Ahoj, koukám, že nejsi jediný, kdo má problém s tím, že kasino uvádí, že máš 2 účty. Ve Vašem případě vidím, že jste již otevřel stížnost a popsal některé informace. Nevím v čem by mohl být problém ve vašem případě. Víte o někom, kdo by si také mohl otevřít účet ze stejné IP adresy? Jste v kontaktu s kasinem, když říkáte, že nechtějí řešit váš problém?
Náš tým a zejména Petronela od vás budou potřebovat další informace, aby se váš případ posunul dál, takže je nezapomeňte vyplnit.
Zatím počkáme, kam se vaše situace posune dál a budeme rádi, když se s námi o nové informace podělíte na fóru. Zatím přeji hodně štěstí. ☘
Hi, I see you're not the only one who has a problem with the casino stating that you have 2 accounts. In your case, I see that you have already opened a complaint and described some information. I don't know what the problem could be in your case. Do you know of anyone who could also open an account from the same IP address ? Are you in contact with the casino when you say they don't want to solve your problem ?
Our team and especially Petronela will need additional information from you in order to move your case forward, so don't forget to fill them in.
For now, we will wait to see where your situation moves on and we will be happy if you share new information with us on the forum. So far I wish you good luck. ☘
Automaticky přeloženo: