FórumKasinaWoopwin Casino - všeobecná diskuze

Woopwin Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od jomc7312
|
2556 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Woopwin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj,

Doufám, že tady najdu nějakou pomoc.

Už nějakou dobu hraju na woopwin a nikdy jsem neměl žádný problém.

Měl jsem štěstí a během 2 týdnů jsem provedl 4 výběry. První z nich za částku 400 EUR nikdy nedorazila na můj bankovní účet.

Výběr byl zpracován 8. 4. 22.

Po týdnu jsem kontaktoval woopwina, abych nahlásil chybějící výběr. Bylo mi řečeno, že mám počkat 5 pracovních dnů. Udělal jsem to a znovu je kontaktoval. Požadovali datum transakce, ID a částku a kopii mého bankovního výpisu od 8/4/22 do 22/4/22. Poskytl jsem je a nic jsem neslyšel.

Právě dnes jsem byl znovu v kontaktu s woopwinem, bylo mi řečeno, že musím počkat 11 pracovních dní. Chatovací agentka mi také řekla, že nemůže nic dělat, a pak jsem byl z chatu odpojen.

Nejsem si jistý, co bych měl dál..

Jakákoli rada/pomoc by byla velmi oceněna

Automaticky přeloženo:
jomc7312
před 2 roky

Ahoj,

omlouvám se, že slyším o vašem problému.

Zkontroloval jsem nevyřešené stížnosti a zjistil jsem, že toto kasino nespolupracuje s naším týmem pro stížnosti, a proto někteří hráči nedostali zaplaceno. Tyto stížnosti jsou bohužel čerstvé, takže počítám, že i když podáte svou stížnost také, budeme pouze čekat, zda budou spolupracovat nebo ne.

https://casino.guru/complaints/unresolved

Upřímně řečeno, toto není slušné kasino:

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraju sám sebe nebo spíš jsem hrál na Woopwinu. Mám mega stížnost proti chodu, ale stejně to zhasne. Byl jsem online a viděl jsem, že mé peněžní sázky přicházejí. Se ziskem 2000 € najednou nebylo nic vidět, protože se objevila zpráva, že jsem neaktivní! Ano a byl jsem prý offline.. Přesto, že jsem online.!!! Je také úsměvné, že nelze nic dokázat. Zákaznický servis a tzv. držitel licence nejsou ochotni objasňovat a nejsou si vědomi žádného pochybení

Automaticky přeloženo:
eggiist
před rokem

Je mi líto, ale je vždy docela těžké dokázat, že se hráči něco takového stalo. Řekl bych, že v tomto případě může pomoci pouze poskytovatel hry.

Nečetl jsem celou vaši stížnost , stále jste prosím kontaktovali poskytovatele hry?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jako první jsem kontaktoval woopwina. Poté jsem písemně kontaktoval provozovatele licence, tedy poskytovatele hry. Odtamtud však nepřišla žádná odpověď. Bez ohledu na to, jak ji otáčím a otočím, stále vidím obraz před očima. Jak hraji a vyhrávám se svou sázkou 735 € (2000) a najednou je výhra zase pryč a já mám jen svůj počáteční zůstatek. A pak mi chtějí říct, že jsem byl odhlášen bez zjevného důvodu.

Automaticky přeloženo:
eggiist
před rokem

Ahoj,

no, měli byste věnovat pozornost reklamaci, je nutná vaše součinnost, podívejte se prosím zde .

Upřímně, nedokážu si představit, jak byste dokázal, že se to stalo. 🙁

Bohužel, když není důkaz, není pomoci...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den,


Potřeboval bych nějaký tip/radu


Od 9. ledna 2024 bylo na mém účtu 815 eur k vyplacení bankovním převodem

K dnešnímu dni 19. ledna 2024 neproběhla žádná platba.

Chat vás neustále „odkládá" – všechny slíbené termíny závěrečné zkoušky prošly. Na e-maily na zákaznickou podporu ani nikdo neodpověděl.

Co jiného můžete dělat?

Bylo by řešením výplatu zrušit a zadat znovu nebo je to nesmysl?


Díky za vaši pomoc

VG

Tamino1

Automaticky přeloženo:
Tamino1
před 9 měsíci

No, teď, když jste podal stížnost, řekl bych, že už víte, že existuje časový limit, který musíme dodržet, než zasáhneme.

A ne, na tvém místě bych výběr nezrušil. Ve skutečnosti bych požádal kasino o určitý časový rámec nebo možná kód transakce, jakmile kasino řekne, že bylo provedeno. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Betoriginal se stal Woopwinem, nejprve šokován, pak nadšen. Obrovskou výhodou je využití VIP manažera... Dostal jsem plnou podporu s ověřováním, výběry a s každým dotazem. Když si pomyslím, jak to bylo s Bet občas těžké a jak snadné to je s přímou kontaktní osobou... úžasné. Jsem nadšená, 100% doporučení.

Automaticky přeloženo:
skatfuchs
před 6 dny

To zní opravdu dobře!

Co takhle ocenit kasino tak úžasnou uživatelskou recenzí? Jako jste to udělali například s Hellspinem?

Těšíme se na další podrobnosti, které budete ochotni sdílet!

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj Radko, tohle měla být moje recenze - udělal jsem chybu?

Je pravda, že Woopwin je aktuálně nejlepší kasino, které znám od otevření, a stále nabízí nejlepší služby prostřednictvím VIP tlačítka. Zveřejněte prosím mou recenzi online, jsem seriózní hráč a jsem rád, že mohu sdílet svůj názor s ostatními lidmi.

Děkuji a zdravím Ulf

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

do Hellspinu - tam už se bohužel nedají hrát hry Rise of Olympus nebo Legacy of Dead, už tam nejsem aktivní, protože to jsou moje oblíbené hry


Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj Radko, tohle měla být moje recenze - udělal jsem chybu?

Je pravda, že Woopwin je aktuálně nejlepší kasino, které znám od otevření, a stále nabízí nejlepší služby prostřednictvím VIP tlačítka. Zveřejněte prosím mou recenzi online, jsem seriózní hráč a jsem rád, že mohu sdílet svůj názor s ostatními lidmi.

Děkuji a zdravím Ulf

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Hej. Není to vůbec žádný problém. Tento druh informací si vždy rádi přečteme také na našem fóru.

Stačí kliknout na tento odkaz a můžete tam odeslat svou uživatelskou recenzi.😉

Automaticky přeloženo:
skatfuchs
před 2 dny

Woopwin a betoriginal se staly jedním, s oběma jsem hrál dříve a nyní samozřejmě hraji pouze s kasinem woopwin. Nikdy jsem neměl problémy s woopwin, super rychlé vklady a výběry, výplaty mezi 1-3 dny. Mhhh.... Ano, teď mám výplatu 10 000 € (5x2000 €), zatím nejvyšší (dříve to bylo kolem 500-1000 €), ale 3 dny se nic nedělo.... Doufám, že důvěru a kladný názor zůstává a nezneužívají ho a vyplácejí. Jinak jsem neměl žádné problémy s jinými poskytovateli Starscream.ltd a zaplatil jsem.

Držíme palce.

Automaticky přeloženo:
Blokkstarr1312
včera

Jsem rád, že máš slova chvály. Taky doufám, že peníze dostanete bez problémů, ale pokud se něco najde předem, určitě nám dejte vědět a pokusíme se pokud možno pomoci.

Ale pokud jste dostávali peníze dříve, neviděl bych v tom žádný problém. Hráli jste s bonusem nebo jen o skutečné peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Blokkstarr1312 byl odstraněn
Jaro
před 15 hodinami

Ahoj jaro ,


Mám skvělou zprávu, moje výběry byly schváleny , zaplatili mi celých 10 000 € (5x2000 €) . Po 5 dnech bez problémů a komplikací.

Nikdy bych to nečekal a jsem nesmírně nadšený, šťastný a plný radosti, protože je to poprvé, co jsem dostal tak vysokou částku.


Každopádně děkuji za pomoc, kdyby se vyskytly nějaké problémy.


S pozdravem a díky

Jerome

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky