Jistě a můžeš mi prosím dát screenshot s jakým bonusem jsi hrál?
Sure and can you give me a screenshot of what bonus you played with please?
Nemůžu, když jsem to dostal, nenapadlo mě udělat snímek obrazovky.
Přemýšlel jsem o odemčení, abych přidal nějaký zisk sorry jaro
I can't, when I got it I didn't think to take a screenshot.
I thought about unlocking it to add some profit sorry jaro
No puedo, cuando lo obtuve no pensé en hacerle una captura.
Pensé en desbloquearlo para sumar una ganancia lo siento jaro
A kde jsi vzal tuto nabídku? Přišlo vám to na váš e-mail nebo jste to našli v kasinu a vzali si bonus? jak to bylo?
And where did you get this offer? Did it arrive in your email or did you just find it in the casino and take the bonus? How was it?
Hmm, škoda, že jsi odepsal po dvou týdnech, ale viděl jsem, že nemáš žádné screenshoty ani nic podobného ohledně bonusových požadavků nebo bonusu samotného. To je škoda, protože se nemáme od čeho odrazit.
Napsal jsem do živého chatu a ve své předchozí odpovědi na straně 1 jsem popsal, co jsem od nich zjistil. Také jsem se vám zmínil, že jste měli otevřenou stížnost na toto kasino, na kterou jste přestali odpovídat, a tak nám tým nemohl více pomoci, což je obrovská škoda. Ale podle tvého popisu je to stále stejná situace, kterou jsi řešil předtím.
Nevím, jak více bych vám mohl pomoci, pokud nemáte podpůrné důkazy, které byste mohli použít, pokud byste znovu podali stížnost.
je mi to líto.
Hmm, it's a pity that you wrote back after two weeks, but I saw that you didn't have any screenshots or anything like that about the bonus requirements or the bonus itself. That's a shame because we have nothing to bounce back from.
I wrote to the live chat and in my previous reply on page 1, I described what I found out from them. I also mentioned to you that you had an open complaint about this casino, which you stopped answering and so the team couldn't help us more, which is a huge shame. But according to your description, it is still the same situation you dealt with before.
I don't know how more I could help you if you don't have supporting evidence that you could use if you filed a complaint again.
I'm sorry.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.