FórumKasinaWinsane Casino - všeobecná diskuze

Winsane Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od juliosantos10
|
1085 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winsane Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Údajně k dispozici 24/7, ale nemůžete se dostat do živého chatu a na e-maily se neodpovídá. Chtěl jsem ověřit svůj účet, ale to není možné, protože se mi stále zobrazuje chybová zpráva. Je vyžadován fotoaparát, můj fotoaparát je aktivní. Tomu nemusíte rozumět

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podařilo se mi ověřit prostřednictvím notebooku a nyní čeká na výběr 600 eur. Uvidíme, jak dlouho bude trvat, než budou vyplaceny. Řekli, že to bude trvat až 72 hodin.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 4 měsíci

Doufejme, že budete moci získat peníze brzy po úspěšném ověření. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hraji na Winsane, momentálně velmi negativní zkušenost. Dvakrát jsem se pokusil o výběr, ale nikdy jsem jej neobdržel. Nahráli můj herní účet s omluvou, že musí dělat kontroly. Na první odběr stále čekám asi týden. Velmi špatná zkušenost, není vůbec spolehlivá. Snaží se vás podvést s výmluvou „kontroly". A pak v jakékoli jiné hře je žádost o výběr okamžitá, na Winsane musíte počkat 72 hodin, než znovu načtete peníze na svůj herní účet a nedovolí vám provést výběr.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambleroppo
před 2 měsíci

Hej, řekl bych, že v některých případech je běžné, že kasino provádí nějaké kontroly, zvláště když mají nějaké podezření nebo hráči vyhrají větší částku. Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne? Víte, v jaké fázi je nyní kontrola?

Pokud vás kasino nekontaktovalo a neřeklo vám nic relevantního, neváhejte nám to říct a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podívejte, kontroly již byly provedeny! Poslali mi e-maily, že žádost o výběr bude zpracována do 72 hodin. Udělal jsem 3 pokusy a načetli částku na můj herní účet, aniž by odeslali e-mail o výběru.

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo
před 2 měsíci

Chápu to tedy správně, že váš účet je nyní plně ověřen, ale váš výběr bude z nějakého důvodu zrušen?🤔

Možná ti to vysvětlili? Jako, z jakého důvodu to zrušili?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, je to samozřejmě ověřeno! Zrušili můj výběr s tím, že došlo k problémům. Pak je vrátili na můj herní účet. Udělal jsem 3 pokusy všechny neúspěšné, dělám to už po mnohonásobné. To vše není normální. Pro vložení peněz na herní účet není potřeba žádné „ověření", pokud místo toho požádáte o výběr, musí provést všechna „ověření" v tomto světě. Můžete říct, že je to vtip no tak!!

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo
před 2 měsíci

Chápu, že je to náročná situace, ale abych byl spravedlivý a upřímný, kasino je tím, kdo to vysvětluje. Obávám se, že váš pokrok můžeme sledovat pouze zde na fóru. Bez znalosti jejich problémů je těžké uhodnout, co k tomuto neblahému stavu vedlo.

Zkuste být trpělivý se stížností, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

rozumím! Nedá se nic dělat? Pak doufám, že odstraníte stav zabezpečení Winsane jako "vysoký"! Protože to není realita, cítím se podvedený a doufám, že ostatní se neocitnou ve stejné situaci jako já!

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo
před 2 měsíci

Věřím, že to, co chtěla Radka říci, je, že my tady na fóru nemůžeme se situací moc dělat, jen bedlivě sledovat náš reklamační tým a sledovat, jak vaši stížnost vyřeší a doufat v to nejlepší.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky