Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWinsane Casino - všeobecná diskuze

Winsane Casino - všeobecná diskuze

 od juliosantos10
|
2 749 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winsane Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Údajně k dispozici 24/7, ale nemůžete se dostat do živého chatu a na e-maily se neodpovídá. Chtěl jsem ověřit svůj účet, ale to není možné, protože se mi stále zobrazuje chybová zpráva. Je vyžadován fotoaparát, můj fotoaparát je aktivní. Tomu nemusíte rozumět

Automaticky přeloženo:

Podařilo se mi ověřit prostřednictvím notebooku a nyní čeká na výběr 600 eur. Uvidíme, jak dlouho bude trvat, než budou vyplaceny. Řekli, že to bude trvat až 72 hodin.

Automaticky přeloženo:
Gretche70

Doufejme, že budete moci získat peníze brzy po úspěšném ověření. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:

Hraji na Winsane, momentálně velmi negativní zkušenost. Dvakrát jsem se pokusil o výběr, ale nikdy jsem jej neobdržel. Nahráli můj herní účet s omluvou, že musí dělat kontroly. Na první odběr stále čekám asi týden. Velmi špatná zkušenost, není vůbec spolehlivá. Snaží se vás podvést s výmluvou „kontroly". A pak v jakékoli jiné hře je žádost o výběr okamžitá, na Winsane musíte počkat 72 hodin, než znovu načtete peníze na svůj herní účet a nedovolí vám provést výběr.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Gambleroppo

Hej, řekl bych, že v některých případech je běžné, že kasino provádí nějaké kontroly, zvláště když mají nějaké podezření nebo hráči vyhrají větší částku. Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne? Víte, v jaké fázi je nyní kontrola?

Pokud vás kasino nekontaktovalo a neřeklo vám nic relevantního, neváhejte nám to říct a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:

Podívejte, kontroly již byly provedeny! Poslali mi e-maily, že žádost o výběr bude zpracována do 72 hodin. Udělal jsem 3 pokusy a načetli částku na můj herní účet, aniž by odeslali e-mail o výběru.

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo

Chápu to tedy správně, že váš účet je nyní plně ověřen, ale váš výběr bude z nějakého důvodu zrušen?🤔

Možná ti to vysvětlili? Jako, z jakého důvodu to zrušili?

Automaticky přeloženo:

Ano, je to samozřejmě ověřeno! Zrušili můj výběr s tím, že došlo k problémům. Pak je vrátili na můj herní účet. Udělal jsem 3 pokusy všechny neúspěšné, dělám to už po mnohonásobné. To vše není normální. Pro vložení peněz na herní účet není potřeba žádné „ověření", pokud místo toho požádáte o výběr, musí provést všechna „ověření" v tomto světě. Můžete říct, že je to vtip no tak!!

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo

Chápu, že je to náročná situace, ale abych byl spravedlivý a upřímný, kasino je tím, kdo to vysvětluje. Obávám se, že váš pokrok můžeme sledovat pouze zde na fóru. Bez znalosti jejich problémů je těžké uhodnout, co k tomuto neblahému stavu vedlo.

Zkuste být trpělivý se stížností, prosím.

Automaticky přeloženo:

rozumím! Nedá se nic dělat? Pak doufám, že odstraníte stav zabezpečení Winsane jako "vysoký"! Protože to není realita, cítím se podvedený a doufám, že ostatní se neocitnou ve stejné situaci jako já!

Automaticky přeloženo:
Gambleroppo

Věřím, že to, co chtěla Radka říci, je, že my tady na fóru nemůžeme se situací moc dělat, jen bedlivě sledovat náš reklamační tým a sledovat, jak vaši stížnost vyřeší a doufat v to nejlepší.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den, důvod mé stížnosti je následující:

Vložím 100 EUR v kasinu Winsane a je mi poskytnut 100% uvítací bonus, hraji se svými penězi a získám zisk 115 EUR.

Zruším bonus a vyberu 215 EUR a obdržím e-mail, že výhry byly z bonusového zůstatku a že jsem nesplnil požadavky na sázení bonusu, takže výběr byl zrušen a strhli mi 115 EUR. výhry a na účtu mi zůstalo 100 €.

Nikdy jsem nehrál s bonusovým zůstatkem.

Toto kasino lže, vzali mi 115 EUR, protože se jim to líbilo.

Automaticky přeloženo:
Fergar41

Dobrý den, v takových případech, kdy hrajete s bonusem, si vždy přečtěte příslušné informace. Když jste přijali a hrajete s penězi, je běžné hrát nejprve s bonusovými penězi. Na to bych se asi podíval jako první. Pokud jste chtěli hrát pouze se svými vlastními penězi, proč jste si vzali bonus? Většinou, když si nějaký vezmete, musíte splnit podmínky, abyste ho mohli stáhnout.

Podle toho, co popisujete, jste to vzali, hráli s bonusovými penězi a podařilo se vám trochu vyhrát, ale nesplnili jste sázky. Zrušením bonusu jste automaticky zrušili to, co jste vyhráli, a neviděl bych nic, co by kasino v takovém případě udělalo špatně. Takové věci si vždy zkontrolujte ve smluvních podmínkách, abyste se ujistili, že se podobné věci nestávají.

Automaticky přeloženo:

Nehrál jsem nejprve s bonusovými penězi, nejprve jsem hrál se svým skutečným zůstatkem a ne s bonusovým zůstatkem.

Se svými penězi jsem vydělal 115 €, diskutoval jsem o tom s chatem v kasinu a řekli mi to: nejprve budete hrát se svým skutečným zůstatkem.

Hraji v mnoha kasinech a toto je poprvé, co se mi to stalo. Vím velmi dobře, když hraji s bonusovým zůstatkem a se skutečným zůstatkem a začal jsem hrát se svým zůstatkem a získal jsem zisk 115 EUR, který mi vzali. Znám velmi dobře podmínky bonusu.

Říkáte, že normální je hrát jako první s bonusovým zůstatkem, podívejte se, hrál jsem v mnoha kasinech a vždy hrajete první se svým skutečným zůstatkem a v tomto kasinu také začínáte hrát se svým zůstatkem, stále si vybírám svá € 115.

Automaticky přeloženo:
Fergar41

Určitě to může být jak říkáš, to nepopírám. Jen jsem řekl, co se často stává.

Je ale také běžné, že hráči hrají nejprve se skutečnými penězi a poté s bonusy.

To, že nejprve hrajete se skutečnými penězi, však neznamená, že bonus není aktivní. Abyste si mohli vybrat peníze, musíte dokončit sázení.

Také jsem našel tento termín -

23.17. Hráč může požádat o výběr svého vkladu před splněním sázkových požadavků pro bonus. V tomto případě bude částka bonusu a výhry zrušeny a hráči budou vyplaceny zbývající prostředky.

Takže jste to viděl, když jste řekl, že jste se podíval na podmínky?

Automaticky přeloženo:

Velmi špatná zkušenost. Není problém nahrát peníze na herní účet, vezmou je a jdou, stačí hrát. Vybíral jsem měsíc, provedl jsem 5/6 výběrů, ale po 72 hodinách najdu peníze zpět na svém herním účtu. Co je to za výmluvu....Mám problémy s ověřením dokladu!!! Pokaždé, když se s nimi pokouším mluvit, říkají mi, že musím nahrát fotografii zadní strany mého řidičského průkazu a kreditní karty. Posílal jsem stokrát, přes ověření dokumentů a přes e-mail, ale odpověď je vždy stejná!!! Nikdo nikdy nic nedostal a žádají mě o předělání ověření!!! Prostě si z vás dělají legraci!!! Nikdy jsem neměl problémy s jinými stránkami a peníze dorazí do 2 dnů. Winsane je hrozná stránka, v jejich zájmu pouze získat peníze, ale ne dát jim vítěze. Zloději, zloději a ještě jednou zloději!!!! Nahlásit

Automaticky přeloženo:
anadvorniak

Ahoj!

To zní skoro neuvěřitelně. Mohu vědět, jak nahráváte nebo posíláte dokumenty? Existuje způsob, jak najít jiný způsob poskytování dokumentů? Jako Skype nebo záložní e-mail?

Nedokážu si představit, že by se e-mail nebo upload stokrát ztratil...

Automaticky přeloženo:
m00991984 příspěvek smazal/a

To je hezké slyšet. Co byste doporučil hráčům, kteří by chtěli toto kasino vyzkoušet, ale ještě nejsou tak obeznámeni? Řekl bych, že nejlepší fungující platební možnosti by mohly být dobrým tipem.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky