"Dokud se neprokáže nespravedlnost"
Jak moc můžete být lhostejní?
A dokonce vyhrožujete cenzurou Yasina, když tady dělá správnou věc, a to varovat před těmito zloději.
Neuvěřitelný.
"Untill the unfairness has been proven"
How oblivious can you get?
And you even threaten to censor Yasin, when he is doing the right thing here, which is to warn against these thieves.
Incredible.
Varování před kasiny je v pořádku, ale způsob, jakým to dělá, ne.
Vždy zavři oči a uši... hlavní věc je, že přijdou affiliate peníze
Právě kontroluji kasino v našem interním systému a víte co? Nejsme ani registrovaní v jejich affiliate programu, takže kdykoli tam někdo prohraje peníze, dostaneme z toho přesně 0.
Warning against casinos is alright, but the way how he does it is not.
Always close your eyes and ears... the main thing is that the affiliate money comes
I'm just checking the casino in our internal system and you know what? We're not even registered in their affiliate programme so whenever someone loses money there, we'll get exactly 0 from it.
Nemyslíte, že byste měli prozkoumat, co je to za kasino? Podívejte se online, Trustpilot, Askambler, Lcb a tak dále. Tam najdete přesně to, co říkám a hráči všude hlásí, že byli okradeni. Napište prosím na Vikingspin, proč hráči nedostávají odpovědi, jejichž vklady prostě nepřicházejí atd. Vsadím se, že z kasina žádná odpověď nepřichází. Udělejte to jako první a zkontrolujte, zda se jedná o zombie kasino. Pak si můžeme znovu promluvit. Je mi jasné, že by mě chtěli zablokovat, pravda bolí a celý příběh zde zachytím i se screenshoty pro případ, že by mě zde chtěli zablokovat z pseudo důvodů.
Don't you think you should research what kind of casino this is? Take a look online, Trustpilot, Askambler, Lcb and so on. There you will find exactly what I am saying and players everywhere are reporting that they have been ripped off. Please write to Vikingspin why players are not receiving answers, whose deposits are simply not arriving, etc. I bet there is no answer from the casino. Do this first and check whether it is a zombie casino. Then we can talk again. It's clear to me that they would like to block me, the truth hurts and I'll capture the whole story here with screenshots in case they want to block me here for pseudo reasons.
Finden Sie nicht das Sie recherchieren sollten was das für ein Casino ist. Schauen sie doch im Netz, Trustpilot, Askambler, Lcb und so weiter. Da finden Sie genau das was ich sage und die Spieler berichten überall das sie abgezockt wurden. Schreiben sie doch bitte Vikingspin warum Spieler keine Antworten erhalten, deren Einzahlungen einfach nicht ankommen etc. Ich wette es kommt keine Antwort vom Casino. Machen Sie zuerst mal das und prüfen ob es ein Zombie Casino ist. Dann können wir gerne nochmal reden. Das sie mich am liebsten sperren wollen ist mir klar, die Wahrheit tut weh und die ganze Geschichte hier halte ich per Screenshots fest falls sie mich hier aus pseudo Gründen Sperren wollen.
Nemáme v úmyslu vás blokovat, protože se snažíte odhalit možná špatné kasino. Ale pokud budete nadále navrhovat, že odmítáme označit toto kasino jako „zombie", protože za to dostáváme zaplaceno, pak vás zablokuji.
Již jsem to zmínil výše: Dodnes nejsme ani registrováni v jejich affiliate systému.
Vím, že je to asi těžké pochopit, ale nemůžeme dát kasinu nejhorší možné hodnocení, dokud nedostaneme nějaké jasné důkazy. Jejich index bezpečnosti je aktuálně 5,7 a vidím, že s příští aktualizací se sníží. Ani nyní není kasino na našem webu dobře hodnoceno a nedoporučovali bychom tam hrát. Na našem webu je spousta lépe hodnocených kasin.
We have no intention of blocking you, because you try to reveal a possibly bad casino. But if you continue suggesting that we refuse to mark this casino as "a zombie" because we get paid for it, then I'll block you.
I already mentioned it above: We're not even registered in their affiliate system until this day.
I know it's probably hard to understand, but we can't give the casino the worst possible rating until we get some clear evidence. Their safety index is currently 5.7 and I can see it will decrease with the next update. Even now, the casino isn' rated well on our website and we wouldn't recommend to play there. There are plenty of better rated casinos on our website.
Zaregistroval jsem se v tomto odpadovém kasinu ze zvědavosti. (vikingspin) Vzhled celé stránky je stejný jako vzhled jejich předchozích odpadových stránek. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) Tady není žádná chatovací služba, i když jsem je chtěl poslat jejich matkám!
I registered in this rubbish casino out of curiosity. (vikingspin) The look of the whole page is the same as the look of their previous waste pages. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) There is no chat service here, even though I wanted to send them to their mother whores!
Ahoj,
možná to je důvod, proč ukončili chat. Příliš mnoho nespokojených hráčů použilo drsné výrazy.
Pokud mohu soudit, nejste jediný. Podívejte se zde 👈
Každopádně, máte v současné době nějaké nevyřízené výběry nebo máte problémy s získáváním peněz z této stránky? Pokud ano, dejte nám prosím vědět.
Hello,
maybe this is the reason why they shut down the chat. Too many dissatisfied players used harsh language.
As far as I can tell, you are not the only one. Check it out here 👈
Anyway, do you currently have any pending withdrawals, or are you experiencing issues getting your money out of this site? If you do, please let us know.
Takže i Askgambler ukončil partnerství s Vikingspins. A já si myslel, že Adkgambler je špatný. No, co říkáte na všechny ty stížnosti na internetu? Zkusili jste kontaktovat kasino? Podařilo se vám je někdy oslovit? Pokud ano, dokázali jste hráčům pomoci nebo ne?
So even Askgambler has terminated the partnership with Vikingspins. And I thought Adkgambler was bad. Well, what do you say about all the complaints on the internet? Have you tried to contact the casino? Have you ever managed to reach them? If so, were you able to help the players or not?
Also selbst Askgambler hat die Partnerschaft mit Vikingspins gekündigt. Und ichbdachte Adkgambler ist schon schlimm. Naja was sagen sie zu all den Beschwerden im Netz. Haben sie das Casino versucht zu erreichen? Haben sie es je einmal erreicht? Wenn ja konnten sie den Spielern helfen oder nicht?
Jediné, co bych řekl, je, že by tam hráči neměli hrát, když vidí, že mají problémy a hráči mají v tomto kasinu dost špatné zkušenosti. Opakovaně jsme se pokusili kontaktovat kasino, ale z toho, co jsem zatím viděl, bez úspěchu. I nyní je otevřena jedna stížnost, kde čekáme na odpověď kasina, ale zatím jsem žádnou neviděl. Takže odpověď zní, že zatím žádnému hráči nebylo pomoci, protože kasino nespolupracovalo, alespoň podle těch několika stížností, které máme na našich webových stránkách.
Je to smutné, ale zároveň je to varování pro hráče, aby se takovým kasinům dříve vyhýbali.
The only thing I would say is that players shouldn't play there when they see that they have problems and players have quite bad experiences in this casino. We have tried repeatedly to contact the casino but from what I have seen so far without success. Even now there is one complaint open where we are waiting for the casino to respond but I have not seen any yet. So the answer is that so far no player has been helped because the casino has not cooperated, at least according to the few complaints we have on our website.
It is sad but at the same time it is a warning for players to avoid such casinos sooner.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.