Mám stejnou situaci s kasinem Gamblemax jako všichni ostatní zapojení do tohoto řetězce fóra. Můj výběr byl 15. listopadu a bylo mi řečeno, že potřebuji vložit 50 $ a myslel jsem si, že vložím 50 $ za 10 000 $ a pak jsem dostal dalších 30 $, abych je dostal za 5 až 30 minut, což se nikdy nestalo. Pak mi řekli, že musím zaregistrovat 10 nových lidí Řekl jsem, že nikoho nepřihlašuji a budu jen čekat na svůj výběr. Bylo mi řečeno, že je tu spousta lidí a nemají ponětí, jak dlouho to bude trvat. Zeptal jsem se, zda potřebují něco udělat pro ověření, a řekli, že žádné ověření neprovádějí. Takže jsem si docela jistý, že jde o podvodnou práci. Ani nevím, jestli vám podám stížnost, protože nebudou platit ani reagovat. Měl jsem na to přijít, protože hodně hraji online a toto kasino každé jedno nebo každé druhé zatočení trefil $50-85 $ doslova pokaždé, když jsem hrál, vyhrál jsem a oni nastavili, abyste mohli hodně vyhrát, abyste získali když vložíte 50 $ a oni se stanou tlustí a ve skutečnosti ode mě dostali 80 $, takže nevím, jestli v tuto chvíli provedu platbu zpět na svou kreditní kartu, je to už více než 30 dní, ale jsou vytrhnout jednoduše a jednoduše. Také jsem narazil na toto kasino prostřednictvím Facebooku. Je třeba je zastavit a vypnout..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Ano, tito podvodníci mě dostali za 50 dolarů. Měl jsem tušení, že mohou být podvodníci. Myslím, že žádná ze stížností zde dosud nebyla vyřešena. Nikdy mi nebylo řečeno, že se musím přihlásit 10 lidí. Ale poté, co jsem vložil 50, mi řekli, že bych měl dostat své peníze za 5 až 30 minut. Taky stále čekám.
Yes these scammers got me for $50. I had a hunch that they may be scamming. I don't think anyone of the complaints on here have been resolved yet. I haven't ever been told I had to get 10 people signed up. But after I deposited the 50 they told me that I should receive my money in 5 to 30 minutes. I'm still waiting as well.
No, to je škoda. Všiml jsem si, že je to pořád ta samá písnička a že kasino má hodně výběrů a proto je ten váš zpožděn. Jsem zvědav, jak reklamace dopadne a jestli se nakonec ke svým penězům dostanete. Doufám, že to bude úspěšné.
Well, that's too bad. I noticed that it's the same song over and over again and that the casino has a lot of withdrawals and that's why yours is delayed. I wonder how the complaint will turn out and if you will get your money in the end. I hope it will be successful.
Mám stejnou situaci s kasinem Gamblemax jako všichni ostatní zapojení do tohoto řetězce fóra. Můj výběr byl 15. listopadu a bylo mi řečeno, že potřebuji vložit 50 $ a myslel jsem si, že vložím 50 $ za 10 000 $ a pak jsem dostal dalších 30 $, abych je dostal za 5 až 30 minut, což se nikdy nestalo. Pak mi řekli, že musím zaregistrovat 10 nových lidí Řekl jsem, že nikoho nepřihlašuji a budu jen čekat na svůj výběr. Bylo mi řečeno, že je tu spousta lidí a nemají ponětí, jak dlouho to bude trvat. Zeptal jsem se, zda potřebují něco udělat pro ověření, a řekli, že žádné ověření neprovádějí. Takže jsem si docela jistý, že jde o podvodnou práci. Ani nevím, jestli vám podám stížnost, protože nebudou platit ani reagovat. Měl jsem na to přijít, protože hodně hraji online a toto kasino každé jedno nebo každé druhé zatočení trefil $50-85 $ doslova pokaždé, když jsem hrál, vyhrál jsem a oni nastavili, abyste mohli hodně vyhrát, abyste získali když vložíte 50 $ a oni se stanou tlustí a ve skutečnosti ode mě dostali 80 $, takže nevím, jestli v tuto chvíli provedu platbu zpět na svou kreditní kartu, je to už více než 30 dní, ale jsou vytrhnout jednoduše a jednoduše. Také jsem narazil na toto kasino prostřednictvím Facebooku. Je třeba je zastavit a vypnout..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Ahoj, koukám, že máš úplně stejný problém jako ostatní hráči. Podle toho, co jsem četl, se zdá, že kasino má jasnou taktiku při výběru vždy žádat alespoň 2x vklad, aby se nic nestalo.
Viděl jsem však, že jste podal stížnost, a uvidíme, zda vám pomůžeme. Začínám mít trochu obavy, protože všichni mají stejný problém a jde o poměrně vysoké částky, které jsou i v jiných stížnostech, na které kasino zatím nereagovalo.
Byl bych moc rád, kdyby se to změnilo, ale nevím, jestli ano.
Myslím, že v tomto případě by bylo nejlepší se tomuto kasinu vyhnout, protože to vypadá, že z něj nic dobrého nepřijde.
Hi I see that you have exactly the same problem as the other players. According to what I read, the casino seems to have a clear tactic to always ask for at least 2x deposit when withdrawing so that nothing happens.
However, I saw that you filed a complaint, and we'll see if we can help you. I'm getting a little worried because everyone has the same issue and it's quite large sums that are also in other complaints to which the casino has not yet responded.
I would be very happy if that would change, but I don't know if it will.
I think in this case it would be best to avoid this casino because it looks like nothing good will come of it.
Dobrý den, podle toho, co se zde dočtete, zatím nikdo úspěšně neodstoupil. Máte stejný problém, že nemůžete vybrat peníze a kasino vás požádalo o vklad dvakrát, aby to urychlilo? Nebo máte nějakou jinou zkušenost a kasino vám řeklo něco jiného? Jak je to dlouho, co jste nemohli odstoupit?
Dej mi vědět.
Hello, according to what you can read here, so far no one has successfully withdrawn. Do you have the same problem, that you can't withdraw money and the casino asked you to deposit twice to speed it up ? Or have you had some other experience and the casino told you something different ? How long has it been since you were unable to withdraw ?
Let me know.
Obávám se, že to asi nebude tak jednoduché, protože z toho, co jsem viděl, má spousta hráčů nabité tak vysoké částky, což mi přijde nereálné.
Můžetenám však zkusit podat stížnost na tomto odkazu , i když si nejsem jistý, zda to pomůže, jelikož kasino zatím nikde neodpovědělo.
Jsi v ?
I'm afraid it probably won't be that easy because from what I've seen, a lot of players have such high amounts loaded, which seems unrealistic to me.
However, you can try to file a complaint with us on this link, although I'm not sure if it will help, as the casino hasn't replied anywhere yet.
Are you in ?
Je možné přimět všechny hráče, aby se seskupili a viděli hromadnou žalobu? Pokud nereagovali na žádnou ze stížností, pravděpodobně nebudou. Jsem unavený z čekání a pravděpodobně je tam ještě spousta lidí, které potřebujeme oslovit. Nevím, co čekáním a sledováním, zda odpoví, dosáhneme. Někteří z těchto lidí zde čekají 2 až 3 měsíce na žádnou odpověď. Jaký je konečný výsledek po čekání, jak dlouho dáte kasinu na odpověď? Prosím, vraťte se mi.
Is it possible to get all the players here to group together and see about a class action law suit? If they haven't responded to any of the complaints they probably are not going to. I am tired of waiting and there are probably tons more people out there we need to reach. I do not know what waiting and seeing if they respond is going to accomplish. Some of these people on here have been waiting 2 to 3 months for no response. What is the end result after waiting how long do you give the casino to respond? Please get back to me.
Kasina mají nejdříve jeden týden na odpověď, pokud neodpoví, pak se časovač prodlouží o další týden, a pokud kasino znovu neodpoví, stížnost je uzavřena a kasino obdrží černé body.
Pokud jde o žalobu, v tomto případě musí iniciativa pocházet od vás nebo jiných hráčů. V této situaci nemůžeme nic dělat. Takže pokud ano, určitě nám dejte vědět, protože mě docela zajímá, jak to celé dopadne, protože kasino stížnosti zatím ignoruje. 😕
Casinos are given one week to respond first, if they fail to respond then the timer is extended for another week and if the casino fails to respond again, the complaint is closed and the casino receives black points.
As far as the law suit is concerned, in this case the initiative must come from you or other players. We can do nothing in this situation. So if you do, be sure to let us know, because I'm quite interested to see how it all turns out since the casino is ignoring the complaints so far. 😕
Nevím, co se dá dělat, vím, že kdybychom něco takového udělali, nedopadlo by to dobře. Jsem ve všem, pokud existuje jen jedna osoba, která zná nebo může dostat tyto zloděje a přimět je zaplatit, můj e-mail je; cteal20071971@gmail.com
Pokud se dá něco udělat. Je mi z toho špatně a ty víš, že nic jiného neříkat nevinným lidem. Nejen od nás, ale i z Ameriky, nemluvě o tom, že je pro lidi těžší důvěřovat legitimnímu online kasinu a zejména novému hráči.
I don't know what can be done, I do know if we did something like this, it wouldn't go well. I'm in all the way, if there's just that one person who knows or can get these thieves and make them pay, my email is; cteal20071971@gmail.com
If there's something that can be done. This Makes me sick and you know that doing no telling what else to innocent people. Not just sterling from us, they steeling from America, not to mention, Makes it harder for people to trust a legit online casino and especially a new player.
Obávám se, že sám můžete udělat jen málo. Proto bych vám rád připomněl dříve zmíněnou funkci stížnosti.
Jde o bezplatnou stížnost, jejímž prostřednictvím se náš specializovaný tým snaží co nejlépe prozkoumat zdroj problémů hráče, aby je pomohl vyřešit.
I když vám nemohu slíbit šťastný konec, tento krok je dobré udělat.
Kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz můžete ihned zahájit stížnost: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Věř mi, když říkám, že nemáš co ztratit. Jen se připravte; počáteční kontrola může nějakou dobu trvat, protože upřímně řečeno, naši specialisté jsou již na svém maximu. 🙏
I fear there is little you can do alone. Thus, I'd like to remind you of the complaint feature Jaro mentioned earlier.
It's a free-of-charge complaint through which our specialized team does its best to investigate the source of the player's issues in order to help resolve them.
Even though I can't promise you a happy ending, this step is good to take.
Please click or tap this link to start the complaint right away: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Believe me when I say you have nothing to lose. Just get prepared; the initial check might take some time because, honestly, our specialists are already at their maximums. 🙏
VŠEM STĚŽOVATELŮM GAMBLEMAX CASINO:
JMENUJI SE CHRISTOPHER CAVE HLEDÁM ADVOKÁTA, KTERÝ BY MĚL ZÁJEM O TOHOTO PŘÍPADU. JAK ŘÍKÁME, BUDEME POTŘEBOVAT VŠECHNY LIDI, KTERÉ MŮŽEME ZÍSKAT, ŽE SE TOHLE JAS STALO. TAKŽE, POKUD BY STE SE CHTĚLI ZÚČASTNIT PRÁVNÍ AKCE, POŠLETE MI PROSÍM EMAIL S VAŠÍMI KONTAKTNÍMI ÚDAJE NA ADVOKÁTA. PŘEDEM VŠEM DĚKUJI. DOUFÁME, že TYTO Hlupáky DOSTANEME A ZADRŽÍME, ABY SE TO NĚKOMU JINÉMU NESTALO! POTŘEBNÉ INFORMACE JSOU VAŠE JMÉNO A TELEFONNÍ ČÍSLO NEBO E-MAIL, POKUD SE VÁM TELEFON NEVYDÁVÁ V POHODLI. TAKÉ ČÁSTKA, KTERÁ JSTE DLUŽENÁ.
ZAŠLETE PROSÍM NA: cJ cave1979@gmail.com
TO ALL GAMBLEMAX CASINO COMPLAINTANTS:
MY NAME IS CHRISTOPHER CAVE I AM IN THE PROCESS OF FINDING AN ATTORNEY WHO WOULD BE INTERESTED IN TAKING ON THIS CASE. THAT BEING SAID WE WILL NEED ALL THE PEOPLE WE CAN GET THAT THIS JAS HAPPENED TO. SO PLEASEE IF YOU WOUKD LIKE TO PARTICIPATE IN THE LEGAL ACTION WOUKD YOU PLEASE SEND ME AN EMAIL WITH YOUR CONTACT INFO FOR THE ATTORNEY. THANK YOU ALL IN ADVANCE. HOPEFULLY WE CAN GET THESE FOOLS AND KEEP THIS FROM HAPPENING TO ANYBODY ELSE! THE INFO NEEDED IS YOUR NAME AND TELEPHONE NUMBER OR EMAIL IF YOU ARE NOT COMFORTABLE GIVING OUT YOUR PHONE. ALSO THE AMOUNT YOU ARE OWED.
PLEASE SEND TO: cJcave1979@gmail.com
Upřímně řečeno, toto není nejlepší místo pro takovou reklamu, pokud se mě ptáte...
Doufám, že najdete to, co hledáte. Ale pokud mohu nabídnout dobrou radu, počkejte, až vaše stížnost skončí; je to zcela zdarma a časově efektivnější než vaše „druhá" možnost.
Hodně štěstí!
Frankly, this is not the best place for such a advert, if you ask me...
I hope you'll find what you're looking for. But if I may offer good advice, wait until your complaint ends; it's completely free and more time-efficient than your "second" option.
Good luck!
Věděl jsem to hned, jak jsem začal hrát. Bylo to úžasné! Nemohl jsem prohrát! Během okamžiku jsem se dostal z 38 $ zdarma na 3 800 $ a nikdy jsem nevsadil více než 2 $ na zatočení. Je to podvod lidí. Ani jednomu člověku nebyly vyplaceny peníze. Omlouvám se lidem, kteří provedli vklady, ale děkuji za příspěvek sem. bylo cenné potvrdit mé podezření, než něco sám uložím. toto místo musí být uzavřeno. Myslím, že společnost v Caracos nemůžete dostat k soudu.
I knew as soon as I started playing. It was Amazing! I could not lose! i went from a free $38 to $3800 in an instant and never wagered over $2 a spin. It's a scam people. Not a single person has gotten Money paid out to them. Sorry to the people that made the deposits, but thank you for posting here. it was valuable to confirm my suspicions before depositing anything myself. this place needs to be shut down. I don't think you can take a company in Caracos to court.
Jen přátelská poznámka, ale nejsem si jistý, zda se zde nepletu. Dobře, risknu to: Pokud vám chybí výběr, zvažte prosím odeslání další stížnosti.
Just a friendly note, but I'm not sure whether I'm not mistaken here. Well, I'll take my chances: If you're missing a withdrawal, consider submitting another complaint, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.