Dobrý den, vím, že to už jednou problém byl, ale pokud si dobře pamatuji, přehrávač musel vše řešit podporou. Řekli jste jim, že takovou kartu máte v rámci ověření a není tedy možné poskytnout to, co potřebují? Myslím, že kasino by vám mělo doporučit nebo poradit, co byste měli dělat nebo alespoň nabídnout alternativu. Zkuste se zeptat na řešení a vraťte se a řekněte mi, co vám řekli.
Pokud se nikam nedostanete a nebudete vědět, jak dál, budeme tu a pokusíme se vám pomoci.
Hello, I know that this was a problem once before, but if I remember correctly, the player had to solve everything with support. Did you tell them that you have such a card as part of the verification and therefore it is not possible to provide what they need ? I think the casino should recommend or advise you what you should do or at least offer an alternative. Try asking for a solution and come back and tell me what they told you.
If you don't get anywhere and don't know what to do next, we'll be here to try to help.
Automaticky přeloženo: