DomůFórumKasinaThor Casino - všeobecná diskuze

Thor Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od whitedice
|
7 918 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Pokud vyhrajete v jejich kasinu, nezaplatí a tvrdí, že tam máte více než 1 účet, poznal jsem jejich webové stránky v okolí Navštívil jsem Vyhrál jsem málo Ukradl jsem a nezaplatili mi, že už tam mám účty

Automaticky přeloženo:
před rokem

NEVSÁZEJTE NA TENTO HACKOVÝ STRÁNEK, Ukradli 600 SKUTEČNOSTÍ A TVRDILI, ŽE JSEM SE NA TÉTO STRÁNCE S ODPADKY POKUSIL VYTVOŘIT DALŠÍ ÚČET, VYTVOŘIL JSEM JEN JEDEN ÚČET, NEVĚŘTE MI, PROTOŽE VÁS TAKÉ OKRUDOU

Automaticky přeloženo:
svenskor2
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že máte špatnou zkušenost s tímto kasinem. Určitě to není příjemná situace, když vyhrajete a zjistíte, že vám kasino řeklo, že máte 2 účty a vidím, že stejný problém má jiný hráč.

Pokud si ale myslíte, že jste neudělali nic špatného a že na vině je kasino a nemáte 2 účty, doporučil bych vám podat stížnost na následujícím odkazu:https://pt.casino.guru/reclamacoes

Přidal jsem také užitečného průvodce s informacemi, které by se mohly hodit ve vaší situaci: https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

V rámci procesu stížnosti se náš tým podívá na váš případ a pokusí se jej vyřešit. Myslíte, že to dokážete?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
marcellak22
před rokem

Ahoj, koukám, že nejsi jediný, kdo má problém s tím, že kasino uvádí, že máš 2 účty. Ve Vašem případě vidím, že jste již otevřel stížnost a popsal některé informace. Nevím v čem by mohl být problém ve vašem případě. Víte o někom, kdo by si také mohl otevřít účet ze stejné IP adresy? Jste v kontaktu s kasinem, když říkáte, že nechtějí řešit váš problém?

Náš tým a zejména Petronela od vás budou potřebovat další informace, aby se váš případ posunul dál, takže je nezapomeňte vyplnit.


Zatím počkáme, kam se vaše situace posune dál a budeme rádi, když se s námi o nové informace podělíte na fóru. Zatím přeji hodně štěstí. ☘

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobré odpoledne!!!


Kontaktoval jsem dotyčné kasino a nereagují, jen poslali email, že si nemohu vybrat peníze, není nikdo jiný, kdo by mohl vstoupit do počítače a vytvořit si jiný účet, pouze můj účet byl zaregistrován na této IP .

Automaticky přeloženo:
marcellak22
před rokem

V takovém případě se domnívám, že bude nejlepší dát nám trochu času, abychom vám pomohli s reklamací. Obávám se, že tady na fóru toho momentálně moc dělat nemůžeme.

Pokud od kasina získáte nějaké další informace, aktualizujte svou stížnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že je také velmi těžké najít rozumné a poctivé bonusy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z mé strany jsem vždy dostal zaplaceno a do dne žádosti o výběr.

Nemám proti nim absolutně nic. Zatím s nimi mám spíše dobré zkušenosti, momentálně patří k mým nejoblíbenějším.


Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Věřím, že záleží také na tom, odkud pocházíte. Některé země mají často omezení na bonusy, některé mají větší štěstí. Pokud například hrajete z Francie, vím, že existuje mnoho kasin, která francouzské hráče zcela omezují.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky