Myslím, že kvůli procesu ověřování. Vypadá to, že všechno zdržují, jak jen mohou. Odmítnutí dokumentů pak nekontaktování o tom, i když dokument byl v pořádku.
Normální kasina ověří váš účet a poté vyberou peníze. Patří do koše
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
ano, zdrželi mé výběry tak dlouho. zaplatili mi, ale zdrželi to 40-45 dní.
existuje tolik kasin s mnohem lepší kvalitou a rychlými výběry, takže bych toto kasino nedoporučoval.
yes they delayed my withdrawals for so long. they paid me but delayed it for 40-45 days.
there are so many casinos with much better quality and fast withdrawals so i would not recommend this casino.
Myslím, že kvůli procesu ověřování. Vypadá to, že všechno zdržují, jak jen mohou. Odmítnutí dokumentů pak nekontaktování o tom, i když dokument byl v pořádku.
Normální kasina ověří váš účet a poté vyberou peníze. Patří do koše
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Kdy přesně jste požádali o stažení a jaký byl prosím důvod zamítnutí?
Uveďte prosím více podrobností, abychom se mohli pokusit pomoci.
When exactly have you requested your withdrawal, and what was the reason for the rejection, please?
Please provide more details, so we can try to help.
Chci vyplatit 800 € za každý odehraný bonus, stejně jako výběr a teď mi neplatí, protože jsem použil kreditní kartu své matky wtf, ale peníze si nechali a okradli mě
I want to Pay out 800€ every Bonus played out so did the withdrawl and now they dont pay me cuz I used my mothers Credit Card wtf but the Money they kept and robbed me
je skutečný podvod, ukradli mi 800 €, protože jsem provedl vklad 50 € kreditní kartou své matky za vklad v lednu 31… wtf, ale peníze, které jim zaplatili stejnou kartou, fungují?
is true scam they stole me 800€ cuz i did a 50€ deposit with my mothers Credit Card for deposit in Januarry 31… wtf but the Money payd them with the Same Card works?
Hele, no já si myslím, že v takových případech je potřeba si velmi dobře přečíst Podmínky, kde je jasně napsáno, že vždy takové věci, jako jsou platební metody nebo osobní údaje a podobně, by měly být používány pouze vlastním jménem a ne cizím. Kasino neručí za porušení pravidel a i když věřím, že se zlobíte, doufám, že to bude poučení do budoucna, protože v každém kasinu se bude jednat o porušení pravidel a kasino nebere každý vklad. Ale pokud jde o ověření nebo stažení, právě tehdy se takové věci často vyšetřují.
Takže bych řekl, dávejte si pozor na příště v jakémkoli kasinu.
Hey, well I think that in such cases it is necessary to read the Terms and conditions very well, where it is clearly written that always such things as payment methods or personal info and the like should be used only in your own name and not in someone else's. The casino is not liable for breaking the rules and although I believe you are angry, I hope this will be a lesson for the future because in every casino it will be a violation of the rules and the casino does not take every deposit. But when it comes to verification or withdrawal, that's when things like this are often investigated.
So what I would say is, watch out for the next time at any casino.
Přesně to samé tady.
Vložil jsem 60zl. Vyhrál 1 500zl. Nic moc. Dokončení KYC trvalo téměř 2 týdny kvůli hloupým dokumentům, které neexistují. Teď je to 10 dní a výplata dokončena, 6 dní a na mém bankovním účtu nic, i když to z mého účtu zmizelo.
Myslím, že tahle stránka je úplný vtip a všem vřele doporučuji, aby si s ní vůbec nehráli.
Exactly the same here.
deposited 60zl. Won 1,500zl. Not a lot. Was nearly 2 weeks to complete KYC due to stupid documents that don’t exist. Now it’s been 10 days and pay out complete, 6 days and nothing in my bank account, even tho it has disappeared from my account.
I do think this page is a complete joke and I highly recommend everyone not to play with them at all.
Můžu se zeptat, jakou platební metodu jste použil/a?
Myslím, že je příliš dlouho čekat na výplatu, takže pokud peníze neobdržíte do pondělí, možná by bylo dobré podat stížnost. 🤔
May I ask which payment method you used?
It is way too long to wait for the payout, I believe, so if you don't receive the money by Monday, maybe it would be good to file a complaint. 🤔
Nejdřív jsem použil Bitcoin, což odmítli, protože jsem jim mohl dát snímek obrazovky mé BTC peněženky a jméno a adresu na jednom snímku. Protože nevím, kde to udělat.
Pak jsem přidal svůj bankovní účet. Všechno bylo zpracováno a z mé strany stále nic.
Požádal jsem je o potvrzení a oni řekli, že mi to oddělení co nejdříve pošle e-mailem. Už je to přes 24 hodin a stále žádný e-mail.
tahle stránka je fakt hrozně špatná.
First I used Bitcoin what they rejected as I could give them a screen shot of my BTC wallet and name and address in one screenshot. As I don’t know where do that.
then I added my bank account. All have been processed and still nothing my end.
I asked them for confirmation and they said the department will email me it asap. It’s been over 24 hours and still nothing email.
this page is extremely bad.
Dobrý den. Vložil jsem 100 PLN, vyhrál 600 a tolik jsem si vybral. Na peníze čekám už 5 dní, napsal jsem jim na chatu a oni mi řekli, ať počkám. Pravděpodobně podvod.
Hello. I deposited 100 PLN, won 600 and that's how much I withdrew. I've been waiting for the money for 5 days, I wrote to them in the chat and they tell me to wait. Probably a scam
Witam. Wpłaciłem 100 zł wygrałem 600 i tyle wypłaciłem. Czekam już 5 dni na pieniądze ,pisałem na czacie z nimi to każą czekać. Chyba oszustwo
Nejdřív jsem použil Bitcoin, což odmítli, protože jsem jim mohl dát snímek obrazovky mé BTC peněženky a jméno a adresu na jednom snímku. Protože nevím, kde to udělat.
Pak jsem přidal svůj bankovní účet. Všechno bylo zpracováno a z mé strany stále nic.
Požádal jsem je o potvrzení a oni řekli, že mi to oddělení co nejdříve pošle e-mailem. Už je to přes 24 hodin a stále žádný e-mail.
tahle stránka je fakt hrozně špatná.
First I used Bitcoin what they rejected as I could give them a screen shot of my BTC wallet and name and address in one screenshot. As I don’t know where do that.
then I added my bank account. All have been processed and still nothing my end.
I asked them for confirmation and they said the department will email me it asap. It’s been over 24 hours and still nothing email.
this page is extremely bad.
Ahoj,
Pokud chcete, můžete nahrát snímky obrazovky přímo do příspěvku (ikona obrázku v horní liště nabídky příspěvku). Jelikož se však jedná o fórum a vlákno stížností, rád bych navrhl jiný postup.
Mnoho kasin nabízí pro pracovníky back office volné víkendy; proto bych jim dal ještě několik pracovních dnů, protože se zdá, že od nich momentálně čekáte na e-mail. Pokud se kasinu váš problém v příštích několika pracovních dnech nepodaří vyřešit, doporučuji podat stížnost, jak zmínil Romi.
Budeme tady, tak nás dejte vědět a pak můžeme plán upravit. 🙏
Hey there,
You may upload screenshots directly to the post if you like (picture icon in the upper bar post menu). However, since this is a forum and the complaint thread, I would like to suggest a different course of action.
Many casinos stick with free weekends for back office workers; hence, I would give it a few more working days since it appears you're currently waiting for an email from them. If the casino fails to address your issue in the next few working days, I would recommend filling out the complaint, as Romi mentioned.
We will be here, so just keep us informed, and then we can alter the plan. 🙏
Dobrý den. Vložil jsem 100 PLN, vyhrál 600 a tolik jsem si vybral. Na peníze čekám už 5 dní, napsal jsem jim na chatu a oni mi řekli, ať počkám. Pravděpodobně podvod.
Hello. I deposited 100 PLN, won 600 and that's how much I withdrew. I've been waiting for the money for 5 days, I wrote to them in the chat and they tell me to wait. Probably a scam
Witam. Wpłaciłem 100 zł wygrałem 600 i tyle wypłaciłem. Czekam już 5 dni na pieniądze ,pisałem na czacie z nimi to każą czekać. Chyba oszustwo
Ahoj,
Chápu, že je lákavé říct, že je to podvod, ale to vám k získání peněz moc nepomůže. Na druhou stranu informace ano.
Takže, jaký je prosím úplný kontext událostí?
Je váš účet plně ověřený? Naznačilo kasino nějaké překážky? Bankovní transakce patří k nejpomalejším, takže jste se možná ptali na sledovací číslo?
Něco, co souvisí s touto situací? Omlouvám se za takový výslech, ale chci vám pomoct. 😉
Hello,
I understand it is so tempting to say it is scam but that won't help you much in getting the money. Information can, on the other hand.
So, what is the full context of the events, please?
Is your account fully verified? Has the casino suggested any obstacles? Banking transactions are one of the slowest, so did you ask for a tracking number perhaps?
Anything related to the situation? I apologize for such an interrogation, but I aim to help you. 😉
Dobrý den. Ano, účet byl ověřen před týdnem. Informace, že finanční prostředky byly na můj účet odeslány v pondělí 12:30.
Hello. Yes, the account was verified a week ago. Information that the funds were sent to my account on Monday 12.30.
Witam. Tak konto zostało zweryfikowane tydzień temu. Informacja że środki zostały przesłane na moje konto w poniedziałek 12.30.
Zkuste ještě chvíli počkat, pokud kasino už peníze odeslalo. Víkendy bych nepočítal jen jako pracovní dny, takže věřím, že peníze dostanete tento týden. Teď, když jste prošli ověřením, je to velmi důležité a doufám, že tomu nic nezabrání.
Hrál jsi s bonusem, nebo ne? To je další věc, která by mohla věci zpomalit, ale jak říkám, pokud kasino už peníze poslalo, pak by mělo být jen otázkou času, než je dostaneš.
Well, try to wait some more time if the casino has already sent the money. I wouldn't count weekends as working days only, so I believe you will get the money this week. Now that you have passed the verification, it is very important and I hope nothing will prevent it.
Did you play with the bonus or not? That's something else that might slow things down, but as I say, if the casino has already sent the money, then it should only be a matter of time before you get it.
Tak jsem si s bonusem zahrál, otočil jsem ho a už jsem měl na účtu 200 PLN skutečných peněz a vynásobil jsem to na 600 PLN a vybral jsem si to, trvá to tak dlouho, že by ke mně holub s penězi dorazil rychleji. Je to otravné a pokud peníze dostanu, smažu si u nich účet, mají všechny moje osobní údaje.
So I played with the bonus, I turned it over and I already had 200 PLN of real money on my account and I multiplied it to 600 PLN and I withdrew it, it takes so long that a pigeon would reach me faster with the money. It is irritating and if I receive the money I will delete my account with them, they have all my personal data.
Tak grałem z bonusa ,obróciłem nim i miałem na koncie już 200 zł prawdziwych pieniędzy i pomnozylem je do 600 zł i wypłaciłem ,tyle to trwa że szybciej gołąb by do mnie z pieniędzmi doleciał. Irytujące to jest i jeśli otrzymam pieniądze to usuwam u nich konto ,mają wszystkie moje dane personalne.
Chápu, že kdyby to trvalo téměř 14 dní a neměli byste peníze, pokusili bychom se vám s tím pomoct, pokud byste měli zájem. Jsem si jistý, že to nebude nutné.
Až bonus splníte, počkáme, co se bude dít dál.
Budu držet palce. 🤞
I understand if it was close to 14 days and you didn't have the money, then we would try to help you if you were interested. I'm sure that won't be necessary.
When you have fulfilled the bonus we will wait to see what happens next.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Dobrý den. Včera jsem od nich dostal e-mail, že můj výběr finančních prostředků byl z technických důvodů zrušen a vrácen na zůstatek v kasinu. Potřeboval jsem tyto prostředky na svém účtu, jedná se o zjevný podvod, měli by mi vyplatit kompenzaci za vzniklé morální ztráty ve stejné výši a oni mi v chatu píší stále totéž. Už je nevydržím. Znovu jsem tyto prostředky vybral, zajímalo by mě, co si teď myslí, až je dostanu, smažu tam účet, už jich mám dost.
Hello. Yesterday I received an email from them that my withdrawal of funds was canceled for technical reasons and returned to the casino balance. I needed these funds in my account, this is an obvious fraud, they should give me compensation for the moral losses incurred in the same amount, and they keep writing the same thing in the chat. I can't stand them anymore. I withdrew these funds again, I wonder what they're thinking now, when I receive them I'm deleting the account there, I'm sick of them.
Witam. Wczoraj otrzymałem maila od nich że moja wypłata środków została anulowana z powodów technicznych i wróciła na saldo kasyna. Potrzebowałem tych środków na moim koncie ,to jest jawne oszustwo ,powinni mi za poniesione straty moralne dać rekompensatę przynajmniej w tej samej wysokości a oni ciągle piszą na czacie to samo. Już nie mam do nich siły. Jeszcze raz wypłaciłem te środki ,ciekawe co teraz wymyśla ,jak otrzymam je to usuwam tam konto ,mam ich dość.
Vidím, že se nic nepohnulo ani nezměnilo, takže bych asi podal stížnost.
Pokud máte zájem,zde je odkaz . ⬅️
Pokud chcete vědět, co od celého procesu očekávat , můžete si to přečíst zde .
Bohužel s časovým horizontem už nic nenaděláme a budete muset dál čekat, i když vím, že tohle nechcete cítit. Sám bych se v podobné situaci nechtěl ocitnout, ale prozatím se s tím nedá nic dělat.
Doufám, že se to brzy vyřeší.
I see that nothing has moved or changed, so I would probably go ahead and file a complaint.
If you are interested, here is the link. ⬅️
If you want to know what to expect from the whole process you can read it here.
Unfortunately, there is nothing we can do about the time horizon and you will have to keep waiting even though I know that is not what you want to feel. I would not want to be in a similar situation myself, but for the time being there is nothing more to be done.
I hope it will be sorted out soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.