Je mi líto, ale zejména v případech, kdy je u hráče podezření a je prokázáno, že se dopustil podvodné činnosti, nemůžeme z bezpečnostních důvodů nic veřejně sdílet.
Vím, jak to zní, ale jakmile vše vyneseme na světlo, kasino už nebude ochotné podílet se na řešení stížností – pro nikoho.
Vaší aktivitou bychom přišli o šanci pomáhat ostatním hráčům. No, rozhodně to nemá cenu.
Berte tedy toto jako konečné vysvětlení :
"Vážený miltoskazi , kasino nám poskytlo komplexní důkazy o podvodné činnosti, které nás vedou k přesvědčení, že kroky, které kasino v tomto případě podniklo, jsou oprávněné. Z tohoto důvodu bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení , Je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem."
Omlouvám se. Hodně štěstí s právníkem. 🙏
I'm sorry, but especially in cases where a player is suspected and proven to have engaged in fraudulent activity, we can't share anything publicly for security reasons.
I know how it sounds, but once we bring everything to light, the casino won't be willing to participate in resolving complaints anymore - for anyone.
We would lose the chance to help other players due to your activities. Well, it's certainly not worth it.
Thus, take this as the final explanation:
"Dear miltoskaz, the casino has provided us with comprehensive evidence of fraudulent activity that leads us to believe that the steps the casino has taken in this case are justified. Due to that reason, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I'm sorry. Good luck with the lawyer. 🙏
Automaticky přeloženo: