Od 1. minuty se odešle zachycení vrácení peněz, kam se vloží návratový kód
a doklad o vrácení, který byl proveden dne
den 28. Jsme 15. srpna a vy stále nevstoupíte do
peněz, také nechápu, proč byl proveden převod 4 500 EUR, když jsem požadoval 3 výběry ve výši 1 500 EUR a vysvětlil, že moje banka
nepřijímají to.
Od minulého měsíce nemůžete vstoupit na stránku svého kasina, protože vám odebrali licenci pro Španělsko, a proto nemohu vstoupit na svou stránku.
Jdeš kolem, ale stále jsi mi nezaplatil mých 4 500 €. A vypadá to, že chcete ztrácet čas, protože čekáte 1 týden na odpověď casinoguru, když můžete odpovědět hned.
Casinoguru může ověřit, že neexistuje způsob, jak vstoupit do vašeho kasina.
Chci, aby bylo zaznamenáno, že máte stejnou adresu jako jiná kasina jako LS, takže to samé, co se stalo mně, se může stát lidem, kteří hrají v těchto kasinech, aby dostali výplatu. Zaplaťte mi moje peníze hned a jak jsem vás žádal od začátku ve 2 nebo 3 částech, aby moje banka neměla problém.
From minute 1 the capture of the money return is sent where it puts the return code
and the proof of the return that was made on
day 28. We are on August 15 and you still do not enter the
money, I also do not understand why the transfer of €4,500 was made when I requested 3 withdrawals of €1,500 and explained that my bank
they do not accept it.
You cannot enter the page of your casino since last month since they have removed your license for Spain and that is why I cannot enter my page.
You're going around but you still haven't paid me my €4,500. And it looks like you want to waste time since you wait 1 week to answer casinoguru when you can give the answer right away.
Casinoguru can verify that there is no way to enter your casino.
I want it to be on the record that you have the same address as other casinos like LS, so the same thing that happened to me can happen to people who play in those casinos to get paid. Pay me my money now and as I asked you from the beginning in 2 or 3 parts so that my bank does not have a problem.
Desde el minuto 1 se manda la captura de la devolución dinero donde pone el código de retorno
y el justificante de la devolución que se hizo el
dia 28. Estamos a dia 15 de agosto y seguís sin ingresarme el
dinero, tampoco entiendo porque se hizo la transferencia de 4500€ cuando yo solicite 3 retiradas de 1500€ y os explique que mi banco sino
no lo acepta.
A la pagina de vuestro casino no se puede entrar desde el mes pasado ya que os han quitado la licencia para españa y por eso no puedo entrar a mi pagina.
estais dando vueltas pero seguís sin pagarme mi 4500€ Y a la vista esta que quereis perder tiempo ya que esperais 1 semana a contestar a casinoguru cuando la respuesta la podeis dar al momento.
Casinoguru puede comprobar que no hay manera de entrar en vuestro casino.
quiero que quede constancia que tenéis la misma dirección que otros casinos como LS con lo cual a la gente que juegue en esos casinos les puede pasar lo mismo que me ha pasado a mi para cobrar. Pagadme ya mi dinero y como yo os lo pedi desde el principio en 2 o 3 partes para que mi banco no tenga problema.
Automaticky přeloženo: