FórumKasinaTangiers Casino - všeobecná diskuze

Tangiers Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od mrTretton37
|
12613 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 23
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Tangiers Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Je tu někdo, kdo má zkušenosti s tímto kasinem a jeho výběrem?


Nyní uplynuly 3 dny od mého resursteamet a přesto žádné potvrzení. Chápu, že říkají, že zpracování výběru může trvat až 5 pracovních dní, ale nemá smysl být tak pomalý, pokud je vaším hlavním cílem být dobrým kasinem.


ano, dostal jsem 120 € celkem podle 25 bez vkladu a mini vkladu 10 €. Maby to má co do činění s tím, že dojí čas, aby mě přiměli vrátit peníze. Nejsem hlupák, i když si myslím, že toto chování kasina je trochu 😂

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 3 roky

Máte již svůj účet v kasinu ověřený?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Všechno fungovalo a můj výběr byl dnes dokončen!

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 3 roky

Děkujeme za dobré zprávy! Možná vám řekli, proč to trvalo docela dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Živý chat je v Tangiers k dispozici 24 hodin denně. Dá se tedy aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
denyo123
před 2 roky

Zdravím a děkuji za tuto aktualizaci.

Předal jsem to našemu datovému týmu, takže to zkontrolujeme a podle toho upravíme informace.

Vysoce ceněné. 👍

Zajímalo by mě, zda vám jejich live chat pomohl?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ok Live chat náhle zmizí, e-mail zákaznické podpory neodpovídá a po dokončení ověření se neobjeví stránka pro výběr.

Automaticky přeloženo:
busit660
před 2 roky

Ahoj,

nezní to moc dobře. Obdrželi jste oznámení, že ověření bylo dokončeno, že?

Zkoušeli jste se na stránky dostat přes jiný prohlížeč/zařízení? Doporučil bych také vymazat všechny cookies a vyzkoušet anonymní režim.

Dejte mi vědět, jestli něco z toho pomohlo.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ověřil jsem svůj účet pomocí ID kapesního počítače a bylo mi řečeno, že proces ověření bude proveden před 3 dny a poté bude můj výběr dokončen. Nedostal jsem svůj výběr a v posledních dnech jsem poslal několik e-mailů a žádná odpověď, začínám mít obavy.

Automaticky přeloženo:
Hehe0505
před 2 roky

Ahoj,

jen pár otázek, jestli můžu.

Jste si prosím jistý, že žádný dokument nechybí? Je nyní ověření dokončeno?

V jakém stavu je váš výběr?

Toto kasino má velmi dobrou pověst, takže předpokládám, že byste měli chvíli počkat. Vezměte prosím na vědomí, že jsme kasinům umožnili 14 celých dní na dokončení ověření a provedení výplaty.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, děkuji, čekal jsem asi 20 dní, byl jsem plně ověřen, se všemi odeslanými dokumenty. Před týdnem se mnou přestali komunikovat, můj ověřovací proces, jak mi bylo řečeno, bude dokončen před 3 dny. Nevím, protože účet je deaktivován

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od minulého pátku jsem posílal e-maily na jejich oddělení zabezpečení, účetnictví a podpory, ale bez odpovědi ohledně mého odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
Hehe0505
před 2 roky

V tomto případě si myslím, že je ten správný čas na reklamaci . Zdá se, že by to chtělo nějaké vysvětlení od kasina, tak nám dovolte zasáhnout.

Myslím, že jsi čekal dost dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji, stále jsem nic z kasina neslyšel

Automaticky přeloženo:
Hehe0505
před 2 roky

Doufejme tedy, že se nám podaří najít nějaké odpovědi prostřednictvím stížnosti .

Počkejte prosím na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, z 25 zatočení zdarma v kasinu Tangier jsem vydělal přibližně 65–700 EUR. To bylo sníženo na cca. 28,00 jako částka k vyplacení.

Chtěl jsem trochu víc a hrál jsem to až kolem 120 € a pak jsem polovinu z toho znovu nesázel. Můj poslední zůstatek byl asi 63 €. Následující den, když jsem chtěl vložit 10 EUR, abych si mohl nárokovat svou výhru, už jsem se nemohl přihlásit, ani nebyl dostupný živý chat. Při registraci se zobrazí následující zpráva

Tanger Casino právě prochází údržbou. Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb pro vás. Buďte prosím trpěliví, brzy bude znovu aktivována."

a to na 1 1/2 dne.

K mému úžasu nejen na Tangeru, ale i na Winnerama a Lucky Draw. (Vím, že ty 3 k sobě patří).

To znamená, že jsem závislý na podpoře, ale odtud žádná odpověď. Takže jsem odříznut od veškeré komunikace.

Je věřit v samou dobrou pověst kvůli několika komárům. Nevidím výhodu pro kasino, protože jsem ještě nic neinvestoval.

Jsem nadšený z vašich odpovědí. ahoj a baba

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, má někdo z vás problémy s TANGIERS CASINO???

Již se nemohu přihlásit ke svému účtu. Najednou už není žádný živý chat.

„Údržbářské práce" téměř 2 dny

Automaticky přeloženo:
Feelgoo
před 2 roky

file Kazachstán v bloku

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, má někdo z vás problémy s TANGIERS CASINO???

Již se nemohu přihlásit ke svému účtu. Najednou už není žádný živý chat.

„Údržbářské práce" téměř 2 dny

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že by bylo nejlepší chvíli počkat. Chápu, že je to nepříjemné, ale údržba je čas od času nutná.

Každopádně se zeptám kolegů, zda je možné se dozvědět, kdy údržba skončí.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky