rozbité aktualizace!!! 😁
právě schválili moji 3. žádost o výběr 800 pln a peníze už mám v peněžence.
tak jsem podal 22 nových žádostí o výběr po každých 500 a doufám, že vyberu všechny své peníze s požadavkem na menší množství peněz, protože se zdá, že mají problémy, když požaduji výběr velkého množství peněz najednou.
nejdůležitější je, že zaplatili!!
doufám, že mi zaplatí plnou částku

breaking updates!!! 😁
they just approved my 3rd 800 pln withdrawal request and money already on my wallet.
so i made 22 new widhrawal request each 500 and im hoping i withdraw all my money with requesting lesser amount of moneys because seems like they are having issues when i request to withdraw big amount of money at once.
most important thing is they paid!!
i hope they will pay me full money

tak jsem podal 20 žádostí o výběr po 500 pln.
doufám, že mě nenechají čekat dalších 23 dní na jejich schválení 🙂 protože je to tak frustrující.

so i made 20 withdrawal request each 500 pln.
i hope they will not make me wait another 23 days to approve them 🙂 because it is so frustrating.

To je skvělé, vidím, že je to celé turbulentní. Každopádně pokud jsem dobře viděl, kasino má také měsíční limit na výběr. Pokud jsem to zkontroloval správně, mělo by to být 5 000, takže samozřejmě budou opět nějaké výběry, aby se do toho limitu vešly.
Ale jsem ráda, že se ti podařilo alespoň jeden odběr a teď už snad bude vše lepší. Možná byly nějaké technické problémy s tím, co jsem napsal, ale to lze jen odhadovat.
Tak mi dejte vědět, až se věci změní a dostanete další platbu.😉
That's great, I can see it's all turbulent. Anyway, if I saw correctly, the casino also has a monthly withdrawal limit. If I checked it right it should be 5,000, so obviously there will be some withdrawals again to fit into that limit.
But I'm glad you managed to get at least one withdrawal and now I hope everything will be better. Maybe there were some technical problems with what I wrote, but that can only be a guess.
So let me know when things change and you get another payment.😉
v.partners říká, že mých 20 nových žádostí každých 500 pln by mělo být schváleno do 2 dnů.
napíšu jakoukoliv aktualizaci
v.partners saying my 20 new request each 500 pln should be approved in 2 days.so im waiting.
i will write any update
O 500PLN jsem nepřemýšlel, mělo by to být v pořádku, pokud má kasino limit 5000 USD/EUR.
Jasně budu čekat na vaše aktualizace.😉
I didn't think about the 500PLN, it should be fine if the casino has a limit of 5000 USD/EUR.
Clearly I will wait for your updates.😉
v zásadě, pokud se někdo někdy pokusí hrát na spiele, neměl by vybírat velké množství peněz najednou. Jen si to rozdělil jako já teď.
basically if anyone ever will try to play on spiele they should not withdraw big amount of money at once.just split it like i did now.
Dobře, skvělé. Průběžně nás informujte a doufáme, že vše brzy získáte.
Ok, great. Keep us informed, and hopefully you'll get it all soon.
dávají mi peníze, což znamená, že to není podvod. pokud je kyc ověřeno, stačí rozdělit peníze na malé části a provést mnoho žádostí o výběr, každá by neměla být vyšší než 300 USD, takže je schválí rychleji a snadněji.
they are giving me money which means its not scam. if kyc is verified just split money in small portions and make many withdrawal requests,each should not be more than 300 usd so they will approve them more fast and easy.
Ano, požádala o stažení. Ověřování jim zabere hodně času. Teď je to tak 1 týden. Všechny dokumenty odeslány a pak chtěli ještě jeden dokument, který byl také odeslán před 2 dny.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Ano, požádala o stažení. Ověřování jim zabere hodně času. Teď je to tak 1 týden. Všechny dokumenty odeslány a pak chtěli ještě jeden dokument, který byl také odeslán před 2 dny.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
pamatujte, že byste neměli žádat o všechny peníze jednou žádostí o výběr. Rozdělte je na malé části, jako je 150–200 usd.
remember that you should not request all of the money with one withdrawal request.split it in small parts like 150usd-200usd.
Ano, požádala o stažení. Ověřování jim zabere hodně času. Teď je to tak 1 týden. Všechny dokumenty odeslány a pak chtěli ještě jeden dokument, který byl také odeslán před 2 dny.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Toto vlákno sleduji od té doby, co vím, že toto kasino je oficiálně pod známou značkou Vulkan. Co mě zklamalo, je vyšší počet stejně vypadajících problémů, které hráči doposud hlásili.
Opravdu se zdá, že toto kasino je v současné době velmi pomalé při řešení KYC a výplat. Vím, jak to zní, ale stejně nejlepší možností je být trpělivý. Kasino nakonec zaplatí; je to jen bolestivý proces 🙁.
Budete nás informovat? Víš, jen pro případ.
I've been watching this thread since knowing this casino is officially under a well-known Vulkan brand. What I have found disappointing is the higher amount of same-looking issues players have been reporting thus far.
It really seems this casino is very slow in dealing with KYC and payouts at the moment. I know how it sounds, but still, the best option is probably to be patient. The casino does pay eventuelly; it is just a painful process 🙁.
Would you keep us posted? You know, just in case.
Je mi to líto, ale proč si to myslíš?
Stalo se něco s žádostí o výběr?
I'm sorry for that, but why do you think so, though?
Did something happen with the withdrawal request, perhaps?
Myslím, že kvůli procesu ověřování. Vypadá to, že všechno zdržují, jak jen mohou. Odmítnutí dokumentů pak nekontaktování o tom, i když dokument byl v pořádku.
Normální kasina ověří váš účet a poté vyberou peníze. Patří do koše
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.