DomůFórumKasinaWeiss Casino - všeobecná diskuze

Weiss Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od albertadrian920524
|
13 522 zobrazení 113 odpovědí |
|
1 2 3...6
Jaro

Dobře, za odpověď jsem jim dal svůj e-mail, doufám, že to vyřeší

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobře, dal jsem jim svůj e-mail, doufám, že to vyřeší

Automaticky přeloženo:
6qszn7mn5w

Nemáš zač. Doufám, že se vše dá bez problémů vyřešit. Aktualizujte nás, až budete mít výsledek. 🙂

Automaticky přeloženo:
6qszn7mn5w

Vážený hráč,


Vaše žádost o výběr byla identifikována a rádi bychom vás informovali, že je v současné době ve frontě na zpracování. Náš tým se v blízké budoucnosti rychle vypořádá s vaší žádostí.


Vážíme si vaší spolupráce. Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.


S pozdravem,

Oficiální zástupci společnosti WEISS

Automaticky přeloženo:
Weiss Casino

Přál bych si to, ale výběr, který trvá dosud 4 dny, je příliš mnoho, pokud chcete být dobrým kasinem, musíte výběr provést do 24 hodin, například nebudu riskovat a hrát znovu v kasinu a příliš mnoho lidí udělá totéž , bohužel bcz se mi líbilo ur kasino

Automaticky přeloženo:
Jaro

Uvidím, jak dlouho to bude trvat, ale pro mě už tam hrát nebudu ano, mají dobré hry a dobré promo akce, ale bohužel jako u mnoha kasin je výběr problémem, tj. jsou lidé, kteří čekali 10-20 dní dostat tam peníze je nepřijatelné

Automaticky přeloženo:
Weiss Casino

filefile Podívejte se na to!! Říkají mi, že obdržím svůj výběr 10 dní poté, co to provedou, lol to znamená, že dokud to nepostoupí, počkám dalších 10 dní!!! Takže 1 měsíc, než obdržím svůj výběr, co to je pro kasino? Omluvte mě 1 měsíc???? Toto kasino byste neměli nikomu doporučovat (casinoguru) 1 měsíc na obdržení výběru není přijatelné!!!

Automaticky přeloženo:

Uvidím, jak dlouho to bude trvat, ale pro mě už tam hrát nebudu ano, mají dobré hry a dobré promo akce, ale bohužel jako u mnoha kasin je výběr problémem, tj. jsou lidé, kteří čekali 10-20 dní dostat tam peníze je nepřijatelné

Automaticky přeloženo:

Myslím, že je na každém, jak se nakonec rozhodne. Takže pokud jde o tvůj názor, tak ti ho neberu, ale nejdůležitější teď je, kdy dostaneš své peníze. Kdy se to stane, můžete nám to prosím dát vědět? Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Slibuji, ale jak řekla na chatu, trvá to 10 dní, i když budete pokračovat, což znamená 20-30 dní na celý proces. Ale dám ti vědět, až dostanu moey

Automaticky přeloženo:
6qszn7mn5w

Chci pevně věřit, že peníze dostanete dříve, a to je jen odhadovaná doba. Uvidíme však, jak to nakonec bude a kdy peníze dostanete. Pevně věřím, že co nejdříve. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:

Dostal jsem peníze, ale odmítli můj výběr 3krát a požádali mě, abych změnil platební metodu, nevím proč, děkuji za podporu 🙏

Automaticky přeloženo:
6qszn7mn5w

Výborně, takže jsi je konečně dostal mnohem dřív, za což jsem rád. 😊🎉🎉

Pokud jde o to, že jste museli použít jinou metodu, možná se vyskytly nějaké technické problémy s předchozí, takže kasino doporučilo jinou.

Bude však pro vás toto kasino stále vhodné a dáte mu ještě šanci?

Automaticky přeloženo:

Nemohu odpovědět zástupci kasina v recenzi, ale mohu říci, že zpráva

Navzdory porušení pravidel kasina jsme zaznamenali, že prostředky na vašem účtu byly úspěšně vráceny

Není pravda. Přikládám snímek obrazovky aktuálního zůstatku.


Mohu se 100% jistotou říci, že jsem se žádné podvodné sázkařské činnosti nedopustil, jedná se o běžné sázky na lajně na basketbal nebo házenou na středních a velkých trzích. Ale vím, že je to zbytečné. Když kasino nechce hráče vidět, prohlásí ho za podvodníka. I když jsou podvodníci, ne hráč.

file


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nemá smysl sem psát, kamaráde, pokud casinoguru bude soudit váš případ, který prohrajete, dostávají peníze z kasin, takže zkuste jiné způsoby. Jejich činnost by měla být právně vyšetřena za falešnou reklamu, megadice mi bezdůvodně zabavily peníze, 1,37 eth a casinoguru se postavili na jejich stranu. Opatruj se

Automaticky přeloženo:

Děkuji! Nevidím smysl otevírat reklamaci, protože to standardně skončí. Hráč souhlasil, že bude hrát podle pravidel kasina, takže nedochází k žádnému porušení. Chtěl jsem ukázat, že slova kasina, že vrátili zůstatek, nejsou pravdivá.

Automaticky přeloženo:

Nemohu odpovědět zástupci kasina v recenzi, ale mohu říci, že zpráva

Navzdory porušení pravidel kasina jsme zaznamenali, že prostředky na vašem účtu byly úspěšně vráceny

Není pravda. Přikládám snímek obrazovky aktuálního zůstatku.


Mohu se 100% jistotou říci, že jsem se žádné podvodné sázkařské činnosti nedopustil, jedná se o běžné sázky na lajně na basketbal nebo házenou na středních a velkých trzích. Ale vím, že je to zbytečné. Když kasino nechce hráče vidět, prohlásí ho za podvodníka. I když jsou podvodníci, ne hráč.

file


Automaticky přeloženo:

Uživatelské recenze nejsou navrženy tak, aby poskytovaly otevřenou diskusi; k tomu poskytujeme toto fórum a stížnosti.

Omlouvám se, ale z mého pohledu lze něco takového dokázat jedině reklamací . Pokud nám však nechcete věřit, zkuste místo toho licenční úřad.

Nejsem si jistý, jak moc bude mít Curacao GC zájem pomoci, ale můžete to zkusit 👈


Automaticky přeloženo:

Nemá smysl sem psát, kamaráde, pokud casinoguru bude soudit váš případ, který prohrajete, dostávají peníze z kasin, takže zkuste jiné způsoby. Jejich činnost by měla být právně vyšetřena za falešnou reklamu, megadice mi bezdůvodně zabavily peníze, 1,37 eth a casinoguru se postavili na jejich stranu. Opatruj se

Automaticky přeloženo:

Sdílení má smysl; můžete pomoci ostatním hráčům. Na druhé straně tvrzení, že nepomáháme, se úplně míjí účinkem.

Slyšeli jste někdy, že každý jednotlivý affiliate web je skutečně placen kasiny? Říká se tomu provize.

Bohužel jen málo z těchto stránek investuje takové peníze zpět do funkcí, které pomáhají hráčům zdarma.

Je zvláštní slyšet něco podobného, co jsi napsal od člena bez stížnosti. odkud to pochází?

Je to upřímná otázka. Pokud mohu soudit, pomohli jsme již tisícům hráčů a kasina nás za to téměř nenávidí. https://casino.guru/complaints/resolved 👈



Automaticky přeloženo:
Cintrol

Vážený Cintrole,

V současné době prověřujeme váš případ a důkladně přehodnotíme všechny poskytnuté informace. Naším upřímným záměrem je účinně vám pomáhat. Děkujeme za pochopení a spolupráci.

S pozdravem,

Oficiální zástupci společnosti WEISS

Automaticky přeloženo:
Radka

kasino guru - jste nejlepší! To je pravda, opravdu pomáháte hráčům hájit jejich zájmy. A vaše účast je k nezaplacení! Jsem vám upřímně vděčný za vaši podporu a přeji vám úspěch, rozvoj a prosperitu!

Automaticky přeloženo:
Cintrol

Děkuji.

Myslím, že zástupce kasina je zde skutečným správcem. Já ne 😉


Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky