před 9 měsíci
Můžu se zeptat, jestli tam sami narazíte na nějaké problémy s cashbackem?
Řekněte nám více, pokud chcete.
May I ask if you encounter some issues with the cashback there yourself, though?
Tell us more, if you'd like.
OdpovědětCitovat0
Můžu se zeptat, jestli tam sami narazíte na nějaké problémy s cashbackem?
Řekněte nám více, pokud chcete.
May I ask if you encounter some issues with the cashback there yourself, though?
Tell us more, if you'd like.
Co se děje s Viperwinem? Od 30. března čekám na výběr svých prostředků s neustálými výmluvami, i když mohu dokázat a prokázat, že můj účet nemá žádné problémy. Cítím se podveden. Vložil jsem více peněz, než mám k dispozici ve svých prostředcích, a cítím se podveden, protože výběr neproběhne do 3 pracovních dnů a já čekám téměř měsíc, více než 20 dní! To je nepřijatelné. 




What's happening with Viperwin? I've been waiting since March 30th to withdraw my funds with constant excuses, even though I can prove and demonstrate that my account has no problems whatsoever. I feel cheated. I've deposited more money than I have available in my funds, and I feel cheated because the withdrawal isn't made within 3 business days, and I've been waiting for almost a month, more than 20 days! This is unacceptable. 




Que pasa con viperwin llevo esperando desde el 30 de marzo que retire mis fondos con excusas constantes cuando puedo acreditar y demostrar que mi cuenta no tiene ningun tipo de problema en absoluto,me siento engañado he depositado mas dinero que lo que dispongo en mis fondos y me siento engañado que al retirar no sean 3 dias habiles y lleve esperando casi un mes mas de 20 dias!!!!es inaceptable.




Taky si myslím, že to není dobré. Nabízejí 3 pracovní dny na přijetí výběrů a já čekám od 30. března do 20. dubna, aniž bych obdržel své peníze, a můj účet je v perfektním stavu, aniž bych cokoli vyžadoval. Podle nich jde o malé zdržení. Kdybych to věděl, nevěřil bych Viperwinu se stovkami eur na hraní. Nejhorší věc, která se mi bezpochyby stala, a stále to nevyřešili.
I also think it's not good. They offer 3 business days to receive withdrawals, and I've been waiting since March 30th to April 20th without receiving my money, and my account is in perfect condition without requiring anything. According to them, it's a small delay. If I had known this, I wouldn't have trusted Viperwin with hundreds of euros to play. The worst thing that has happened to me, without a doubt, and they still haven't solved it.
Yo también opino que no es bueno,te ofrecen 3 dias habiles en recibir retiros y yo llevo desde el dia 30 de marzo a dia de hoy 20 de abril sin recibir mi dinero con mi cuenta en perfecto estado sin requerir nada,segun ellos un pequeño retraso....de haber sabido esto no habria confiado cientos de euros en jugar en viperwin lo peor que me a ocurrido sin duda y siguen sin solucionar.
VELKÝ!!!! Poté, co několikrát čekali na odpověď na mou stížnost CASINO GURU, čekali 7 dní, odpověděli něčím, co nemá absolutně nic společného s vláknem mé stížnosti a musím čekat DALŠÍCH 7 DNÍ na odpověď!!! To je všechno vtip, ne?
GREAT!!!! After waiting for a response to my CASINO GURU complaint on several occasions, waiting for 7 days, they respond with something that has absolutely nothing to do with the thread of my complaint and I have to wait ANOTHER 7 DAYS for a response!!! This is all a joke, right?
GENIAL!!!! Después de esperar a respondan mi queja CASINO GURU en varias ocasiones en esperas de 7 dias,me responden con algo que no tiene nada que ver en absoluto con el hilo de mi queja y a ESPERAR RESPUESTA OTROS 7 DIAS!!! Es una broma todo esto verdad????
Ve své stížnosti nikdy neříkám, že jsem zrušil výběry a změnil platební metodu...toto je odpověď od guru kasina agenta, který má na starosti moji reklamaci po 7 dnech...a teď dalších 7 dní je to všechno ABSURDNÍ a raději neříkám, co řeknu a nechám si to na jindy, protože můj hněv se znásobil 10x. Čekám na svůj výběr od 0. VIP a čekám na vrácení od 3. po čekání dalších 7 dní bylo neuvěřitelně...
In my complaint at no time do I say that I have cancelled the withdrawals and changed the payment method... this is the response from the casino guru agent who is in charge of my claim after 7 days... and now 7 more days all this is ABSURD and I better not say what I am going to say and save it for another time because my anger has multiplied x 10. I have been waiting since the 30th for my VIPERWIN withdrawals to be reimbursed and the response to my complaint after waiting another 7 days has been incredibly...
En mi queja en ningun momento digo que haya cancelado los retiros y cambiado el metodo de pago....esta es la respuesta del agente de casino guru que de encarga de mi reclamacion despues de 7 dia....y ahora 7 dias mas es ABSURDO todo esto y mejor no digo lo que voy a decir y me lo guardo para otro momento pues mi enfado se a multiplicado x 10 sigo desde el dia 30 a que me reintegre mis retiros VIPERWIN y la respuesta a mi queja despues de esperar otros 7 dias a sido increiblemente una......
Respektuji pravidla nemíchání mého případu v jiných vláknech kasina, vidím, že v odpovídajícím vláknu VIPERWIN absolutně nikdo o ničem nepíše ani slovo. Méně o otázce získání odpovědi na mou stížnost, což vzhledem ke všem informacím, které jsem uvedl, nedává smysl, s následným čekáním dalších 7 dní, jako by se nic nestalo. Když již uplynulo více než 14 dní, je pobuřující dostávat podobnou odpověď jako Viperwin, se všemi poskytnutými informacemi a zopakováním, že jsem nezrušil žádné výběry nikdy od 30. března 2025 do dneška, 21. dubna. S několika snímky obrazovky a podobně. Jsem stále zde v odpovídajícím vlákně a odpovědi? Žádný.
Respecting the rules of not mixing my case in other casino threads, I see that in the corresponding VIPERWIN thread, absolutely no one writes a word about anything at all. Less about the issue of getting a response to my complaint, which makes no sense given all the information I've provided, with a subsequent wait of 7 more days as if nothing had happened. When more than 14 days have already passed, it's outrageous to receive a response similar to Viperwin's, with all the information provided and reiterating that I have not canceled any withdrawals at any time from March 30, 2025, to today, April 21. With several screenshots and such. Am I still here in the corresponding thread, and responses? None.
Respetando las normas de no mezclar en otros hilos de otros casinos mi caso,veo que en el hilo correspondiente de VIPERWIN nadie en absoluto escribe una palabra de nada en absoluto. Menos sobre el tema de obtener una respuesta en mi queja que no tiene ningun sentido con todos los datos que he facilitado con una consecuente espera de 7 días mas como si nada cuando ya han transcurrido màs de esos 14 días para intervenir y hacer una mencion a viperwin,es indignante recibir una respuesta simil a la de viperwin con todos los datos facilitados y reiterando que no he cancelado en ningun momento ningun retiro desde el dia 30 de marzo del 2025 a dia de hoy 21 de abril.Con varias capturas y demás.Aqui sigo en el hilo correspondiente y respuestas? Ninguna.
Znovu se mě zeptají na něco nesmyslného se všemi poskytnutými informacemi a budu muset čekat dalších 7 dní? Něco, co jsem neřekl a co nemá nic společného se všemi poskytnutými informacemi, screenshoty, daty atd. Znovu opakuji, viperwin nezpracoval mé výběry od 30. března, NEZRUŠIL JSEM ANI NEZRUŠÍM ŽÁDNÝ VÝBĚR. Způsob platby je bankovní převod použitý při několika příležitostech a v tomto kasinu v únoru. 14 dní čekání na mediaci s viperwinem uplynulo... co jiného mám dělat? Budou mě žádat o větší trpělivost, než jsem měl již od 30. března s kasinem, že když v něm utrácíte tisíce eur, máte 3 pracovní dny na výběr????????
They will ask me something meaningless again with all the information provided and will I have to wait another 7 days? Something that I have not said and that has nothing to do with all the information provided screenshots, dates, etc. I reiterate, viperwin has not processed my withdrawals since March 30th, I HAVE NOT CANCELLED NOR WILL I CANCEL ANY WITHDRAWAL. The payment method is bank transfer used on several occasions and with this casino in February. The 14 days of waiting to mediate with viperwin have passed... what else should I do? Are they going to ask me for more patience than I have already had since March 30th with a casino that when you are spending thousands of euros in it you have 3 business days in case of withdrawing????????
Me volveran a preguntar algo sin sentido con todos los datos facilitados y tendré que esperar otros 7 días?algo que yo no he dicho y que no tiene nada que ver con todos los datos facilitados capturas,fechas,etc.Vuelvo a reiterar,viperwin no procesa mis retiros desde el dia 30 de marzo,NO HE CANCELADO NI CANCELARE NINGUN RETIRO. El metodo de pago es transferencia bancaria usada en varias ocasiones y con este casino en febrero.Han pasado los 14 dias de espera para mediar con viperwin...que más debo hacer?? Me van a pedir mas paciencia que la que ya he tenido desde el 30 de marzo con un casino que cuando estas gastando miles de euros en el cuentas con los 3 dias habiles en caso de retirar????????
Odpověď, kterou mi dnes po 7 dnech na reklamaci dali, byla podobná té, kterou mi dal Viperwin... a od 30. března do 21. dubna jsem stále nedostal své peníze. Když vložím po vkladu, člověk má ty 3 dny, které vám kasino nabízí... a stejně mi řeknou, že musím být trpělivý, místo abych přikládal důležitost, kterou online kasina přikládají lidem, kteří utrácejí a důvěřují jim své peníze.
The response they gave me to my complaint today after waiting 7 days was similar to the one Viperwin gave me... and I still haven't received my money since March 30th to April 21st. When I deposit after deposit, one has those 3 days that the casino offers you... and they will still tell me that I have to be patient instead of giving the importance that online casinos do to people who spend and trust their money in them.
La respuesta que me han dado a mi queja hoy despues de esperar 7 dias a sido simil a las que me da viperwin...y yo sigo sin mi dinero desde el dia 30 de marzo a dia 21 de abril cuando deposito tras deposito uno cuenta con esos 3 dias que te ofrece el casino...y aún me dirán que tengo que ser paciente en vez de dar la importancia que tiene que hagan esto casinos online a personas que gastan y confian su dinero en ellos.
Není potřeba psát sem 100 zpráv o jedné věci, pochopíme, i když to jednou napíšete. Zeptal jsem se Nicka na tuto skutečnost, protože jsem také neviděl, že jste tam zrušili své výběry. Tak uvidíme, co na to řekne.
There is no need to write here 100 messages about one thing, we will understand even if you write it once. I asked Nick about this fact because I didn't see that you canceled your withdrawals there either. So we'll see what he has to say.
Z toho, co vidím, je to nutné, protože navzdory screenshotům a neuvedení žádných informací o zrušení výběrů jsem pouze řekl, že je to záměr Viperwinu, s výmluvou, že jsou problémy s poskytovatelem plateb, aby zákazník zrušil a začal čekat znovu. Díky, že jsi to Nickovi objasnil, takže chápe, že kvůli jeho chybě musím čekat dalších 7 dní. Předchozích 7 dní nesloužilo žádnému jinému účelu, než aby nadále dával Viperwinu prostor, aby si dělal, co chce, a bral mé peníze bez rozumného důvodu, kromě toho, že jsem nevyplatil peníze, které mu nepatří. Ještě jednou díky za snahu najít řešení tohoto cirkusu...
From what I can see, it is necessary, because despite the screenshots and not giving any information about canceling withdrawals, I only said that this is Viperwin's intention, using the excuse that there are problems with the payment provider to get the customer to cancel and start the wait all over again. Thanks for clarifying this to Nick, so he understands that because of his mistake I have to wait another 7 days. The previous 7 days have served no purpose other than continuing to give Viperwin room to do whatever it pleases and take my money for no reasonable reason other than not disbursing money that does not belong to it. Thanks again for trying to find a solution to this circus...
Por lo que se ve si que hace falta,pués a pesar de capturas y no dar ninguna información sobre cancelar retiros unicamente dije que esa es la intencion de viperwin con la excusa de que hay problemas con el proeevedor de pagos,que el cliente cancele para comenzar desde cero la espera.Gracias por aclararle a Nick y entienda que por su error tengo que comerme otros 7 dias más los 7 anteriores no han servido mas que de seguir dandole margen a viperwin para que haga lo que le plazca y tenga mi dinero sin ningún motivo razonable mas que el que no desembolsar el dinero que no le pertenece.Gracias de nuevo por tratar de poner solución a este circo...
Chápu, že jste naštvaný a frustrovaný z toho, že musíte tak dlouho čekat. Věřte mi, byl bych také, ale náš tým pro stížnosti se snaží dělat to nejlepší, co může. Jelikož je stížností hodně, někdy i přes 1000, musíme je řešit a nemůžeme se ke všem dostat hned. Ale věřím, že se to nějak vyřeší a až budu vědět víc, dám vědět.
I understand that you are angry and frustrated at having to wait so long. Believe me, I would be too, but our complaint team is trying to do the best they can. As there are a lot of complaints, sometimes over 1000, we have to deal with them and we can't get to everyone right away. But I believe it will be sorted out somehow and when I know more I will let you know.
Chápu, že jste naštvaný a frustrovaný z toho, že musíte tak dlouho čekat. Věřte mi, byl bych také, ale náš tým pro stížnosti se snaží dělat to nejlepší, co může. Jelikož je stížností hodně, někdy i přes 1000, musíme je řešit a nemůžeme se ke všem dostat hned. Ale věřím, že se to nějak vyřeší a až budu vědět víc, dám vědět.
I understand that you are angry and frustrated at having to wait so long. Believe me, I would be too, but our complaint team is trying to do the best they can. As there are a lot of complaints, sometimes over 1000, we have to deal with them and we can't get to everyone right away. But I believe it will be sorted out somehow and when I know more I will let you know.
Viperwin říká to samé... to slovo není frustrace, je to podvod, myslím... možná, mohlo by to být... v určitém okamžiku... možná... tohle je podvod. Utratil jsem tisíce eur s nepravdivými informacemi o výběrech za 3 pracovní dny, utratil jsem své peníze ve společnosti, která mi za měsíc nevrátil ani cent z mých peněz, mají moje ztráty, moje zisky a všechno, a navíc mě chrání, ale nakonec se zdá, že jsem ten, kdo si stěžuje.
Viperwin says the same thing... the word is not frustration, it's scam, I think... maybe, it could be... at some point... perhaps... this is a scam. I have spent thousands of euros with false information about withdrawals in 3 business days, I have spent my money in a company that in a month has not reimbursed a single cent of my money, they have my losses, my profits and everything, and on top of this, they protect me, but in the end it seems that I am the one to blame for complaining.
Lo mismo dice viperwin...la palabra no es frustación es estafa,creo...a lo mejor,puede ser...en algun momento...quizás...esto es una estafa he gastado miles de euros con una informacion falsa de retiros en 3 dias habiles,he gastado mi dinero en una casa que en un mes no reintegra ni un centimo de euro de mi dinero,tienen mis perdidas mis ganancias y todo y por encima de esto les protegen que al final parece que soy yo el culpable por reclamar.
Důsledky toho, co mi Viperwin udělal, způsobily, že jsem onemocněl, zničily mě finančně a morálně, zničily mě Viperwin 



The repercussions of what Viperwin has done to me have made me fall ill, ruined me financially and morally, destroyed me Viperwin 



La repercusión de lo que me ha hecho viperwin a conseguido que caiga enfermo,me a arruinado economicamente y moralmente,me a destruido viperwin 



Chápu, proč jste toho názoru, ale budeme muset počkat na Nicka a jeho vyjádření. Jsem pouze admin na fóru a mohu být prostředníkem mezi naší komunikací a vaší stížností. Ujišťuji vás, že se bude snažit vše vyřešit, ale nechci vám nic slibovat, abych nebyl vyveden na špatnou cestu.
Jakkoli je to nepříjemné a já to naprosto chápu, zkuste to prosím vydržet.
I understand why you are of that opinion, but we will have to wait for Nick and his statement. I am just an admin on the forum and I can be a mediator between our communication and your complaint. I assure you that he will try to resolve everything, but I don't want to make any promises to you so that I won't be taken the wrong way.
As unpleasant as it is, and I completely understand, please try to hang in there.
Když Nick učiní prohlášení, nedělejte to prosím, aniž byste si nejprve přečetli všechny informace, které jsem uvedl ve stížnosti. Opět zde nechávám snímky obrazovky, které to zcela jasně vysvětlují: účet ode mě nic nevyžaduje. Výběry z 30., 31. března a 1. dubna jsem nezrušil a před měsíci jsem obdržel výběr u stejného poskytovatele plateb bankovním převodem. Žádal jsem své peníze již více než 3 týdny. Vše je velmi jasné a myslím, že jsem se dobře vysvětlil a poskytl více než dost informací. Na těchto snímcích obrazovky si můžete ověřit, že to, co právě říkám, není nepravdivé. 




Well, when Nick makes a statement, please don't do so without first reading all the information I provided in the complaint. Here I'm leaving screenshots again that make it totally clear: the account doesn't require anything from me. I haven't cancelled the withdrawals from March 30th, 31st and April 1st, and months ago I received a withdrawal with the same payment provider via bank transfer. I've been claiming my money for over 3 weeks. Everything is very clear and I think I've explained myself well and given more than enough information. In these screenshots you can verify that what I'm saying right now is not false. 




Pues cuando se pronuncie Nick que no lo haga sin antes leer toda la información que le facilitado en la queja por favor y aqui vuelvo a dejar capturas que dejan totalmente claro,la cuenta no requiere nada por mi parte,no he cancelado los retiros del dia 30,31 de marzo y 1 de abril, y anteriormente meses atras he recibido retirada con el mismo proeevedor de pagos transferencia bancaria.Llevo mas de 3 semanas reclamando mi dinero,esta todo bien claro y creo que me explico bien y doy informacion mas que necesaria.En estas capturas pueden verificar que no es falso lo que digo en este momento.




Budu se snažit, aby to bylo jasně sděleno a snad se to co nejdříve pohne kupředu.
I will try to make sure that this is clearly communicated and hopefully it will move forward as soon as possible.
Děkuji, přikládám poslední e-mail, který jsem obdržel, abyste si mohli být jisti, že problém je v kasinu a že toto zpoždění je nyní nepřijatelné. 
Thank you, I'm attaching the latest email I received so you can be sure the problem is with the casino and that this delay is now unacceptable. 
Gracias te adjunto el ultimo correo recibido para que tengan la seguridad de que el problema es del casino y que este retraso ya es inadmitible.
Pokračuji ve zprávách o odpovědích finančního oddělení Viperwin. Toto je odpověď, kterou jsem od nich dnes obdržel, a ohledně mých výběrů od 30., 31. března a 1. dubna až do dnešního dne 24. dubna. Celkem 3 výběry 500€, za které jsem nedostal absolutně nic. 
I continue to report on the responses from Viperwin's financial department. This is the response I received from them today, and regarding my withdrawals from March 30th, 31st, and April 1st, up to today, April 24th. A total of 3 withdrawals of €500, for which I received absolutely nothing. 
Sigo informando de las respuestas del dpto financiero de viperwin,esta es la respuesta que he obtenido hoy de ellos y de mis retiradas del 30,31 de marzo y 1 de abril a dia de hoy 24 de abril....en total 3 retiros de 500€ de los cuales no he recibido nada en absoluto.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.