Dobrý den, vidím, že máte problém s výběrem z kasina. Jak dlouho vaše situace trvá a uvedlo kasino nějaký důvod, proč se to děje? Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní. Máte již plně ověřený účet?
Všiml jsem si však, že se vám podařilo podat stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci.
Prozatím budu čekat na vaši odpověď.
Hello, I see you have a problem with the casino withdrawal. How long has your situation been going on and did the casino give any reason why it is happening ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Do you have a fully verified account yet ?
However, I noticed that you have managed to file a complaint, so our team will try to help you.
For now, I will wait for your reply.
Takže ano, můj účet je plně ověřen a důvod, proč říkají, je, že na něj čeká spousta lidí a bude to trvat dlouho, ale pokud vložím dalších 30 dolarů, dostanu je za 5 až 30 minut a bylo mi řečeno, když Předtím jsem vložil 50 dolarů. Už nevkládám hotovost, dluží mi peníze a musí je zaplatit jednoduše a jednoduše. Velmi si vážím každé pomoci. Tha ks Chris jeskyně
So yes my account is fully verified and the reason they say is there is a lot of people waiting and it will take a long time but if I deposit 30 more dollars I will receive it in 5 to 30 minutes and I have been told this when I deposited 50 dollars previously. I am not depositing anymore cash they owe me the money and they need to pay it plain and simple. I appreciate any and all help very much. Tha ks Chris cave
Zde jsou naše konverzace s lidmi z chatu a vždy je to stejné jméno, které odpovídá Janet
Here are our conversations with chat people a d it is always the same name that responds Janet
Určitě bych také neprováděl vklad, protože rozumím tomu, když kasino požaduje nejprve ověřovací vklad, aby ověřilo vaši platební metodu. Pokud však máte vklad jednou 50 pro takový účel a kasino požádá znovu, byl bych opatrný.
O 14 dnech, které kasinům dáváme, jsem se však již zmínil, tak uvidíme, zda do té doby bude kasino schopno platit.
Pokud jde o snímky obrazovky, v podstatě popisují to, co jste napsal ve svém prvním příspěvku o uložení dalších peněz. Doporučuji tedy počkat, jak celá situace dopadne a neskládat další peníze, dokud to nepřijde. Náš tým se vám pokusí pomoci s otevřenou stížností , tak jsem zvědav, kam se dostaneme.
Zatím si budete muset počkat a pokud budete mít nějaké nové informace, dejte nám vědět.
I certainly wouldn't deposit either because I understand when a casino asks for a verification deposit first to verify your payment method. However, if you have deposit once 50 for such a purpose and the casino asks again, I would be cautious.
However, I have already mentioned the 14 days we give casinos, so let's see if the casino will be able to pay by then.
As for the screenshots, they basically describe what you wrote in your first post about depositing more money. So I recommend to wait how the whole situation will turn out and not to deposit more money until it comes. Our team will try to help you with an open complaint, so I wonder where we will get to.
For the time being you will have to wait and if you have any new information, let us know.
Jen mě zajímalo, jestli někdo úspěšně vydělal peníze z kasina gamblemax. Mám jen něco málo přes 1 milion dolarů, které jsou na mém výběrovém zůstatku, ale nechci plýtvat 50 $ ověřováním svého účtu, pokud nemohu vybírat peníze
I was just wondering if anybody has successfully cashed out from gamblemax casino. I have just over 1 million dollars that is in my withdraw balance but I don’t want to waste 50$ verifying my account if I can’t cash out
Ahoj, tak mít milion daleko na účtu je extrém. Chci říct, že v takovém případě pravděpodobně není neobvyklé provést vklad, aby bylo možné provést výběr.
Každopádně už máte ověřený účet u kasina? Myslím, že byste tuto částku nemohli vybrat najednou a zajímalo by mě, kolik by vám kasino výběr umožnilo.
Vklad by však musel být ověřitelný, aby bylo možné vybrat, ale nejlepší, co uděláte, je zeptat se kasina, zda tomu tak je. Pokud máte nějaké problémy s výběrem, dejte nám vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.
Hi, so having a million far away on your account is extreme. I mean, in a case like this, it's probably not unusual to make a deposit in order to make a withdrawal.
Anyway, do you already have a verified account with the casino? I think that you would not be able to withdraw this amount at once and I would be curious to know how much the casino would allow you to withdraw.
However, the deposit would have to be verifiable in order to withdraw, but the best thing to do is to ask the casino if that is the case. If you have any problems with your withdrawal let us know so we can try to help you.
Udělal jsem vše, co bylo potřeba k výběru výhry. Říkají mi, že to bude trvat dlouho a pokud chci vložit dalších 30, budu mít výhru za 5 až 30 minut. Dříve mi řekli, že musím vložit 50, abych ověřil svůj účet, pak jsem to udělal a řekli, že budu mít peníze za 5 až 30 minut. Tak tohle je asi příliš dobré na to, aby to byla pravda. Stále mi říkají, abych byl trpělivý, že na své peníze čeká spousta lidí. Takže pravděpodobně podniknu právní kroky, pokud mi nemůžete pomoci.
I have done everything that was required to withdrawal the winnings. They are telling me that it will be a long time and if I want to deposit another 30 I would have my winnings in 5 to 30 minutes. They previously stated to me that I had to deposit 50 to verify my account then I did that and they said I would have the money in 5 to 30 minutes. So this is probably too good to be true. They keep telling me to please be patient there are a lot of people waiting for their money. So I am probably going to take legal action if you guys can't help me.
Chápu situaci, ve které se nacházíte, a sám bych v ní být určitě nechtěl. Další peníze bych určitě neutrácel, protože si nemyslím, že je nutné to dělat víckrát. Takže v tomto případě budeme muset počkat a uvidíme, kam se vaše stížnost dostane, protože Kristina by měla brzy odpovědět. Pokud se nic nevyřeší, přichází na řadu právní žaloba. Myslím si však, že to také nebude trvat krátkou dobu, takže bych počkal, jak reklamace dopadne a pak přistoupil k té možnosti. Co myslíš ?
I understand the situation you're in, and I certainly wouldn't want to be in it myself. I would certainly not spend any more money because I do not think it is necessary to do it more than once. So, in this case, we will have to wait and see where your complaint goes from here, because Kristina should be responding soon. If nothing is resolved, then legal action would be an option. However, I don't think it will take a short period of time either, so I would wait to see how the complaint turns out and then proceed to that option. What do you think ?
PRÁVĚ JSEM ZAČAL HRÁT NA GAMBLING MAX, KTERÝ JSEM NAŠEL POSUVOVÁNÍ NA FACEBOOKU, HRÁL JSEM HODNĚ ONLINE A TAKÉ SÁM PROVOZUJU ONLINE PLATFORMU. PŘI ZKOUŠENÍ VÝBĚRU Z TÉTO STRÁNKY MI ŘEKNEME, ŽE K VÝBĚRU MUSÍM VLOŽIT VKLAD 50 USD, ABY TO OVĚŘILO MŮJ ÚČET. CHCI VĚDĚT, JAKOU JISTOTU DOSTANU, A ŽE SVÝCH 50 BUCKŮ NEVYDÁMÁM PAK MI NEPLATÍ. CHTĚJÍ MĚ OVĚŘIT, ALE CHCI VĚDĚT, PROČ MUSÍM VLOŽIT PENÍZE, KDYŽ JSEM VYHRAL PENÍZE A JEJICH NA ZŮSTATKU NA ÚČTU, PROČ MI JEN TY PENÍZE NEDÁ? JAK POZNÁME, ŽE NÁS NEBUDE VYŠROUBOVAT O SVÉ PENÍZE. CÍTÍM, ŽE POTŘEBUJI OVĚŘIT, JSOU OPRÁVNĚNÉ. Byl skutečně někdy někdo placen kasinem gamble max? NĚKDO?
I HAVE JUST STARTED PLAYING ON GAMBLING MAX ,THAT I FOUND SCROLLING ON FACEBOOK I HAVE PLAYED ONLINE ALOT AND I HAVE ALSO OPERATED AN ONLINE PLATFORM MYSELF. I AM TOLD WHEN I TRY TO WITHDRAW FROM THIS SITE ,THAT I NEED TO MAKE A $50 DEPOSIT TO DO A WITHDRAW SO IT VERIFIES MY ACCOUNT.WELL I WANT TO KNOW WHAT ASSURANCE DO I GET THAT IM NOT GIVING AWAY MY $50 BUCKS ,AND THEN THEY DONT PAY ME .THEY WANT TO VERIFY ME BUT I WANT TO KNOW WHY I NEED TO DEPOSIT MONEY TO GET PAID IF I WON THE MONEY AND ITS IN MY ACCOUNT BALANCE WHY CANT THEY JUST GIVE ME THE MONEY? HOW DO WE KNOW WE WONT GET SCREWED OUTBOF OUR MONEY .I FEEL I NEED TO VERIFY THEY ARE LEGIT. Has anyone actually ever been paid by gamble max casino?ANYONE?
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek sem pod zkušenosti dotyčných hráčů, kteří o tomto kasinu také mluví a vidím, že máš stejný problém. Chápu, že kasino požaduje ověřovací vklad, ale to je přesně ten případ, kdy jsem dnes řešil s hráčem před vámi a chtějí od něj další vklad a říkají, že když vloží podruhé, peníze přijdou rychleji.
Nicméně už jen to, že jste do kasina přišli přes Facebook, mi připadá trochu málo, že bych si dával pozor a dával si pozor. Jak dlouho tato situace s odstoupením od smlouvy trvá?
počkám na odpověď.
Hi, I've moved your post here under the experiences of the players in question, who are also talking about this casino, and I see that you have the same problem. I understand if the casino asks for a verification deposit, but this is exactly the case I was dealing with the player before you today and they want another deposit from him and they say that if he deposits a second time the money will come faster.
However, just the fact that you came to the casino via Facebook seems to me to be a little bit that I would be careful and watch out. How long has this withdrawal situation been going on ?
I will wait for the answer.
Takže je to asi 14 dní, co jsem požádal o výběr a moje otázka pro vás je, zda kasino skutečně odpovědělo na jakoukoli z dalších stížností na vás, nebo vás ignorují.
So it's been about 14 days since I requested the withdrawal and my question for you is has the casino actually responded to any of the other complaints to you guys or do they ignore you.
Dobrý den, v tomto případě bych Vám doporučil podat stížnost u nás, ale kasino zatím na žádnou nereagovalo. Takže jsem docela skeptický, jestli budou, ale nechci předbíhat a sledovat, jak se vypořádají s ostatními stížnostmi. 🙁
Hi, in this case I would recommend you to file a complaint with us, but so far the casino hasn't responded to any of them. So I'm quite skeptical if they will, but I don't want to get ahead of myself and see how they handle the other complaints. 🙁
Ano, promiň, úplně jsem zapomněl, že jsem ti taky psal o tom, že už máš reklamaci.
Každopádně si budeme muset počkat, jak se kasino se stížností vypořádá. Doufám, že na ně odpoví.
Yes, sorry, I completely forgot that I also wrote to you about the fact that you already have a complaint.
Anyway, we will have to wait and see how the casino will deal with the complaint. I hope they will answer them.
Na svých webových stránkách mají funkci chatu. Nebo komunikujete emailem. Také jsem si všiml něčeho, co je hloupé, všechny komentáře k chatu se všemi stížnostmi, na které se agenti vždy jmenují Janet
They have a chat feature on their website. Or do you communicate by email. Also something I noticed that is fishy all the chat comments with all the complaints on here the agents name is always Janet
Ano, také jsem viděl, že mají na svých stránkách chat. Zkoušíme to přes podporu, protože kasino nemá téměř žádné kontaktní údaje. Jsem tedy velmi zvědavý, zda kasino na stížnost odpoví, nebo od ní ustoupí. Také jsem viděl, že jde o poměrně velké částky, takže jsem trochu skeptický, zda kasino tyto případy vyřeší. 😕
Yes, I also saw that they have a chat on their website. We are trying it through support as the casino has almost no contact details. So I am very curious if the casino will respond to the complaint or will give up on it. I have also seen that the amounts involved are quite large, so I am a bit skeptical whether the casino will resolve these cases. 😕
Jo, je třeba je zavřít, pokud ne, a já si nejsem jistý, v jakém státě nebo zemi jsou. Zdá se, že když čtu něco o Kalifornii. Nejsem si jistý, ale chtěl jsem kontaktovat herní komisi pro pomoc. Stejně jako vy.
Yeah they need to be shut down if not and I'm not sure what state or country they are in. It seems as I read something about california. Not sure but I was going to contact the gaming commission for help. As well as you guys.
Pojďme se podívat, jak se celá situace vyvine a tedy jak dopadne vaše reklamace. Zatím jste od kasina neslyšeli nic nového o svých výběrech?
Let's see how the whole situation develops and therefore how your complaint will turn out. So far you have not heard anything new from the casino about your withdrawals ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.