FórumKasinaTangiers Casino - všeobecná diskuze

Tangiers Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od mrTretton37
|
12368 zobrazení 51 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrý den Radko, děkuji za přeposlání mé emailové adresy.

Ozvali se, hurá!!! a zkontrolovali jsem můj účet, stejně 2x a

došli k závěru: ano, účet je zablokován. (Vskutku???)

Měl bych kontaktovat bezpečnostní tým, prosím.

Pro úplnost uvádíme email:

Ahoj,

Děkuji, že jste nás kontaktovali,

Dvakrát jsme zkontrolovali váš účet a zjistili jsme, že je skutečně aktuálně deaktivován. Kontaktujte prosím security@tangierscasino.com pro kontrolu stavu svého účtu a pro další pomoc s vaším požadavkem.

S přátelským pozdravem,

tým podpory.


Ano, pak počkáme na odpověď.

Budu vás informovat, ahoj


Automaticky přeloženo:
Feelgoo
před 2 roky

Ahoj,

no, myslím, že je velmi nešťastné, že chybová zpráva říká něco jako "pod údržbou", pokud byl účet skutečně zablokován. 🤔

Tak si ještě počkáme 😀 - děkujeme za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Poté, co jsem vyvinul trochu tlaku, dostal jsem následující odpověď:

Zpětná vazba TNG!!!

Carmen St, 09/07/22 11:53

Ahoj,

Děkuji, že jste nás kontaktovali.

Zkontrolovali jsme váš účet a rádi bychom vás informovali, že byl uzavřen kvůli několika nesrovnalostem v něm zjištěným. Upozorňujeme, že toto rozhodnutí je neodvolatelné.

Přejeme hodně štěstí do budoucna.


No, co to říkáš? DRZOST!!!

Také možnost nemuset vyplácet vyhraný bonus.

Myslím, že tento poskytovatel kasina vůbec nesplňuje vaše hodnocení.

Tak se k zákazníkům nechováte.

Jsem zvědavý na tvůj názor.

S pozdravem Goodfeel

Automaticky přeloženo:
Feelgoo
před 2 roky

Ahoj,

Vzhledem k tomu, že netuším, jaké nesrovnalosti byly zjištěny, navrhoval bych podat stížnost (stačí kliknout zde )

Souhlasím s tím, že toto není správný způsob, jak by kasino mělo takovou situaci řešit. Celou dobu jsme si mysleli, že kasino má nějaký technický problém, takže se nemůžete dostat ke svému účtu, a nyní se ukazuje, že váš účet byl z nějakého důvodu uzavřen. Je to docela matoucí, řekl bych.

Dejte tedy našemu týmu pro stížnosti šanci tento problém zkontrolovat.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále jsem neobdržel odpověď na svou stížnost, čekal jsem 8 dní

Automaticky přeloženo:
Hehe0505
před 2 roky

ahoj, taky jsem reklamoval. Pojďme se podívat, co se stane.

nahlaste mě zpět

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko, podal jsem reklamaci. Pojďme se podívat, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále jsem neobdržel odpověď na svou stížnost, čekal jsem 8 dní

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

vlastně ano, laskavě si svou stížnost znovu zkontrolujte 🙂.

Natalia právě požádala kasino o další podrobnosti týkající se výběru.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko, podal jsem reklamaci. Pojďme se podívat, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

prosím poskytněte informace o bonusech, které jste získali, a postupu KYC. Stačí kliknout na tento odkaz .

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Hehe0505
před 2 roky


Dobrý den, Hehe 0505, obdrželi jsme odpověď z kasina.

Zní následovně:

Ahoj,


Doufáme, že se k vám tato zpráva dostane dobře!


Upozorňujeme, že účet porušuje bod 2.1.12 našich Všeobecných obchodních podmínek. Každý uživatel si může otevřít pouze jeden uživatelský účet. Použití více než jednoho účtu na fyzického uživatele je známé jako „multi-accounting", což je přísně zakázáno. Po zjištění uživatele s více účty budou všechny přidružené účty spojené s tímto uživatelem spolu se všemi transakcemi na více účtech okamžitě ukončeny. V případě, že má Tangiers Casino rozumné důvody se domnívat, že registrace těchto více účtů je podvodná nebo podvodná, může Tangiers Casino zablokovat pravidelnou nebo turnajovou hru a/nebo distribuci cen.


Pokud budete potřebovat další pomoc nebo informace, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro vás 24/7.


S přátelským pozdravem,

Kasino Tanger


Jedna otázka: zaregistrovali jste se také v různých online kasinech?

Víte, jestli je to zakázané?

s pozdravem Feelgood

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl někdo velké problémy s procesem výběru? 9 týdnů jsem se snažil o 1 malé stažení, každý týden odmítnou a uvedou nový důvod. můj účet byl ověřen více než 5krát, dokumenty, které požadovali při různých příležitostech, jsou: ID, Doklad o vlastnictví bankovního účtu, Poukaz CC, Doklad o adrese, poté mě požádali o selfie s uvedeným ID a CC , ands pak požádal o další výpisy z banky k prokázání adresy spolu s 1 aktuální účtenkou, toto vše jsem poskytl během 9 týdnů a znovu jsem byl odmítnut! a teď žádají potvrzení o příjmu! Mám pocit, že záměrně prodlužují tento proces, jsem zvědavý, jestli má tyto problémy ještě někdo. Dodám, že v MINULOSTI jsem provedl výběry bez problémů, ale tento nejnovější se zdá být vlekoucí a nemám zájem zůstat členem Tangeru!

Automaticky přeloženo:
shamdore
před rokem

Ahoj shamdore, je mi líto, že máš problémy s kasinem. To, co popisujete, je pro hráče dlouhý a nepříjemný proces, ale v některých případech kasina vyžadují mnoho dokumentů. Ale v tomto případě, jak jsi psal, dělají takové dlouhé ověřování na malý výběr a pořád dokola.

Každopádně, když tak dlouho bojujete, podal bych stížnost zde na našem webu . Zde můžete popsat situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Stížnost je prostě nejlepší způsob, jak k ní přistoupit, protože dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem. Reklamace není špatná věc a je dobré ji využít.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky