před 11 měsíci
Dobře, za odpověď jsem jim dal svůj e-mail, doufám, že to vyřeší
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
0
Dobře, za odpověď jsem jim dal svůj e-mail, doufám, že to vyřeší
Ok ty for ur answer i have gave them my email hope they will resolve it ty
Dobře, dal jsem jim svůj e-mail, doufám, že to vyřeší
Ok ty , i gave them my email hope they resolve it
Nemáš zač. Doufám, že se vše dá bez problémů vyřešit. Aktualizujte nás, až budete mít výsledek. 🙂
You're welcome. I hope everything can be solved without any problems. Update us when you have the result. 🙂
Vážený hráč,
Vaše žádost o výběr byla identifikována a rádi bychom vás informovali, že je v současné době ve frontě na zpracování. Náš tým se v blízké budoucnosti rychle vypořádá s vaší žádostí.
Vážíme si vaší spolupráce. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
S pozdravem,
Oficiální zástupci společnosti WEISS
Dear player,
Your withdrawal request has been identified, and we would like to apprise you that it is presently in the processing queue. Our team will expeditiously address your request in the imminent future.
We appreciate your cooperation. If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.
Thank you for your understanding and patience.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
Přál bych si to, ale výběr, který trvá dosud 4 dny, je příliš mnoho, pokud chcete být dobrým kasinem, musíte výběr provést do 24 hodin, například nebudu riskovat a hrát znovu v kasinu a příliš mnoho lidí udělá totéž , bohužel bcz se mi líbilo ur kasino
I wish so but a withdrawal that takes untill now 4 days is too much if u want to be a good casino u must proceed the withdrawal within 24 hrs for example im not gonna risk and play again on ur casino and too many will do the same , sadly bcz i liked ur casino
Uvidím, jak dlouho to bude trvat, ale pro mě už tam hrát nebudu ano, mají dobré hry a dobré promo akce, ale bohužel jako u mnoha kasin je výběr problémem, tj. jsou lidé, kteří čekali 10-20 dní dostat tam peníze je nepřijatelné
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Podívejte se na to!! Říkají mi, že obdržím svůj výběr 10 dní poté, co to provedou, lol to znamená, že dokud to nepostoupí, počkám dalších 10 dní!!! Takže 1 měsíc, než obdržím svůj výběr, co to je pro kasino? Omluvte mě 1 měsíc???? Toto kasino byste neměli nikomu doporučovat (casinoguru) 1 měsíc na obdržení výběru není přijatelné!!!
Look at that!! They say to me im gonna receive my withdrawal 10 days after they proceed it lol it means that untill they proceed it im gonna wait another 10 days!!! So 1 month untill i receive my withdrawal what is that for casino? Excuse me 1 month???? U should not recommend this casino to anyone (casinoguru) 1 month to receive ur withdrawal its not acceptable!!!
Uvidím, jak dlouho to bude trvat, ale pro mě už tam hrát nebudu ano, mají dobré hry a dobré promo akce, ale bohužel jako u mnoha kasin je výběr problémem, tj. jsou lidé, kteří čekali 10-20 dní dostat tam peníze je nepřijatelné
I will we will see how long time it will take but for me im not gonna play there anymore yes they have a good games and a good promotions but sadly like so many casinos the withdrawal is the problem tjere is people who waited 10-20 days to get there money its unacceptable
Myslím, že je na každém, jak se nakonec rozhodne. Takže pokud jde o tvůj názor, tak ti ho neberu, ale nejdůležitější teď je, kdy dostaneš své peníze. Kdy se to stane, můžete nám to prosím dát vědět? Budu čekat.
I think it's up to each person how they decide in the end. So as far as your opinion is concerned, I don't take it away from you, but the most important thing now is when you get your money. When that happens could you please let us know ? I'll be waiting.
Slibuji, ale jak řekla na chatu, trvá to 10 dní, i když budete pokračovat, což znamená 20-30 dní na celý proces. Ale dám ti vědět, až dostanu moey
I will i promise but ike she said on the chat it takes 10 days even after being proceed that means 20 -30 days for all the process . But im gonna make u know when i receive the moey
Chci pevně věřit, že peníze dostanete dříve, a to je jen odhadovaná doba. Uvidíme však, jak to nakonec bude a kdy peníze dostanete. Pevně věřím, že co nejdříve. Opatruj se.
I want to firmly believe that you will get the money sooner, and this is just an estimated time. However, we will see how it will be in the end and when you will get the money. I firmly believe that as soon as possible. Take care.
Výborně, takže jsi je konečně dostal mnohem dřív, za což jsem rád. 😊🎉🎉
Pokud jde o to, že jste museli použít jinou metodu, možná se vyskytly nějaké technické problémy s předchozí, takže kasino doporučilo jinou.
Bude však pro vás toto kasino stále vhodné a dáte mu ještě šanci?
Excellent, so you finally got them much sooner, which I'm glad you did. 😊🎉🎉
As for the fact that you had to use a different method, maybe there were some technical problems with the previous one, so the casino recommended a different one.
However, will this casino still be suitable for you and will you give it another chance ?
Nemohu odpovědět zástupci kasina v recenzi, ale mohu říci, že zpráva
Navzdory porušení pravidel kasina jsme zaznamenali, že prostředky na vašem účtu byly úspěšně vráceny
Není pravda. Přikládám snímek obrazovky aktuálního zůstatku.
Mohu se 100% jistotou říci, že jsem se žádné podvodné sázkařské činnosti nedopustil, jedná se o běžné sázky na lajně na basketbal nebo házenou na středních a velkých trzích. Ale vím, že je to zbytečné. Když kasino nechce hráče vidět, prohlásí ho za podvodníka. I když jsou podvodníci, ne hráč.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Nemá smysl sem psát, kamaráde, pokud casinoguru bude soudit váš případ, který prohrajete, dostávají peníze z kasin, takže zkuste jiné způsoby. Jejich činnost by měla být právně vyšetřena za falešnou reklamu, megadice mi bezdůvodně zabavily peníze, 1,37 eth a casinoguru se postavili na jejich stranu. Opatruj se
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Děkuji! Nevidím smysl otevírat reklamaci, protože to standardně skončí. Hráč souhlasil, že bude hrát podle pravidel kasina, takže nedochází k žádnému porušení. Chtěl jsem ukázat, že slova kasina, že vrátili zůstatek, nejsou pravdivá.
Thank you! I don't see the point of opening a complaint because it will end as standard. The player agreed to play according to the rules of the casino, so there are no violations. I wanted to show that the casino's words that they returned the balance are not true.
Nemohu odpovědět zástupci kasina v recenzi, ale mohu říci, že zpráva
Navzdory porušení pravidel kasina jsme zaznamenali, že prostředky na vašem účtu byly úspěšně vráceny
Není pravda. Přikládám snímek obrazovky aktuálního zůstatku.
Mohu se 100% jistotou říci, že jsem se žádné podvodné sázkařské činnosti nedopustil, jedná se o běžné sázky na lajně na basketbal nebo házenou na středních a velkých trzích. Ale vím, že je to zbytečné. Když kasino nechce hráče vidět, prohlásí ho za podvodníka. I když jsou podvodníci, ne hráč.
I can't answer the casino representative in the review, but I can say that the message
Despite the breach of casino regulations, we observe that the funds in your account have been successfully refunded
Not true. I attach a screenshot of the current balance.
I can say with 100% certainty that I have not committed any fraudulent betting activities, these are ordinary bets on the line on basketball or handball on middle and big markets. But I know it's useless. When the casino does not want to see a player, they declare him a fraud. Although they are a fraudster, not the player.
Uživatelské recenze nejsou navrženy tak, aby poskytovaly otevřenou diskusi; k tomu poskytujeme toto fórum a stížnosti.
Omlouvám se, ale z mého pohledu lze něco takového dokázat jedině reklamací . Pokud nám však nechcete věřit, zkuste místo toho licenční úřad.
Nejsem si jistý, jak moc bude mít Curacao GC zájem pomoci, ale můžete to zkusit 👈
User reviews are not designed to provide open discussion; for this, we provide this forum and complaints.
I'm sorry, but from my point of view, the only way to prove such a thing is through a complaint. If you prefer not to believe us, though, try the licensing authority instead.
I am not sure how much Curacao GC will be interested in helping out, but you are welcome to try 👈
Nemá smysl sem psát, kamaráde, pokud casinoguru bude soudit váš případ, který prohrajete, dostávají peníze z kasin, takže zkuste jiné způsoby. Jejich činnost by měla být právně vyšetřena za falešnou reklamu, megadice mi bezdůvodně zabavily peníze, 1,37 eth a casinoguru se postavili na jejich stranu. Opatruj se
There is no point to post here mate, if casinoguru will judge your case you lose, they receive money from casinos so try other ways. Their activity should be investigated legally for false advertising, megadice confiscated me without any reason my money, 1,37 eth and casinoguru sided with them . Take care
Sdílení má smysl; můžete pomoci ostatním hráčům. Na druhé straně tvrzení, že nepomáháme, se úplně míjí účinkem.
Slyšeli jste někdy, že každý jednotlivý affiliate web je skutečně placen kasiny? Říká se tomu provize.
Bohužel jen málo z těchto stránek investuje takové peníze zpět do funkcí, které pomáhají hráčům zdarma.
Je zvláštní slyšet něco podobného, co jsi napsal od člena bez stížnosti. odkud to pochází?
Je to upřímná otázka. Pokud mohu soudit, pomohli jsme již tisícům hráčů a kasina nás za to téměř nenávidí. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
There is a point in sharing; you may help other players. On the other side, saying that we don't help misses the point completely.
Have you ever heard that every single affiliate site is actually paid by casinos? It's called commissions.
Sadly, not many of these sites invest such money back into features that help players for free.
It is strange to hear something like you wrote from a member without a complaint. Where does this come from?
It is an honest question. As far as I can tell, we have already helped thousands of players, and casinos almost hate us for that. https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Vážený Cintrole,
V současné době prověřujeme váš případ a důkladně přehodnotíme všechny poskytnuté informace. Naším upřímným záměrem je účinně vám pomáhat. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
S pozdravem,
Oficiální zástupci společnosti WEISS
Dear Cintrol,
We are currently reviewing your case and will thoroughly reevaluate all the provided information. Our sincere intention is to assist you effectively. We appreciate your understanding and cooperation.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
kasino guru - jste nejlepší! To je pravda, opravdu pomáháte hráčům hájit jejich zájmy. A vaše účast je k nezaplacení! Jsem vám upřímně vděčný za vaši podporu a přeji vám úspěch, rozvoj a prosperitu!
casino guru - you are the best! This is true, you really help the players defend their interests. And your participation is priceless! I am sincerely grateful to you for your support and wish you success, development and prosperity!
casino guru - вы лучшие! Это так, вы действительно помогаете игрокам отстоять их интересы. И ваше участие бесценно! Я искренне благодарен вам за поддержку и желаю успехов, развития и процветания!
Děkuji.
Myslím, že zástupce kasina je zde skutečným správcem. Já ne 😉
Thank you.
I think the casino representative is the actual caretaker here. Not me 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.