FórumKasinaUpozornění na kasino Vikingspin alias Scatterhall/Spinpirate

Upozornění na kasino Vikingspin alias Scatterhall/Spinpirate

před 8 měsíci od yasin61
|
4308 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobrý den, rád bych varoval všechny hráče před Vikingspin Casino. Jsou to stejní lidé za Scatterhall, Spinpirate a Wild Pharaoh. Je dobře známo, co tato kasina v minulosti odečítala. Přímé připojení poznáte podle vzhledu stránky, chybějící podpory a toho, že všichni dávají stejný telefonní kontakt. Kasino bylo právě online 29. ledna a již podvádí zákazníky. Ani vklady se neevidují, jak můžete vidět na recenzích Trustpilot nebo ve stížnostech zde nebo na Lcb. Podívejte se na moje snímky obrazovky, všechna tato kasina používají stejné telefonní číslo a patří k sobě. filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Opravdu by mě zajímalo, jestli Casinoguru vůbec kontroluje, s jakými druhy kasin se zabývají...

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 8 měsíci

Nazdárek,

Samozřejmě, že ano! To je důvod, proč jsem vaše údaje již poslal do Data Teamu, nejen že jsem si jistý, zda stejné telefonní číslo (jak jste zmínil i zde ) je dostatečným důkazem.

V mých knihách nestačí tvrdit, že za tím jsou vlastně stejní lidé. A když říkáte stejní lidé, mluvíte o věcech, majiteli nebo aktivním managementu?

Snad tato jednoduchá otázka vyjádří, jak složité je něco takového dokázat. Ale mohu vás ujistit, že do toho strčíme nos.

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Které kasino by poskytlo telefonní číslo, které patří například společnosti Scatterhall, která připravila o peníze tisíce lidí. Stejnými lidmi mám na mysli úplně stejné lidi, kteří vedli Scatterhall, Spinpirate a Wild Pharaoh. Jak můžete zavřít oči, když máte stejné rozložení stránky, stejné telefonní číslo, žádný živý chat, žádné odpovědi na e-maily a pouze negativní recenze, ať už jste kdekoli. Všechny recenze na Trustpilot, například, jsou 1 hvězdička z 5 hvězdiček a lidé říkají, že ani vklady nejsou zveřejňovány. Neexistuje žádná výplata...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kdo okamžitě nevidí, že jde o úplně stejnou operaci, je úplný blázen.

Je extrémně nebezpečné, když guru kasina, jehož samozvaným posláním má být chránit hráče (a je jasné, že mnoho uživatelů tohoto webu potřebuje ochranu!), říká věci jako „hmm, i když je vše stejné, mohou buďte dobří kluci".

Měli byste být k takovým operacím daleko přímější a bezohlednější. Obzvláště po vašem ubohém špatném úsudku o Scatterhall & co, který je považujete za vysoce hodnocené kasino i dlouho poté, co začaly varovné signály.

Ještě jednou děkuji Yasin. Zůstaňte ve střehu!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Které kasino by poskytlo telefonní číslo, které patří například společnosti Scatterhall, která připravila o peníze tisíce lidí. Stejnými lidmi mám na mysli úplně stejné lidi, kteří vedli Scatterhall, Spinpirate a Wild Pharaoh. Jak můžete zavřít oči, když máte stejné rozložení stránky, stejné telefonní číslo, žádný živý chat, žádné odpovědi na e-maily a pouze negativní recenze, ať už jste kdekoli. Všechny recenze na Trustpilot, například, jsou 1 hvězdička z 5 hvězdiček a lidé říkají, že ani vklady nejsou zveřejňovány. Neexistuje žádná výplata...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ačkoli vidím, že máte pocit, že je to směšně zřejmé, stejné telefonní číslo není přesným důkazem.

Zejména v případě kasin na Curacau (off-shore) a souvisejících čísel pevných linek.

Telefonní číslo tedy raději nechávám stranou.

Je mi líto, že to nechávám negativní, ale na základě našich vlastních zkušeností se zpětnou vazbou na recenze uživatelů nepovažujeme neprokázaná hodnocení na TP za dostatečně silná, abychom změnili náš vlastní index bezpečnosti. Nečekám, že se vám to bude vůbec líbit, ale situace je v podstatě stejná jako tehdy u Scatterhallu.

Samozřejmě jsem v kontaktu s Data Teamem a snažím se být o pár kroků napřed v zájmu hráče. Přesto obecně řečeno, snížení indexu bezpečnosti nebude preventivním aktem.

Laskavě pochopte, že i ve skutečném životě musíte nejprve udělat něco hrozného a trest je reakcí na provinění.

Souhlasili byste?

Naštěstí pro komunitu existují lidé jako vy, kteří se navzdory svému tónu snaží zaplnit mezeru. Nyní vidíte, proč je důležité sdílet. Nemůžeme pracovat pouze na podezření, ale každý je vítán, aby si prohlédl fórum, aby se rozhodl, zda vaše příspěvky stačí k tomu, aby toto kasino opustilo nebo ne.

Věřím, že je to férový přístup.

Každopádně, můžu se tě zeptat, co myslíš tím "lidé říkají, že se ani zálohy neúčtují", prosím? Znamená to, že vklady nedosáhnou zůstatku na účtu?

Pokud narazíte na konkrétního hráče, který čelí jakýmkoliv problémům s jakýmkoliv kasinem, zašlete nám je, abychom mohli podat stížnost.

Jsem si docela jistý, že jsme o celém tomto tématu již diskutovali, takže zopakuji pouze to nejdůležitější: na stížnostech záleží a příspěvky na fóru mají pouze informativní obsah.

Opravdu si vážím vašeho zájmu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kdo okamžitě nevidí, že jde o úplně stejnou operaci, je úplný blázen.

Je extrémně nebezpečné, když guru kasina, jehož samozvaným posláním má být chránit hráče (a je jasné, že mnoho uživatelů tohoto webu potřebuje ochranu!), říká věci jako „hmm, i když je vše stejné, mohou buďte dobří kluci".

Měli byste být k takovým operacím daleko přímější a bezohlednější. Obzvláště po vašem ubohém špatném úsudku o Scatterhall & co, který je považujete za vysoce hodnocené kasino i dlouho poté, co začaly varovné signály.

Ještě jednou děkuji Yasin. Zůstaňte ve střehu!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Každý, kdo vlastní křišťálovou kouzelnickou kouli, je laskavě požádán, aby ji okamžitě zapůjčil Casino Guru.

Je mi opravdu příliš líto, abych to opakoval: nemůžeme předvídat budoucnost.

Zachytil jsi mou zprávu, prosím?

Pokud vám to nevadí, zaměřte se prosím na moji předchozí reakci na yasin61 🙏

Oceňuji také vaši pozornost věnovanou faktům.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Netřeba dodávat, že toto kasino prochází kontrolou. To znamená, že prozatím není k dispozici žádný konečný (plně přesný) bezpečnostní index.

A jsem rád, že mohu říci, že aktuální hodnota uvedená v našem systému byla před několika minutami snížena. Ano, jak jsem řekl, stále jsem v kontaktu s naším vyhrazeným datovým týmem.

Vzhledem k této skutečnosti bych chtěl všechny hráče požádat o zachování klidu a trpělivosti.

Jakmile budeme mít oficiální důkaz o připojení, dojde k další úpravě, ale zatím si musíme počkat.

Buďme k sobě v pohodě, jsem si jistý, že žádní hlupáci neexistují.


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
yasin61
před 8 měsíci

díky za upozornění brácho

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To samé se mi stalo na Vikingspins, jak je popsáno zde. Provedl jsem 2 platby přes Sofort, ale žádná nebyla připsána na hráčský účet. Ta však byla okamžitě odepsána z bankovního účtu a již nebyla přijata.

Pokusili jsme se kontaktovat podporu, ale bez odpovědi.

Absolutně falešné a podvodné kasino.

Automaticky přeloženo:
blinzlerfrank2525
před 7 měsíci

Nedivím se, Casinoguru má bohužel stále až příliš dobré recenze. To se změní až po 60 nevyřízených stížnostech. Určitě se najde pár dalších, které se utrhnou...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To samé se mi stalo na Vikingspins, jak je popsáno zde. Provedl jsem 2 platby přes Sofort, ale žádná nebyla připsána na hráčský účet. Ta však byla okamžitě odepsána z bankovního účtu a již nebyla přijata.

Pokusili jsme se kontaktovat podporu, ale bez odpovědi.

Absolutně falešné a podvodné kasino.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžu se prosím zeptat, kdy se to stalo a jestli se to už vyřešilo? Pokud máte pocit, že potřebujete naši pomoc s tímto problémem, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se na to hlouběji podívá.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nedivím se, Casinoguru má bohužel stále až příliš dobré recenze. To se změní až po 60 nevyřízených stížnostech. Určitě se najde pár dalších, které se utrhnou...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bohužel se to blíží tomu, co říkáte, a po úplné kontrole naším datovým týmem byl zveřejněn bezpečnostní index tohoto kasina. Zde bych s vámi mohl nesouhlasit, že 5.7 je "až příliš dobré", jak jste řekl. Ve skutečnosti je podprůměrná a kasino je také stále mladé, takže to není ověřeno časem. Jen doufám, že kasino problém tohoto hráče brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, to se stalo asi před 4 týdny, peníze jsou pryč a kasino bez reakce.


Automaticky přeloženo:
blinzlerfrank5
před 7 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Zkusili jste se spojit s naším týmem pro stížnosti zde, na našich stránkách? Mohli by se vám pokusit s tímto problémem pomoci. Co říkáte, líbilo by se vám to?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Vždy zavři oči a uši... hlavní věc je, že přijdou affiliate peníze

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 7 měsíci

Zkuste se na situaci podívat ze své perspektivy, takové představy nejsou nutné. Dovolte mi upřesnit, že se v tomto ohledu dost mýlíte. Kasina nejsou naším zdrojem peněz, ale hráči. Tak nám na tom záleží.

Řeknu to naposledy: dokud se neprokáže nespravedlnost, nelze index bezpečnosti měnit pouze na základě vašich doporučení.

Procházel jsem vaši historii zde na fóru a pokud nepřestanete s takovými výpady proti nám, jednoho dne možná zjistíte, že váš přístup na fórum je omezený.

Poskytněte důkaz, že toto kasino bude s hráči zacházet nespravedlivě, odešlete stížnost nebo přestaňte zveřejňovat stejné „názory".



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Nemyslíte, že byste měli prozkoumat, co je to za kasino? Podívejte se online, Trustpilot, Askambler, Lcb a tak dále. Tam najdete přesně to, co říkám a hráči všude hlásí, že byli okradeni. Napište prosím na Vikingspin, proč hráči nedostávají odpovědi, jejichž vklady prostě nepřicházejí atd. Vsadím se, že z kasina žádná odpověď nepřichází. Udělejte to jako první a zkontrolujte, zda se jedná o zombie kasino. Pak si můžeme znovu promluvit. Je mi jasné, že by mě chtěli zablokovat, pravda bolí a celý příběh zde zachytím i se screenshoty pro případ, že by mě zde chtěli zablokovat z pseudo důvodů.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

"Dokud se neprokáže nespravedlnost"


Jak moc můžete být lhostejní?


A dokonce vyhrožujete cenzurou Yasina, když tady dělá správnou věc, a to varovat před těmito zloději.


Neuvěřitelný.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tady je směšná platforma, chcete být specialisté? Volání nebo e-mail Vikingovi by stačilo k tomu, abychom si uvědomili, jaké negativní věci Yasin61 a další hráči v současné době s tímto falešným kasinem zažívají.

Osobně si také myslím, že jste velmi neopatrný. Když po otevření nového kasina čtu na internetu takovou masu stejných negativních recenzí, sednu k telefonu jako tester a zkontroluji to.

Ale bohužel trvá týdny a nesmyslně vyhozená eura, než si to uvědomíte nebo si to budete chtít přiznat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky