DomůFórumKasinaThe Hippodrome Online Casino - všeobecná diskuze

The Hippodrome Online Casino - všeobecná diskuze

1 949 zobrazení 14 odpovědí |
před 12 měsíci
|
Přidat příspěvek
před 12 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s The Hippodrome Online Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 12 měsíci

Všechny mé oblíbené hry, šílenství při rybaření velkých basů a moje nové oblíbené 333 jolly fat frogs vyhrály můj vůbec první mega. Vybral jsem 250 £ před 2 dny, stále se čeká. Taková škoda, že výběr by měl být mnohem rychlejší, takže svůj účet zavřu, až Dostávám své výhry.

Automaticky přeloženo:
Meangirl
před 12 měsíci

Ahoj. Očekáváte, že kasino vyřídí vaše požadavky během nadcházejících prázdnin? Upřímně bych trochu váhal. V každém případě doufám, že to nebude trvat tak dlouho!

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Doufám, že mi neodpovídají na můj e-mail, vrátím se sem a budu si stěžovat a žádat o vaši pomoc po Vánocích, pokud nedostanu své výhry. Je to dobrá práce, pořizuji snímky obrazovky všeho, přeji krásné Vánoce

Automaticky přeloženo:
Meangirl
před 12 měsíci

Budeme čekat na každou zprávu od vás.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr 16. dubna. Nyní je 21. dubna, stále nejsou zaplaceny žádné peníze na účet, jen se říká zpracování?

Automaticky přeloženo:
gavinshirley86
před 8 měsíci

Nezapomeňte, že mezi těmito daty byly prázdniny, takže se snažte být trpěliví a dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.

Je tam váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi, ano, konečně zaplatili. Myslím, že to bylo asi o měsíc později. Ano, byl jsem ověřen u nich, ale ne u toho druhého kasina. Betway bylo trochu zdlouhavé, ale nakonec se mi to podařilo, díky.

Automaticky přeloženo:
gavinshirley86
před 6 měsíci

Byl to jistě běh na dlouhou trať, ale jsem rád, že jsi své peníze dostal.

Co takhle napsat uživatelskou recenzi na tuto zkušenost?

Pokud byste o tom chtěli informovat i ostatní,použijte k tomu prosím tento odkaz . Vážíme si každé recenze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, doufám, že mi můžete poradit - to je tak frustrující!!!!


Když jsem 1. října přibližně mezi 14. a 16. hodinou hrál Monopoly Big Baller v online kasinu Hippodrome.

Během hry jsem vsadil celkem 12 liber, konkrétně 5 liber na bonus 3 Rolls, 5 liber na bonus 5 Rolls a 1 libru na dvě libry. Hra začala normálně a já jsem sledoval, jak se kuličky losují živě na mých aktivních sázkových kartách. Moje sázka 3 Rolls se trefila a bonusové kolo začalo, což jasně ukazovalo mou sázku 5 liber.

V tu chvíli jsem krátce přepnul záložku, abych si z účtu vybral 50 liber (jak jsem to udělal už mnohokrát). Když jsem se o chvíli později vrátil, bonusová hra zmizela a systém mi ukázal, že nejsem ve hře, přestože jsem již podal a potvrdil své sázky a sledoval jsem začátek bonusového kola. Očekávaná výhra byla přibližně 55násobek mé sázky 5 liber, ale na můj účet nebyla žádná výhra připsána.

Tento problém se již dříve vyskytl a v předchozích případech se automaticky vyřešil a mé výhry byly vyplaceny. V tomto případě se však sám neopravil. Okamžitě jsem kontaktoval podporu, která potvrdila údaje o mé kartě a sdělila, že problém bude postoupen k přezkoumání společnosti Evolution. Bylo mi doporučeno, abych byl trpělivý, ale nyní čekám 24 dní bez jakéhokoli řešení nebo aktualizace.

Když jsem dnes kontaktoval podporu, bylo mi řečeno, že jsem „nemohl vsadit", což je naprosto nepřesné. Tuto hru hraji pravidelně a vím přesně, co se stalo. Tato odpověď je frustrující a zklamáním zároveň, protože naznačuje, že moje hlášení je nepravdivé.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jero82097232
před měsícem

Tohle pro tebe musí být opravdu nervy drásající zážitek a doufám, že se to brzy vyřeší.

Dokončil už ale poskytovatel hry kontroly?

Někdy to může trvat déle, když se provádějí takové kontroly, víte.

Prosím, informujte nás o tom, jak to probíhá, a pokud máte pocit, že by vám náš tým pro vyřizování stížností mohl nějak pomoci, neváhejte podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, děkuji,

Ano, prosím, rád bych s tím pomohl, protože nevím, jak postupovat? Mám podrobnosti o čísle hry atd., datech a časech, ale myslím, že zadržování výhry po dobu téměř měsíce není přijatelné, když vsadíte tolik. Možná je to malá výhra, ale je to princip a není to dobrá pověst ani pro Evolution, ani pro použité kasino.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Jero82097232
před měsícem

Naprosto tě chápu, s tím se netrap.

Klikněte prosím na tento odkaz , kde můžete podat stížnost a celou situaci dobře vysvětlit. Náš tým se vám co nejdříve ozve.

Automaticky přeloženo:
před měsícem


Děkuji, Romi.

Stížnost na Casino Guru – Chybějící bonusové kolo / Nepřipsané výhry

1. října 2025 jsem při hraní Monopoly Big Baller v online kasinu Hippodrome přibližně mezi 14:00 a 16:00 vsadil celkem 12 liber (5 liber na 3 hody, 5 liber na 5 hodů a 1 libru na dvě libry).

Hra začala normálně a můj bonus 3 Rolls se aktivoval, což jasně ukazovalo mou sázku 5 liber, jakmile začalo bonusové kolo. Na chvíli jsem přepnul záložky, abych si z účtu vybral 50 liber, což jsem udělal už mnohokrát bez problémů. Když jsem se o chvíli později vrátil, bonusové kolo zmizelo a systém ukázal, že už nejsem ve hře, i když moje sázka byla potvrzena a bonus jsem již viděl spuštěný.

Na základě průběhu kola a multiplikátorů odhaduji očekávanou výhru zhruba 55násobek mého vkladu 5 liber, ale na můj účet nebyly připsány žádné výhry. Okamžitě jsem kontaktoval živý chat Hippodrome a oni mi potvrdili podrobnosti o mé hře a řekli, že problém bude eskalován společnosti Evolution (poskytovateli hry). Nyní je to však již 28 dní a já se mnou neměl žádnou proaktivní komunikaci! Pouze odpovědi, když se poprvé ozvu, a ani tehdy žádný pokrok ani aktualizace.

Později mi bylo řečeno, že jsem „nemohl vsadit", což je zcela nepřesné, jak potvrzují mé herní záznamy. Jednalo se o jedno konkrétní kolo, ale domnívám se, že v té době mohly proběhnout i další hry, kterých se to týkalo, protože několik hráčů v živém chatu také hlásilo podobné technické problémy.

Žádám Casino Guru o pomoc s vyšetřováním této záležitosti a zajištěním vyplacení veškerých dlužných výher a řádného vysvětlení příčiny tohoto problému.

ID relace: 1716193802

Číslo transakce: 1191

Automaticky přeloženo:
Jero82097232
před měsícem

Pokud je to možné, odešlete prosím svou stížnost prostřednictvím tohoto odkazu . Váš příspěvek na našem fóru se nepočítá jako odeslaná stížnost. 🙂

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.