Myslel jsem, že procházení vašeho starého případu mi pomůže pochopit podrobnosti.
Bohužel ne. Pokud mohu říci, poskytl jste několik fotografií, které deklarovaly vaše pokusy o ověření, které byly nekvalitní a nečitelné. Není divu, že kasino nemohlo použít nic z toho. Poté jste byli požádáni, abyste poskytli komunikaci mezi vámi a kasinem, abyste zjistili, zda lze přijmout další obrázky, nebo zda jiný problém blokuje postup. Odpověděl jste nějakým těžko pochopitelným komentářem, že „5 200 eur omlouvám se r109 000,21 Nemohu přestat hrát evropskou ruletu s maximálním počtem ran na trojnásobek ve slotu Nerozumím tomu Zkoušel jsem to s dokumenty tisíc fotografií a nic, co nechtějí zaplatit po využití akce 1 měsíc se snažil ověřit, že se mi lidé smějí, berou mě za klamavého"
Poté jste připomněli silet a ignorovali jste požadavky na poskytnutí výše uvedené komunikace.
Pokaždé, když předložím podobně konkrétní otázku, nedokážete odpovědět, nemyslíte? 🙂
Chci říct, že za takových okolností je nesmírně důležité poskytovat smysluplné odpovědi. Protože pokud to neuděláte, o moc dál se nedostaneme.
Soustřeďte se na toto, prosím:
Věděl jste od začátku, že si nemůžete vzít bonus?
Jak se vám vůbec podařilo získat bonus?
Vzhledem k tomu, že kasino neustále uvádí země jako „Jižní Afrika, Namibie, Svazijsko, Lesotho a Mosambik" jako vyloučené z tohoto bonusu a souvisejících výplat, jsem přinejmenším docela zmatený. Jak tyto informace souvisí se Španělskem?
Pokud se nepletu, vaše ID říká ESP. Přesto stále mluvíte o afrických randech. V každém případě, zkusili jste na to podporu upozornit?
Budu čekat na vaši další odpověď. 🙏
Well, I thought that going through your old case would help me understand the details.
Sadly, it did not. As far as i can tell, you provided some photos declaring your attempts to pass the verification, which were of poor quality and unreadable. No wonder the casino could not use none of these. After that, you were asked to provide communication between you and the casino to find whether other pictures could be accepted or to find whether another issue blocks the procedure. You responded with some hard-to-understand comment stating that "5200 euros sorry r109,000.21 I can't stop playing European roulette with the maximum rans to triples in slot I don't understand it I've tried it with the documents of the thousand photography and nothing they don't want to pay after taking advantage of the promotion 1 month tried to verify people laugh at me they take me for deluded"
You remined silet afterwards, ignoring the requests to provide the aforementioned communication.
Each time I present similarly concrete question, you fail to answer, don't you think? 🙂
I mean, under such circumstances, it is extremely important to provide meaningful answers. Because if you don't, we won't get much further.
Concentrate on this, please:
Did you know from the beginning that you couldn't take the bonus?
How did you manage to get the bonus in the first place?
Based on the fact that the casino keeps mentioning countries like "South Africa, Namibia, Swaziland, Lesotho, and Mozambic" as excluded from this bonus and associated payout, I'm quite confused at least. How is this information related to Spain?
If I'm not mistaken, your ID says ESP. Yet you keep talking about African rands. In any case, have you tried to point this out to the support?
I'll wait for your next response. 🙏
Automaticky přeloženo: