DomůFórumKasinaViking Luck Casino - všeobecná diskuze

Viking Luck Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

5 410 zobrazení 57 odpovědí |
před rokem
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaroslave

Na stížnost čeká na odpověď od člena kasina Vikingluck.

Zatím jsem neobdržel/a žádné další vrácené peníze.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Z toho, co jsem viděl, kasino již odpovědělo, že vaši žádost zpracovávají a dá vám vědět, jakmile budou mít aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj Jaroslave

To slyším už přes tři týdny 🤦🤦

Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Taky jsem si to myslel, ale jelikož se tím zabývá náš tým, doufám, že se to brzy vyřeší a vy dostanete své peníze.

Nevím, co jiného ti mám říct, musíme prostě počkat, i když vím, že tohle nechceš slyšet.😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Spencer (VikingLuck)


26. srpna 2025, 11:57 EEST


Vážený Manuele Alonso Sesto,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis. Doufáme, že vás tento e-mail zastihne v pořádku.

Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli s výběrem pociťovat. Plně chápeme, jak důležité je mít peníze k dispozici včas, a chceme vás ujistit, že jsme odhodláni tuto situaci co nejrychleji vyřešit.

Po důkladném prozkoumání vaší žádosti o výběr bychom vás rádi informovali, že se u vás v současné době vyskytlo neočekávané zpoždění. Chápeme, že včasný přístup k vašim finančním prostředkům je důležitý, a omlouváme se za případné nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit.

Rádi bychom vás informovali, že váš případ byl již postoupen našemu finančnímu oddělení jako naléhavý, které aktivně pracuje na urychlení celého procesu. Vzhledem k velkému množství žádostí se platby mohou zpozdit, ale chceme vás ujistit, že vaše peníze jsou zcela v bezpečí. Výběr probíhá, i když může trvat o něco déle, než se očekávalo. Jakmile bude platba dokončena, uvidíte ji v historii zůstatku.

Hluboce si vážíme vaší trpělivosti a pochopení během celého procesu a upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti. Vaše důvěra je pro nás velmi důležitá a jsme odhodláni poskytnout vám bezpečný a uspokojivý zážitek.

Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat e-mailem. [email protected] nebo živý chat.

Všechno nejlepší,

Služby zákazníkům.



(Od 08.01.2025 čekám na jeden ze svých výběrů)

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Jasně, je to běžná odpověď, ale zkusme věřit, že i s reklamací to půjde rychleji a peníze dostanete zpět, než se nadějete.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Jaroslave


Kasino mě nyní požádalo o ověření mého účtu.

Žádají mě o výpis všech transakcí s debetní kartou za celý červenec, absolutně o každé transakci, ať už jde o transakce provedené v kasinu nebo o všechny transakce s kartou.


Nevím, do jaké míry je to legální.



Chtěl jsem vaši pomoc a názor.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Ahoj, tohle je něco, co kasina často žádají hráče. Takže bych to kasinu poskytl. Možná se zkuste zeptat, zda můžete skrýt transakce, které nesouvisejí s kasinem a které nechcete, aby kasino vidělo, a prostě tam částku nechat.

Ty, které jdou do kasina, si necháte jako obvykle, aby je kasino vidělo.

V každém případě jim tyto informace nezapomeňte poskytnout.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaroslave


Všechno jsem už odeslal/a, teď čekám na potvrzení.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tohle kasino Vikingluck je ostuda.


Nejdřív po mně žádají výpis z 1. 7. 2025 do 31. 7. 2025


Dnes jsem požádán o výpis z 20. 7. 2025 do 20. 8. 2025.


Tohle je buď ostuda, nebo vtip.


Už mám z těch lidí trochu dost.


Zdá se, že nechtějí vyplácet výhry, ale kdyby se mělo provést vklad, žádný problém... Například když vložíte 20 000 eur, o nic se vás neptají.


Jak smutné


Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

I když to není ze strany kasina nejlepší řešení, budete to muset poslat, pokud chcete své peníze. Podíval jsem se na stížnost a také souhlasím s tím, že si mohli ověřovací dokumenty vyžádat dříve, než až po měsíci. Je to docela nelogické a vypadá to, jako by hráli o čas.

Ale rozhodně dokončete celý proces a nevzdávejte to.

Je rozhodně důležité, abyste dostali to, na co máte nárok.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno


Pracuji na tom. Včera jsem jim poslal selfie fotku s průkazem totožnosti a zařízením s otevřenou stránkou kasina a celým výpisem z karty od 1. do 31. července.


A ve stížnosti mi úředník kasina uvedl, že pokud tuto dokumentaci neposkytnu do měsíce, mají právo zadržet výhru a uzavřít účet.


Právě teď čekám na ověření.


Nevím, jaký bude další problém.

Díky Jaroslave

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaroslave


Požádají mě o výpis k jednomu termínu, pak mě požádají o jiný termín atd.


A musím jít na webové stránky kasina, abych si to mohl ověřit.


Nic mi neoznámí emailem.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Viděl jsem, co po vás kasino požadovalo a co vám řekli. Myslím, že pokud budete spolupracovat, neměl by být žádný problém. Nemyslím si, že je úplně fér, když napíší, že pokud do měsíce nesplníte jejich očekávání, vezmou vám to, co máte na účtu. Řekl bych, že by jim nemělo trvat měsíc, než vás požádají o první dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Už byly vyžádány a já je už odeslal/a.


Ale každý den po mně žádají něco jiného.


Děkuju

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaroslave

Znovu jsem byl požádán o další výpis z karty.


Tentokrát od 01.07.2025 do 10.08.2025


Moje otázka zní


Kolik dalších výtažků budete potřebovat?


Protože jsem jich už několik poslal/a


Děkuji a zdravím


Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Nevím, o kolik víc si kasino bude chtít, ale v každém případě vždy poskytněte, co potřebují, abyste se vyhnuli problémům.

Doufám, že to pro tebe brzy skončí, protože mám pocit, že kasino by mohlo požadovat všechno najednou a ne jen jednu věc po druhé, a v podstatě to samé.🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno

Je to nepřetržité, Jaroslave, poslal jsem už asi 4 nebo 5 výpisů z karet.

A neinformují mě e-mailem. Občas se přihlásím do kasina a tyto aktualizace najdu v sekci ověření.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Dobře, pak ti pošlu všechno, co potřebuješ. Musíme jen počkat a uvidíme, co kasino řekne a udělá.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno Jaroslave


Musím počkat, co nám Romi řekne.


Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.