FórumKasinaVegas Crest Casino - všeobecná diskuze

Vegas Crest Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od RaeMRae84
|
1997 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegas Crest Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Proč říká, že toto kasino nepřijímá hráče z USA, ale pak říká, že je to kasino, jehož publikem jsou... hráči z USA? 😂

Automaticky přeloženo:
RaeMRae84
před 2 roky

Dobrý den, podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z USA.

Máte prosím jiné informace? Pokud je to možné, sdílejte printscreen a já jej pošlu našemu datovému týmu k aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má ještě někdo problém s jejich vyplacením? Dříve vypláceli 3 000 týdně, ale já mám schválené výběry v hodnotě 6 000 a nedostal jsem zaplaceno skoro měsíc...

Automaticky přeloženo:
scottM
před rokem

Podle dobrého uživatelského hodnocení bych řekl, že to není normální, ale podívejte se sami:

https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews

Nedávné recenze hovořily o pomalém KYC a ještě pomalejších výběrech. Není to dobré znamení.

Co takhle podat vám pomocnou ruku? Troufám si říct, že je čas podat další stížnost, co říkáte?

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zaplatili jeden z mých výběrů, pokud tento týden nezaplatí druhý, otevřu stížnost.

Automaticky přeloženo:
scottM
před rokem

Spravedlivé.

Když o tom teď přemýšlím, asi bych udělal totéž. 🙂

V každém případě bych ocenil aktualizaci - dejte mi prosím do konce týdne vědět, jak to jde.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejprve zkoušeli dělat problémy s ověřením, nyní odkládají výběr přes 10 dní file , jejich finanční oddělení odkázalo na jejich provozovatele. Samozřejmě je mi to jedno, i když jim věřím. JEJICH operátor je JEJICH partner a problém je jejich.

Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Hezký den vám,

připomíná mi to další vlákno s názvem „ Pravda o falešné reklamě v online kasinech: Průvodce hráčem k dobám zpracování výběrů "👈

Bez jakýchkoli námitek se také domnívám, že kasino je odpovědné za svého poskytovatele plateb. Pochopitelně může dojít k nečekaným problémům, na druhou stranu kasino riskuje svou pověst a mělo by se zaměřit na efektivní podporu a řešení. Přesto jste také zmínil problematický KYC, mohl byste se o něm podělit více? Zkontroloval jsem nedávné reklamace a poslední o opožděné platbě skončila nevyřešena.

( stížnost je k dispozici zde )

To se týká. Doufám, že na výplatu nebudete dlouho čekat.



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj

Náš kryptoprocesor nás právě informoval, že chyba, kterou měli před několika týdny, ještě není zcela opravena a zpracování plateb je stále přerušeno, což znamená, že mohou zpracovat pouze několik plateb za den.

 

Z tohoto důvodu máme v současné době několik plateb, které jsou pozadu.

 

Doufáme, že to bude v nadcházejících dnech plně opraveno; nemůže však uvést přesné datum; protože neprokázali jeho použití.

 

Děkuji za trpělivost a přeji hezký víkend ."


Věřili byste jim?)

Několik dní za 600 EU v hotovosti - to není velký problém. Ale zpoždění z jakéhokoli kasina je vždy zklamaná a nepříjemná věc. Alespoň si zaslouží negativní hodnocení)

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Ach, jedna zajímavá!

Když říkám, zda bych takovému vysvětlení věřil nebo ne, vždy mě trochu zaváhá. Předpokládám však, že mohu upřímně prohlásit, že podle mého názoru kasina raději nepřiznávají, že mají přetrvávající technické problémy. Když to však udělají, alespoň to zmírní podezření více, než když kasino zadržuje vysvětlení nebo poskytuje protichůdné informace. Toto je můj názor, ale uznávám, že ostatní mohou mít velmi odlišné názory, zejména pokud mají nějaké negativní zkušenosti.

Mimochodem, kolik je "několik" dní, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj

Obdržel jsem platbu.


Dobře Radko. Podělím se s nimi o své zkušenosti ohledně zpoždění ověření. Je to trochu legrační.


Po nahrání mých dokumentů a vytvoření žádosti o výběr jsem obdržel e-mailovou zprávu: „Upozorňujeme však, že byly spuštěny naše bezpečnostní filtry", poté požádali o další selfie a na další adresu doc tučně poznamenal, že „ bankovní výpisy nelze použít" . Raději budu sdílet další e-mailové zprávy zde:


" Dobrý den


Myslím, že vaše bezpečnostní filtry se spustí, když vyhrajete několik stovek. Nebojte se, buďte si jisti, že jsem skutečná osoba a pokud si budete přát, mohu pořídit selfie s přáním všeho nejlepšího do vašeho kasina).


Zvláštní, nepřijímáte výpis z účtu, protože na stránce dokumentů máte možnost vybrat si výpis. Nahrál jsem účet za přirozenou spotřebu domu, ale je v arménštině. Jediný jazyk účtů za energie jsou vydávány v Arménii - arménština, bez výjimky.


s pozdravem "


Kasino

„Děkuji za odpověď.

Bohužel váš doklad o pobytu byl zamítnut.

 

Jako doklad o pobytu přijímáme pouze čistou a úplnou kopii.

stránce vašeho mobilního telefonu , účtu za kabel, účtu za vodu a elektřiny.


Doklad musí být vystaven během posledních 3 měsíců s uvedením data

viditelné a ... bla-bla ...na jedné stránce.. bla-bla"


"Ahoj

Podívejte, všichni, myslím VŠECHNY typy účtů a faktur v Arménii jsou generovány v systému státní daňové elektronické faktury a vypadají podobně a jsou vytištěny na dvou stránkách. Mám však také překlad provedený licencovaným a kvalifikovaným překladatelem tohoto konkrétního zákona o veřejných službách (byl vyroben na jinou žádost). K tomuto e-mailu jsem tedy připojil OFICIÁLNĚ PŘELOŽENÝ ÚČETNÍK za energie mého vlastního domu.


Pokud chcete výběr odložit, můžete požádat o další vyúčtování.

Mohu to reklamovat například u mobilního telefonu nebo elektrárenské společnosti, ale bude to přesně stejný formát na dvou stránkách. A nebudu to dávat překladatelské službě, jako tomu bylo u této. Proč se vám nelíbí můj účet za zemní plyn? Je "Gazprom" pod sankcemi ze strany vašeho kasina?)


BTW Vaše kasino je druhé v mých několikaletých hráčských zkušenostech, které nepřijímá bankovní výpisy.


Měl bych vám poděkovat, připomněl jste mi, že jsem ve vašem kasinu vyhrál několik stovek. Děkuju!


Pozdravy"


To byla pravda – stále jsem si uvědomoval, že jsem vyhrál téměř 600 v nově registrovaném kasinu, ale nepamatoval jsem si, které z nich)


Kasino

Děkuji za odpověď.

Správa rizik požaduje kopii vašeho účtu za mobilní telefon. Datum za poslední 3 měsíce.

Dokument musí obsahovat vaše jméno a adresu.

Nahrajte prosím sekci [Profil] a klikněte na ikonu [Dokumenty] "


" Dobře, milá podpora


Až budu mít volno, budu si to muset vyzvednout u mobilní telefonní společnosti. Dokument bude v arménštině a jak bylo uvedeno v podobném formátu jako přiložená faktura za plyn. Adresa a jméno budou v arménštině a budete si je muset přeložit sami. Doufám, že mi nebudeš brát čas na nic jiného.



Oh, přesně mobil??

Pochybuji, co kdyby můj telefonní účet byl například na jméno mé ženy?) Žádný strach, je to moje jméno.

Chci říct, že vaše řízení rizik vypadá příliš vytrvale.

Mínus alespoň jeden bod k nadcházející recenzi vašeho kasina díky nim . "


Kasino

Děkuji za odpověď.

Vezměte prosím na vědomí, že naše oddělení řízení rizik přijalo váš bankovní výpis jako sekundární doklad o trvalém pobytu a v důsledku toho byl váš účet úspěšně ověřen "


)))


Poslední zpráva znamená - toto kasino se alespoň stará o svou pověst.

Hodnocení hráčů odhaduje - "Dobrý", o tom hovoří i tento fakt. Kromě toho si pamatuji, že by měli mít dobré povýšení.

Pokud vyřešili problémy s platbami, možná by stálo za to se k nim vrátit a zkusit štěstí.



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

😀 Musím říct, že obdivuji způsob komunikace s nimi.

Skoro to vypadá, že tak váhali se schválením vašich dokumentů a potvrzením vašeho pozitivního výsledku KYC, protože osoba nebo osoby, které kontrolují podrobnosti, nebyly obeznámeny s arménským systémem a jazykem.

To je rozhodně zajímavá sonda ukazující, jak je tento proces řešen. Opravdu mě těší, že jste prošli ověřením. Mé skeptičtější já čekalo mnohem komplikovanější konec...


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Hlavním problémem bylo, že nepřijímali bankovní výpisy jako doklad o adrese. Banky na požádání tisknou výpisy většinou v angličtině, i když se jejich provozní jazyk liší. Nejméně 9 z 10 kasin akceptuje bankovní výpisy jako důkaz adresy doc. Jen pár kasin v mé praxi ne.

Bankovní výpis, který jsem jim poslal, byl v angličtině, nebyl zastaralý a byla na něm moje adresa. Poslal jsem jim také účet v arménštině, ALE přiložil jsem slso překlad toho přesného účtu soudního překladatele s jejich podpisem a razítkem. Tento překlad byl proveden na žádost jiného kasina, které také překvapivě neakceptovalo bankovní výpis. Takže těch dokumentů bylo víc než dost na potvrzení mé adresy a jejich požadavek mít také můj účet za mobil byl podivný a každopádně nebyl rozumný. Přijali však dokumenty s přihlédnutím k mým argumentům.

Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Jsem rád, že jsi to nakonec udělal, opravdu.

V každém kasinu je to jiné, pokud jde o KYC a přijímání dokumentů, věřím. Hlavní je ale pro mě komunikace s hráči a jestli a jak vysvětlí, jaké dokumenty přesně berou v úvahu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky