Ahoj,
Myslím, že byste měli počkat, až bude tato kontrola účtu provedena. Do té doby kasino s největší pravděpodobností nebude pokračovat v žádném výběru. Dokážu si představit, že to musí být velmi nepříjemné.
O jakou recenzi se prosím jedná?
Prošli jste již ověřením KYC (poznejte svého zákazníka)?
Můžete podat stížnost , takže náš tým pro stížnosti se tím může zabývat, ale věřím, že by bylo dobré, kdybyste nejprve odpověděli na tyto otázky.
Co myslíš?
Hello,
I think that you should wait until this account review is done. Until then the casino will not most probably proceed with any withdrawal. I can imagine that this must be very unpleasant, though.
What kind of review is it, please?
Have you already passed the KYC (know your customer) verification?
You may submit a complaint, so our Complaint Team can look into this, but I believe that it would be good if you could answer these questions, first.
What do you think?
Automaticky přeloženo: