FórumKasinaViperWin Casino - všeobecná diskuze

ViperWin Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od martamtk
|
912 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ViperWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Pro výběr peněz vyžaduje kasino ověření účtu. Požadují VŠECHNY transakce, které jsem provedl během 3-6 měsíců, včetně všech podrobností (komu a kolik peněz). je to normální? Mají na takové údaje právo?

Navíc je z peněženky Jeton, kde si nemůžete stáhnout výpis ani PDF soubor, pouze si můžete udělat screenshoty převodů. Poslal jsem jim několik screenshotů převodů (bez podrobností o tom, komu převod byl) a několikrát mi kvůli tomu odmítli ověření. Co mohu udělat, abych se ověřil a získal své výhry? file

Automaticky přeloženo:
martamtk
před 5 měsíci

Dobrý den, myslím, že toto je docela standardní dokument, o jehož poskytnutí vás kasino žádá, takže jej budete muset odeslat, abyste mohli úspěšně ověřit a vybrat peníze.

Pokud tomu dobře rozumím, byl váš dokument zamítnut, protože jste skryli určité věci, nebo protože to byl snímek obrazovky? V tomto případě bych spolupracoval s kasinem, abych vás provedl procesem a co nejdříve odstoupil.

Co myslíte, uděláte to také?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Žádné údaje jsem neskrýval, jen si na peněžence Jeton nemůžete stáhnout výpis jako v jiných bankách. Žádají něco, co nelze udělat v jetonové peněžence.

Automaticky přeloženo:
martamtk
před 5 měsíci

Aha, takže problém je na snímku obrazovky. Předpokládám, že jste kasinu již řekli, jaká je situace a že to není možné. co ti řekli? Zkoušel jsi také napsat na podporu Jetonu , zda by něco takového nezvládli a poslat ti pdf na tvůj email , pokud to nezvládneš sám ? Nebo to taky není alternativa?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Viperwin trvá na screenshotech se všemi viditelnými údaji, což na webu jeton není možné jako v jiných bankách.

Psal jsem jetonovi a řekli, že můžu udělat jen screenshoty historie přenosu a takové screenshoty jsem poslal do viperwin

Automaticky přeloženo:
martamtk
před 5 měsíci

Chápu, a když řeknete kasinu, co vám řekl Jeton, nemají také alternativu nebo nápad, jak byste mohli kasinu poskytnout něco podobného?

Pokud nevíte, jak se nikam dostat a ověřit si a pořád běháte v kruzích, můžete nás kontaktovat a podat stížnost.

Vím, že někdy kasina trvají na tom, co musíte poskytnout, ale není to vždy snadné, zvláště pokud to není možné jako v tomto případě.

Pokud se tedy rozhodnete podniknout nějaké další kroky, dejte mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, také se potýkám se skutečnými problémy s procesem ověření účtu Viperwin. Po vložení 30 EUR a hraní rulety jsem vložil 400 EUR. Nyní je můj účet 500 EUR. Viperwina požádal, abych ověřil můj účet nahráním kopie mého pasu, což dopadlo dobře. Později jsem musel nahrát dokumenty, abych prokázal svou domácí adresu. Nahrál jsem svůj domácí účet ohone, byl bez důvodu zamítnut. Nahrál jsem svůj účet za mobilní telefon, ale byl odmítnut. Odeslal jsem fakturu za energii, ale byla zamítnuta. Můj poslední doklad byla faktura za plyn, ale ta byla také zamítnuta. Vždy bez zjevných důvodů. Při rozhovoru s online chatem mi pouze řekli, že dokumenty znovu pošlu e-mailem, což jsem udělal. Jejich e-mailová odpověď je „Musíte nahrát jakékoli dokumenty na náš web". Mluvil jsem s nimi chatem a e-mailem asi 15krát, ale nejsou ochotni vyřešit mé problémy.


Bylo by užitečné upozornit na můj případ místní úřad pro hazardní hry, u kterého mají licenci?

Automaticky přeloženo:
macca3379
před 5 měsíci

Když vidím tak špatnou podporu, zvláště když hráči potřebují projít jedním z nejdůležitějších kroků, kterým KYC bezesporu je, docela mě zlobí. V mých očích je selhávající podpora tou nejhorší částí a může to celý zážitek z kasina nadobro zničit.

Pokusím se být praktický: některá kasina nepřijímají určité účty za energie, online bankovní výpisy nebo faktury za mobilní telefony. Jsem si docela jistý, že všichni cítíme, že operátor chatu nebo pracovník podpory by měl vysvětlit, zda to může být problém. Upřímně řečeno, nemohu říci, zda se vás to týká, a předpokládám, že byste nedostali mnohem lepší odpověď, kdybyste se zeptali. Mohli byste zkusit nahrát výpis z bankovního účtu, který by obsahoval vaši úplnou adresu a jméno? Kromě špatné kvality dokumentu nebo špatného formátu mě nenapadá lepší alternativa pro všechny tyto, které jste zmínil.

Také se obávám, že licenční úřad by v tomto bodě nebyl k ničemu. Nemohu říci, že Curacao je považováno za velmi citlivé, může trvat věky, než dostanete vágní odpověď. 🤷‍♀️

Když už jsme u toho, jak dlouho už bojuješ s KYC?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,


děkuji za odpověď. Po 5 týdnech bojů a bombardování je myriádami dokumentů, aby se prokázala moje adresa, se konečně vzdali a přijali můj doklad o adrese. Ale ani mi neposlali žádné oznámení o přijetí, jejich webová stránka jen uváděla „zřejmě není vyžadován žádný doklad o adrese", což je zvláštní.


Každopádně uvidíme, jak to bude s výběry později. Budu tě informovat.


Vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
macca3379
před 4 měsíci

Děkuji za tuto pozitivní aktualizaci, jak bych to mohl nazvat. Budeme čekat na vaše zkušenosti, které, doufejme, budou od nynějška jen dobré.

Vše nejlepší 🍀

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj mám problémy s výběrem 200 eur z viperwin i když mám vše v pořádku s doklady a identifikací co mám dělat?

Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
lucayes68
před 2 měsíci

Ahoj.

Chápu správně, že váš účet v tomto kasinu je plně ověřen? Kdy přesně jste požádali o výběr a jaký je problém?

Uveďte prosím o tom nějaké další informace, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno Romi, jsem Canale Luca, požádal jsem o výběr 200 eur dne 21.8.2024. Řekli mi, že platba začne za tři pracovní dny, ale stále je ve stavu schválení. Také mi řekli, že je vše v pořádku, nejsou žádné problémy, ale peníze jsou stále k dispozici na účtu Viperwin. Není to fér, i proto, že jsem měl nějaké nečekané zdravotní výdaje a potřebuji je. Děkuji za pomoc, doufám, že můžete.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Chápu správně, že váš účet v tomto kasinu je plně ověřen? Kdy přesně jste požádali o výběr a jaký je problém?

Uveďte prosím o tom nějaké další informace, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno Romi, žádost o výběr byla podána 21.8.2024, před provedením výběru jsem se zeptala, zda mám dokumenty k žádosti o výběr, odpověděli ano a časový rámec by byl tři nebo čtyři pracovní dny, nyní je to 5 dnů a peníze neodešly a výběr je stále ve fázi schvalování

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vše v pořádku, peníze již dorazily

Automaticky přeloženo:
lucayes68
před 2 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze. Mohu se zeptat, jakou žádost o výběr jste použili?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Bankovním převodem

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky