DomůFórumKasinaViking Luck Casino - všeobecná diskuze

Viking Luck Casino - všeobecná diskuze

5 402 zobrazení 57 odpovědí |
před rokem
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Viking Luck Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

SCAM Bookmaker Vložil jsem 200 BRL, zablokovali můj účet, aniž by dokonce HRAJI

Automaticky přeloženo:
axienewdson01
před 9 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste měli v minulosti stejný problém s kasinem a měli jste na něj stížnost. Je to v podstatě stejná situace? Proč jste nám nakonec neodpověděli, abychom vám pomohli? Myslíte, že by znovuotevření stížnosti mohlo pomoci? Vysvětlilo vám kasino, proč k tomuto kroku přistoupilo?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré odpoledne

Už 18 dní čekám na svou první vrácenou částku.


Mám 3 čekající výběry ve výši 500 €


Automaticky přeloženo:
Msesto
před 4 měsíci

Dobrý den, čekáte na výběr nebo vrácení peněz? To jsou dvě různé věci, proto prosím o upřesnění.

18 dní je docela dlouhá doba. Uvedlo vám kasino nějaký důvod zpoždění?

Bylo nutné ověřit vaši totožnost?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobré ráno

Jsou zde 3 výběry po 500 € a celkový zůstatek 10 000 €


Už jsem podal stížnost a čekám na odpověď od @casinoguru.

Vždycky mi dávají stejné odpovědi a že kasino (vikingluck) má zpoždění s platbami.


Díky Jaroslave

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 4 měsíci

Aha, už chápu, teď už to chápu správně.

Myslím, že by mi to taky nestačilo, když už na peníze čekáš skoro tři týdny.

Doufám, že vám budeme moci pomoci.

Už jste byl/a ověřen/a, nebo to nebylo nutné?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V principu nepotřebuji ověření

Už 20 dní čekám na výběr

Vždy stejné odpovědi v zákaznickém servisu a e-mailem.

Píšu ti každý den

Nevím, jak dlouho ještě musím čekat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, jsem pořád stejný, žádné novinky.


Vždy stejné odpovědi

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Ve stížnosti je časovač, který ukazuje, kolik času má každá strana na odpověď.

Jak dlouho budete muset na své peníze čekat, to nemohu říct. Byl bych rád, kdybyste vůbec nemuseli čekat, ale nemůžu vám nic slíbit.

Je smutné, že je to tak, i když by to tak rozhodně být nemělo.

Musíme na Dominiku pořád čekat, než se spojíme s kasinem.

Automaticky přeloženo:
Msesto příspěvek smazal/a
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno

Ano, musím počkat, momentálně nemám jiné řešení.

Čekám, až mi někdo pomůže, nebo až mi Vikingluck Casino vyplatí peníze.

Hrál jsem, vsadil jsem, vyhrál jsem cenu, takže je normální, že se mi podaří tu cenu včas dostat.

Mají na to zákonné podmínky.

Děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Myslejme pozitivně, to je teď důležité.

Pokud bylo z vaší strany vše v pořádku, pevně věřím, že dříve či později budete mít peníze na účtu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Doufám, že ano, ale už je to dlouho.

Případ několikrát eskalovali a řeší ho naléhavě. Takto to dělají každý den od uplynutí tří pracovních dnů požadovaných zákonem.

Ale vidím, že existuje několik stížností ze stejného důvodu.


Díky Jaroslave

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Doufám, že to dobře dopadne.

Pokud to eskalovali, tak se s tím alespoň vypořádávají, což je dobře.

Uvidíme, co se stane v nejbližších dnech. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobré ráno


Nevím, zbývá už jen pár hodin do ukončení stížnosti, kterou jsem podal, a stále jsem nedostal žádnou odpověď ani od Vikingluck Casina, ani od Casinoguru.


Moc děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Podle nejnovějších informací jsem viděl, že Romi obdržel vaši stížnost a nyní bude kontaktovat kasino. Uvidíme, co se bude dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Díky Jaroslave

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno


Dnes, 23. 8. 2025, jsem obdržel(a) první vrácenou částku, o kterou jsem požádal(a) 31. 8. 2025, ve výši 500 €.




Stále existují čekající výběry, budu vás informovat.




Děkuju

Automaticky přeloženo:
Msesto
před 3 měsíci

Pěkný!

Jsem ráda, že se ti podařilo provést první výběr a teď budeme čekat na další. 🙂

Modlím se, aby to netrvalo déle, ale budu připravený na všechno.

Prosím, dejte mi vědět, až budete mít na účtu další platbu. ☘️

Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.