DomůFórumKasinaWeltbet Casino - všeobecná diskuze

Weltbet Casino - všeobecná diskuze

 od Tom229
|
9 731 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Weltbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj,

Protože mám malý problém s hazardem, požádal jsem e-mailem, aby Weltbet zavřel můj účet trvale a okamžitě poté, co jsem ho krátce předtím otevřel.

Bohužel bezvýsledně kasino odmítá zavřít.

Místo toho byla požadována selfie s ID.

Poslal jsem to a od té doby žádná další reakce ani odpověď.

Ve všech kasinech se mi podařilo bez problémů zavřít můj účet, ale Weltbet je jediný, který způsobuje problémy.

Bohužel také neexistuje způsob, jak v mém profilu nastavit limity pro vklady nebo vlastní vyloučení.

Proto žádám o pomoc tímto způsobem.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Tom229

Ahoj Tom, je mi líto, že se ti nepodařilo zavřít účet. Jak dlouho už čekáte, než jste jim zaslali požadované dokumenty?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Je to už týden a také jsem konkrétně zmínil, že bych se chtěl zavřít kvůli závislosti na hazardu.

To není příliš výrazné, ale jen pro opatrnost se chystám zrušit svůj účet ve všech kasinech.

Bohužel Weltbet je jediný, který je zcela křížový a účet je stále otevřený.


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Tom229

7 dní je extrémně hodně. Řekl bych, že 48 hodin je rozumná doba, pokud potřebujete zrušit svůj účet kvůli závislosti na hazardních hrách. Pokud zde podáte stížnost, podíváme se na ni blíže: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:

Děkuji, ale již to není nutné. Weltbet mezitím zrušil můj účet. Je to v pořádku


S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
Tom229

Děkuji za aktualizaci!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, přidejte se sem také ...... prosím, držte palce od kasina Weltbet ..... budete moci provádět pouze vklady ... komunikace není možná, i když jsem vše uvedl do pohybu Mám gsmbling problém a nadále přijímat platby …… Na chatu mi bylo řečeno, že je nám líto, že jste zklamali… .. ale žádná náhrada vlastně úmyslný podvod… ..


Doufám, že mi licenční úřad může pomoci ... .. musí existovat také povinnosti pro taková kasina ... ..

Automaticky přeloženo:
Anonymized334

Řekli jste jim o svých problémech s hazardem, než jste prohráli nebo potom?

Automaticky přeloženo:

Ahoj

23. července jsem měl svůj účet uzavřen prostřednictvím chatu a e -mailu kvůli problému s hazardem ... .. 26. července jsem mohl vložit dalších 3300 EUR do svého hazardního šílenství ... .. Trvalo 1 týden, než byl účet uzavřen ... ..


V CasinoGuro byl otevřen případ ... ..můžete si udělat obrázek o obchodu sami .... Poslal jsem 38 e -mailů, abych vás kontaktoval, a nedostal jsem odpověď zpět ... ..


Chat Bylo mi řečeno „promiň, že jsi mě zklamal"…. Předám to vedení nebo šéfovi …… žádná odpověď….



Automaticky přeloženo:
Anonymized334

Pokud si pamatuji případy, které jsme řešili v minulosti, domnívám se, že kdykoli hráč požádá o bližší účet kvůli problému s hazardem, měl by být v rozumné době uzavřen. V případě, že byl kontakt navázán e -mailem, pak je to až 24 nebo 48 hodin, v případě, že je to prostřednictvím chatu, mělo by to být provedeno téměř okamžitě. Je to prostě špatně, když to trvá týden, jak jste zmínil.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ahoj,

přímo s žádostí o uzavření účtu.

Doufal jsem, že budou reagovat rychleji, ale bohužel jsem se mýlil.

Už jen kvůli tomu by měla být licence odebrána ...

Automaticky přeloženo:
Tom229

Ahoj Tom-Danieli


tak byly moje zkušenosti ...... žádná šance kontaktovat ..... tento obchod je o podvodném zkreslování a úmyslném podvodu .....


Porušení všech jejich vlastních podmínek .......


Reputace 3.9 je zjevně příliš mnoho 3,9 ..... držte se mého názoru, že je to fantomové kasino ..... pokud se nemohu ani dostat do kontaktu ... nemůže to být nic jiného ... ..

Automaticky přeloženo:

Četl jsem znovu a znovu od operátora Bellona NV ..... v případě potíží nebo recenzí .... ale důsledně ......


Nechápu, proč takový majitel může tak dlouho držet licenci u regulačního úřadu ...... neuvěřitelné, co se děje v některých kasinech a úřady to sledují .....


Sázka na zvěrokruh Weltbet-1bet Casino ...... stejný majitel

Automaticky přeloženo:

Proč mě tu ignorují?

Automaticky přeloženo:
valeripr
Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko, můžeš taky vyřešit můj případ, myslím, že mi nechtějí vyplatit peníze

Automaticky přeloženo:
1995Berkaykoc

Ahoj,

bohužel nemůžu. Nejsem členem týmu stížností, vidíte? Takže laskavě sledujte svou stížnost a odpovězte prosím Petronele brzy. Dobře se o vás postará.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den


Chvíli jsem hrál na Weltbet.com


Na internetu jsem hodně četl, že se Weltbet nevyplácí? Je to pravda, existuje uživatel, který dostal zaplaceno? Protože se trochu bojím, vyhrál jsem 2800 a rád bych je vydělal. Weltbet mi řekl, že stále musím vsadit svůj výběr? To nezní vůbec vážně. Vklad není bonus. Máte tedy někdo zkušenost?


Díky předem.


LG



Automaticky přeloženo:
superauslender

Ahoj. Předpokládám, že jste tyto věci před hraním nečetli.

Klikněte na tento odkaz a zkontrolujte skóre - je to opravdu risk.

Pokud jde o stížnosti, těžko říct. Prohlédněte si všechny dostupné stížnosti zde . Přeji dobrý konec!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky