FórumKasinaWinDetta Casino - všeobecná diskuze

WinDetta Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od tftcosta
|
5851 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 2 3
ffilimon
před rokem

Ahoj. Pokud byste chtěli odpověď na svou otázku od kasina, nejlépe uděláte, když se zeptáte přímo kasina, ať už na podpoře nebo na živém chatu, kdo by vám na vaši otázku mohl odpovědět. Co myslíš ?

Každopádně, když říkáte, že jste měli problém s kasinem v kontextu toho, co píšete, jaký byl konkrétní problém? Co přesně se stalo, že jste si nemohli vybrat své výhry?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jde o to, že vám nemám jak napsat, protože jste mi zrušili účet, kvůli stížnosti, kterou jsem u vás začal, protože jsem provedl vklad, ztratil jsem ho, udělal jsem další, vyhrál jsem malý rozdíl, ale ujistil jsem se, že jsem dal do hry x3. takto uložený jsem byl v pozici vybrat, problém je v tom, že když se mi výběr podařil o dva dny později, zablokovali můj účet a už jsem k němu nemohl mít přístup. dps, aby s vámi zahájili stížnost, vrátili mi zůstatek na účtu, ale neumožnili mi přístup k účtu a zablokovali jej. Poté, co jsem je požádal, aby mě nechali hrát, uvedli vágní a nesouvislé argumenty, že zaznamenali podezřelou aktivitu!!! Odhaduji, že by vyhrála podezřelá aktivita... každopádně jsem se na to zeptal zde, protože s nimi nemohu mluvit, ve skutečnosti se chystám zahájit stížnost u úřadu, který uděluje licence, protože je skandální, že zavírají vaše účet, když si chcete vybrat své zisky (kterých nebylo mnoho) obviňujete mě, že jsem hrál 3x vklad s úmyslem vybrat si svůj vklad!!!, co je to za obvinění???? Hraji přesně to, co je nutné k tomu, abych si mohl vybrat to málo, co jsem vyhrál!!!

Proto bylo mým záměrem, aby vás zde kasino upozornilo, pokud neopustíte můj účet, nahlásím to orgánu, který vydává licence.

Děkuji mnohokrát a doufám, že to, co jsem napsal, bude k něčemu užitečné.

Facundo

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ffilimon
před rokem

Četl jsem vaši stížnost na toto kasino, a proto by podle mého názoru bylo nejlepší, kdybyste podal stížnost na úřad. Zdá se to jako jediné rozumné řešení, protože kasino brzdí pevnou pozici. Nejsem si jistý, jestli by to bylo úspěšné, ale můžete to alespoň zkusit.

Pokud do toho půjdete, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ohledně uzavření mého účtu v kasinu Windetta:


UZAVŘENÍ A UKONČENÍ Z NÁS

14.5. Windetta si naopak vyhrazuje právo kdykoli zavřít váš účet a ukončit podmínky používání a zaslat vám o tom písemné oznámení pomocí kontaktních údajů ve vašem účtu. V případě jakéhokoli takového ukončení z naší strany vrátíme zůstatek na vašem účtu, jakmile to bude rozumně proveditelné na základě vaší žádosti.


Účet uzavřeli bez jakéhokoli upozornění přes noc. Můžete také vidět, jak dodržují pravidla, která sami nastínili ve svých předpisech. Přát jim bankrot nestačí. (:

Doufám, že všichni vyhrají co nejvíce, aby se to povedlo.

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

No, znáte alespoň důvod?

O čem jste s nimi naposledy jednali? Jakákoli oznámení dříve učiněná operátorem chatu nebo podporou

Jsem docela přesvědčen, že to není poprvé, co nějaké kasino uzavřelo váš účet, i když se samozřejmě mohu mýlit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Moje ověření bylo schváleno, ale teď mi řekli, že to musí zkontrolovat poskytovatel hry. Vyhrál jsem obrovskou částku a teď zdůrazňuji, že mi nevyplatí. Kdokoli jiný měl tento problém s Windettou

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Taky jsem ve stejné situaci

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Řekni mi, dostal jsi to?

Automaticky přeloženo:
alessandra80oliveira
před 12 měsíci

Ahoj. Vidím, že jste naši stížnost již odeslali našemu týmu a oni případ prověřují a dělají vše pro to, aby byl vyřešen.

Toto kasino má docela dobrý bezpečnostní index, jak se můžete sami přesvědčit kliknutím na tento odkaz . Existují nějaké stížnosti od hráčů a náš tým vždy tvrdě pracujeme na každém z nich. Tak tady držím palce.

Zatím vás prosím o trpělivost a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Měli jste možná nějaké novinky z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejný problém zde. Vyhrál jsem malou částku, šel z 60 BRL na 200 BRL, požádal o výběr a druhý den jsem se probudil a nemohl se přihlásit na svůj účet, protože je tam uvedeno „Uživatel je zakázán kvůli závislosti na hazardu" lol, co to je.

Automaticky přeloženo:
juchanyi
před 11 měsíci

Ahoj, vyloučili jste se někdy z kasina nebo jste o to požádali v tomto kasinu? Pokud ne, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč napsalo, aby vám deaktivovalo účet kvůli závislosti na hazardních hrách?

Všiml jsem si však, že jste otevřeli stížnost , takže se vám náš tým pokusí v této situaci pomoci. Doufám, že se nám podaří zjistit, kde je problém.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stejný problém zde. Vyhrál jsem malou částku, dostal jsem se z 20 EUR na 250 EUR, požádal jsem o výběr a pak se ozvalo „Uživatel je zakázán kvůli závislosti na hazardních hrách" 😡😡😡😡

Automaticky přeloženo:
saraasilvaaa93
před 7 měsíci

Dobrý den, koukám, že nejste jediný, kdo má stejný problém. Psali jste v minulosti kasinu nějaké e-maily v souvislosti se zrušením účtu z důvodu závislosti nebo něčeho podobného? Ověřili jste zde již svůj účet a pokud ano, prošli jste ověřením úspěšně?

Myslím, že podání stížnosti bylo v tomto případě dobrým krokem a náš tým se pokusí zjistit, o co jde. Doufám, že se to vyřeší a vše dobře dopadne.

Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj účet je ověřený a nemohu provést výběr přes Pix, který by měl být okamžitý, už jsem volal živou podporu, poslal jsem e-mail a nikdo mi neodpovídá a moje peníze zůstávají zmrazeny. S hráčem je to absurdní, škoda, protože mě hraní v kasinu bavilo, ale s problémem s výběrem je těžké chtít hrát znovu.

Automaticky přeloženo:
amandatdfr
před 6 měsíci

Ahoj, určitě chápu, že ti na spokojenosti nepřidá, když nemůžeš vybrat a kasino s tebou navíc nekomunikuje.

Jak dlouho však čekáte na své peníze? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi vědět a uvidíme, co můžeme dělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer, chtěl bych informovat lidi, že je to velký podvod ve velkých výhrách Vyhrál jsem 35 tisíc eur Zkusil jsem to vybrat jen mě nechali vybrat 3 tisíce a řekli mi, že uplyne 14 pracovních dní uplynulo 14 dní a po připojení jsem opět na mém účtu chybělo 27 tisíc eur, jak se očekávalo, poslal jsem jim zprávu, netuším, co se stalo s mými penězi.. po dvou dnech jsem je poslal znovu a řekli mi, ať kontaktuji oddělení, které se zabývá VIP hráči, a tak jsem to udělal, klikli na mou zprávu a řekli mi, že moje stížnost byla přečtena a ignorována


Automaticky přeloženo:
giannisbmx
před 2 měsíci

Ahoj, nerozumím, uvedlo ti kasino důvod, proč tam nevidíš své peníze? Mám pocit, že ti to nedali podle toho, co říkáš.

Když zmiňujete dva týdny, je to přesně čas, který dáváme kasinům k výplatě hráčů. Podle toho, co jsem viděl, má kasino limit 3000 za den, takže asi proto vám chtějí zaplatit jen tolik a víc za den asi není.

Ale protože vaše peníze zmizely bez varování, podal bych stížnost na tomto odkazu a pokusíme se zjistit, co se děje.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Doufám, že můžu něco udělat, ale už je nevidím, jak mi odpovídají na zprávy

Automaticky přeloženo:
giannisbmx
před 2 měsíci

Pokud vás tedy budou ignorovat, ve své předchozí odpovědi jsem nastínil stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Neváhejte se na to podívat a pokud si myslíte, že nevíte, co byste měli dělat dál, pokračujte.

Budu tady, když budeš něco potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejprve co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
giannisbmx
před 2 měsíci

OK zkusím to znovu,zde na tomto odkazu (zelená písmena, stačí na ně kliknout) můžete podat stížnost. Popíšete, co se vám stalo, náš tým se na to podívá a projdete stejným postupem jako ostatní hráči. Položíme vám několik otázek a pokud se domníváme, že kasino udělalo chybu, po nějaké době je kontaktujeme. Obvykle je to 14 dní, ale v závislosti na povaze případu to může být i dříve.

Tak doufám, že jsem vám pomohl a budete moci podat stížnost.


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky