před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Unibet, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Dlouhou dobu mi bylo zamítnuto ověření identity a téměř 3 měsíce jsem nemohl vybrat 70 000 $. Ověřování identity z různých důvodů nikdy nekončí. Nechtějí, abych hrál hry a stáhl se. Pomoz mi
I have been denied identity verification for a long time and have not been able to withdraw $70,000 for almost 3 months. Identity verification is never over for various reasons. They don't want me to play games and withdraw. Help me
To je směšné, přesto neznám celý kontext této situace. Ale to je teď jedno, požádáte o pomoc a já vám ji mohu poskytnout.
Doporučuji vám navštívit tuto část průvodce zaměřenou na bezplatnou funkci zvanou stížnost:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Řekl bych, že je vždy lepší být připraven na to, co přijde. Ke skutečnému vytvoření stížnosti laskavě použijte následující odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Jakmile bude stížnost podána, můžete si najít pár okamžiků na sdílení svého příběhu i zde na fóru – můžete?
Doufám že budeš.
This is ridiculous, still, I'm not familiar with the whole context of this situation. But it does not matter now, you ask for help and I can provide it.
I suggest you visit this guide section focused on a free feature called complaint:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I'd say it is always better to be prepared for what's about to come. To actually create the complaint, kindly use the following link: https://casino.guru/complaints/create
Once the complaint is set, you may find a few moments to share your story even here on the forum - may you?
I hope you will.
Ahoj, mám problém s výběrem výhry, jde o to, že se zobrazuje stav transakce na ověření atd. Menší částky byly vybrány bez problémů a pak najednou takové překvapení s větší výhrou. Můj účet je ověřený na 100% a platby jsem prováděl i z jedné peněženky. Můžeš mi pomoci. chtěl bych poprosit o pomoc
Hi, I have a problem with the withdrawal of the winnings, the point is that the transaction status is shown pending verification, etc. Smaller amounts were withdrawn without any problems and then suddenly such a surprise with a larger win. My account is verified in 100% and I also made payments from one wallet. Can you help me. I would like to ask for help
Dobrý den, pokud vyhrajete větší částku, s největší pravděpodobností vám přijde email pro ověření KYC. Požadují je renomovaná kasina. Vzhledem k tomu, že jste již obdrželi výplaty, předpokládám, že všechny vaše údaje jsou ve vašem hráčském profilu správně zadány. Ve většině případů jsou vyžadovány vaše bankovní údaje a výpisy z účtu, protože jste také skutečnou osobou, která patří k účtu. DŮLEŽITÉ: Stáhněte si nejen screenshot, ale kompletní výpis z účtu z vaší banky, ze kterého jste také provedli vklady nebo jakou metodu vkladu jste si uložili! Začernění výpisů z účtu lze odmítnout! To je obvykle dokončeno do 24 hodin a měli byste obdržet svou výplatu. Mnozí se k tomu zdráhají, pokud se údaje nepotvrdí. Obdržíte také varování, abyste tuto kontrolu provedli co nejdříve. (Alespoň pro renomovaná kasina) Pokud KCY není ověřeno, kasino může poté smazat hráčský účet, aniž byste obdrželi výhry. Zatím jsem si VŽDY nechal vyplatit výhru 🙂 podívejte se do svých mailů-zda jste něco dostali. Než tedy podáte stížnost, přečtěte si podmínky kasina a podmínky pro výběr. Kasino může zkontrolovat váš účet kdykoli, i když jste jej odeslali mnohokrát. Je to tak! Čím rychleji zareagujete, tím rychleji byste měli dostat svou cenu. Vše nejlepší🙂
Hello, if you win a larger amount, you will most likely receive an email for KYC verification. Reputable casinos request these. Since you have already received payouts, I assume that all your data is correctly entered in your player profile. Most of the time, your bank details and bank statements are required, since you are also the real person belonging to the account. IMPORTANT: Download not just a screenshot, but the complete account statement from your bank, from which you have also made the deposits or which deposit method you have saved! Blacking out of account statements can be rejected! This is usually completed within 24 hours and you should receive your payout. Many are reluctant to do so if the data is not confirmed. You will also receive a warning to do this check as soon as possible. (At least for reputable casinos) If the KCY is not verified, the casino can then delete the player account without you receiving the winnings. So far I have ALWAYS had my winnings paid out 🙂check yours Mails-whether you received anything. So before you file a complaint, read the casino terms and conditions and withdrawal conditions. A casino can check your account at any time, even if you have submitted it umpteen times. It is like that! The quicker you react, the quicker you should get your prize.All the best🙂
Hallo, bei einem größerem Gewinn, wirst du eine Mail erhalten höchstwahrscheinlich zwecks KYC Überprüfung. Seriöse Casinos fordern diese an. Da du schon Auszahlungen erhalten hast, gehe ich davon aus, das alle deine Daten korrekt in deinem Spielerprofil eingetragen sind. Meistens wird deine Bankverbindung und Kontoauszüge verlangt, das du auch die reale Person bist die zum Konto gehört. WICHTIG dabei: Nicht nur einen Screenshot, sondern den kompletten Kontoauszug herunterladen von deiner Bank, wovon du auch die Einzahlungen getätigt hast bzw. welche Einzahlungsmethode du gespeichert hast! Schwärzungen der Kontoauszüge können abgelehnt werden! In der Regel ist das innerhalb von 24 Stunden abgeschlossen und du solltest deine Auszahlung erhalten.Viele sträuben sich davor-wenn man die Daten nicht bestätigt. Man erhält auch eine Warnung diese Überprüfung so schnell wie möglich zu erledigen.(Zumindest bei seriösen Casinos) Bei Nichtferifizierung der KCY kann das Casino das Spielerkonto dann löschen ohne das du den Gewinn erhälst.Ich habe bis jetzt IMMER meine Gewinne ausbezahlt bekommen🙂check deine MAils-ob da was erhalten hast. Bevor du also eine Beschwerde einreichst, lies die Casinobedingen und Auszahlungsbedingungen durch.Ein Casino darf dein Konto jederzeit überprüfen, auch wenn du das schon zig Mal eingereicht hast. Es ist so! Je schneller du reagierst desto schneller solltest du deinen Gewinn erhalten.Alles Gute🙂
infoschmitti62 Jen mi nepřišel žádný e-mail a služba mi řekla, že platba šla na interní ověření a platbu
infoschmitti62 It's just that I didn't receive any emile, and the service told me that the payment went to internal verification and payment
To je málo kontextu! Proč by vám nemělo být dovoleno hrát *hry*?
Ověření identity se z různých důvodů nikdy nedokončí?
Proč je to? V jakém kasinu?
Nemůžete vybrat 70 000 $?
Kasino má také limity na výběr – podívejte se na podmínky výběru v tomto kasinu? Menší kasina vám nikdy nezaplatí 70 000 $ najednou!
Hrát hry a odejít do důchodu?
Pak vás kasino zablokuje – pokud je váš účet stále aktivní, museli jste dostávat e-maily. Renomované kasino nikdy nebude sponzorovat hráče – banujeme, pokud ..........! Naopak – doufá, že budete znovu hrát a své výhry využijete!
Zadali jste správné informace?
No, to, co píšeš, jsem nikdy neslyšel - zdá se, že je tam něco rybího.
Jinak podejte stížnost:
Odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Vše nejlepší.
That's not enough context! Why shouldn't you be allowed to play *games*?
Identity verification never completes for various reasons?
Why is it? At which casino?
Can't withdraw $70,000?
A casino also has withdrawal limits -- check the terms of withdrawals at that casino? Smaller casinos will never pay you $70,000 in one go!
Play games and retire?
Then a casino blocks you - if your account is still active, you must have received mails. A reputable casino will never patronize a player - we ban if ..........! On the contrary - it hopes that you will gamble and use your winnings again!
Did you enter correct information?
Well, what you write I've never heard - there seems to be something fishy.
Otherwise file a complaint:
Link: https://casino.guru/complaints/create
All the best.
Das ist zu wenig Kontext! Wieso sollst du keine *Spielchen* spielen dürfen?
Identitätsüberprüfung ist aus verschiedenen Gründen nie abgeschlossen?
Woran liegt es denn? Bei welchem Casino?
Keine 70.000 US-Dollar abheben?
Ein Casino hat auch Auszahlungsgrenzen -- schau mal unter den Bedingungen der Auszahlungen nach in diesem Casino? Kleinere Casinos werden dir niemals 70.000 Dollar auf einem Schlag auszahlen!
Spielchen spiele und mich zurückziehe?
Dann sperrt ein Casino dich - wenn dein Konto noch aktiv ist, mußt du ja MAils erhalten haben. Ein seriöses Casino wird einen Spieler niemals bevormunden - wir sperren wenn ..........! Ganz im Gegenteil - es hofft das du deine Gewinne wieder verspielst und einsetzt!
Hast du korrekten Angaben getätigt?
Also, das was du schreibst habe ich noch nie gehört - da scheint was faul zu sein.
Andernfalls reiche Beschwerde ein:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Alles Gute.
Děkuji za zpětnou vazbu:
v tomto případě určitě obdržíte e-mail, jakmile bude dokončen.
To neexistuje – protože o tom nedostanete e-mail!
Moje kasino mi vždy pošle e-mail, jakmile je ověření dokončeno a výběr byl proveden 🙂
Tento proces by měl být dokončen po 72 hodinách.
V opačném případě použijte tento odkaz pro stížnosti:
Odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Mějte trpělivost 🙂
Thanks for the feedback:
in this case you will definitely receive an email as soon as it is completed.
That doesn't exist - because you don't get an email about it!
My casino always sends me an email as soon as the verification is complete and the withdrawal has been made🙂
This process should be completed after 72 hours.
Otherwise please use this link for complaints:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Have patience🙂
Danke für die Rückmeldung:
in diesem Falle wirst du auf jeden Fall eine Mail erhalten, sobald es abgeschlossen ist.
Das gibt es nicht - da man dazu keine Mail erhält!
Mein Casino sendet mir immer eine Mail, sobald die Überprüfung abgeschlossen ist, und die Auszahlung getätigt wurde🙂
Dieser Prozess sollte nach 72 Stunden abgeschlossen sein.
Ansonsten bitte diesen Link benutzen bei Beschwerden:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Hab Geduld🙂
Dobrý den, na základě toho, co popisujete, je možné, že budete muset provést nějaké dodatečné ověření, nebo váš výběr putoval na vhodné oddělení, kde bude pravděpodobně v kontrole.
Požádalo vás však kasino o nějaké dokumenty nebo něco jiného? Případně zmínili, jak dlouho by tento proces kontroly měl trvat?
Dej nám vědět.
Hi, based on what you describe, it is possible that you will have to perform some additional verification, or your withdrawal has gone to a suitable department where it will probably be under review.
However, has the casino asked you for any documents or anything else ? Alternatively, did they mention how long this process of review should take ?
Let us know.
Dobrý den, pokud vyhrajete větší částku, s největší pravděpodobností vám přijde email pro ověření KYC. Požadují je renomovaná kasina. Vzhledem k tomu, že jste již obdrželi výplaty, předpokládám, že všechny vaše údaje jsou ve vašem hráčském profilu správně zadány. Ve většině případů jsou vyžadovány vaše bankovní údaje a výpisy z účtu, protože jste také skutečnou osobou, která patří k účtu. DŮLEŽITÉ: Stáhněte si nejen screenshot, ale kompletní výpis z účtu z vaší banky, ze kterého jste také provedli vklady nebo jakou metodu vkladu jste si uložili! Začernění výpisů z účtu lze odmítnout! To je obvykle dokončeno do 24 hodin a měli byste obdržet svou výplatu. Mnozí se k tomu zdráhají, pokud se údaje nepotvrdí. Obdržíte také varování, abyste tuto kontrolu provedli co nejdříve. (Alespoň pro renomovaná kasina) Pokud KCY není ověřeno, kasino může poté smazat hráčský účet, aniž byste obdrželi výhry. Zatím jsem si VŽDY nechal vyplatit výhru 🙂 podívejte se do svých mailů-zda jste něco dostali. Než tedy podáte stížnost, přečtěte si podmínky kasina a podmínky pro výběr. Kasino může zkontrolovat váš účet kdykoli, i když jste jej odeslali mnohokrát. Je to tak! Čím rychleji zareagujete, tím rychleji byste měli dostat svou cenu. Vše nejlepší🙂
Hello, if you win a larger amount, you will most likely receive an email for KYC verification. Reputable casinos request these. Since you have already received payouts, I assume that all your data is correctly entered in your player profile. Most of the time, your bank details and bank statements are required, since you are also the real person belonging to the account. IMPORTANT: Download not just a screenshot, but the complete account statement from your bank, from which you have also made the deposits or which deposit method you have saved! Blacking out of account statements can be rejected! This is usually completed within 24 hours and you should receive your payout. Many are reluctant to do so if the data is not confirmed. You will also receive a warning to do this check as soon as possible. (At least for reputable casinos) If the KCY is not verified, the casino can then delete the player account without you receiving the winnings. So far I have ALWAYS had my winnings paid out 🙂check yours Mails-whether you received anything. So before you file a complaint, read the casino terms and conditions and withdrawal conditions. A casino can check your account at any time, even if you have submitted it umpteen times. It is like that! The quicker you react, the quicker you should get your prize.All the best🙂
Hallo, bei einem größerem Gewinn, wirst du eine Mail erhalten höchstwahrscheinlich zwecks KYC Überprüfung. Seriöse Casinos fordern diese an. Da du schon Auszahlungen erhalten hast, gehe ich davon aus, das alle deine Daten korrekt in deinem Spielerprofil eingetragen sind. Meistens wird deine Bankverbindung und Kontoauszüge verlangt, das du auch die reale Person bist die zum Konto gehört. WICHTIG dabei: Nicht nur einen Screenshot, sondern den kompletten Kontoauszug herunterladen von deiner Bank, wovon du auch die Einzahlungen getätigt hast bzw. welche Einzahlungsmethode du gespeichert hast! Schwärzungen der Kontoauszüge können abgelehnt werden! In der Regel ist das innerhalb von 24 Stunden abgeschlossen und du solltest deine Auszahlung erhalten.Viele sträuben sich davor-wenn man die Daten nicht bestätigt. Man erhält auch eine Warnung diese Überprüfung so schnell wie möglich zu erledigen.(Zumindest bei seriösen Casinos) Bei Nichtferifizierung der KCY kann das Casino das Spielerkonto dann löschen ohne das du den Gewinn erhälst.Ich habe bis jetzt IMMER meine Gewinne ausbezahlt bekommen🙂check deine MAils-ob da was erhalten hast. Bevor du also eine Beschwerde einreichst, lies die Casinobedingen und Auszahlungsbedingungen durch.Ein Casino darf dein Konto jederzeit überprüfen, auch wenn du das schon zig Mal eingereicht hast. Es ist so! Je schneller du reagierst desto schneller solltest du deinen Gewinn erhalten.Alles Gute🙂
Ahoj, vidím, že máš zkušenost s podobným procesem, když to tak podrobně popisuješ. Samozřejmě děkuji za vhodnou radu pro hráče, která by mohla pomoci.
Co se týče časového rámce, někdy to nemusí být do 24 hodin.
Také vzhledem k tomu, že vám byly vždy vyplaceny vaše výhry, je to skvělé, protože to je pravděpodobně nejdiskutovanější problém na našem fóru.
Ze zvědavosti bych se Vás chtěl zeptat, měli jste někdy problém s ověřením? 🙂
Hi, I can see that you have experience with a similar process when you describe it in such detail. Thank you of course for the appropriate advice for the player that might help.
As far as the timeframe is concerned, sometimes it doesn't have to be within 24 hours.
Also, regarding the fact that you always have been paid your winnings, that's great, because that's probably the most discussed problem on our forum.
Out of curiosity, I would like to ask you, have you ever had a problem with verification ? 🙂
Děkuji za zpětnou vazbu:
v tomto případě určitě obdržíte e-mail, jakmile bude dokončen.
To neexistuje – protože o tom nedostanete e-mail!
Moje kasino mi vždy pošle e-mail, jakmile je ověření dokončeno a výběr byl proveden 🙂
Tento proces by měl být dokončen po 72 hodinách.
V opačném případě použijte tento odkaz pro stížnosti:
Odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Mějte trpělivost 🙂
Thanks for the feedback:
in this case you will definitely receive an email as soon as it is completed.
That doesn't exist - because you don't get an email about it!
My casino always sends me an email as soon as the verification is complete and the withdrawal has been made🙂
This process should be completed after 72 hours.
Otherwise please use this link for complaints:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Have patience🙂
Danke für die Rückmeldung:
in diesem Falle wirst du auf jeden Fall eine Mail erhalten, sobald es abgeschlossen ist.
Das gibt es nicht - da man dazu keine Mail erhält!
Mein Casino sendet mir immer eine Mail, sobald die Überprüfung abgeschlossen ist, und die Auszahlung getätigt wurde🙂
Dieser Prozess sollte nach 72 Stunden abgeschlossen sein.
Ansonsten bitte diesen Link benutzen bei Beschwerden:
Link: https://casino.guru/complaints/create
Hab Geduld🙂
Vaše odpovědi zní, jako byste chtěli převzít roli admina, nemám pravdu? 😁
Nicméně bych byl opatrný s časovými rámcemi, protože se může lišit kasino od kasina, jak dlouho trvá, než se proces vyřeší.
Každopádně, v jakém kasinu hrajete, když říkáte, že vám vaše kasino vždy posílá poštu?
Your answers sound like you want to take on the role of admin, am I right ? 😁
Nevertheless, I would be careful with the timeframes, because it can vary from casino to casino how long it takes for the process to be resolved.
Anyway, what casino do you play in, when you say that your casino always sends you mail ?
Dobrý den, v tomto případě by bylo užitečné použít tlačítko "odpovědět" (šedá šipka směřující doleva), abychom věděli, komu odpovídáte, případně komu dotaz směřuje. Každopádně, co myslíš pod pojmem "výrazné rysy"?
Hi, in this case it would be useful to use the "reply" button (a grey arrow pointing to the left) so we know who you are replying to, or who the question is directed at. Anyway, what do you mean by "distinctive features" ?
Na komunitním fóru v Unibetu někdo říká, že poté, co obdržel informaci od technického inženýra, za posledních 6 týdnů snížil rtp výher na automatech na 24,12 %. V tuto chvíli se jejich sloty chovají takto, takže to může být pravda. Pokud ano, určitě to musí být nezákonné a podvádění zákazníků. Také proč se jejich žádný řídící orgán nedívá na takové věci, když místo toho kdokoli říká, že jsou všechny nezávisle testovány. Dá se něco udělat, aby se tato obvinění potvrdila nebo vyvrátila.
On the community forum in Unibet somebody is saying that after receiving information from a technical engineer that they have lowered the the rtp on slot winnings to 24.12% in the last 6 weeks. At the moment their slots are acting like this so can this be true. If so surely this must be illegal and cheating customers. Also why is their no governing body looking at things like this when instead all anyone ever says is that are all independantly tested. Can anything be done to prove or disprove these allegations.
Ahoj. Přemýšlím, jak by bylo možné, aby RTP klesla na tuto úroveň za 6 týdnů. Očividně by byly potřeba nějaké důkazy, že tomu tak je, protože pokud o tom někdo jen mluví, nelze to považovat za relevantní. Hráli jste v tomto kasinu a všimli jste si něčeho neobvyklého? Na samotných slotech není vidět RTP?
Hey. I am thinking how it would be possible for RTP to drop to this level in 6 weeks. Obviously some evidence would be needed that this is the case because if someone is just talking about it, it can't be considered relevant. Have you played in this casino and noticed anything unusual ? No RTP visible on the slots themselves ?
Hraji na Unibetu a v poslední době za každých 100 zatočení dostanete asi 20% návratnost. Zde jsou statistiky komunity pro Unibet. Pokud je porovnáte s jinými oblíbenými kasiny, uvidíte, že jsou asi o 40 % nižší a dosahují 46,03 % a většina ostatních 90 %+. https://console.slottracker.com/en/casinos/unibet
I play at Unibet and lately for every 100 spins you get about 20% return. Here are the cummunity stats for Unibet. If you compare them to other popular casinos you will see they are about 40% lower coming in at 46.03% with most of the others 90%+. https://console.slottracker.com/en/casinos/unibet
Myslím si, že taková obvinění jsou dost vážná a nevšiml jsem si, že bychom někde na našem webu měli varování. Samozřejmě je třeba mít na paměti, že kasino má z dlouhodobého hlediska vždy náskok před hráčem. Myslím, že máme dobře napsaného průvodce RTP, který by se mohl někdy hodit, takže ho přidám sem: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Pokud však máte pocit, že se děje něco, co by se nemělo, bylo by asi nejjednodušší v kasinu nehrát. Případně, pokud si myslíte, že za tím, co píšete, může být něco vážného a myslíte si, že máte dostatek důkazů, můžete zkusit podat stížnost, ale důkazy by musely být neprůstřelné.
Každopádně pokud jsi chtěl hráče jen varovat před tím, s čím jsi se setkal, chápu to. Doufám, že na nic podobného nenarazíte u jiných kasin a vše bude v pořádku.
I think that such accusations are quite serious and I have not noticed that we have a warning somewhere on our website. Of course, it should be remembered that the casino always has the edge over the player in a long run. I think we have a well-written guide to RTP that might be useful at some point, so I'll add it here: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
However, if you feel that something is going on that shouldn't be, it would probably be easiest not to play in the casino. Alternatively, if you think there might be something serious behind what you're writing and you think you have enough evidence, you could try filing a complaint, but the evidence would have to be bulletproof.
Anyway, if you just wanted to warn the players about what you've encountered, I understand. I hope you don't run into anything similar at other casinos and everything will be fine.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.