdu nějakou pomoc.
Už nějakou dobu hraju na woopwin a nikdy jsem neměl žádný problém.
Měl jsem štěstí a během 2 týdnů jsem provedl 4 výběry. První z nich za částku 400 EUR nikdy nedorazila na můj bankovní účet.
Výběr byl zpracován 8. 4. 22.
Po týdnu jsem kontaktoval woopwina, abych nahlásil chybějící výběr. Bylo mi řečeno, že mám počkat 5 pracovních dnů. Udělal jsem to a znovu je kontaktoval. Požadovali datum transakce, ID a částku a kopii mého bankovního výpisu od 8/4/22 do 22/4/22. Poskytl jsem je a nic jsem neslyšel.
Právě dnes jsem byl znovu v kontaktu s woopwinem, bylo mi řečeno, že musím počkat 11 pracovních dní. Chatovací agentka mi také řekla, že nemůže nic dělat, a pak jsem byl z chatu odpojen.
Nejsem si jistý, co bych měl dál..
Jakákoli rada/pomoc by byla velmi oceněna
Hello,
I'm hoping I can get some help here.
I have been playing on woopwin for some time and never had any issues.
I got lucky, and made 4 cashouts in 2 weeks. The first of those for amount €400 never reached my bank account.
The withdrawal was processed on 8/4/22.
After a week, I contacted woopwin to report missing cashout. I was told to wait 5 working days. I did this and contacted them again. They requested transaction date,ID and amount and copy of my bank statement from 8/4/22 till 22/4/22. I provided them and heard nothing.
I have just today been in contact with woopwin again, I've been told, I have to wait 11 working days. I was also told by chat agent that she couldn't do anything and then I was disconnected from the chat.
Not sure what I should next..
Any advice/help would be much appreciated
Automaticky přeloženo: