Dobrý večer, zetcasino mě okradlo o 21500. Kontaktoval jsem právníka a ten neodpovídá, ale nyní pošlou také právníka z Curacaa. co ti říkají?
Good evening, I was robbed of 21500 by zetcasino. I have contacted a lawyer and they don't answer, but now they will also send a lawyer from Curacao. What do they say to you?
Καλησπέρα εμένα μου έφαγαν 21500 από το zetcasino.Εχω βάλει δικηγόρο και δεν απαντάνε ,αλλά τώρα θα τους στείλει και δικηγόρος από το Curacao.εσενα τι σου λένε ?
Opravdu jsou to mafiáni, nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy zažil. Bandité nejhoršího druhu, vysoce vycvičení a arogantní. Rabidi je zločinecká organizace, která by měla být zakázána v herním světě!!!
They really are mobsters, the worst experience I've ever had. Bandits of the worst kind, highly trained and arrogant. Rabidi is a criminal organization that should be banned from the gaming world!!!
São mafiosos mesmo, pior experiência que já tive. Bandidos da pior espécie, altamente treinados e arrogantes. Rabidi é uma organização criminosa que deveria ser banida do mundo dos jogos!!!
Prosím, buďte konkrétní a spravedliví – poslední varování!
Please keep it concrete and fair - last warning!
Odmítají mi propagační akce, řekli, že bonus není k dispozici pro můj účet bez vysvětlení poté, co jsem o to požádal, živá podpora nepomáhá a ukončete chat sami, pokud jste vytrvalí (i když vytrváte jednou). KYC je příliš pomalý, různí účastníci na živé podpoře a nemluví spolu, stažení je opravdu epický boj.
Snažil jsem se v prvních fázích vzdělávat, ale není možné s nimi mít trpělivost, pro mimozemšťany to musí být sociálně psychologická zkušenost.
Nejhorší možný zážitek. Všechny mé účty v kasinech Rabidi's jsou uzavřeny.
Někteří přátelé mi řekli, že některým kasinům se nevěří, ukázal jsem se jako nejhorší možný způsob. Černá listina všech dob. Zažil jsem několik špatných kasin a ta Rabidiho vyhrála první místo.
To je vše !!!
They deny promotions to me, they said bonus isn't available to my account without explain after I asked for, live support doesn't help and close chat by own if you are persistent (even if you persist once). KYC is too slow, various attendants on the live support and they don't talk one each other, withdraws are really an epic fight.
I tried to be educated at the first stages but isn't possible to be patient with them, it must be a social psychological experience for aliens.
The worst experience as possible. My accounts at Rabidi's Casinos are all closed.
Some friends said me some casinos aren't trusted, I proved the worst way possible. Blacklist of all the times. I had experienced some bad casinos and Rabidi's ones won first place.
That's all !!!
Rozumím vašemu údivu, ale kasino má bohužel právo vybrat si hráče, kterým své bonusy nenabídne. Není to hezký pocit, ale tak to chodí a věřte, že nejste jediný.
Nicméně je bezvadné, že máme ve světě na výběr, takže pokud máš pocit, že ti to v těchto kasinech není dobré, tak přesně jak jsi psal, zavři si účty a nehraj tam. Ušetříte si nervy a spoustu negativních emocí.
I understand your wonderment, but unfortunately the casino has the right to choose the players to whom it will not offer its bonuses. It's not a nice feeling, but that's the way it goes and believe me you're not the only one.
However, it's perfect that we have a choice in the world, so if you feel that it's not good for you in these casinos, then just like you wrote, close your accounts and don't play there. You will save your nerves and a lot of negative emotions.
Ahoj, zakázali ti nebo udělali něco, o čem už nepíšeš? Všechno v pořádku ?
Hi, did they ban you or do something that you don't write about anymore? Everything OK ?
Ciao, ti hanno bannato o fatto qualcosa che non scrivi più ? Tutto bene ?
Všichni pozor, skupina by se také mohla jmenovat Estolio Limited
mnoho kasin ze stejné skupiny lze nalézt pod vedením obou společností.
Attention everyone, the group could also be called Estolio Limited
many casinos from the same group can be found under the management of both companies.
Attenzione a tutti il gruppo potrebbe anche chiamarsi Estolio Limited
molti casino dello stesso gruppo si possono trovare sotto la direzione di entrambe le società .
Jak jsem slyšel, jimmy_fin byl zablokován v Casino Guru...
Ale stále čte. Pokud od něj něco potřebujete, můžete se mě také zeptat...
As I heard, jimmy_fin was blocked from Casino Guru...
But he is still reading. If you need anything from him, you also can ask me...
píšu sem po mnoha dnech. Po 3 měsících a mnoha mailech neodpovídají na mail mého právníka. Zablokovali mi live chat a píšu další mail do kontaktního formuláře, abych mi odpověděl, jinak jsem několik dní číslo 12. Když jsem se jich zeptal, zda mají Steamers jiná pravidla, hráči odpověděli ne (dvakrát). Streamery hrají 2 nebo 3 osoby ze stejného účtu a jsou živé. Mám všechna schválení a půjdeme k soudu. Také jsem požádal o jejich číslo. licence a nikdo mi na to neodpověděl. Všechna tato kasina od Rabidi jsou možná podvody, nechápu, proč je po všech těchto stížnostech kasino guru z jejich strany.
i am writing here after many days. After 3 months and many mails they dont answer to my lawyer's mail.They blocked me from live chat and i write an other mail to the contact form to reply me otherwise i am number 12 for days. When i asked them if the Steamers have other rules from the players said no (twice). Streamers play 2 or 3 persons from the same account and is live. I have all the approvals and we will go to the court .Also i asked for their n. license and noone reply me about it. All these casino from Rabidi maybe are scams, i dont understand why after all these complaints casino guru is from their side.
Řekl, že byl pravděpodobně příliš kritický. Mimo jiné se zeptal, proč Casino Guru stále uvádí společnost tak dobře se skvělým hodnocením. To asi nedopadlo dobře. Na fóru bylo něco jako „poslední varování". Byl ale okamžitě zablokován a už nemůže přispívat.
He said he was probably being too critical. Among other things, he asked why Casino Guru still listed the company so well with a great rating. That probably didn't go down well. There was something like "final warning" in the forum. But he was immediately blocked and can no longer post.
Er sagte, er wurde wohl zu kritisch. Er fragte unter anderem, weshalb Casino Guru immer noch die Firma so gut mit einer tollen Bewertung gelistet hat. Das kam wohl nicht gut an. Im Forum stand soetwas wie "letzte Warnung". Aber er wurde direkt gesperrt und kann nicht mehr posten.
Upřímně řečeno, to byl obzvlášť špatný odhad.
Mnohokrát jsme byli uraženi za to, že jsme zkorumpovaní a kryli kasina. Obvykle přichází od hráčů s neoprávněnými stížnostmi. Nemáme problém s konstruktivní kritikou. Jak můžete vidět na fóru, vždy se snažíme naše zásady několikrát vysvětlit, než jsme nuceni jednat. Nemáme čas reagovat na stejná obvinění na hráče téměř denně. To je nesnesitelné.
Mezi dotazováním a obviňováním je velký rozdíl. Nemůžeme vycházet se všemi, ale nenávistné nebo neuctivé chování nebude tolerováno, zvláště na našem vlastním fóru.
Řekl bych, že to dává smysl.
Frankly, that was a particularly bad guess.
We have been offended many times for being corrupt and covering for casinos. It usually comes from players with unjustified complaints. We have no problem with constructive criticism. As you may see across the forum, we always care to explain our principles several times before we are forced to act. We don't have the time to respond to the same accusations per player almost daily. This is unbearable.
There is a big difference between asking and accusing. We can't get along with everyone, but hateful or disrespectful behavior won't be tolerated, especially on our own forum.
I'd say it makes sense.
Dobré odpoledne, myslím, že jsem další obětí kasin rabidi nv, provedl jsem vklad, provedl jsem výběr. Poté jsem požádal o zrušení účtu a výběr byl zrušen. Pak řeknou, že výběr musí být ruční, to 16.1., v chatu píšou, že musím poslat email a že to přeposílají na finanční oddělení. Po několika dnech jsem obdržel e-mail, že ruční převod nebyl proveden z důvodů, že iban byl nesprávný, abych poslal důkaz. Doklad jsem posílal asi 4x a na chatu vždy bylo, že je vše v pořádku a bude vyřízeno. Včera jsem obdržel e-mail s informací, že výběr musí být proveden na účet skrill, provedl jsem vklad přes mbway a mohu vybírat bankovním převodem. Udělal jsem si skrill účet, odeslal data a odpověď je, že je vše ok a zpracovává to finanční oddělení.
Když jsem to řekl, myslím, že jsem ztratil naději, je to 401 EUR, jsou to peníze, ale když se podívám na lidi, kteří mluví o 100 000 a více, mám obavy.
Sprostě kradou a nikdo nic nedělá.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Dobré odpoledne, myslím, že jsem další obětí kasin rabidi nv, provedl jsem vklad, provedl jsem výběr. Poté jsem požádal o zrušení účtu a výběr byl zrušen. Pak řeknou, že výběr musí být ruční, to 16.1., v chatu píšou, že musím poslat email a že to přeposílají na finanční oddělení. Po několika dnech jsem obdržel e-mail, že ruční převod nebyl proveden z důvodů, že iban byl nesprávný, abych poslal důkaz. Doklad jsem posílal asi 4x a na chatu vždy bylo, že je vše v pořádku a bude vyřízeno. Včera jsem obdržel e-mail s informací, že výběr musí být proveden na účet skrill, provedl jsem vklad přes mbway a mohu vybírat bankovním převodem. Udělal jsem si skrill účet, odeslal data a odpověď je, že je vše ok a zpracovává to finanční oddělení.
Když jsem to řekl, myslím, že jsem ztratil naději, je to 401 EUR, jsou to peníze, ale když se podívám na lidi, kteří mluví o 100 000 a více, mám obavy.
Sprostě kradou a nikdo nic nedělá.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Ahoj. děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Určitě bychom ocenili, kdybyste nás aktualizovali, kdykoli se objeví něco nového. A pokud s tímto problémem potřebujete jakoukoli pomoc, jsme tu spolu s naším týmem pro stížnosti připraveni zasáhnout. Pokud potřebujete, abychom zasáhli, dejte nám vědět.
Hello. Thank you for sharing your experience. It would be highly appreciated if you would update us whenever anything new comes up, for sure. And if you need any help, with this issue, we are here, together with our complaint team, ready to step in. Let us know if you need us to intervene, please.
Potřebuji pomoci. Kasino je www.1joker8.com
I need help. The casino is www.1joker8.com
Eu preciso de ajuda. O casino é o www.1joker8.com
Dobrý den, v tomto případě důrazně doporučuji podat reklamaci. Nejsou s tím spojeny žádné poplatky, takže musíte investovat pouze svůj čas, což je dobrý obchod, pokud se mě ptáte.
Projděte si tohoto průvodce a získejte přehled.
Samotný reklamační formulář je k dispozici zde 👈
Neváhejte se zeptat, zda se chcete dozvědět více nebo máte zájem o více podrobností.
OK?
Hello, In this case, I strongly recommend submitting a complaint. No fees are involved, so you only have to invest your time, which is a good deal, if you ask me.
Go through this guide to get a head-up.
The complaint form itself is available here 👈
Please don't hesitate to ask if you prefer to learn more or are interested in more details.
Ok?
Po 23 dnech odeslaných stížností, ověřování a žádostí o dokumenty, moje platba dorazila přes skrill, žádám všechny hráče, aby nehráli v tomto kasinu, protože až poté, co se obrátili na právníka s dopisem, který předvolal případ proti rabidi nv a proti tomuto kasino, provedli platbu, ale bez jakéhokoli odůvodnění.
After 23 days of complaints, verifications and requests for documents sent, my payment arrived via skrill, I ask all players not to play at this casino, as only after having turned to a lawyer with a letter summoning the case against rabidi nv and against this casino, they made the payment, but without any justification.
Após 23 dias de reclamações, verificações e pedidos de documentos enviados, chegou o meu pagamento via skrill, peço a todos os jogadores que não joguem neste casino, pois só após ter recorrido a advogado com carta de intimação de processo contra a rabidi nv e contra este casino, eles fizeram o pagamento, mas sem justificação nenhuma.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.