Když vidím tak špatnou podporu, zvláště když hráči potřebují projít jedním z nejdůležitějších kroků, kterým KYC bezesporu je, docela mě zlobí. V mých očích je selhávající podpora tou nejhorší částí a může to celý zážitek z kasina nadobro zničit.
Pokusím se být praktický: některá kasina nepřijímají určité účty za energie, online bankovní výpisy nebo faktury za mobilní telefony. Jsem si docela jistý, že všichni cítíme, že operátor chatu nebo pracovník podpory by měl vysvětlit, zda to může být problém. Upřímně řečeno, nemohu říci, zda se vás to týká, a předpokládám, že byste nedostali mnohem lepší odpověď, kdybyste se zeptali. Mohli byste zkusit nahrát výpis z bankovního účtu, který by obsahoval vaši úplnou adresu a jméno? Kromě špatné kvality dokumentu nebo špatného formátu mě nenapadá lepší alternativa pro všechny tyto, které jste zmínil.
Také se obávám, že licenční úřad by v tomto bodě nebyl k ničemu. Nemohu říci, že Curacao je považováno za velmi citlivé, může trvat věky, než dostanete vágní odpověď. 🤷♀️
Když už jsme u toho, jak dlouho už bojuješ s KYC?
Seeing such poor support, especially when players need to pass one of the most important steps, which the KYC undeniably is, makes me quite angry. In my eyes, failing support is the worst part, and it may ruin the whole casino experience for good.
Well, I'll try to be practical: some casinos don't accept certain utility bills, online bank statements, or cell phone invoices. I'm quite sure we all feel chat operator or support worker should explain whether this may be the issue. Frankly, I can't tell if this applies to you, and I presume you would not get a much better answer if you asked. Could you perhaps try uploading a bank statement showing your full address and name? Except for poor document quality or the wrong format, I can't think of a better alternative for all these you mentioned.
I also fear the licensing authority would not be of any use at this point. Can't say Curacao is considered very responsive, it may take ages to get vague reply. 🤷♀️
Speaking of which, for how long have you been struggling witht he KYC?
Automaticky přeloženo: