FórumKasinaUpozornění: Rabidi NV nyní funguje bez licence!

Upozornění: Rabidi NV nyní funguje bez licence! (strana 5)

před rokem od jimmy_fin
|
24738 zobrazení 178 odpovědí |
|
1...4 5 6...9
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Je jim to jedno (Guru) a přesto poskytují dobré hodnocení, protože od nich jako affiliate dostávají spoustu peněz. Hra s časem. Psaní zbytečných odpovědí bez jakýchkoliv nadcházejících akcí.

Když nyní zkontrolujete některá kasina Rabidi - nemůžete najít pečeť / validátor hazardní hry. Ani jméno operátora „Rabidi" není možné dohledat. Všechno odstranili. Tyto informace jsem také nenašel ve všeobecných obchodních podmínkách.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můžu vědět, co tě vedlo k tomu říct?

Protože, při vší úctě, v tomto bodě se mýlíte . Staráme se; to je důvod, proč odpovídajícím způsobem upravujeme bezpečnostní index, když licence chybí. Měli byste ale také vědět, že zejména v těchto časech, kdy zákony Curacaa procházejí velkými změnami, mnoho kasin odkládá své validátory ze stránek.

Je to reakce na současné události, ale zdá se, že si nad tím představujete své vlastní nápady. Proto vás zdvořile žádám, abyste přestali šířit své divoké představy o Casino Guru.

Pokud se setkáte s určitými problémy s jakýmkoli kasinem Rabidi NV, odešlete bezplatnou stížnost .



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neodpovídají mému právníkovi , jsou schovaní po dobu 35 dnů . Také casinoguru uzavřel můj případ , aniž by mi ukázal schválení od kasina . Řekl jsem , abych znovu otevřel svůj případ a veřejně ukázal souhlas v jinak budu předpokládat , že guru kasina není spolehlivý a získejte peníze od rabidi pomocí propagačních akcí. Jak můžete vidět kasina rabidis zde mají velmi špatné recenze, ale přesto mají mnoho hvězdiček…..

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je mi líto, ale zejména v případech, kdy je u hráče podezření a je prokázáno, že se dopustil podvodné činnosti, nemůžeme z bezpečnostních důvodů nic veřejně sdílet.

Vím, jak to zní, ale jakmile vše vyneseme na světlo, kasino už nebude ochotné podílet se na řešení stížností – pro nikoho.

Vaší aktivitou bychom přišli o šanci pomáhat ostatním hráčům. No, rozhodně to nemá cenu.

Berte tedy toto jako konečné vysvětlení :

"Vážený miltoskazi , kasino nám poskytlo komplexní důkazy o podvodné činnosti, které nás vedou k přesvědčení, že kroky, které kasino v tomto případě podniklo, jsou oprávněné. Z tohoto důvodu bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení , Je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem."

Omlouvám se. Hodně štěstí s právníkem. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Odstraňují vše ze svých stránek. Nechápu, proč casinoguru podporuje tyto podvody….

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nikoho nepodporujeme. Poskytujeme vypočítaný index bezpečnosti. Není to ani hodnocení.

Máte problém s některými kasiny? Odešlete stížnost a dokažte, že vás kasino podvádí.

Bez jakéhokoli důkazu jsi jen troufalý.

Zatím vidím, že jste podal dvě stížnosti; oba byly uzavřeny kvůli vaší vlastní nereagování. Ztrácejte tak čas, když bychom mohli pomoci v případě někoho jiného.

Přesto tady říkáte, že podporujeme podvody. Prosím o doložení reklamací. Tak jednoduché.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud by se guru kasin objektivně hluboce podíval na existující problémy, normálně by měl okamžitě odstranit všechna uvedená kasina Rabidi. Nebo nastavte hodnocení na nejnižší úroveň. Ale peníze jsou stále králem!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podívejte se na co? Je to stále o licenci?

Jak bezpečnostní index funguje, jsem již vysvětlil. Podejte konkrétní stížnost, jinak jsou vaše příspěvky jen vágní kusy konstrukce.

Abych měl jasno, odešlete stížnost nebo nadobro opusťte fórum. Odeberu ti přístup.

Poslední varování.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

I aksed ze zetcasina a fezbet ne. Licence na živou podporu a oni se vyhýbají. Řekli mi, abych poslal e-mail na podporu, už jsem poslal 3 upomínky a nikdo mi neodpověděl a zablokovali mě z živé podpory. Možná je to rabidi největší podvod všech dob v online casinos.casino guru by měl dát odpovědi....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Totéž platí pro vás:

Uveďte konkrétní situaci a odešlete stížnost, abyste dokázali, že kasino dělá něco nekalého, nebo přestaňte s obecnými obviněními, která nejste ochotni podložit tvrdými fakty.

Myslím, že můj návrh je docela rozumný - je to však na vás.

Podpořte svá obvinění nebo přestaňte vytvářet negativní vibrace. Náš čas je příliš drahý na to, abychom jej plýtvali lidmi, kteří rádi slepě nenávidí.

Zkuste být prozatím spravedliví.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Tyto dva případy jsem našel řešení sám, bez vaší pomoci. A vzal jsem si peníze s právníkem 😁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

řekněte nám, zda je licence rabidis stále k dispozici pro zetcasino a Fezbet?

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Takže je skvělé, že jste dostali své peníze bez naší pomoci. Ale nemyslím si, že je správné říkat to, co říkáte obecně. Tak doufám, že to chápete a až budete mít pocit, že něco není v pořádku, můžete podat reklamaci a doložit to.

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Podle našeho systému ano, ale pokud máte pocit, že něco není v pořádku nebo některé informace nejsou v pořádku, můžete na to zde upozornit. Už jste viděli tuto možnost?

file

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Předpokládám, že ne, protože obě kasina provozuje Araxio Development NV

Automaticky přeloženo:
miltoskaz
před 11 měsíci

To, co si myslíte, nedává smysl. Proč by Casino Guru nabízelo ZDARMA!!! pomoci vyřešit problémy, které má hráč s kasiny, pokud je stejně kasina platí? Obtěžovali by se odpovídat na vaše příspěvky ve fóru, nebo vás rovnou vykopli z webu?



Máte Casino Guru ve svém právním týmu a na výplatní pásce? Ne? Pak nejste v pozici, abyste jim „říkali", co mají s vaším případem dělat.


Automaticky přeloženo:
Frankey
před 11 měsíci

měl bych mít odpověď od casnoguru. Předpokládám...

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Myslím, že jsi to pochopil. A tak to podle našeho systému stále mají, ale pokud víte, že to není správné, můžete nás aktualizovat na našem webu podle toho, co jsem poslal ve své poslední odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To, co si myslíte, nedává smysl. Proč by Casino Guru nabízelo ZDARMA!!! pomoci vyřešit problémy, které má hráč s kasiny, pokud je stejně kasina platí? Obtěžovali by se odpovídat na vaše příspěvky ve fóru, nebo vás rovnou vykopli z webu?



Máte Casino Guru ve svém právním týmu a na výplatní pásce? Ne? Pak nejste v pozici, abyste jim „říkali", co mají s vaším případem dělat.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Snažíme se každému hráči pomoci, jak nejlépe umíme. Vím však, že v případě tohoto hráče byla reklamace po řešení našeho týmu uzavřena jako neoprávněná. Vždy se snažíme zachovat férový přístup a chápu, že někdy hráči nejsou spokojeni s výsledkem. Ale nestavíme se na žádnou stranu. Každý případ řeší naši odborníci samostatně.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

můžete se prosím zeptat kasin? protože mi neodpovídají....

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Vím, že se snažíš ze všech sil. A také zdarma. To je důvod, proč by neměl obviňovat Team Guru nebo vám říkat, co dělat s jeho případem

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 11 měsíci

Od kasinového guru jsem požádal, abych nepropagoval podvodná kasina....zetcasino a fezbet mají licenci nebo ne?

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Dobrý večer a omlouvám se za zneužití Vaší odpovědi. Nedávno jsem se stal členem stejně podvodného kasina Rabidi, kde mám zisk 1400 € a nepřipisují mi různá zpoždění a výmluvy. Nemám na ty peníze čekat? Nepřijdou někdy?

Automaticky přeloženo:
spyros_kork
před 11 měsíci

Protože jsem v podobné situaci, rád bych více informací, pokud je pro vás snadné pomoci. Děkuji ti

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

můžete se prosím zeptat kasin? protože mi neodpovídají....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Znovu jsem narazil na toto vlákno a jsem ochoten pomoci alespoň s výše zmíněnými licencemi.

Zpočátku neposkytujeme žádný druh předplacené podpory, a pokud jste přesvědčeni o licencích, můžete se nejprve zeptat poskytovatele licence, místo aby jste požadovali. Doufám, že je to jasné.

Nicméně užitečné aktualizace jsou samozřejmě vítány! Budu informovat datový tým ohledně vlastníka a související licence. 🙏 Děkuji, @Frankey

Jen neočekávejte moji odpověď za pár dní, obvykle to vyžaduje další kopání.

Vrátím se.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky