To je málo kontextu! Proč by vám nemělo být dovoleno hrát *hry*?
Ověření identity se z různých důvodů nikdy nedokončí?
Proč je to? V jakém kasinu?
Nemůžete vybrat 70 000 $?
Kasino má také limity na výběr – podívejte se na podmínky výběru v tomto kasinu? Menší kasina vám nikdy nezaplatí 70 000 $ najednou!
Hrát hry a odejít do důchodu?
Pak vás kasino zablokuje – pokud je váš účet stále aktivní, museli jste dostávat e-maily. Renomované kasino nikdy nebude sponzorovat hráče – banujeme, pokud ..........! Naopak – doufá, že budete znovu hrát a své výhry využijete!
Zadali jste správné informace?
No, to, co píšeš, jsem nikdy neslyšel - zdá se, že je tam něco rybího.
Jinak podejte stížnost:
Odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Vše nejlepší.
That's not enough context! Why shouldn't you be allowed to play *games*?
Identity verification never completes for various reasons?
Why is it? At which casino?
Can't withdraw $70,000?
A casino also has withdrawal limits -- check the terms of withdrawals at that casino? Smaller casinos will never pay you $70,000 in one go!
Play games and retire?
Then a casino blocks you - if your account is still active, you must have received mails. A reputable casino will never patronize a player - we ban if ..........! On the contrary - it hopes that you will gamble and use your winnings again!
Did you enter correct information?
Well, what you write I've never heard - there seems to be something fishy.
Otherwise file a complaint:
Link: https://casino.guru/complaints/create
All the best.
Das ist zu wenig Kontext! Wieso sollst du keine *Spielchen* spielen dürfen?
Identitätsüberprüfung ist aus verschiedenen Gründen nie abgeschlossen?
Woran liegt es denn? Bei welchem Casino?
Keine 70.000 US-Dollar abheben?
Ein Casino hat auch Auszahlungsgrenzen -- schau mal unter den Bedingungen der Auszahlungen nach in diesem Casino? Kleinere Casinos werden dir niemals 70.000 Dollar auf einem Schlag auszahlen!
Spielchen spiele und mich zurückziehe?
Dann sperrt ein Casino dich - wenn dein Konto noch aktiv ist, mußt du ja MAils erhalten haben. Ein seriöses Casino wird einen Spieler niemals bevormunden - wir sperren wenn ..........! Ganz im Gegenteil - es hofft das du deine Gewinne wieder verspielst und einsetzt!
Hast du korrekten Angaben getätigt?
Also, das was du schreibst habe ich noch nie gehört - da scheint was faul zu sein.
Andernfalls reiche Beschwerde ein:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Alles Gute.
Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo: