DomůFórumKasinaViperWin Casino - všeobecná diskuze

ViperWin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

8 028 zobrazení 76 odpovědí |
před rokem
|
1 2 34
Přidat příspěvek
bk6728787
před 9 měsíci

Můžu se zeptat, jestli tam sami narazíte na nějaké problémy s cashbackem?

Řekněte nám více, pokud chcete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Co se děje s Viperwinem? Od 30. března čekám na výběr svých prostředků s neustálými výmluvami, i když mohu dokázat a prokázat, že můj účet nemá žádné problémy. Cítím se podveden. Vložil jsem více peněz, než mám k dispozici ve svých prostředcích, a cítím se podveden, protože výběr neproběhne do 3 pracovních dnů a já čekám téměř měsíc, více než 20 dní! To je nepřijatelné. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
bk6728787
před 8 měsíci

Taky si myslím, že to není dobré. Nabízejí 3 pracovní dny na přijetí výběrů a já čekám od 30. března do 20. dubna, aniž bych obdržel své peníze, a můj účet je v perfektním stavu, aniž bych cokoli vyžadoval. Podle nich jde o malé zdržení. Kdybych to věděl, nevěřil bych Viperwinu se stovkami eur na hraní. Nejhorší věc, která se mi bezpochyby stala, a stále to nevyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

VELKÝ!!!! Poté, co několikrát čekali na odpověď na mou stížnost CASINO GURU, čekali 7 dní, odpověděli něčím, co nemá absolutně nic společného s vláknem mé stížnosti a musím čekat DALŠÍCH 7 DNÍ na odpověď!!! To je všechno vtip, ne?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ve své stížnosti nikdy neříkám, že jsem zrušil výběry a změnil platební metodu...toto je odpověď od guru kasina agenta, který má na starosti moji reklamaci po 7 dnech...a teď dalších 7 dní je to všechno ABSURDNÍ a raději neříkám, co řeknu a nechám si to na jindy, protože můj hněv se znásobil 10x. Čekám na svůj výběr od 0. VIP a čekám na vrácení od 3. po čekání dalších 7 dní bylo neuvěřitelně...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Neuvěřitelné, ale pravdivé a politováníhodné.

Automaticky přeloženo:
Anonymized859 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Respektuji pravidla nemíchání mého případu v jiných vláknech kasina, vidím, že v odpovídajícím vláknu VIPERWIN absolutně nikdo o ničem nepíše ani slovo. Méně o otázce získání odpovědi na mou stížnost, což vzhledem ke všem informacím, které jsem uvedl, nedává smysl, s následným čekáním dalších 7 dní, jako by se nic nestalo. Když již uplynulo více než 14 dní, je pobuřující dostávat podobnou odpověď jako Viperwin, se všemi poskytnutými informacemi a zopakováním, že jsem nezrušil žádné výběry nikdy od 30. března 2025 do dneška, 21. dubna. S několika snímky obrazovky a podobně. Jsem stále zde v odpovídajícím vlákně a odpovědi? Žádný.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znovu se mě zeptají na něco nesmyslného se všemi poskytnutými informacemi a budu muset čekat dalších 7 dní? Něco, co jsem neřekl a co nemá nic společného se všemi poskytnutými informacemi, screenshoty, daty atd. Znovu opakuji, viperwin nezpracoval mé výběry od 30. března, NEZRUŠIL JSEM ANI NEZRUŠÍM ŽÁDNÝ VÝBĚR. Způsob platby je bankovní převod použitý při několika příležitostech a v tomto kasinu v únoru. 14 dní čekání na mediaci s viperwinem uplynulo... co jiného mám dělat? Budou mě žádat o větší trpělivost, než jsem měl již od 30. března s kasinem, že když v něm utrácíte tisíce eur, máte 3 pracovní dny na výběr????????

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Odpověď, kterou mi dnes po 7 dnech na reklamaci dali, byla podobná té, kterou mi dal Viperwin... a od 30. března do 21. dubna jsem stále nedostal své peníze. Když vložím po vkladu, člověk má ty 3 dny, které vám kasino nabízí... a stejně mi řeknou, že musím být trpělivý, místo abych přikládal důležitost, kterou online kasina přikládají lidem, kteří utrácejí a důvěřují jim své peníze.

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 7 měsíci

Není potřeba psát sem 100 zpráv o jedné věci, pochopíme, i když to jednou napíšete. Zeptal jsem se Nicka na tuto skutečnost, protože jsem také neviděl, že jste tam zrušili své výběry. Tak uvidíme, co na to řekne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Z toho, co vidím, je to nutné, protože navzdory screenshotům a neuvedení žádných informací o zrušení výběrů jsem pouze řekl, že je to záměr Viperwinu, s výmluvou, že jsou problémy s poskytovatelem plateb, aby zákazník zrušil a začal čekat znovu. Díky, že jsi to Nickovi objasnil, takže chápe, že kvůli jeho chybě musím čekat dalších 7 dní. Předchozích 7 dní nesloužilo žádnému jinému účelu, než aby nadále dával Viperwinu prostor, aby si dělal, co chce, a bral mé peníze bez rozumného důvodu, kromě toho, že jsem nevyplatil peníze, které mu nepatří. Ještě jednou díky za snahu najít řešení tohoto cirkusu...

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 7 měsíci

Chápu, že jste naštvaný a frustrovaný z toho, že musíte tak dlouho čekat. Věřte mi, byl bych také, ale náš tým pro stížnosti se snaží dělat to nejlepší, co může. Jelikož je stížností hodně, někdy i přes 1000, musíme je řešit a nemůžeme se ke všem dostat hned. Ale věřím, že se to nějak vyřeší a až budu vědět víc, dám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, že jste naštvaný a frustrovaný z toho, že musíte tak dlouho čekat. Věřte mi, byl bych také, ale náš tým pro stížnosti se snaží dělat to nejlepší, co může. Jelikož je stížností hodně, někdy i přes 1000, musíme je řešit a nemůžeme se ke všem dostat hned. Ale věřím, že se to nějak vyřeší a až budu vědět víc, dám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Viperwin říká to samé... to slovo není frustrace, je to podvod, myslím... možná, mohlo by to být... ​​v určitém okamžiku... možná... tohle je podvod. Utratil jsem tisíce eur s nepravdivými informacemi o výběrech za 3 pracovní dny, utratil jsem své peníze ve společnosti, která mi za měsíc nevrátil ani cent z mých peněz, mají moje ztráty, moje zisky a všechno, a navíc mě chrání, ale nakonec se zdá, že jsem ten, kdo si stěžuje.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Důsledky toho, co mi Viperwin udělal, způsobily, že jsem onemocněl, zničily mě finančně a morálně, zničily mě Viperwin filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 7 měsíci

Chápu, proč jste toho názoru, ale budeme muset počkat na Nicka a jeho vyjádření. Jsem pouze admin na fóru a mohu být prostředníkem mezi naší komunikací a vaší stížností. Ujišťuji vás, že se bude snažit vše vyřešit, ale nechci vám nic slibovat, abych nebyl vyveden na špatnou cestu.

Jakkoli je to nepříjemné a já to naprosto chápu, zkuste to prosím vydržet.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Když Nick učiní prohlášení, nedělejte to prosím, aniž byste si nejprve přečetli všechny informace, které jsem uvedl ve stížnosti. Opět zde nechávám snímky obrazovky, které to zcela jasně vysvětlují: účet ode mě nic nevyžaduje. Výběry z 30., 31. března a 1. dubna jsem nezrušil a před měsíci jsem obdržel výběr u stejného poskytovatele plateb bankovním převodem. Žádal jsem své peníze již více než 3 týdny. Vše je velmi jasné a myslím, že jsem se dobře vysvětlil a poskytl více než dost informací. Na těchto snímcích obrazovky si můžete ověřit, že to, co právě říkám, není nepravdivé. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized859
před 7 měsíci

Budu se snažit, aby to bylo jasně sděleno a snad se to co nejdříve pohne kupředu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Děkuji, přikládám poslední e-mail, který jsem obdržel, abyste si mohli být jisti, že problém je v kasinu a že toto zpoždění je nyní nepřijatelné. file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Budu se snažit, aby to bylo jasně sděleno a snad se to co nejdříve pohne kupředu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokračuji ve zprávách o odpovědích finančního oddělení Viperwin. Toto je odpověď, kterou jsem od nich dnes obdržel, a ohledně mých výběrů od 30., 31. března a 1. dubna až do dnešního dne 24. dubna. Celkem 3 výběry 500€, za které jsem nedostal absolutně nic. file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1 2 34

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.