Dobrý den, velmi pozorně jsem četl Vaši stížnost. E-mail s žádostí o uzavření účtu jste odeslali v pátek. Mám osobní zkušenost s tím, jak online kasina fungují o víkendech a také vím, že většinou mají v kanceláři méně zaměstnanců, protože zbytek má víkend volný.
Proto může uzavření vašeho účtu trvat o něco déle. Myslím, že jste ve své stížnosti také uvedli, že jste e-mail odeslali, ale váš účet byl uzavřen poté, co jste je druhý den kontaktovali na živém chatu. Když jste je druhý den kontaktovali na živém chatu, v podstatě jste svou větu začali slovy "Dobrý den, chci vrácení peněz, jinak si budu stěžovat na CasinoGuru." Takový přístup se mi opravdu nelíbí. Zdá se, že když jste je kontaktovali na živém chatu, poté váš účet uzavřeli. Proč jste den předtím nekontaktovali live chat?
Uzavření vašeho účtu netrvalo 3-4 dny, trvalo to asi 36 hodin, jak jste zmínil, a stalo se to během víkendu. Myslím, že kasino v tomto případě neudělalo nic špatného.
Hi, I read your complaint very closely. You sent the e-mail requesting to close your account on Friday. I have a personal experience with how online casinos work during weekends and I also know that they usually have less employees in the office, because the rest has the weekend off.
That's why closing your account may took a bit longer. I think you also mentioned in your complaint that you sent the email, but your account was closed after you contacted them on a live chat on the next day. When you contacted them on the live chat on the next day, you basically started your sentence with "Hello, I want a refund, otherwise I'll complain on CasinoGuru." I really don't like that approach. Apparently, when you contacted them on the live chat, they closed your account after that. Why didn't you contact the live chat the day before?
Closing your account didn't take 3-4days, it took about 36 hours as you mentioned and it happened during a weekend. I don't think the casino did anything wrong in this case.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: